Sivu 64 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145460616263646566676874 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,261 - 1,280 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #1261
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    55
    Sitä se on Mulla tulee nestettä nenästä melkein joka höyryttelyn jälkeen mutta se kai on ihan normaalia :9 Ei sitä paljon tule mutta sillei vähän. Vaikea selittää mutta kyllä varmaan kaikki tajus ;D

     
     
  2. #1262
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    55
    Sitä se on Mulla tulee nestettä nenästä melkein joka höyryttelyn jälkeen mutta se kai on ihan normaalia :9 Ei sitä paljon tule mutta sillei vähän. Vaikea selittää mutta kyllä varmaan kaikki tajus ;D

    Edit: ja vahingossa kaks kertaa vielä postattuna. Aftoja tullut myös pari mutta eipä niitä enää oo näkyny. "koputan puuta"

     
     
  3. #1263
    Höyrykonkari DoM1-'s Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Raasepori
    Viestit
    315
    kamoon, jos nestettä, ihan siis kirkasta, tulee nenästä, on se kondensoitunutta vesihöyryä. Sitä samaa mitä se sun tippit on täynnä pienen höyryttelyn jälkeen. Jos hommaa läpinäkyvän tipin niin sen huomaa parhaiten laitteestaan. Mentholi nesteessä edes auttaa sitte taas tätä ilmiötä koska siihen nenä reagoi sitten jo sen verran että alkaa myös itse tuottamaan hieman nestettä lisää. googletin kuvan demonstroimaan asiaa
    Clearot + modit joiden noukalla ne on...
    //7v smoke-free!2020//

     
     
  4. #1264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Kemikaalimainen maku yskiessä, sellanen tärpätti/bensa.. Tpa:n ry4 kyseessä ja sitä ei kyllä lisää tule ikinä. Kai se on alettava vetämään pelkkää pohjaa kohta kun tuntuu että noista makuaineista löytyy vaikka ja mitä paskaa.
    Liberty Flightsin Spearmint tiivaria tuli hommattua yli 100ml. Ensimmäinen testi 10% sekoituksella tuhosi muovisen RSST-tankin muutamassa minuutissa. Lasitankilla kun testasin, niin ääni lähti ja kurkku ihan helkkarin kipeä monta päivää. Olemukseltaan ja hajultaan tuo on hyvin lähellä tinneriä. Tuhoaa myös tehokkaasti kaikki o-renkaat mistä tahansa laitteesta. Nousee myös sekoittaessa lähes samantien pintaan, vaikka olisi steepattu moneen kertaan.

    Lasipurkkiin laiton joku kuukausi sitten erilaisia muovilaatuja muhimaan tuon nesteen kanssa ja kaikki sulivat epämääräisiksi mössöiksi. Onhan se vaiettu aihe täällä, että laadunvalvonta kusee ja pahasti näissä nesteissä, mutta mulla on tapana sanoa asiat suoraan.

    Ihan vitun hienoa kun tällaista myrkkyä myydään noinkin "luotettavassa" paikassa. Laadunvalvonnasta (tai siis sen puutteesta) kertoo jo jotain se, että eri erät samaa tavaraa saattaa olla täysin eri kamaa.

     
     
  5. #1265
    Höyrähtänyt vpvp's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    14
    viikon olen nyt höyrytellyt kunnolla,kyllä analoginen on tuottanut paljon enemmän oireita!ja kokemusta on!
    itse en ole huomannut oireita viikon höyrystelyn aikana,kait niitä olisi jo jotain tullut.!

     
     
  6. #1266
    Morjesta, en tiedä onko oikea paikka kirjottaa MUTTA... röökiä imin 10vuotta askin päivässä ja kroonisen yskän sain + muuta paskaa. nämä loppu melkein samantien kun alotin höryttelyn/6kk sitten... wiziltä tilailin valmiita nesteitä ja homma pelas niillä (oireita ei siis ollut mitään) , nyt tilasin fastekiltä hangsenin 12mg fruit mixiä ja oon imenyt noin 20ml sitä nytten, huomannut että tuon aikana selvästi lima rupeaa tulemaan keuhkoihin eikä lähde mihinkään sieltä kurkkua kuivaa niin prkleesti tai toinen mistä voisi olla että olen ruennut näitä rba trippereitä testailemaan ja nyt imen bongimaisesti suoraan keuhkoihin nämä .. ens viikolla jatkan taas valmiita litkuja "luotettavammasta paikasta" katotaan häviiäkö oireet . mikähän aika mahtaa olla kun tupakan lopettamisen jälkeen lima irtoaa ei nimittäin aikasemmin ole tullut mitään joka onkin outoo .. thx!

     
     
  7. #1267
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janiii Näytä viesti
    Morjesta, en tiedä onko oikea paikka kirjottaa MUTTA... röökiä imin 10vuotta askin päivässä ja kroonisen yskän sain + muuta paskaa. nämä loppu melkein samantien kun alotin höryttelyn/6kk sitten... wiziltä tilailin valmiita nesteitä ja homma pelas niillä (oireita ei siis ollut mitään) , nyt tilasin fastekiltä hangsenin 12mg fruit mixiä ja oon imenyt noin 20ml sitä nytten, huomannut että tuon aikana selvästi lima rupeaa tulemaan keuhkoihin eikä lähde mihinkään sieltä kurkkua kuivaa niin prkleesti tai toinen mistä voisi olla että olen ruennut näitä rba trippereitä testailemaan ja nyt imen bongimaisesti suoraan keuhkoihin nämä .. ens viikolla jatkan taas valmiita litkuja "luotettavammasta paikasta" katotaan häviiäkö oireet . mikähän aika mahtaa olla kun tupakan lopettamisen jälkeen lima irtoaa ei nimittäin aikasemmin ole tullut mitään joka onkin outoo .. thx!
    Joo ei fasttechiltä nesteitä enää! Niksapitoisia saa tilata vain ETA-alueelta. Pahimmassa tapauksessa lääkeainerikkomus jos tuolta kiinasta niksanesteitä tilailet...

     
     
  8. #1268
    Aiemmin kirjoitin nenän verenvuodosta, no sitä ei ole nyt enää kesällä ollut, katsotaan kun ilmat taas kuivenee. Kännipäissään kun tulee höyryteltyä "pikkasen" enemmän niin seuraavana päivänä sama kuin analogisen kanssa - ei tule vedeltyä yhtään krapulassa. Kurkkuun on alkanut ilmestymään valkosia pahalta haiseviä klönttejä, mitkä sitten pitää kaivella veke. (Niitä on kyllä muillakin, mutta mulle niitä on alkanut tulla vasta jokunen aika sitten). Kesän aikana ilmeni vähän yskää, mikä tuntui oudolta kun ei tänä vuonna ole pahemmin enää koskaan yskittänyt! Oudon ihottumankin sain, mutta sitä en tiedä onko yhteyttä tähän höyryttelyyn, tuskin.

     
     
  9. #1269
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hörveli Näytä viesti
    Kurkkuun on alkanut ilmestymään valkosia pahalta haiseviä klönttejä, mitkä sitten pitää kaivella veke.
    Puhutaan siis ilmeisesti propuista? Itsellä oli noita melko tiuhaan, mutta höyryttelyn myötä katosi käytännössä täysin. En ole ihan varma noiden syntymekanismista, mutta suuhygienia on myös ehkä hieman parantunut tässä viimeisen vuoden aikana tiheämmän hammaslangoituksen ansiosta, mutta en tiedä onko yhteyttä.

    Perään vielä päivän linkkivinkki: http://www.sinunapteekki.fi/catalog/...in-p-4303.html Löytyy tietty ihan ruokakaupoistakin.

     
     
  10. #1270
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hörveli Näytä viesti
    Oudon ihottumankin sain, mutta sitä en tiedä onko yhteyttä tähän höyryttelyyn, tuskin.
    Jos tulee uudestaan ihottumaa/iho ongelmia niin koita kokonaan VG pohjaisilla nesteillä. Yleensä PG mikä aiheuttaa ongelmia.
    Itsellä taas ei juurikaan ole tässä kohta puolen vuoden aikana juurikaan mitään ylimääräisiä oireita ollut. Alkuun meinasi olla kurkkukipeä ja jotain mutta nämä meni nopeaa ohi kuin muisti lisätä veden juontia.
    Tämä taitaa olla se mikä todella monella tulee eikä tajuta juoda sitä vettä...
    Jostain nesteestä tuli kerran jonkinlaisia iho-ongelmia, finnejä jne mutta nämä taas loppui heti ko vaihto nestettä. Tais kyseessä olla Inaweran lime.

     
     
  11. #1271
    Olen ollut kohta 8vko ilman oikeaa tupakkaa. Olin tuossa kipeänä n. kk sitten. Flunssaa ja vatsatautia. Nyt olen toisen kerran kipeänä. Flunssaa, kurkkukipua, limaa ja räkää tulee sekä korvia kutittaa. Mutta ei kuumetta. Työterveyshoitaja sanoi, että pitää höyryhengittää. No kerta käskettiin, niin sähkötupakka suuhun ja höyryä keuhkoon. Kyllä se siitä. En kuitenkaan usko, että nämä flunssat johtuisi mistään sähkötupakasta kun on flunssaa liikkeellä aika paljon. Kämpässäkin saattaa olla kosteusvaurio tai jopa hometta. Asuin muutama vuosi sitten homekämpässä. Joka kk oli flunssaa. Korvien kutina ilman syytä voi olla yksi oire homekämpästä. Sekä usein toistuva flunssa. Olen vaihtanut pg nesteet vg nesteiksi kokeilumielessä. Kaikenkaikkiaan olo on parempi sähkötupakan myötä. Ei ole yskää, haju-ja makuaisti parantuneet huomattavasti. Kunto on parantunut eikä keuhkoihin koske kovan urheilusuorituksen päätteeksi. Ennen se oli sitä, että kovan suorituksen päätteeksi tuntui, että happi loppuu. Koko illan saattoi tuntua ikävältä. Nyt tuollaiset tuntemukset on onneksi ohi. Tilaan eurooppalaisia nesteitä. Kiinanpaska on Kiinanpaskaa oli asia mikä tahansa.

    Naapurikerrostalossa asuu varmaan keuhkoahtauma potilas. Yskii ja vinkuu hengitys. Tyyppi yskii koko ajan. Ei minuuttiakaan ilman yskää. Silti hän vetää sitä röökiä koko ajan. Harmittaa toisen puolesta kun ei älyä lopettaa. Hänenkin kannattaisi hommata sähkötupakka. Se voisi auttaa paljonkin.

     
     
  12. #1272
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    63
    Morjesta! 5viikkoo takana ilman tupakkaa ja sähkösavukkeella irti pääsin. Eka viikko meni ihan mukavasti 18mg nesteitä imeskelin clerolla kuin hullu ja päässä tuntui pahalta. Nyt on ilmeisesti toleranssi pienentynyt aika vahvasti koska nyt yhdetkin sauhut 18mg pistää pään kipeeksi ja huonon olon. Vai onko pg allergiaa? Mutta kaiken kaikkiaan olo on ollut tupakoinnin lopetuksen jälkeen ensimmäistä viikkoa lukuun ottamatta todella paska! Kaikki tupakoinnin lopettamisen vierotusoireet on jo käytynä läpi kaikkine masennuksineen ja pelkotiloineen. Kivahan tota e-savuketta olis imeskellä jos usklatais. Välillä mennään siis nikotiinipurkalla ja 0mg nesteellä. Mistä noita vg pohjasia nesteitä saa edes tilata? Kaikki nettiputiikit tuntuu tarjoovan vain pg pohjaisia.

     
     
  13. #1273
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    This post does not necessarily reflect the views and opinions of the poster.

     
     
  14. #1274
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    63
    Oon koittanu jopa 6mg nesteitä mutta tuntuu vaan aiheuttavan pahaa oloa.

     
     
  15. #1275
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    63
    Tai sitten kaikki nää on vielä viekkareita tupakoinnin lopettamisesta. Joskus höyryttelyn yhteydessä alkaa päälakea "nipistelemään", tasapaino heittää, pää sumussa jne jne..Laskeeko nikotiini toleranssi noin rajusti pienellä aikavälillä? Mää en enää taju missä mennään ja mitä tapahtuu

     
     
  16. #1276
    Höyrypää Deetwo7's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    448
    Kyllä se aika nopeasti muuttuu Onko sitä nikotiinia sitten tarvetta olla niin paljon? Laimentamaan vaan

     
     
  17. #1277
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Ei nuo kuulosta "normaaleille" pg yliherkkyyden oireille. Itsellä oireet lähinnä suun ja kurkun kirvelyä(limakalvot). Pahoinvointi/huimaus yhdistetään ennemmin nikotiinin yliannostukseen. 18Mg neste on minun mielestä liikaa jopa noihin ego-clearo setteihin.

     
     
  18. #1278
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    63
    Jos näin on niin aiheutin juuri itselleni huimausta höyrytellessäni 2minuuttia 6mg nesteillä.

     
     
  19. #1279
    Paljonko sitä pölliä on palanut päivätasolla ? Siitä se toleranssitieto saadaan.

     
     
  20. #1280
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    63
    No valkosta mallua jotain reilu 20 röökiä päivässä. Nyt 5 viikkoo lopetuksen jälkeen saa jo 6mg nesteillä olla varovainen ettei mene överiks. Silleen oon koittanu höyrytellä kuin tupakkaa polttelis.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •