Sivu 81 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31717778798081828384 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,601 - 1,620 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #1601
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nyt on ollut puolitoista viikkoa kovat tupakantuskat kun olen ollut täysin ilman tupakkaa 4-5 kuukautta (en ole päivämääriä muistiin merkinnyt). Unia näen joka yö tupakasta nyt ensimmäistä kertaa näin vahvana tupakan jättämisen jälkeen. Keuhkoissa mulla on sellaista lievää "vakuumin" tunnetta joka on mulle ollut ominaista tupakin jättämisen jälkeen ja se tuntuu inhottavalle kyllä. Vaan eiköhän tämä mahda olla aika normaalia että välillä voi tulla kausia jolloin tekee tupakkia mieli kovasti..?

     
     
  2. #1602
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pörri Näytä viesti
    Täälläkin tuli huomioitua sama vika kun erehdyin ostamaan lubrin nesteitä,pää on ku talipallo.Ei onneksi finnejä,mutta rasvoittaa naamaa aivan vitusti.
    Jos enemmän höyryää niin tuntuu että kertyy limaa kurkkuun ja saa nieleskellä sen seittemän kertaa että menis alas.
    Onneksi 5litran kannut oli loppu kun tuota tilasintäytyypä tilata chemnovaticin pohjia..
    Mulla on nyt alkanut tulla limaa keuhkoista. En tiedä puhdistuuko ne vaiko onko syynä nesteet joita kuluu nykyään enemmän kun olen siirtynyt DTL tyyliin... Pitääpä koittaa tuota toista nestettä.

     
     
  3. #1603
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Nyt on ollut puolitoista viikkoa kovat tupakantuskat kun olen ollut täysin ilman tupakkaa 4-5 kuukautta (en ole päivämääriä muistiin merkinnyt). Unia näen joka yö tupakasta nyt ensimmäistä kertaa näin vahvana tupakan jättämisen jälkeen. Keuhkoissa mulla on sellaista lievää "vakuumin" tunnetta joka on mulle ollut ominaista tupakin jättämisen jälkeen ja se tuntuu inhottavalle kyllä. Vaan eiköhän tämä mahda olla aika normaalia että välillä voi tulla kausia jolloin tekee tupakkia mieli kovasti..?
    Aika kovat on kyllä noi himot sitten vielä jos uniinkin tulee, vaikka höyryät. Paljonkos sulla sitä aikanaan kului? Voimia ja sitkeyttä nyt vain toivokaamme.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  4. #1604
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Niin sellainen asia jäi mainitsematta että nikotiinin puute mua ei varmaankaan vaivaa koska esim. Nuuska huulessa ei vaikuta päänuppiin mitenkään kun olen joskus koittanut. Se ikävän tuntuinen vakuumin tunne keuhkoissa johtuu jostain muusta, kuten se tupakin himokin tällä hetkellä.

     
     
  5. #1605
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Nyt on ollut puolitoista viikkoa kovat tupakantuskat kun olen ollut täysin ilman tupakkaa 4-5 kuukautta (en ole päivämääriä muistiin merkinnyt). Unia näen joka yö tupakasta nyt ensimmäistä kertaa näin vahvana tupakan jättämisen jälkeen. Keuhkoissa mulla on sellaista lievää "vakuumin" tunnetta joka on mulle ollut ominaista tupakin jättämisen jälkeen ja se tuntuu inhottavalle kyllä. Vaan eiköhän tämä mahda olla aika normaalia että välillä voi tulla kausia jolloin tekee tupakkia mieli kovasti..?
    Itse olen höyrytellyt parisen kuukautta, mutta silti tulee päivittäin käryteltyä pari myrkkypötköä, kun olen edelleen koukussa siihen tapaan. Tosin mulla on stressaava elämänvaihe menossa, joten käryttely saattaa lähitulevaisuudessa lisääntyä roimasti, jota en tietenkään toivoisi. On kuitenkin hyvä tietää, että on olemassa oikeasti toimiva, ja edullisempi vaihtoehto, jos meno tästä vielä joskus rauhoittuu.

    Mutta joo, normaaliahan se satunnainen tupakinhimo taitaa olla, lopettipa sen käryttelyn tavalla tai toisella... Jos terveys sallii, niin nortti huuleen, jos ei muuten muista niitä huonoja puolia.

     
     
  6. #1606
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Aika kovat on kyllä noi himot sitten vielä jos uniinkin tulee, vaikka höyryät. Paljonkos sulla sitä aikanaan kului? Voimia ja sitkeyttä nyt vain toivokaamme.
    Aloitin tupakan kanssa leikkimisen jo 11 vuotiaana ja 13 vuotiaasta asti on mennyt aski ja viimeiset 15 vuotta n. 30 savuketta päivässä. Olen siis melkein syntynyt tupakki suussa... Jos lasketaan että 13 vuotiaana aloitin niin se olis silloin 33 vuotta tupakkia ilman taukoja. Paitsi että kerran olin n.15 vuotta sitten 2 kuukautta tupakkilakossa nikotiinipurkan avulla ja silloin tuli myös näitä vakuumin tunnetiloja keuhkoihin; jopa niin voimakkaina että pari kertaa tipahdin maahan vetämään happea... Outoa... -tupakka on myrkkyä-

     
     
  7. #1607
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla myös kovaa stressiä ollut nyt pari kuukautta kun perheessä sattui yllättävä kuolemantapaus. Meinasin lähteä ostamaan tupakkiaskin silloin, mutta onneksi ymmärsin että se olisi ollut vain tekosyy.

     
     
  8. #1608
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Kokeilin Chemnovaticin VG:tä, mutta siitä tuli joku palaneen paperin sivumaku. Se sai siis mennä. Onneksi hommasin vain pienen putelin.

    Mutta olen huomannut, ettei päänahka ole ihan niin töhnäinen kuin esim. kuukausi sitten. Syynä lienee se, etten ole enää käyttänyt 50/50 VG/PG:tä lantraamiseen. Pelkkää Lubrisolven VG:tä siis.

    Naamaani, joka on muutenkin kuin petolinnun perse, kertyy silti edelleen töhnää, josta epäilen tiivareiden sisältämää PG:tä.

     
     
  9. #1609
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ahaa. Mä ihmettelin tässä että mikä on pielessä maun suhteen mutta ehkä se onkin minullakin tuo Chemnovaticin... Jota nyt oon höyrytellyt ekaa kertaa... Palaneen maku kyllä... Vaiko onko coilini kaputt..? No just laitoin uuden coilin ja pumpulin ja silti vähän huono maku... Onko tätä muillakin ollut?

     
     
  10. #1610
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Mielenkiintoista. Mulla on ollut Lubrisolven VG ja PG enkä olet huomannut mitään vikaa. Kun pohjat nuo oli finaalissa kävin resepteiltä hakemassa Chemnovaticin VG ja PG pohjat, enkä ole näissäkään huomannut mitään vikaa. Tai maun muuttumista tai mitään muutakaan efektiä. Tuplaryynänen maistuu ihan sille itselleen, samoin Patrikin Pirtelö ja ja ja .... ainoa yhteinen nimittäjä on Kyproksen roseviini (PG) ja sitäkin vain 3mg/ml. Ja 70VG/30PG nesteillä mennään.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  11. #1611
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Mielenkiintoista. Mulla on ollut Lubrisolven VG ja PG enkä olet huomannut mitään vikaa. Kun pohjat nuo oli finaalissa kävin resepteiltä hakemassa Chemnovaticin VG ja PG pohjat, enkä ole näissäkään huomannut mitään vikaa. Tai maun muuttumista tai mitään muutakaan efektiä. Tuplaryynänen maistuu ihan sille itselleen, samoin Patrikin Pirtelö ja ja ja .... ainoa yhteinen nimittäjä on Kyproksen roseviini (PG) ja sitäkin vain 3mg/ml. Ja 70VG/30PG nesteillä mennään.
    Sama juttu. Mulla on aiemmin ollut pitkään käytössä Lubrisolve. Ei siinä mitään vikaa ollut, mutta kokeilin nyt Chemnovaticia. Ihan yhtä hyvää tavaraa, monilla eri sekoituksilla kokeiltuna. Veikkaan, että on ollut kokissa vikaa, jos siinä on ollut jotain sivumakuja. Tai sitten tyhjä pullo tai muut välineet olleet likaisia

     
     
  12. #1612
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Sama juttu. Mulla on aiemmin ollut pitkään käytössä Lubrisolve. Ei siinä mitään vikaa ollut, mutta kokeilin nyt Chemnovaticia. Ihan yhtä hyvää tavaraa, monilla eri sekoituksilla kokeiltuna. Veikkaan, että on ollut kokissa vikaa, jos siinä on ollut jotain sivumakuja. Tai sitten tyhjä pullo tai muut välineet olleet likaisia
    Tai sitten makuaistissa on jotakin vikaa. En ole samaa palaneen paperin makua kokenut sen jälkeen, kun dumppasin Chemnovaticin. Tosin mulla on ollut aina hajujen suhteen yliherkkyyttä, ja nyt kai sitten vielä makuyliherkkyys, kun on se käryttely jäänyt taka-alalle.

    Monet litkut ovat menneet viemäriin, kun olen aistinut niissä liian raskaan pohjanuotin, tahi parfyymin olemassaolon. Esimerkkinä vaikkapa Capellan Lemon Lime, jossa oli suorastaan kuvottava, ylimakea ja raa'an taikinan kaltainen maku/haju.

     
     
  13. #1613
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla meni melkein kokonaan ohi se oikein lievä palaneen maku, siis oletan että totuin siihen nopeasti eikä se mun mielestä ollut voimakasta. Mun mielestä Chemnovatic on hieman "tylympi" makuisempi kuin lubrisolve; elikkä ehkä sitä makua voisi sanoa sanalla; puhtaampi? Myöskin mielestäni höyryntuotto on aavistuksen vähäisempää, näin kun eroja ajatellaan. Mielestäni Chemnovatic myöskin wikkaa aavistuksen huonommin. Mun mielestä Lubrisolve on siis täyteläisempi ja tuo makunesteet paremmin esille ja on vähän pehmeämpi tuote kuin tuo Chemnovatic. Aion tämän Chemnovaticikin kuitenkin höyrytellä koska ei ne erot ole suuria minun makuuni ja posteineen maksoinkin sentään niistä 40€/2 litraa. Testailen nyt myös sitä että olisiko tämä Chemnovatic ystävällisempi mun herkälle kurkulle, mutta se kestää varmasti joitakin viikkoja ennenkuin sen eron voi huomata jos sitä ylipäätään on.

     
     
  14. #1614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Unia näen joka yö tupakasta nyt ensimmäistä kertaa näin vahvana tupakan jättämisen jälkeen.
    Tää on jännä juttu, mulla on kausia kun näen unta tupakoimisesta. Hyvältä se niissä maistuu, mutta valtava syyllisyys kalvaa vielä heräämisen jälkeenkin.
    Nyt oon ollut 1.5v ilman savukkeita.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  15. #1615
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Tää on jännä juttu, mulla on kausia kun näen unta tupakoimisesta. Hyvältä se niissä maistuu, mutta valtava syyllisyys kalvaa vielä heräämisen jälkeenkin.
    Nyt oon ollut 1.5v ilman savukkeita.
    Mua ei kalva syyllisyys kun mä en unissa koskaan pääse siihen asti että saisin tupakin suuhuni! Aina on jokin este siihen!

     
     
  16. #1616
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vaan näistä vieroitusoireista tuli mieleen että olen lukenut sellaista että jopa 25% entisistä tupakoitsijoista ei kärsi juurikaan vieroitusoireista..? Minusta tämä tuntuu uskomattomalta koska minä en ainakaan kuulu tuohon onnelliseen 25% joukkoon

     
     
  17. #1617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mua ei kalva syyllisyys kun mä en unissa koskaan pääse siihen asti että saisin tupakin suuhuni! Aina on jokin este siihen!
    Mulla sama ton estymisen kanssa, mutta ne unet on seksuaalis-sävytteisiä unia missä harkitsen aviorikosta.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  18. #1618
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Mulla sama ton estymisen kanssa, mutta ne unet on seksuaalis-sävytteisiä unia missä harkitsen aviorikosta.
    Mua harmittaa että en näe edes noita juttuja kun olen sinkku... Siis että en pääse koskaan siihen tavoitteeseen edes!

     
     
  19. #1619
    Mulla ei tupakka (mahdu) painajaisiin. Ne koostuu duunista lähinnä. Eipä moniin viikkoihin tarvii tupakkaa miettiä ellei joku sopivasti tule piipputupakkia nenän eteen kärytteleen. Sen kun tietää että röökinpoltto ei ole se hento henkäys hyvää makua, vaan eltaantunut haju vaatteissa niin paha että melkein roskiin heittää ja keuhkoputket taas täynnä räkää ja tukossa. Piru houkuttelee mutta pirun temput ja hinta tiedetään.

     
     
  20. #1620
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Mulla ei tupakka (mahdu) painajaisiin. Ne koostuu duunista lähinnä. Eipä moniin viikkoihin tarvii tupakkaa miettiä ellei joku sopivasti tule piipputupakkia nenän eteen kärytteleen. Sen kun tietää että röökinpoltto ei ole se hento henkäys hyvää makua, vaan eltaantunut haju vaatteissa niin paha että melkein roskiin heittää ja keuhkoputket taas täynnä räkää ja tukossa. Piru houkuttelee mutta pirun temput ja hinta tiedetään.
    Totta puhut. Vaatteet ja koko kämppä pilaantuvat herkästi kärytellessä. Toista olisi, jos lotossa voittaisi miljuunat, että saisi hankittua sen 600 neliön yksiön. Mutta tuskin sekään auttaisi keuhkojen toimintaan.

    Mulla noi unet/painajaiset keskittyvät lähinnä muuttamiseen, kun on vaan niin kova tarve päästä pois tästä elämäntilanteesta.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •