Sivu 6 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456789101656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #101
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ekiz Näytä viesti
    voisihan sitä vielä kokeeksi vg nestettä tilata.
    Kannattaa, koska juuri PG-pohjaset nesteet tuottaa toisilla ongelmia

    PS. Itellä parin viikon jälkeen alko pukkaa kuonaa ulos. Selkeesti kukkii iho "normaaliin" verrattuna, mutta ei mitään semmosta mitä ei kestäs
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #102

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja timooo Näytä viesti
    Nukkumisvaikeuksiin voisin suositella melatoniinitabletteja, niitä saa halvalla esim iherb.com. Taisin maksaa jotain 7e 240 tabusta postikuluineen. Suomesta noita ei saa, paitsi reseptillä jos olet yli 60v. Tulliin eivät jää.

    Uni tulee huomattavasti nopeammin, unet ovat mielettömämpiä ja elävämpiä. Ilmeisesti aine toimii noin puolelle ihmisistä, tjsp. Itsellä toimii kuin junan vessa, 20-30min nabbulan ottamisen jälkeen painuu silmät varmasti kiinni. Äitimuorille heitin muutaman tabun aikoinaan, ei huomannut mitään eroa.

    Itse olen muutaman vuoden tässä syönyt ja yöunet ovat parantuneet suunnattomasti. Varsinkin näinä harvoina tupakin lopettamisyritysten aikoina
    mulla on noita resepti melatoniini nappeja nyt niitä depot 2mg toimii mut saatanan kalliita 1e kappale 2 illas.kokeili niitä yliopiston omia melotoniineja 5mg ovat halpoja mut mulla ei toiminu maksaa alle 10 e 100kpl vaatii reseptin.noi toiset maksaa yli 20e ja pakkauksessa 21 kpl.mut kannattaa kokeilla mielummin ku esim nukahtamis lääkkeitä tai muita bentsoja,toleranssi kasvaa nopeesti ja koukuttaa helposti
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  3. #103
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Tuleekos muilla ikinä kieleen ikävää nikotiinin makua, nyt on muutaman kerran menny kieli hieman turraksi nikotiinista. Tosin muutaman kerran on nesteet valunu tankista suuhunkin asti, oli tankin osat vähän huonosti kiinni. Ehkä pitää hieman jo vähentää vapottamista ja ainakin siirtyä miedompii litkuihin. ...tai sit en vaan osaa

     
     
  4. #104

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Tuo puutuminen tulee silloin, kun niitä nestepisaroita pääsee kielelle asti, höyry ei puuduta. Eli teet siis jotain väärin.

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Tuo puutuminen tulee silloin, kun niitä nestepisaroita pääsee kielelle asti, höyry ei puuduta. Eli teet siis jotain väärin.
    Veikkaan, että tulee otettua liian pitkiä vetoja kerralla, ainakin silloin atomisaattori kuumenee paljon ja tuntuu että silloin tuota esiintyy enemmän. Ei tätä nyt häiritseväksi asti tapahdu, mutta silloin tällöin ja toinen neste on 24mg että se on melko tujua harmi että se juuri maistuu paremmalta, ja sitä on vähemmän. No eiköhän tämäkin mysteeri ratkea tässä ajan kanssa.

    Vaikuttaako tuo lisäreiän tekeminen ego-t tankkiin miten, katselin tuosta toisesta topikista, pitänee vissiin tuotakin kokeilla jos vain jostain löydän sopivan ohuen terän, sormen jo lävistin nuppineulalla, pääs lipsahtamaan (tämäkin menee väärin ). Pitänee etsiä nasta tai jotain.

     
     
  6. #106

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kokeileppa tankkien sijasta vaikkapa cartomizereita. Ei nestettä suuhun, parempi höyry, paljon parempi maku, halpaa kuin saippua.

     
     
  7. #107
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Kokeileppa tankkien sijasta vaikkapa cartomizereita. Ei nestettä suuhun, parempi höyry, paljon parempi maku, halpaa kuin saippua.
    Jaahas, mitäs noihin tarvii. Nyt on ego-t 1000. Eli riittääkö pelkkä cartomizeri vai tarviiko siihen jotain muuta osaa vielä kaveriksi?

     
     
  8. #108

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Ei tarvi muuta. Carto on ikään kuin atomisaattori ja vanulla täytetty tankki yhdessä paketissa. Kestävät parista päivästä pariin viikkoon.

    Joko tästä tuo LR-malli: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615

    Tai tästä Dual Coil, josta tulee vielä kivemman höyryt:
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7777

    Foorumin ketju dual coileista:
    http://www.e-savuke.com/forum/e-savu...ohm-393.0.html

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei tarvi muuta. Carto on ikään kuin atomisaattori ja vanulla täytetty tankki yhdessä paketissa. Kestävät parista päivästä pariin viikkoon.

    Joko tästä tuo LR-malli: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615

    Tai tästä Dual Coil, josta tulee vielä kivemman höyryt:
    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7777

    Foorumin ketju dual coileista:
    http://www.e-savuke.com/forum/e-savu...ohm-393.0.html

    Juuh, kiitoksia ei muutakun uutta tilausta vetämään, tuntuu nonstoppina tulevan tavaraa idästä healtcabinista ja dealextremestä, tuleepahan postin tädit tutuksi. Hienoa tämä nykyaika kun kaiken voi ostaa mistä vain halvimmallla löytää.

     
     
  10. #110
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    65

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kaveri poltteli vieressä tupakkaa, hyi helv* että haisi sellaiselle pistävälle tupakankrääsälle. En olisi koskaan uskonut, että vuorokauden jälkeen voi haista tupakka noin pahalta.

     
     
  11. #111
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tutkis Näytä viesti
    Kaveri poltteli vieressä tupakkaa, hyi helv* että haisi sellaiselle pistävälle tupakankrääsälle. En olisi koskaan uskonut, että vuorokauden jälkeen voi haista tupakka noin pahalta.
    Tuossa kaupassa käydessä oli matkalla iäkkäämpää porukkaa pussikaljoilla istumassa ja kessu paloi, aloin jo ohi pyöräilessä miettimään että mitä helvettiä ne polttaa ku haistee noi omituiselle, mutta kai se oli iha normaalia tupakkaa. Iskee kyllä hajut nokkaan nopeasti näin 5 päivän jälkee,

     
     
  12. #112
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Ei tarvi muuta.
    Juuh, kiitoksia ei muutakun uutta tilausta vetämään, tuntuu nonstoppina tulevan tavaraa idästä healtcabinista ja dealextremestä, tuleepahan postin tädit tutuksi.
    Kyllä mä ottasin kylkeen driptipin, ettei huulet pala kiinni cartoon
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  13. #113

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja zippo Näytä viesti
    Juuh, kiitoksia ei muutakun uutta tilausta vetämään, tuntuu nonstoppina tulevan tavaraa idästä healtcabinista ja dealextremestä, tuleepahan postin tädit tutuksi. Hienoa tämä nykyaika kun kaiken voi ostaa mistä vain halvimmallla löytää.
    Kummallista muuten kun postin tädit ei ole enää pitkään aikaan kysyny henkkaria
    Bombshell on parhautta!

     
     
  14. #114
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    91

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Kyllä mä ottasin kylkeen driptipin, ettei huulet pala kiinni cartoon
    Tämä. Ilman drip tippiä menee itsellä ainakin "kikkailuksi". Mielenkiintoista yrittää ottaa kunnon höyryjä niin että ei huulet palaisi

     
     
  15. #115
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tutkis Näytä viesti
    Kaveri poltteli vieressä tupakkaa, hyi helv* että haisi sellaiselle pistävälle tupakankrääsälle. En olisi koskaan uskonut, että vuorokauden jälkeen voi haista tupakka noin pahalta.
    Töissä porukka kessuttelee manuaalitupakkaa. Tuoksu on aivan mahtavan hyvä.
    Reilu 5 viikkoa ilman niitä mutta kyllä tekis mieli maistaa.

    Mulla meinaa palaa huulet noilla cartoilla ja muovidripeillä.
    Kuminen driptip ainoa joka toimii.

     
     
  16. #116
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla meni yli viikko, että alkoi muiden polttama tupakka haista pahalle. En tiedä mistä se paha haju johtuu nimenomaan sähkötupakan kanssa. Purkalla ja inhalaattoreilla en koskaan päässyt ylitse houkutuksesta polttaa tupakkaa, kun se haju jostain leijaili.

     
     
  17. #117
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja polskija Näytä viesti
    Mulla meni yli viikko, että alkoi muiden polttama tupakka haista pahalle. En tiedä mistä se paha haju johtuu nimenomaan sähkötupakan kanssa. Purkalla ja inhalaattoreilla en koskaan päässyt ylitse houkutuksesta polttaa tupakkaa, kun se haju jostain leijaili.
    Itsehän maistoin tuossa viikonloppuna tupakkia testimielessä, eikä voinut loppuun asti polttaa maistu vain niin pahalle. Aikasimmissa yrityksissä käynyt aina päinvaistoin, mutta varmaan sitä on tämän höyryttimen kanssa asennoitunut jotenkin erillälailla tuohon analoogisen pahaan makuun, parempi näin .

     
     
  18. #118

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Noniin, noin 3 viikkoa ilman röökiä, 3 kertaa olen maistanut yhden hatsin(vkloppuisin) ja viime perjantaina poltin yhden pikkusikarin, minkä johdosta seuraavana aamuna tuntui hieman tukkoiselta. Tehnyt tupakkaa ajoittain mieli vain silloin kun olen juonut kaljaa, mutta yhdellä maistolla siirtynyt ihan mielellään takaisin höyryyn. Muuten siirtymä ollut varsin kivuton, olen pitänyt huolen siitä että kun lähtee kotoa, on 2 akkua, laturi, yksi vara-atomi ja nestettä mukanana tarpeeksi jotta ei missään vaiheessa pääse käymään sitä että ei olisi höyryteltävää.

     
     
  19. #119

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    41 päivää ilman savuakaan. Tänään tuli ensimmäinen mahdollisuus liittyä tupakoivan kaverin seuraan hänen tupakkatauollaan. Ensimmäisen sekunnin ajan rekisteröin että tämä poltti tupakkaa, seuraavan kerran hätkähdin joskus tunnin-parin päästä että hetkinen, tyyppihän tupakoi vieressäni, mutta se ei synnyttänyt minussa minkäänlaista tupakanhimoa, ei edes ajatusta savujen imemisestä. Voittajafiilis.

     
     
  20. #120
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    8

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    nyt lähti vg nesteiden tilaus, nyt vaan peukut pystyy että toimis paremmin mitä pg pohjaiset...

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •