Sivu 61 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 115157585960616263646571 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,201 - 1,220 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #1201
    Kokeile edelleen 12mg nesteitä mutta ~90% veegeetä. Itsella oli kurkun kanssa ongelmia ja tuo auttoi. Kurkku olis siis kipeä ja karhea aina kun veti paritkin höyryt. Nyt 90% vg nesteet käytössä ja ei mitään ongelmia

     
     
  2. #1202
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Itse olen tulkinnut nuo lisääntyneet kuivat kutisevat läntit tupakoinnin lopettamisenn oireiksi. Niitä ollut aina ja iho kuivunut ennestään, kun tupakoinnin lopettanut. Minulla sellaisissa paikoissa, ettei todellakaan voi olla nesteiden kanssa kosketuksissa ainakaan.

     
     
  3. #1203
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    mulla on nyt muutaman päivän huulia kuumottanu o: höyryttelytavoissa ei oo tapahtunu mitään merkittäviä muutoksia viimeaikoina. paitsi pari uutta nestettä.

     
     
  4. #1204
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    mulla on nyt muutaman päivän huulia kuumottanu o: höyryttelytavoissa ei oo tapahtunu mitään merkittäviä muutoksia viimeaikoina. paitsi pari uutta nestettä.
    Onko nestettä tullut huulille, vaikka tipistä imemällä? Voiko olla, että pelkkä huulien rohtuminen tulossa ja ei liity millään tavalla sähkötupakkaan?

     
     
  5. #1205
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ensimmäinen kysymys vaikuttaa vähän ansalta :F en oo tainnu saada nesteitä suuhuni hetkeen. emt. voi olla? kahen vuoden höyryttelyn aikaan ensimmäinen kerta ku tämmöstä esiintyy :F

     
     
  6. #1206
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kempele/Suomussalmi
    Viestit
    13
    Tässä kun on kohta kuukauden päivät tullu höyryteltyä niin semmosen tuossa huomasin yhtenä päivänä, että kaikkiin kynsiin tullu kuopat. En tiiä johtuuko mitenkään noista litkuista, mutta todennäkösesti en oo vaan aikasemmin huomannu ja varmaan joku puutos tai jotain. Muutenki on terveys ollu heikolla mallilla kun kohta ollu vuoden saikulla mm. välilevyn pullistumia ja muuta fyysistä vaivaa niin tiiä sitten mistä johtuu. Jotain huimailujakin ollu, mutta ne taidan ennemmin laittaa välilevyjen piikkiin, rintarangassa kun ovat. Suu on ainaki helvetin paljon parempana kun ei oo polttanu eikä nuuskannu jos nyt ei muuta positiivista oo vielä hoksaillu kummemmin.

     
     
  7. #1207
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ^raudan puutos?

     
     
  8. #1208
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Kynsien muutokset muistaakseni voi jopa johonkin vitamiinin puutokseenkin viitata? Itsellä nenä kuivuu aika tehokkasti nyt kun on höyrytelly kohta kuukauden ja verta tulee niistäessä.. Pieni paha, jos vaan tupakasta pääsee eroon (ja pääseehän siitä)
    Viimeksi muokannut Siivu87; 11.04.14 kello 02:44.
    "For as long as there's a pulse, a beating, I'll make it through the day"

     
     
  9. #1209
    Biotiini Forte -tabletit 60 tabl. - 11,20EUR - Verkkoapteekki.fi Tollasta napaan kynsiä(ja turkkia) varten. Ihan kiitettävästi muuten tonkin purkin hinta noussut nyt, kun kekattu yleisesti, että soveltuu ihmisillekin. Ostin joskus vuosia sitten viimeksi ja maksoi jotain pari hassua euroa. Vähän aikaa sitten tartti uudestaan niin olikin tuo yli kymmenen ekeä.

     
     
  10. #1210
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kempele/Suomussalmi
    Viestit
    13
    Joo kuten sanoinkin niin todennäkösesti on joku puutostila. Ettei Siivulla vaivais kevät allergian muodossa, itellä meinaa samoja vaivoja, mutta allergialääkkeet helpottaa.

     
     
  11. #1211
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Siivu87 Näytä viesti
    Itsellä nenä kuivuu aika tehokkasti nyt kun on höyrytelly kohta kuukauden ja verta tulee niistäessä..
    Sama ongelma mulla, oon yrittänyt olla höyryilemättä nenän kautta höyryjä pihalle, niin paranemaan päin on nokka.
    Toinen "oire" on, että keuhkojen tilavuus kasvanut 0,5l tässä 3kk aikana. Sattui sopivasti määräaikaistarkastukset töissä tammikuun alkuun ja halusin tarkemmat keuhkotutkimukset. Silloin keuhkojen tilavuus 4,5l ja nyt kävin hengitteleen uudestaan niin tulos 5l. Vielä puuttuu 0,5l "normaalitilavuudesta"

     
     
  12. #1212
    Höyrykonkari Siivu87's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lieksa
    Viestit
    152
    Ei oo minulla ainakaan aiemmin ollut kunnon allergiaa ainakaan mutta tiedä sitte.. Sen tiedän ainaki että ei oo ennen ollu tämmönen nenä keväisinkään :/ Mutta niinku jo sanoin, niin pieni paha se on kun miettii että ilman tupakkaa kuitenki pystyy olemaan
    "For as long as there's a pulse, a beating, I'll make it through the day"

     
     
  13. #1213
    Mulla tulee myös niistäessä verta päivittäin. Luulen tosin että se johtuu työpaikan kuivasta ilmasta ja vähän huonosta sisäilmasta.. Hengitysongelmia on ollut parisen vuotta, puhallustestissä (vai mikä nyt onkaan) ei kuitenkaan ollut mitään poikkeavaa. Nyt lekuri kirjotti kortisoninenäsuihkeen jota olen käyttäny kolmisen viikkoa, mutta vielä en mitään vaikutusta huomaa? Toisella puoliskolla haisee henki vaikka kuinka hampaita pesisi..haisi se sillonki ku röökiä veteli, mut nyt jotenkin tosi voimakkaasti.. ikävä ongelma

     
     
  14. #1214
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Meikäläiselläki on kolvi alkanu oireilla, limakalvot hellänä ku olis hiekkapuhallettu ja aamuiset niisteet kelpais elokuvateollisuudelle tehostemateriaaliksi. Tiiä sitten liittyykö höyryttelyyn näin yhtäkkiä 1,5 vuoden jälkeen mutta kumminkin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #1215
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    67
    Itellä ollut akne 11 -vuotiaasta lähtien enemmän tai vähemmän pahana, kuukaus sitten olin viikon polttamatta normitupakkaa niin alko huomaan, kuinka finskit lähtee naamasta.
    Sorruin sit taas tupakkaan, koska avokki ramppas jatkuvasti takapihalla röökillä. Meni pari päivää ja taas naama kukki.
    Nyt sit uus yritys, katotaa jos lähtee töhnät liikkeelle kropasta kun tuli uus masiina postista eilen.

    Tiiättekö, että onko kuinka tutkittua toi keuhkojen tilavuus ja sen kasvaminen tupakoinnin lopettamisen jälkeen? Pari viikkoo sit lekurissa kävin ni näytti 400-420 ja ei oikein mielissään ollut, en yhtään ihmettele.

     
     
  16. #1216
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    14
    Onko tietoa tuleeko aftoja tupakoinnin lopettamisesta vai höyryttelystä,ikinä en oo moisista kärsinyt ennen nyt yks prkle tuolla suussa haittaa syömistä kohtuu pahoin.Röökiin en kyllä millään tahtois palata enää,haiseeki mokoma niin paskalle

     
     
  17. #1217
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Meilä emännällä nasahti suu täyteen aftoja kun siirty analoogisesta höyryttelyyn. Ja jostakin lukenu että joillakuilla muillakin tullut kun vaihtanu tähän harrastukseen. Ei kuulemma jatkuvasti iske niitä turpaan kunhan ensimmäiset häipyy

     
     
  18. #1218
    En nyt väitä, etteikö höyryttelykin aftojen syntyyn voisi vaikuttaa, mutta nuo taitaa aftaherkillä ihmisillä olla aika yleinen oire tupakoinnin lopetuksessa. Jotain ihan tieteellistäkin selitystä aiheesta muistan lukeneeni. Muistelisin itsellänikin joskus moisia syntyneen nicorette-lopetuksessa vaikka ei muuten sitten lapsuuden ole ollut.

    "Jos potilaalla on taipumusta aftoihin, niitä saattaa kehittyä, koska tupakan keratiinin tuotantoa lisäävä vaikutus ja immunosuppressiivinen vaikutus poistuvat. Tupakoinnin lopettamiseen saattaa liittyä myös makuhäiriöitä, kurkkukipua ja ienverenvuotoa." Kertoi joku sivusto pienellä googletuksella.

     
     
  19. #1219
    Mullahan vuotaa ikenet edelleen. Hammaskivet on hoidettu, joten siitä ei johdu. Ärsyttävää, kun hammasvälejä harjatessa peilistä tuijottaa vampyyri. Ikenet eivät ole kipeät millään muotoa, eivät ainakaan näytä tulehtuneilta, mutta väliharjaamisesta eivät tykkää. Pitänee kokeilla lankaamista, harjaaminen on vaan niin paljon tehokkaampaa, ettei millään viittis lopettaa, kun olen saanut itseni siihen patistettua ja jo pienimuotoisen rutiinin siitä kehitettyä.

     
     
  20. #1220
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    Mullahan vuotaa ikenet edelleen. Hammaskivet on hoidettu, joten siitä ei johdu. Ärsyttävää, kun hammasvälejä harjatessa peilistä tuijottaa vampyyri. Ikenet eivät ole kipeät millään muotoa, eivät ainakaan näytä tulehtuneilta, mutta väliharjaamisesta eivät tykkää. Pitänee kokeilla lankaamista, harjaaminen on vaan niin paljon tehokkaampaa, ettei millään viittis lopettaa, kun olen saanut itseni siihen patistettua ja jo pienimuotoisen rutiinin siitä kehitettyä.
    Emmie mikään hammaslääkäri ole, mutta olisko pehmeämpi harja avuksi?

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •