Sivu 49 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3945464748495051525359 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #961
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Itsessä en ole oireita huomannut muuta kuin, että tolkuton jano tulee joistain nesteistä.. Mä en ala noita kalvoja ym kommentoimaan, mutta auton tuulilasi vetää kyllä harmaaksi ja sitä saa olla putsailemassa tämän tästä.. varsinkin nyt keväällä kun aurinko alkaa paistelemaan.
    Duuniautossa höyryttelystä oon viimeaikoina saanu semisti palautetta, että melko vahvasti tuoksuu jotkut nesteet höyryttelemättömien nenusiin.. tarttis varmaan lopetella tuon pluidin veto siellä



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  2. #962
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    62
    Kirjoitan nyt tähän omat "oireeni", jotka ovat pitkälti samat kuin tupakoinnin lopettamisessa yleensä. Vaikka ne on varmasti jo moneen kertaan tuotukin esille, mutta josko joku näistä kiinnostuisi ihan tilastointimielessäkin joskus...

    - Noin muutama viikko röökin poisjättämisen jälkeen iho muuttui todella rasvaiseksi...back to teenage. Tätä kesti kuukauden, ehkä vähän toista. Sen jälkeen iho ollut loistavassa kunnossa!
    - Minulla on todettu astma, johon polttaessani käytin vahvaa lääkitystä. Nyt, vajaan vuoden höyryttelyn jälkeen, olen jättänyt lääkkeet kokonaan pois. Puhallustestissä (PEF) lukema on pompannut kolmesta sadasta kuuteen sataan, eli täysin terveisiin lukemiin!!!
    - Haju- ja makuaisti ovat parantuneet huomattavasti...aamukasteen ja kesän tuoksun voi taas tuntea nenässä!
    - Hampaiden ja ikenien kunto on mielestäni parantunut...mutta tämä on siis mutu.
    Motto: Savun hälvettyä tarkastamme kytkennän...

     
     
  3. #963
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    oireita itselle tullut hedelmä nesteistä ihon kutinaa kun paljon vetelee ja finnejä yläkroppaan plus tolkuton jano

     
     
  4. #964
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Jostain nesteistä ainakin Sitrus pohjaiset kuivattaa limakalvoja itsellä suu on kuin Beduiinin sandaali välillä aamu yöstä! Eihän niitä mistä huomaa oireita tulevan kannata käyttää! Olkoon vaikka kuinka Habitus kamaa.
    Janohan on Kulkurilla aina seurana

     
     
  5. #965
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä oon huomannu samaa. Välil kuivaa niin maan saatanasti. Sit ärsyttää, kun tuntuu sellanen "pala" kurkussa melkein koko ajan. Jotkut nesteet ei vaan aiheuta sitä, mut oon jollain tapaa päässy siihen tulokseen että isot PG prosentit nesteissä ois jotenkin pahimpia. Se voi olla ihan korvien välissäkin, mut tuntuu ärsyttävältä kun koittaa nieleskellä sitä klimppii alas
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #966
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    tolkuton jano
    ja tämän myötä ainakin itselle tuli hillitön suolan himo

     
     
  7. #967
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Mä oon huomannu samaa. Välil kuivaa niin maan saatanasti. Sit ärsyttää, kun tuntuu sellanen "pala" kurkussa melkein koko ajan. Jotkut nesteet ei vaan aiheuta sitä, mut oon jollain tapaa päässy siihen tulokseen että isot PG prosentit nesteissä ois jotenkin pahimpia. Se voi olla ihan korvien välissäkin, mut tuntuu ärsyttävältä kun koittaa nieleskellä sitä klimppii alas
    Tämä sama on alusta asti ollut ongelmana minulla myös. Jotain pientä vaihtelua olen huomannut PG/VG-suhteiden välillä nesteissä, mutta ei kuitenkaan mitään ihan hirveitä eroja. Samalla tavalla tuo tulee VG-nesteitä höyrytellessäkin, ei vaan ihan yhtä rajusti. PG-nesteet kyllä muutenkin tuhoaa meitin kurkun aika täydellisesti, joten VG-voittoisilla nesteillä on muutenkin höyryteltyä.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  8. #968
    Onko kellään muulla alkanut ääni muuttua? Matalammaksi, käheämmäksi, karheammaksi tai jotain??

     
     
  9. #969
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Vähän ollu päivästä kiinni. Jotkut newteet tuntuu olevan mulla ainakin enemmän limaa irroittavia kuin toiset ja joskus kun innostuu kunnolla imailemaan, niin ääni menee jo siitäkin käheeks.

    Veikkaan että suurin tekijä on tupakoinnin lopettaminen ja sen aiheuttamat muutokset kropassa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #970

    Oudot oireet ?

    Hei, joku varmaan muistaa minut täältä olin aktiivinen täällä n.2kk sitten, no anyway olen nyt sauhutullut 6kk ja huomaan jos on vähän taukoja ja poltan analogista, ( Esim jos menen mökille ) niin seuraava viikko kun alotan sähkötupakan taas on erittäin outo, minulla on seuraavat oireet : Leukaa kutittaa jännästi, selkää kutittaa jännästi, lieviä hengenahdistuksia ja ERITTÄIS OUTO kurkkukipu, ei satu nieleminen tss. vaan tuntuu kuin siellä olisi jotain kutittavaa ainetta.. Ja sitten mitä ei käynyt analogisena aikana herään n. 1-3kertaa yön aikana sauhuttelemaan, olen myös huomannut että suonenvetoja on erittäis usein, lähes päivittäin. En tiedä mistä tämä johtuu ja vähän alkaa '' pelottamaan '' kun näitä tälläsiä koko ajan tulee lisää, miettikääpä että viime yönä sauhuttelin ilman että seuraavana päivänä muistini sitä, huomasin sen koska laitteet oli vaihtanu paikkaa ja laturista oli akku mystisesti lähtenyt kävelemään... En nyt vielä tätä luovuta mut jos alkaa tulemaan lisää oireita kokeilen 100% VG jos ne silti jatkuu niin lopetan kokonaan..

    Tämä ei liity mitenkään aikasempaan mutta : eGo 900mah akku toimii sillonkun huvittaa, ja latautuu myös sillonkun haluaa, mistä tämäkin johtuu ? Ja vaikka latautuiskin hyvin ei laturiin silti syty vihreää valoa... noh, toivoisin että jos jollain on samoja oireita kun mulla niin ilmottautuu Ja tää ei oo sit mikään myyntipuhe sähkötupakkaa vastaan todellakaan, oireet on todellisia. Mutta uskoakseni niitä ei ole kovin monella kun ei ole tullut vastaan.

     
     
  11. #971
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Kokeile suosiolla sitä VG:tä, kuulostaa PG-yliherkkyydeltä mitä itelläkin on enemmän höyrytellessä. VG:llä ei mitään ongelmia. Mulla se ilmeni paikkojen kutiamisena, iho kuivui ilmeisesti ja tuli ihottumaa PG:stä. Samoin hengitys vähän ahdisti. VG:llä ei tosiaan samoja vaikutuksia joten se pelaa hienosti.

     
     
  12. #972
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Oliskohan tää sopinut tuonne yleiseen oireita sähkötupakasta- ketjuun?

    No anyways. Et sä kuole. Analoginen-sähkö-analoginen- vuorottelu ei ole hyvästä, silloin elimistö joutuu aina uudelleen ja uudelleen tottumaan uuteen tapaan saada nikotiinia. Pitäydy suosiolla toisessa. Kutiamiset ja kurkku"kipu" viittaa pg-yliherkkyyteen. Suonenvedot on aivan luonnollisia ja johtuvat samasta syystä, pg kuivattaa elimistöä josta selviää juomalla vettä ja/tai syömällä magnesiumia.

    Kaikkeen tottuu mutta jos aina tottumisvaiheen jälkeen tai sen aikana vaihtaa uuteen, ei totu ikinä.

     
     
  13. #973
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Samoilla linjoilla täälläkin, eli luultavasti joko PG-yliherkkyyttä, tai sitten joku makuaine voi myös aiheuttaa allergisia oireita joillekin (et maininnut onko sulla vaan yhtä makua käytössä, vai useampia kierrossa ja toistuuko oireet mausta riippumatta).

    Tuohon suonenvetoon sen verran, että vettä kannattaa varsinkin alkuun juoda selvästi enemmän kuin tupakoidessa. Itsellänikin oli harvakseltaan suonenvetoja, kun aloitin höyryttelyn, mutta riittävästi vettä (ja mahdollisesti kalsium/magnesium-ravinnelisää) juomalla vaivat katos.

    Edit. Tapo kerkeskin väliin..

     
     
  14. #974
    Jooh, makuna on tällä hetkellä Colaa jossa on vähän Metsämansikkaa cola on liquan ja metsämansikka finnvapen, se on kyl sit varmaan se PG, kiitos

     
     
  15. #975
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Tossa colassa taitaa olla mukana sitrusta, joka ainakin joillekin aiheuttaa oireita ja jos nyt en ihan väärin muista, niin suht tujua litkua se muutenkin on, kun tuppaa muovitankkeja pilaamaan..

    Suosittelisin tilaamaan muitakin makuja ja mahdollisimman VG-pitosia nesteitä.

     
     
  16. #976
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005
    Samaa kuin muut ja muista juoda tarpeeksi.

     
     
  17. #977
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mämietin just yks päivä tossa noita mahdollisia allergioita noihin itse aromeihin. Tyyliin, et onks omena aromi suoraan verrannollinen omenaan jne. Itse en oo millekkään allerginen, mutta tulipa kieleen tuokin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  18. #978
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    ^ Ei keinotekoinen omena-aromi aiheuta omena-allergikolle oireita.

     
     
  19. #979
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    ^ Ei keinotekoinen omena-aromi aiheuta omena-allergikolle oireita.
    Niitä kun taitaa olla omena aromeita missä on ihan aitoa omenaa..

     
     
  20. #980
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    Niitä kun taitaa olla omena aromeita missä on ihan aitoa omenaa..
    Voi olla joo, itse en kyllä ole oireita saanut ikinä mistään muusta kuin ihan aidosta omenasta.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •