Sivu 57 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #1121
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cure Näytä viesti
    Pari kuukautta pelkkää höyryä ja paino on noussut 6kg
    Äänikin menee tasaisesti vieläkin käheäksi.
    Sehän kuuluu asiaan, tästä on erillinen ketjukin: http://www.e-savuke.com/vb/terveys-l...s-painoon.html

     
     
  2. #1122
    Hitto mä en saa enää nukuttua! Joo, nukahdan (välillä melatoniinin avulla) ihan hyvin mutta herään klo 2 - 3 aikaan ja en saa enää unta. Mulle hyvät yöunet ovat todella tärkeitä joten olen nykyään kun joku zombie päivisin enkä saa yhtään mitään tehtyä. Paitsi vapottelu. Milloinkohan tää menee ohi?

     
     
  3. #1123
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jos alkaa tuntumaan että vaikuttaa normaaliin elämään niin käy lääkärille juttelemassa, tarvittaessa sitten ihan unilääkkeet eikä vaan nukahtamislääkkeet.

     
     
  4. #1124
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Jos alkaa tuntumaan että vaikuttaa normaaliin elämään niin käy lääkärille juttelemassa, tarvittaessa sitten ihan unilääkkeet eikä vaan nukahtamislääkkeet.
    Joo, tosin tätä on jatkunut vaan vajaan viikon vielä. Mutta jos meinaa kauan jatkua niin menen lekurille. Olen aina nukkunut kun tukki eikä oikein mikään ole herättänyt yöllä (esim kissa riehuu, pyytää ulos tms) joten eiköhän se palaudu siihen. Mutta milloin?

     
     
  5. #1125
    Jahas, tämä aloittelija teki sitten pienimuotoisen munauksen. Olisi kannattanut testailla enemmän noita nesteitä ennen könttätilausta sillä tilanne on nyt se että huomaan olevani kohtuullisen yliherkkä PG:lle ja nuo 7dl Hangsenin litkuja Bargain Vapourilta on 80/20 PG/VG. 60/40 ja 50/50 nesteet vielä menee ihon pahemmin kukkimatta, mutta tuo 80% oli näköjään liikaa..

    Mitähän näille nyt sitte tekis? Myymään ei viitsi alkaa netin yli kun ei voi tietää ostajan ikää. Yksi mahdollisuus on ostaa VG pohjaa ja lantrata, mutta miten käy makujen?

     
     
  6. #1126
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tilaa jotain yhteensopivaa makua VG:nä ja sotke keskenään? Pelkällä VG:llä ku lantraat niin maku häviää kyllä, ei noissa Hangseneissa muutenkaan liikaa makua ole.

     
     
  7. #1127
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Itsellä on ongelma toisinpäin, eli vg nesteet aiheuttaa hengenahdistusta tjsp, niin pitää kokeilla lantrailla kaapista löytyvällä atmos labin balanced:lla, josko niistä vielä käyttökelpoisia saisi.
    Jotkut maut ainakin oman kokemuksen mukaan kestää lantraamisen hyvinkin. Tullut ostettua 18-20mg nesteitä ja nykyisin ovat aivan liian äkäisiä, joten olen laittanut puolet 0mg atmos labin balancedia. Riittävän hyvin lähtee vielä makua. Itse asiassa olen ajatellut siirtyä käyttämään tätä tekniikkaa pysyvästi Halon nesteiden (Tribecca ja Captain Jack) kohdalla, nesteiden hinnat lähes puoliintuu kätevästi

     
     
  8. #1128
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57
    Mulla on puskenut kämmeniin ihan pienen pieniä vesirakkuloita vajaan parin viikon sauhuttelun lopetettua ja höyryllä aloitettu samantien. Kirveltää niin pirusti ja haittaa kitaran soittoa niin paljon ettei voi edes soitella. Lääkäri pisti reseptiä Dermovat 0,5mg emulsiovoidetta, eikä auta noihin rakkuloihin ollenkaan. Vasta kun rakot on puhjenneet, niin silloin tuo rasva toimii ja auttaa hiukan. Aloitin pg voittoisten kanssa ja kätöset rakoilla, sitten siirryin vg vottoisten litkujen pariin eikä mitään muutosta, rakkoja vaan pukkaa. Pitänee varmaan lopetella tämäkin harrastus. Harmittaa kun tuli hankittua unelma kitara justiin ennen joulua ja en edes pysty soittamaan sillä, hiukan liian arvokas kapine pölyyntymään.

     
     
  9. #1129
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J.F Näytä viesti
    Mulla on puskenut kämmeniin ihan pienen pieniä vesirakkuloita vajaan parin viikon sauhuttelun lopetettua ja höyryllä aloitettu samantien. Kirveltää niin pirusti ja haittaa kitaran soittoa niin paljon ettei voi edes soitella. Lääkäri pisti reseptiä Dermovat 0,5mg emulsiovoidetta, eikä auta noihin rakkuloihin ollenkaan. Vasta kun rakot on puhjenneet, niin silloin tuo rasva toimii ja auttaa hiukan. Aloitin pg voittoisten kanssa ja kätöset rakoilla, sitten siirryin vg vottoisten litkujen pariin eikä mitään muutosta, rakkoja vaan pukkaa. Pitänee varmaan lopetella tämäkin harrastus. Harmittaa kun tuli hankittua unelma kitara justiin ennen joulua ja en edes pysty soittamaan sillä, hiukan liian arvokas kapine pölyyntymään.
    Mitä materiaalia käyttämäsi höyrytin on? Ettei vaan mitään nikkeliallergiaa olisi?
    Spoileri!



     
     
  10. #1130
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57
    Ihan Visionin Spinneriä ja Lavatubea käyttäny, ennemmin noista kitaran kielistä olisin saanu oireet. Niistä ei kuitenkaan ole tullu mitään, vaikka +20 vuotta on tullut ränkättyä niillä.

     
     
  11. #1131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Nastola
    Viestit
    193
    itsellä huomannu kun nyt täysin höyrytellyt vaan niin alkanut närästään( viime vuonna analogisee tullut repsahdeltua), ja alkanut tuntuun et pala tulee kurkkuun.. vissiinki alkaa noi niksat olemaan liian korkeel?? järkyttäviä painajaisia näin aikoinani onko muute muilla tullut et alkanu niksat tuntumaan liian korkeilta?

     
     
  12. #1132
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Närästää kyllä itseäkin, mutta siltikin höyryttelyyn siirtyminen on helpottanut oman refluksitaudin oireita. Palan tunne kurkussa on itsellä vähentynyt mitä kauemmin höyrytellyt, joten luulen, että liittyi ainakin itsellä mahdollisesti siihen, että analogisen myrkyt alkoi puhdistumaan.

    Tuokin on tuttua, että niksan tarve tuntuu vähenevän koko ajan.

     
     
  13. #1133
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rogue Näytä viesti
    Joo, tosin tätä on jatkunut vaan vajaan viikon vielä. Mutta jos meinaa kauan jatkua niin menen lekurille. Olen aina nukkunut kun tukki eikä oikein mikään ole herättänyt yöllä (esim kissa riehuu, pyytää ulos tms) joten eiköhän se palaudu siihen. Mutta milloin?
    Pari viikkoa kesti mulla samaiset vaivat.

     
     
  14. #1134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Pari viikkoa kesti mulla samaiset vaivat.
    Juu sama, pari viikkoa sai kärvistellä. Just juttelin duunikaverin kanssa joka lopetti röökaamisen ihan kommandona niin unettomuus oli kuulemma pahin oire myös hällä. Siinä oli samaan aikaan minulla myös aika klassisia paniikkihäiriö-oireita pinnassa, sydämen tykytystä, hermostuneisuutta, raajojen kihelmöintä jne. jotka itse järkeilin johtuvan massiivisena ketjupolttajana radikaalista nikotiiniannoksen vähenemisestä 12mg nesteillä ja aika varovaisella vapoamisella. Ehdottomasti kannattaa ottaa yhteyttä lekuriin ja käydä heittämässä jerryä aiheesta jos unettomuus ei ala helepottamaan, nykyjään on niin hyvät tropit joka lähtöön että turha sitä on kärvistellä.

     
     
  15. #1135
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Nuo oireet johtuvat ihan siitä, että tupakan sisältämien monoaminioksidi estäjien (MAOI) puoliintumisaika on juurikin kaksi viikkoa. Nuo aineet tekevät tupakasta koukuttavan. Nikotiinin puoliintumisaika on muuten 2 tuntia.

    :wq

     
     
  16. #1136
    päänsärkyä ja naaman punoitusta. Vedän 3 ml 18 mg päivässä. Ei haittaa sinänsä.

     
     
  17. #1137
    Mulla on puskenut kämmeniin ihan pienen pieniä vesirakkuloita vajaan parin viikon sauhuttelun lopetettua ja höyryllä aloitettu samantien. Kirveltää niin pirusti ja haittaa kitaran soittoa niin paljon ettei voi edes soitella. Lääkäri pisti reseptiä Dermovat 0,5mg emulsiovoidetta, eikä auta noihin rakkuloihin ollenkaan. Vasta kun rakot on puhjenneet, niin silloin tuo rasva toimii ja auttaa hiukan. Aloitin pg voittoisten kanssa ja kätöset rakoilla, sitten siirryin vg vottoisten litkujen pariin eikä mitään muutosta, rakkoja vaan pukkaa. Pitänee varmaan lopetella tämäkin harrastus. Harmittaa kun tuli hankittua unelma kitara justiin ennen joulua ja en edes pysty soittamaan sillä, hiukan liian arvokas kapine pölyyntymään.
    Kokeile jotain 100% vg litkua.

     
     
  18. #1138
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja linker Näytä viesti
    päänsärkyä ja naaman punoitusta. Vedän 3 ml 18 mg päivässä. Ei haittaa sinänsä.
    saat sen kuulostamaan saavutukselta. aploodit?

     
     
  19. #1139
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Nuo oireet johtuvat ihan siitä, että tupakan sisältämien monoaminioksidi estäjien (MAOI) puoliintumisaika on juurikin kaksi viikkoa. Nuo aineet tekevät tupakasta koukuttavan. Nikotiinin puoliintumisaika on muuten 2 tuntia.
    Googlasin raivoisasti mao-estäjiä ja komppaan. On se jännä miten on vetänyt kessua 15-vuotta sen ihmeemmin funtsimatta tai kyseenalaistamatta mitä ja mihin kaikkeen rössi vaikuttaa, no tietty se pahin nyt kävi mielessä silloin tällöin. Toisaalta kävin itseni kanssa aikamoisen keskustelun uskallanko kokeilla e-savuketta... ja samaan aikaan lussutin röökiä ja sen neljäätuhatta ainesosaa naama messingillä.

     
     
  20. #1140
    Lainaus Alkuperäinen postaaja voodoo Näytä viesti
    Juu sama, pari viikkoa sai kärvistellä. Just juttelin duunikaverin kanssa joka lopetti röökaamisen ihan kommandona niin unettomuus oli kuulemma pahin oire myös hällä. Siinä oli samaan aikaan minulla myös aika klassisia paniikkihäiriö-oireita pinnassa, sydämen tykytystä, hermostuneisuutta, raajojen kihelmöintä jne. jotka itse järkeilin johtuvan massiivisena ketjupolttajana radikaalista nikotiiniannoksen vähenemisestä 12mg nesteillä ja aika varovaisella vapoamisella. Ehdottomasti kannattaa ottaa yhteyttä lekuriin ja käydä heittämässä jerryä aiheesta jos unettomuus ei ala helepottamaan, nykyjään on niin hyvät tropit joka lähtöön että turha sitä on kärvistellä.
    Juu, sydämentykytyksiä, hermostuneisuutta ja raajojen kihelmöintiä täällä kanssa... Voi perhe parka...

    Mutta mieluummin sitä hetken kun analogisten jatkamista, joten

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •