Sivu 15 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5111213141516171819 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 381

Aihe: Joyetech Cubis

  1. #281
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mulla on hyvin toiminut tuo LVC ato. Meinaan tilata lisää kunhan tulee jonnekin myyntiin.. Omat litkut jotain 70VG ja nesteensyöttö täysin auki. 14w tehoilla ajelen... Tosin vasta viides tankillinen menossa....
    Ehkä paksumpi liemi auttais tai sit se nesteensyöttö pienemmälle, sitä vartenhan se siihen on laitettu

     
     
  2. #282
    ^^ Anna aton levätä rauhassa täytön jälkeen (5-10 min). Voit myös kokeilla tulittaa varovasti kerran pari tänä aikana ja jos räkii, niin anna levätä vielä tovi. Kokemukseni mukaan nämä BF-atot myös tykkäävät kun watit pyörivät siellä suositeltujen tehojen ylärajoilla. Esim. 0,6 ohmin aton suositeltu maksimiteho on 28 wattia ja itse käytän sitä 26-27 watilla. Kannattaa myös kokeilla lämpösäädöllä reippaalla lämmöllä/wateilla, jos vain ko. ato sitä tukee. Vekslaa myös sitä nesteensyöttöä, että löytäisit sen sweet spotin, jolloin nestevirta on itsellesi optimissaan.

     
     
  3. #283
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    35
    Jhuu, tota vähän pohdinkin, että se syöttöreikä tais olla liian suurella nesteeseen nähden.
    Pitää ruuvata sitä vielä irti ja koettaa saada toimimaan.
    Tuota tulittamistakin kokeilin pari kertaa vähän isommilla tehoilla, mut ei auttanut ainakaan vielä.

    Kiitoksia teille neuvoista, otan niistä kopin ja yritän vielä saada tuon toimimaan.

     
     
  4. #284
    Höyrähtänyt esco's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    23
    Ajattelin että yritän rakennella tuon RBA pään ekaa kertaa. Oletteko yleensä poltellu nuo langat jossain muussa laitteessa tai toholla kuumaksi?
    Eli tarviiko niitä pulssitella silleen kun esim Subtankissa?
    Toinen kysymys olisi, että jos yleensä olen käyttänyt .32 kanthalia setuppien tekoon, niin mikä olisi sopiva SS lanka?
    Kiitokset!

     
     
  5. #285
    Cubis pro sekä QCS - ja Notch coil atopäät. Mikähän menee vituralleen, kun molemmat kurlaa ja räkii? Käytössä 70VG nesteet ja Cubiksessa ilmansäätö täysin auki.

    En edes esikostuta, vaan annan rauhassa tankissa atopään kostua. Vähintään vartin likoamisen jälkeen muutamat hienoiset kuivaimut ja sitten maltillisilla wateilla aloittaen höyryttely, pikkuhiljaa tehoja nostaen. Jossain 25 watin kieppeillä alkaa kurlutus ja räkiminen. Eikä lopu, vaikka lisää tehoja tai on imemättä.

    Vaihdoin tuohon QCS atopäähän pumpulitkin, eipä auttanut. 0.5 ohmin SS atopäällä homma toimii, onko ongelman ydin siis noi 0.25 Notch coilit vai liian litkut nesteet vai mikä kumma.
    "Not a bad life really"

     
     
  6. #286
    Noniin, Cubis pro + Evic VTwo mini haettu tänään postista ja olipas taas opettelua asentelussa ja käyttämisessä, vaikka 1½ kuukautta sitten opetin kaveria käyttämään tavan Cubista + Evic VTC miniä

    Aluks räki äsken jonkun verran mut se tais nyt asettua kun annoin hetken levätä... Nyt huomaan tuon kuumumisen mistä oli toisessa ketjussa puhetta muutama päivä sitten...

    Mutta milläs wateilla ja lämpötiloilla tätä bf ss316 0.6 ohmin atoa nyt kannattais ajella? JayKay70 näköjään tuossa ylempänä käyttää 26-27 wattia, mut mihin asti tuota lämpötilaa uskaltaa nostaa?

     
     
  7. #287
    ^ Minä olen käyttänyt 0,6 ohmin atoa lämpösäädöllä aika ronskeilla 480-510 Fahrenheit-asteen lämmöillä. Älä kysy mitä tuo on meidän yksiköissämme, sillä jostain jenkkirevikasta bongasin tuon lämpötila-arvon, enkä sitten jaksanut laiskuuttani konvertoida Celsiuksiksi Miedommilla lämmöilla ei oikein tuntunut irtoavan...

     
     
  8. #288
    Näyttäs olevan 250-265 konvertoituna, kokeillaas ^^ Tähän asti en oo menny yli 230...

    Jopas kuumuu, en oikein muuta eroa huomaakkaan Hmm taidan pitää tuossa 210, se todettiin aikoinaan kaverinkin Cubiksella (0.5ohm) sopivaks

     
     
  9. #289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Näyttäs olevan 250-265 konvertoituna, kokeillaas ^^ Tähän asti en oo menny yli 230...

    Jopas kuumuu, en oikein muuta eroa huomaakkaan Hmm taidan pitää tuossa 210, se todettiin aikoinaan kaverinkin Cubiksella (0.5ohm) sopivaks
    Jos toimii tuo alempi lämpötila, niin hyvä niin Tässä kun vähän tuumailin, niin yksi syy tuohon korkeahkoon lämpötilaan itselläni oli, että useammallakin modilla (ainakin Pico, Cuboid ja VF Lite) lykkäsi lämpötilarajoituksen päälle alle 480F:n lämmöillä ja nostettuani rajan 500F:n hujakoille tätä ei enää tapahtunut. Ihan huoneenlämpöisellä tankilla lähdin liikkeelle, joten aika henkimaailman ilmiö oli taas tämäkin

     
     
  10. #290
    Ahaa okei Jaa olin unohtanu watit 20:iin... Mut kestääpähän (vissiin) atopää pitempään jos tälleen pienemmillä ajelee... Pitää vielä testailla ja ettiä sweet spotteja

     
     
  11. #291
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ShanLou Näytä viesti
    Ahaa okei Jaa olin unohtanu watit 20:iin... Mut kestääpähän (vissiin) atopää pitempään jos tälleen pienemmillä ajelee... Pitää vielä testailla ja ettiä sweet spotteja
    Myös sellaisen huomion olen tehnyt, että nämä BF-atot toimivat paremmin lähellä suositeltuja maksimitehoja ja 0,6 ohmin atoa olenkin käyttänyt 26-27 watilla (max 28w). En osaa sanoa, että onko tämä mitenkään vaikuttanut aton elinkaareen...

     
     
  12. #292
    Okei Osaatkos sanoa kuinka pitkään atopäät keskimäärin on kestäneet?

    Tiputin tuossa lämpösäädön 200:aan ja huomasin et se rajoitin menee aika nopeesti päälle 27 watilla niin sama käyttää pienempiä watteja... 20 watillakin menee melkein yhtä nopeesti päälle, tiputtaiskohan vielä lisää, saa nähdä... Ainakin tällä pahalla banaaninesteellä nää on ihan ookoo säädöt, pitää kattoa jonkun hyvänmakuisen nesteen kanssa vielä...

     
     
  13. #293
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    3
    Nyt olis postissa cubis, tarkoitus oli tilata Pro malli, mutta pikkuinen töhö ja lähti perusmalli postilla laatikkoa kohti. Notch coileja otin pari mukaan, saa koittaa dl imuja, tähän mennessä ihan mtl hommina menty. Jännä nähdä, laatu tuntuu vaihtelevan aika paljon atoissa.

     
     
  14. #294
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    44
    erilaista tippiä tähän cubiksen tankkiin olisin vailla... mistäköhän / millanen sopis ? Pienempää imupäätä haluisin..

     
     
  15. #295
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jaana Näytä viesti
    erilaista tippiä tähän cubiksen tankkiin olisin vailla... mistäköhän / millanen sopis ? Pienempää imupäätä haluisin..
    Tuosta kattelet, jos löytyy
    Harmi kun kaikista ei ole mittoja annettu... Niin joo, kaikki missä on mainittu luku 510 sopii..

    DripTipit, -Shieldit ja kaulukset / PUFF

     
     
  16. #296
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    44
    kiitos arskaxx

     
     
  17. #297
    Itse olen käytellyt Cubista 1.0 & 0.6ohm atoilla ja noista 0.6ohm on omasta mielestä paremmin makua antavia.
    Jos roiskimista ilmeneee täytön jälkeen niin paperi suuaukon eteen ja ravistelee muutaman kerran samalla tavalla kuin kuumemittaria niin saa ylimääräiset nesteet pois vastuksista.
    Tämän jälkeen toimii mainiosti eikä enää roiski suuhun :-)

    Näitä Cubiksia pitää vieelä ostella varastoon ennen vuoden vaihdetta :-)

     
     
  18. #298
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Mulla tuo Cubis ei oikein pelitä. Tai pikemminkin kolme mukana tullutta atoa, jotka jokainen räkii, ja ainakin clapton 1,50 ohmisella koko tankki kuumenee, sekä lykkää muutenkin turhan kuumat höyryt. Mutta säiliö sinänsä on mielestäni loistavan simppeliksi suunniteltu.

     
     
  19. #299
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nylky Näytä viesti
    Mulla tuo Cubis ei oikein pelitä. Tai pikemminkin kolme mukana tullutta atoa, jotka jokainen räkii, ja ainakin clapton 1,50 ohmisella koko tankki kuumenee, sekä lykkää muutenkin turhan kuumat höyryt. Mutta säiliö sinänsä on mielestäni loistavan simppeliksi suunniteltu.
    Cubis Pro toimii mulla hyvin 1.5 ohmin LVC atoilla.. Osta kokeeksi muutama ja kokeile
    Aikoinaan Cubiksella meni atoja kuin näkkileipää

     
     
  20. #300
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Cubis Pro toimii mulla hyvin 1.5 ohmin LVC atoilla.. Osta kokeeksi muutama ja kokeile
    Aikoinaan Cubiksella meni atoja kuin näkkileipää
    Joo no en ole kaikesta huolimatta hylkäämässä Cubista. Laitan vinkkisi kiitollisena korvan taakse.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •