Sivu 56 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 64652535455565758596066 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,101 - 1,120 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #1101
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JOB Näytä viesti
    Ainut oire on joskus tulee hurjana imettyä niin huulia vähän polttelee
    Juu sama, olen antanut itselleni ymmärtää että kyse on tippiin/imuputkeen kondensoituneen e-nesteen ja siitä limakalvoille siirtyneen nikotiinin kirvelyä. Välillä kun tunkee kielenpään tippiin niin hyvin imelöittää.
    Viimeksi muokannut voodoo; 24.01.14 kello 22:25.

     
     
  2. #1102
    Kun siirryin sähkötupakkaan, niin ainut oire on ihottuma. Jalkapöytään on pientä ihottumaa tullut ja käsiin on myöskin. Muita oireita en ole huomannut.
    Viimeksi muokannut Jeppe88; 25.01.14 kello 00:51.

     
     
  3. #1103
    Höyrykonkari Samppasika's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    300
    Ehkä väyän off topic, mutra oireet ego tikuista ja clearoista siirtymisestä strupöiaan vai mikäseoli... Pää kipeenä jatkuvasti, huimausta, pahaa oloa. Ilmeisesti ennen 18mg nesteitä oireitta hörytelleenä joutuu siirtymään alle 5mg liemiin, kun nuo n. 8-9mg omat sekotteet subohmeilla aiheuttaa takuuvarman hedarin.. plääh..

     
     
  4. #1104
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ^kuulostaa niksaod:lta

     
     
  5. #1105
    Höyrykonkari Samppasika's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    300
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    ^kuulostaa niksaod:lta
    Juurikin näin. Ensin en osannu yhdistää, vaan epäilin että flunssa tulossa, mutta kun tuo alkoi suunnilleen saman tien, kun setupit meni alle ohmiin, niin kai tässä on jatkuva niksaöveri ollu päällä. 0,5 ohmin tuplacoili dripperillä sai taas tälle päivää hedarin varmistettua, kun maisteli sekotuksia... Tobeko Liteenkin tein tuosta syystä vähän maltillisemman mesh setupin.. Kai se pitää kokeeksi laimentaa yks liemi alle 5mg.. Ei jaksais alkaa lantrata kaikkia liemiä :/

     
     
  6. #1106
    Ruokahalu näyttää jonnin verran palanneen, silti ei nälkä tunnu ihan niin kovalta kuin ennen höyryttelyn aloittamista. Silti tässä olen nyt huomannut toisen (ei niinkään oireen) "'ärsyttävyyden".

    Allekirjoittaneella on jäänyt tuo hampaiden huolto vähän puolitiehen (eikä ihan niinkään paljoa..) ja nyt suussa maistuu hyvin tunkkaiselta ja mädältä vähän koko ajan kun ei ole röökiä peittämässä makuja/hajuja. Ei ihme ettei tytöt ole pussailleet pitkiin aikoihin Nyt siis hammasharja viuhumaan ja tästäkin pääsee kiittämään höyrytintä


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  7. #1107
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Fox_FaTC Näytä viesti
    Ruokahalu näyttää jonnin verran palanneen, silti ei nälkä tunnu ihan niin kovalta kuin ennen höyryttelyn aloittamista. Silti tässä olen nyt huomannut toisen (ei niinkään oireen) "'ärsyttävyyden".

    Allekirjoittaneella on jäänyt tuo hampaiden huolto vähän puolitiehen (eikä ihan niinkään paljoa..) ja nyt suussa maistuu hyvin tunkkaiselta ja mädältä vähän koko ajan kun ei ole röökiä peittämässä makuja/hajuja. Ei ihme ettei tytöt ole pussailleet pitkiin aikoihin Nyt siis hammasharja viuhumaan ja tästäkin pääsee kiittämään höyrytintä
    Suuvesi mukaan myös!


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  8. #1108
    Näppyjä

     
     
  9. #1109
    Noista vuotavista ikenistä: Tupakoinnin oireita on että ikenet vetäytyy ja niiden vierenkierto heukkenee. Sitten keräntyy hammaskiveä, mutta se ei aiheuta verenvuotoa vaikka ärsyttää ikeniä. Kun lopettaa tupakanpolton, niin ikenet vuotaa. Eli hopi-hopi hammashygienistille hammaskiven poistoon ja muutenkin suuhuolto kuntoon.

     
     
  10. #1110
    Osaako joku täällä sanoa, onko jatkuva virtsaamisen tunne jokin oire tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä? Olen vasta noin viikon ollut poltamatta, ja noin 2-3pv sen jälkeen alkoi tämä jatkuva kusella ravaaminen.


    Laitteena toimii Vamo v5 + Rocket v1.

     
     
  11. #1111
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sikarimies1 Näytä viesti
    Osaako joku täällä sanoa, onko jatkuva virtsaamisen tunne jokin oire tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä? Olen vasta noin viikon ollut poltamatta, ja noin 2-3pv sen jälkeen alkoi tämä jatkuva kusella ravaaminen.
    Itse en edes huomannut ennenkuin emäntä huomautti, että varsinkin höyryttelyn alkuaikoina, join huomattavasti aikaisempaa enemmän, joka johti puoskaritermein eksessiiviseen virtsaamistarpeeseen



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  12. #1112
    Minulla pahin oire tähän mennessä on närästys. Niin, ja närästys. Eli Rennietä popsin jatkuvasti. Tai no, alkaa pikkuhiljaa helpottua. Onneksi. Toinen on huulten kuivuminen, eli huulirasvaa menee. Muuten on ihan hyvä fiilis.

     
     
  13. #1113
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Kova yskä, keuhkot tippuu lattialle palasina. lliekö sitten 1,5% liian tymäkkää niksapitoisuudeltaan kun tuppaa höyryt yskittämään. Vaivannut kyllä aiemminkin kun viimeksi höyryttelyyn siirtyi. Pitkittynyt flunssa jatkuu kolmatta viikkoa tässä vaiheessa. Paino putoo (???)
    Viimeksi muokannut JayQi; 11.02.14 kello 16:56.

     
     
  14. #1114
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    ^ 15mg=1.5%. jos tuntuu pahalta kurkussa/keuhkoissa, tiputa niksaa ja tarkista laitteet ettet vedä dryhittejä. jos oot vasta lopettanu tupakoinnin, yskit varmaan tervaa ulos vielä ja seki toki ärsyttää.

     
     
  15. #1115
    Höyrypää JayQi's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    430
    Jep näinhän se on, tuttua puuhaa jo parin vuoden takaa tämä yskä yms. mutta silloin ei jostain syystä päässyt irti analoogisesta. Yritys #2 paremmalla motivaatiolla ja myös välineillä

     
     
  16. #1116
    Minäkin haluun että paino putoo!

     
     
  17. #1117
    Pientä ihottumaa pukkaa mullakin käsiin ja pari ekaa päivää höyryttelyn kanssa oli aikamoista yskimistä, mutta kai sitä oppi imemään oikein tai keuhkot tottu muutokseen. Mutta ihottuma on pientä hengityksen helpottamisen ja maku-/hajuaistien palautumisen rinnalla. Kai tätä ihottumaakin voi helpottaa vaikka viimekädessä PG:n poisjättämisellä. Takana on 20v aski päivässä analogisten imailuja.

     
     
  18. #1118
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    3
    Onko joukossa juoksun harrastajia jotka sähkötupakoi? koitin löytää aiheesta mutta en löytänyt.
    Itse oon ollut satunainen tupakoitsija ja nuuskaaja, ja harrastan juoksua niin kiinnostas tietää muiden kokemuksia miten vaikuttaa hapenottoon ja juoksukuntoon?

     
     
  19. #1119
    Höyrypää Puskamestari's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    PKS
    Viestit
    537
    En itse juoksua harrasta, mutta uin säännöllisesti. Kyllä on hapenottokyky parantunut huomattavasti tupakoinnin lopettamisen jälkeen.

     
     
  20. #1120
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Pari kuukautta pelkkää höyryä ja paino on noussut 6kg
    Äänikin menee tasaisesti vieläkin käheäksi.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •