Sivu 12 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 221 - 240 / 381

Aihe: Joyetech Cubis

  1. #221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jaana Näytä viesti
    No nyt sitten taas otetaan suosituksia vastaan, mä sokeena reettana seuraan.. Tämänkin ostin foorumilta saadun suosituksen perusteella
    Mahdollisimman simppeli vuotamaton härpäke joka sopis ton KBOX70 kaveriks..
    Kyllä tuon Cubiksenkin saa toimimaan ja itse otin sen uudestaan käyttöön ja kokeile ajaa sitä mahdollisimman lähellä atoille suositeltujen tehojen ylärajaa. 1 ohmin atolle tämä on 25w ja 0,5 atolle 30w ja itse olen nyt ajanut 0,5 ohmin atoa tuollaisella 27-29 watilla, riippuen vähän nesteestä.

    Itselläni ei ole käytännössä enää pahemmin kurlannut ja/tai räkinyt juuri lainkaan ja jos jostain nestettä hormiiin tulee, niin sen voi puhaltaa takaisin tankkiin. Sain 0,5 ohmin aton myös toimimaan lämpösäädöllä 27w/520-540 Fahrenheitilla.

    Varatankkeja (kyllä monikossa ) kannattaa kuitenkin hankkia Vapokalypsin varalta, sillä ainakin Joyetechin Aion direktiivin täyttävä 2ml:n tankki tyhjenee aivan liian nopeasti...

     
     
  2. #222
    Cubis RBA-päällä (vakiosetuppi pystycoililla) ja 31.5w tarjoaa kyllä makoisat höyryt suoraan keuhkoihin vetäen. Kunhan setuppi karstaantuu tarpeeksi, niin vaakacoili pitää väsätä, jos saisi mtl-käyttöön sopivaksi. Onkos porukka testannut tässä noita AIO:n 0.6ohmisia atopäitä? Toimii ilmeisesti mtl-höyryttelyssä hyvin? Voisi ottaa testiin, koska mielestäni 1-ohmiset ei tarjoa riittävästi imuvastusta, ja en tätä varsinaisesti lunghitteihin ostanut..

     
     
  3. #223
    Höyrähtänyt Surku's Avatar

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    7
    Usko meinasi mennä tähän Cubikseen. Ensimmäinen 0.5 ohmin ato kurlasi ja sylki tulikuumat nesteet huulille vaikka millä wateilla koitti höyrytellä (20-30w). Toisen 0.5 aton kanssa melkein jo onnistui. 20-22w samaa kurlausta ja räkimistä, mutta 25-27 watilla toimi hyvin muutaman imutuksen jonka jälkeen alkoi höyry maistumaan palaneelta.

    Tämän jälkeen Cubis meni hyllyyn viikoksi jäähylle, jonka jälkeen päätin antaa tankille vielä mahdollisuuden. kolmas 0.5 ohmin ato sisään ja suoraan 27 wattia modiin. Nyt on Cubis toiminut hyvin viikon verran. Ainoaa kurlaamista tapahtuu hetken kun laite seissyt pidempään käyttämättä pöydällä, mutta tämä taitaa olla iha normaalia. Voipi olla, että käyttäjässä oli vika kahden ensimmäisen aton kanssa.

    Höyryt ovat ihan ok ja maistuu hyvälle, mutta omaan makuun imuvastus liian tiukka 0.5 ohminkin atolla. Hyvä tankki ottaa matkaan kun ei vuoda millään. Kotona tulee mielummin käytettyä Uwell Rafale tankkia.
    Viimeksi muokannut Surku; 31.03.16 kello 15:40.

     
     
  4. #224
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Liityn kerhoon jossa atopäät ei meinaa pelittää kunnolla. 0,2nikkeli kesti melkein pari viikkoa. Ensimmäinen 0,5SS kesti kaks päivää. Nyt toinen 0,5SS ajossa..puun makua oli alkuun ehkä se tosta alkaa taittua. Onkos cubiksen käyttäjillä kokemusta 0,4 titaanipäistä?

     
     
  5. #225
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Ollut aikalailla jäähyllä tämä tankki, eniten hankaluuksia & ärsyttää täyttäessä yrittää kyylätä sitä oikeata litkun määrää kotioloissa lääkeruiskulla helpompaa kun siinä mitta-asteikko voi siitä katsoa täyttömäärän. Eli ei oikein sovellu reissuatoksi (johon käyttöön hankintani perustui), kun en ruiskuja mukana kanna jos kynäpulloja löytyisi mitta-asteikolla niin silloin voisi taas harkita.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  6. #226
    tuli hankittua kys. laite...1,5 ato kesti 1 päivän...lauantaina käyttöön 1.0 ato...paskan makua pukkaa jo nyt...vajaan 3:n tankillisen jälkeen?!?!!?...kuinkahan kauan kestää viimeinen (0,5) ?!?!?

     
     
  7. #227
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    44
    Mulla on 1,5 claptoni käytössä, alkuunsa koitin muitakin mut en saanu toimimaan. Mut tää on alkanu pelittää ihan hyvin alun ongelmien jälkeen.
    Eli oon sittenKIN ihan tyytyväinen tähän Cubikseen

     
     
  8. #228
    Höyrykonkari steampunk's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    187
    Näillä eväillä olen itse saanut Cubiksen RBA-palikasta ihan siedettävän kapistuksen:

    Tuki turhat reiät. Ruuvi on tarpeeton, samoin pohjan reiät joten tuki ne jollain. Käytin hiukan parempaa juotostinaa ja viilasin liiat pois. Kun tinaat ruuvinreikiä niin laita joku parsinneula tms reikään jossa koili menee ettet tinaa sitä tukkoon.

    ja

    Väsää koili...


    Vääntele miinuslanka rungon sisään


    Laita plussanaru tiivisteen sisäpuolelta


    Pumpulit perään


    Pätki liiat pumpulit pois. Kuvassa näkyy vielä plussalangan pää, koeta taivuttaa see kokonaan hatun alle piiloon. Jos se törröttää liikaa niin saattaa shortata.


    Lets Rok! Ihan Max-viivaan asti ei kannata tankata, koska pumpulit haukkaa hiukan tilavuudesta.


    Jos haluat mtl-käytössä enemmän säätövaraa niin teipinpala toisen ilmaröörin päällä voi jeesata. Tiivisterengas on sitten todella heikkoa tekoa, eli holvaa hiukan lientä sinne ennenkuin runttaat asetat varovasti kannen paikoilleen.


    Alkuviritysten jälkeen helppo rakennella ja toimii hyvin. Vikkaa hyvin, ei kurlaa. Kondensiovesi joskus röplöttää röörissä, mutta rauhallisella puhalluksella siitä selviää. Ketjuhöyrytyksellä koko tankki kuumenee aika rivakasti, koiria ulkoiluttaessa siinä on kiva lämmitellä palelevia sormia...

     
     
  9. #229
    Lainaus Alkuperäinen postaaja steampunk Näytä viesti

    Tuki turhat reiät. Ruuvi on tarpeeton, samoin pohjan reiät joten tuki ne jollain. Käytin hiukan parempaa juotostinaa ja viilasin liiat pois. Kun tinaat ruuvinreikiä niin laita joku parsinneula tms reikään jossa koili menee ettet tinaa sitä tukkoon.
    minkäs takia noi reiät tarvii tukkoon tinailla, et mitä haittaa niistä on ?

     
     
  10. #230
    Höyrykonkari steampunk's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    187
    Lähinnä ajattelin että nesteen olis varmaan tarkoitus mennä koilille pumpuleita pitkin. Jos siellä on kaikki reiät auki niin nestepinta on ennenpitkää tankissa ja RBA:n sisällä samalla tasolla eli coilin yläpuolella. Wikkaa varmaan hyvin, mutta höyryt voi olla liiankin kosteat. Ainakin normi-RBA-lla kaikki yritykset - varsinkin pystykoili - oli enemmän tai vähemmän kurlauspommeja. Jos saat toimimaan ilman ylimääräsiä tinauksia niin onhan se aina parempi.

    Eilen kun Cubiksen kanssa hieman enemmän puljasin niin huomasin tällaisen kivan ominaisuuden: kunnon ketjuhöyryttelyn jälkeen kun jättää tankin pystyyn modin nokkaan jäähtymään toviksi niin ilmeisesti a) pumpulit on koilin kohdalta aika kuivina ja b) kondensiovesi valuu imurööristä suoraan koilille josta seuraa c) tulitettaessa tankissa käy hetken aikaa aivan armoton rätinä ja pauke. Kun on liikenteessä ja modi heiluu taskussa niin vastaavaa alkusoittoa ei tule.

     
     
  11. #231
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Viestit
    18
    Itselläni sellainen huomio Cubis tankista, että välillä palaneen makua puskee, mutta avaamalla tankin ja nostamalla hieman atoa tulee ilmakuplia tankin pohjan ja aton välistä.
    Tämän jälkeen takin uudelleen sulkeminen ja palaneen maku on poissa.
    En tiedä onko suunnitteluvika vai käyttäjävika, mutta kyseisellä toimenpiteellä atolle saa erittäin paljon lisä elinaikaa.

     
     
  12. #232
    evic VTC mini ja CUBIS kitteineen saapui postitse. 1.5ohmin atomisaattori lähti ensin käyttöön, tipat atolle ja tankki maxiin.
    vamo V2 max säädöl 15W tuprutellut nyt toista tankkia nestettä, alkuun oli pientä kurlausta mut loppu nopee ja toiminut kyl ku junan vessa
    vtc minin kanssa kokeiluun kunhan akku latautuu.
    RBA kittejäkin tuli 2 kpl , en löytänyt mitään helpohkoja aloittelijan setupointi aiheita? jos joku viittis linkata kiitos
    seuraavaan tilaukseen sit tarvis noit vastuslankoja kans laittaa tilaukseen niin minkäkokosta ja mitä materiaalia CUBIS ja OBS Crius RTA v3

     
     
  13. #233
    Onko kenelläkään mennyt sen ilmansäätöosan tiiviste rikki? Milläköhän sen vois korvata?

     
     
  14. #234
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mufraver Näytä viesti
    Onko kenelläkään mennyt sen ilmansäätöosan tiiviste rikki? Milläköhän sen vois korvata?
    Minulla meni liian innokkaan puhdistusprosessin yhteydessä ja ajattelin juuri kysyä aivan samaa... Anyone?

    Kai tuohon jokin geneerinen tiivisterengaskin kävisi, mutta ei ole enää katkennutta riekaletta jäljellä, josta saisi mittoja (ei mulla kyllä ole sopivaa mittalaitettakaan tähän). Ja sitten olisi vielä edessä näiden yleispätevien tiivisteiden metsästys Onneksi Cubis ei ole vuotanut tiivisteen puuttumisesta huolimatta, mutta tuon varmuusvälineen kanssa olisi huomattavasti turvallisempi olo.

     
     
  15. #235
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Minulla meni liian innokkaan puhdistusprosessin yhteydessä ja ajattelin juuri kysyä aivan samaa... Anyone?

    Kai tuohon jokin geneerinen tiivisterengaskin kävisi, mutta ei ole enää katkennutta riekaletta jäljellä, josta saisi mittoja (ei mulla kyllä ole sopivaa mittalaitettakaan tähän). Ja sitten olisi vielä edessä näiden yleispätevien tiivisteiden metsästys Onneksi Cubis ei ole vuotanut tiivisteen puuttumisesta huolimatta, mutta tuon varmuusvälineen kanssa olisi huomattavasti turvallisempi olo.

    Mä kans kerkesin heittämään sen jo roskiin, mutta oliskohan esim. näistä joku oikeaa kokoa?
    O-rengaslajitelma, 50 kpl - O-rengas, 50 kpl - Biltema
    O-rengaslajitelma, 225 kpl - O-rengas - Biltema
    O-renkaat - O-rengas - Biltema

     
     
  16. #236
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    29
    En oo kauheen kokenut höyryttelijä joten vertailukohteita suht vähän, mutta mulle maistuu! 3 päivää ollu jatkuvassa käytössä. Aluks kurlas ja kuuumaa litkua suuhun, mutta loppu hyvin nopeasti ja sen jälkeen hyviä, tasaisia höyryjä. Pelkkää 0.5:sta vasta kokeillut, siinä 20-25W välillä. Wateilla jotenkin tuntuu sujuvan mukavammin kun lämpösäädöllä, joskin mulla ei paljon kokemusta edes ole lämpösäätöhöyryttelystä millään vehkeellä.

     
     
  17. #237
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    41
    1.0 ja 1.5 atot suoraan paketista sökönä olis pitäny lukea muiden kokemuksia ennenkuin vetää ostohousut jalkaan

     
     
  18. #238
    Nopeat tyypit otettu uudella Joyetechin "NotchCoil"-atolla ja nyt muuten toimii Cubiskin Höyryttelykokemus on yllättävän lähellä Cleitoa, mutta en mene vielä sanomaan mausta sen enempää sisäänajon ollessa pahasti kesken. Oikeilla jäljillä kuitenkin ollaan. Nopean testin perusteella verrattuna muihin Cubiksen atoihin, niin tässä näyttäisi olevan selvä voittaja. Jotta kandee kaivaa ne Cubikset sieltä komerosta ja hankkia näitä 0,25 ohmisia (30w-70w) Notcheja testiin. Tuntuu toimivan ihan ok myös lämpösäätöpuolellakin.

    Lisätietoja atosta Joyetechin sivuilta: NotchCoilTM 0.25ohm DL. Head - Joyetech

    Edit: Tässä vielä musta Cubis VaporFlask Stoutin nokassa ja sen verran päivitän vielä, että makuakin alkaa tulla kunnolla jo vajaan vartin käytön jälkeen. Tämä on kyllä hyvä ato ja toivottavasti on myös pitkäikäisempi kuin Cubiksen muut atot.

    IMG_20160418_192111.jpg



     
     
  19. #239
    Omien kokemuksieni perusteella Cubis on kyllä ollut huonoin laite mitä olen omistanut. Sai vaihtaa paketista uutta atoa aton perään eikä yksikään ottanut toimiakseen. Onneksi sain myytä sen eteenpäin, ei harmittanut luopua.
    Yhteenvetona paskat atot tekivät paskasta laitteesta entistäkin paskemman.

     
     
  20. #240
    ^ Noh, minulla Cubis on toiminut varsin hyvin 0,5 ohmin atoilla ja lähes maksimiwateilla, mutta makua on vain tullut vähän sordiinolla. Mutta sanonpa vaan, että tällä uudella notch-atolla Cubis vasta pääsee vauhtiin. Tässä on tankillinen nestettä mennyt ihan huomaamatta ja jos/kun ato osoittautuu kestävämmäksi kuin normiatot, niin ostan vielä Cubiksen tai kaksi jemmaan ja ison kasan näitä uusia atopäitä. Rakennehan näissä notcheissa on aika erilainen kuin muissa atoissa (sisällä ei ole koilia vastuslangasta, vaan sellainen ja ainakin itselleni palauttivat taas uskon Cubikseen.

    Reissutankkinahan Cubis on mitä mainioin ja en ole pisaraakaan saanut siitä vuotamaan ja se palaakin aktiivikäyttöön näiden uusien atojen myötä.

    Edit: Kuvasta näkyy minkälainen tuon coilin rakenne on, lisäksi aton rungon kyljessä on vielä kaksi ovaalin muotoista mehureikää, joista neste pääsee imeytymään hyvin, mutta pisaraakaan ei ole räkinyt.

    Wismec-Jay-Bo-Notch-Coil.jpg
    Viimeksi muokannut JayKay70; 18.04.16 kello 22:27.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •