Sivu 44 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3440414243444546474854 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 861 - 880 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #861
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Btw pakko kertoa lääkärin positiivinen kommentti tänää lääkärissä kun sanoin käyttäväni sähkösavuketta.. Lääkäri vaan totes että ''ethän sä sit mitää oo lopettanu'' tokasin sille että kyllä olen olen vaan siirtynyt riippuvuudesta toiseen joka on paljon terveellisempi

     
     
  2. #862
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    jostain oon saanu käsitteen että nää tiivisteet ois PG oonko ihan väärässä? ois tosi hienoo jos vois vaan sitte mixailua jatkaa mutta pure VG pohjalla
    No tarkkaanhan ei kaikista tiivisteistä tiedä. Inan tiivisteet kyllä jätin kans pois, kun tuntui aiheuttavan harmia, mutta esim DV:n ja PSV:n tiivisteet ei mitään ole aiheuttanut. Valmistajalta/myyjältä voi aina tiedustella mihin on sekoitettu. Sit löytyy tuollaisiakin http://www.vapingzone.com/DIY-Flavor.../cid-59-1.html ,joissa ei varmasti ole PG:a, mut postit taisi olla melko tyyriit.

     
     
  3. #863
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulle tuli hitonmoinen kurkkukipu kun olin polttanut sähköpiippua nelisen päivää. 18 mg tupakanmakuinen neste käytössä.

    Kun peilistä katsoo kurkkua niin jotain valkoista siellä on ja on todella kipeä. Mutta olisiko tässä kyse nyt vain sattumasta
    ja olen saanut jonkun muun pöpön?

     
     
  4. #864
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulle tuli hitonmoinen kurkkukipu kun olin polttanut sähköpiippua nelisen päivää. 18 mg tupakanmakuinen neste käytössä.

    Kun peilistä katsoo kurkkua niin jotain valkoista siellä on ja on todella kipeä. Mutta olisiko tässä kyse nyt vain sattumasta
    ja olen saanut jonkun muun pöpön?
    Jos sulla on valkosia peitteitä kurkussa niin angiinahan tai joku muu siellä muhii ja suosittelen pikaista lekuri reissua koska sillä voi olla ikäviä jälkiseurauksia. Itse lääkärin mukaan olin vähällä heittää lusikan nurkkaan joskus vuosia sitten angiinaan kun makasin 4 päivää täysin taju poissa järjettömässä kuumeessa.

    Epäilen vahvasti että höyryttimellä jota höyrytellään siis ei polteta ei ole tuon kanssa mitään tekemistä.

     
     
  5. #865
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulle tuli hitonmoinen kurkkukipu kun olin polttanut sähköpiippua nelisen päivää. 18 mg tupakanmakuinen neste käytössä.

    Kun peilistä katsoo kurkkua niin jotain valkoista siellä on ja on todella kipeä. Mutta olisiko tässä kyse nyt vain sattumasta
    ja olen saanut jonkun muun pöpön?
    Samat sanat kuin aatsilla. Hus hus lekurin pakeille!

     
     
  6. #866
    maaco
    Vieras

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Onko muille tullu närästystä? Itelle tulee, kaikesta muusta paitsi nikotiinittomasta nesteestä
    Nesteenä ollu Liqua Tobacco 18mg ja joku Finnvapen oma, mikä tuli kaupantekijäisinä. Arvelin että liian kova nikotiinipitoisuus, oikeeta röökiä vetäny puol askia - askin päivässä, joten kokeilin nikotiinittomalla nesteellä laimentaa eka n. 9mg ja sit 6mg. Sama homma silloinkin. Taitaa lähteä noi nikotiininesteet kiertoon ja tyydyn nicoretteen. Sit jos pakko höyrytellä niin nikotiinitonta. Sen verran ikävää toi mahan polttelu

     
     
  7. #867
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    Onko muille tullu närästystä? Itelle tulee, kaikesta muusta paitsi nikotiinittomasta nesteestä
    Nesteenä ollu Liqua Tobacco 18mg ja joku Finnvapen oma, mikä tuli kaupantekijäisinä. Arvelin että liian kova nikotiinipitoisuus, oikeeta röökiä vetäny puol askia - askin päivässä, joten kokeilin nikotiinittomalla nesteellä laimentaa eka n. 9mg ja sit 6mg. Sama homma silloinkin. Taitaa lähteä noi nikotiininesteet kiertoon ja tyydyn nicoretteen. Sit jos pakko höyrytellä niin nikotiinitonta. Sen verran ikävää toi mahan polttelu
    Kyllä on tullut närästystäkin. Vika siinäkin oli ilmeisesti PG litkussa. VG litkuun siirtymisen jälkeen ei niitäkään oireita.

     
     
  8. #868
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulle tuli hitonmoinen kurkkukipu kun olin polttanut sähköpiippua nelisen päivää. 18 mg tupakanmakuinen neste käytössä.

    Kun peilistä katsoo kurkkua niin jotain valkoista siellä on ja on todella kipeä. Mutta olisiko tässä kyse nyt vain sattumasta
    ja olen saanut jonkun muun pöpön?
    Mulla oli kuukausi takaperin sama homma kurkun kanssa, vaikka pitkä antibioottikuuri oli päällä muusta syystä. Muita oireita ei ollut. Lääkärille soitin ja sanoi, että ei voi olla angiinaa käyttämien antibioottien jondosta. Olikse et kurkunpään tulehdukseen ei antibiootti auta? No joka tapauksessa katseeni siirtyi käyttämiini e-nesteisiin ja laitoin pari putelia sivuun.
    Viime viikon perjantaina iski sitten uudestaan kurkku kipeäksi. Aluksi katseeni siirtyi taas e-nesteisiin ja huomasin höyrytelleeni yhtä edellisistä nesteistä, kun oli jäänyt yhteen tankkiin. Ne nesteet lähti sit roskiin. Toinen minkä ajatuksissani yhdistin ajallisesti, oli tilaukseni Inaweraan. Tilasin ensimmäistä kertaa Inaweralta VG BioBazaa 12mg ja makuaineita. Näitä sekoituksia käytin muiden valmistajien valmisnesteiden ohella.
    Luultavasti minullakin on nyt vaan kurkku-ongelmat johtuneet kahdesta peräkkäisestä taudista, johon ei liity e-nesteet. Varsinkin kun tämän jälkimmäisen kurkkuvaivan yhteydessä tuli kova flunssa. Toisekseen olen höyrytellyt pitkään, eikä tällaisia ongelmia ole aikaisemmin esiintynyt.
    Olen miettinyt aikaisemminkin, onko mahdollista, että pilaantuneet/vanhentuneet nesteet pitäisivät sisällään joitain haitallisia bakteereita?

     
     
  9. #869

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    Onko muille tullu närästystä? Itelle tulee, kaikesta muusta paitsi nikotiinittomasta nesteestä
    Nesteenä ollu Liqua Tobacco 18mg ja joku Finnvapen oma, mikä tuli kaupantekijäisinä. Arvelin että liian kova nikotiinipitoisuus, oikeeta röökiä vetäny puol askia - askin päivässä, joten kokeilin nikotiinittomalla nesteellä laimentaa eka n. 9mg ja sit 6mg. Sama homma silloinkin. Taitaa lähteä noi nikotiininesteet kiertoon ja tyydyn nicoretteen. Sit jos pakko höyrytellä niin nikotiinitonta. Sen verran ikävää toi mahan polttelu
    Mulla oli alkuaikoina jonkin verran. Varmaan pari viikkoa sitä kesti ja sitten heleppas. Nyt on menty 10 kk höyryillä

     
     
  10. #870
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joonas Näytä viesti
    Kyllä on tullut närästystäkin. Vika siinäkin oli ilmeisesti PG litkussa. VG litkuun siirtymisen jälkeen ei niitäkään oireita.
    Joo, itelläkin välillä tulee närästystä, jos enemmän höyryttelee PG:tä, luultavasti myös ruoalla ja juodun nesteen määrällä on jotain osuutta asiaan, kun ei tosiaan aina PG:stäkään ala närästää, mutta VG:tä jos vetelee, niin ei mitään oireita (paitsi jostain syystä VG kuivattaa itselläni suuta ja kurkkua enemmän kuin PG tai PVG)..

    Suosittelen siis maacoa koettamaan VG nestettä, josko auttais.

     
     
  11. #871
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mitä on PG, VG?

     
     
  12. #872
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Propyleeniglykoli ja kasvisglyseriini. Eli noita pohjanesteiden tyyppejä.

     
     
  13. #873
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Nyt on mennyt muutamasata millilä VG:tä. Ainoana huomaa nyt eri maut ja vahvuudet vähän supistelevan keuhkövärmeitä eri tavalla. Ja huoneilmakaan ei ole mikään paras, joten esim ulkoilmassa/ tuuletuksen jälkeen vapotteleminenkin sujuu paremmin.

     
     
  14. #874
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joonas Näytä viesti
    Kyllä on tullut närästystäkin. Vika siinäkin oli ilmeisesti PG litkussa. VG litkuun siirtymisen jälkeen ei niitäkään oireita.
    Ilmeisesti eri makuaineillakin on merkitystä tuohon närästykseen..mulla närästää toiset litkut ja toiset ei vaikka on PG nestettä...ja joskus on närästänyt joku VG litkukin runsaasti höyryteltynä..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #875
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Ilmeisesti eri makuaineillakin on merkitystä tuohon närästykseen..mulla närästää toiset litkut ja toiset ei vaikka on PG nestettä...ja joskus on närästänyt joku VG litkukin runsaasti höyryteltynä..
    Vaikutusta niilläkin varmasti on. Ite olen pyrkinyt jättämään ainakin kaikki sitrushedelmät pois.

     
     
  16. #876
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joonas Näytä viesti
    Vaikutusta niilläkin varmasti on. Ite olen pyrkinyt jättämään ainakin kaikki sitrushedelmät pois.
    Perhana! ....mulla tulee sitrusnesteistä finnejä mitä mystisempiin paikkoihin
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #877
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    2

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    oon vedellyt about reilun vuoden..sähkötupakkia.joo,limaa erittyy enemmän..muttei haittaa.päätä särki hiukka ku liikaa höyrytteli jne.mutta röökilakossa meinas kyllä olla keuhkokipu 2 viikon jälkeen olla kova pari päivää-vuosia sitten....röntgen kuvissa ollut mitään..kuitenkaan.nicorettea käytin silloin,mikä on huono mulle-polttelin sitt taas 3v. ennen kuin sähkötupakkaa tajusin kokeilla..mutta suurin muutos oli-painonpudotus..nyt yli 12kg.lähtenyt vuodessa.77kg normaali paino ja verensokeri putos koholla olewasta normaaliin.niksan määräää pudotin 12-16mg väliin..kun tuntu liian vahvalta enempi liki 2ml päivätahtiin höyryttelyssä.dekang,enjuice,liqua..perus nesteitä siis käytellyt...nyt ohentelen makuja pohjanesteeseen myös itsekin.verenkuva normaali muuten myös..keuhkojen puhallusarvot 10% parantunut.nikotiini on laksatiivi eli ulostusta edistävä aine.nähtävästi oon normaalia herkempi kuin joku muu vastaawassa määrissä liikkuva höyrystelijä.eli plussan puolelle menty..tän vuoden aikana : )

     
     
  18. #878
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Minä ja isäukko aloitettiin yhtäaikaa höyryttely. Kumpikin höyryttelemme ulkotiloissa. Muita ongelmia ei ole
    ollut kuin kurkun kuivuminen, mutta kiusallista sekin.

    Onko nyt niin että miedompi nigotiinimäärä ja VG nesteet olisivat se ainoa ratkaisu mitä tässä voi tehdä?
    Entä jokin kurkun kosteutta lisäävä pastilli välillä?

    Vai onko tullut uutta tietoa ja ohjeita kurkun kuivumiseen? Kolmisen viikkoa ollaan nyt höyrytelty ja analogistakin
    poltamme vielä samalla.

     
     
  19. #879
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Vettä, Vettä Reilusti vettä! Nikotiinimäärän varovainen laskeminenkin saattaa auttaa.

     
     
  20. #880

    Re: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Vedenjuontia myös kannattaisi lisätä, olisi vissiin terveellisempää. Itse en kyllä näin ole tehnyt. Aluksi en minäkään pystynyt pg:tä imeskelemään. Eli ensin 100% vg ja sittemmin maistellessa kaikkea olen ilmeisesti tehnyt itselleni jonkin siedätyshoidon tapaisen

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •