Sivu 43 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3339404142434445464753 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841 - 860 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #841

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Nenän limakalvojen kuivaminen.. Jossain tässä ketjussa taisi ollakin siitä asiaa. On tuota joskus muutenkin ollut mutta nyt aikas ärhäkkänä. Täytyy vissiin jotain suihketta käydä ostamassa. Hyviä vinkkejä tuohon / neste merkkiä mikä auttaa otetaan vastaan

     
     
  2. #842

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Ikenien vuotamisen mulla lopetti hammaskiven poisto. Pari päivää tuli verta poiston jälkeen ja ei oo tullu sen koommin. Kannattaa myös siirtyä kuivan suun hammastahnaan (apteekista) koska mulla ainakin on suu kuivunu huomattavasti. Nyt muutaman päivän oon käyttäny kuivan suun hammastahnaa ja tuntuu suussa paljon paremmalta!

    Nenän kuivuuteen suosittelen bepanthen-voidetta. Sitä yöksi runsaasti molempiin sieraimiin. Päivällä voi käyttää jotain suihkeita, mut ei ne suihkeet kovin tehokkaita oo.

     
     
  3. #843
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Ikenien vuotamisen mulla lopetti hammaskiven poisto. Pari päivää tuli verta poiston jälkeen ja ei oo tullu sen koommin. Kannattaa myös siirtyä kuivan suun hammastahnaan (apteekista) koska mulla ainakin on suu kuivunu huomattavasti. Nyt muutaman päivän oon käyttäny kuivan suun hammastahnaa ja tuntuu suussa paljon paremmalta!

    Nenän kuivuuteen suosittelen bepanthen-voidetta. Sitä yöksi runsaasti molempiin sieraimiin. Päivällä voi käyttää jotain suihkeita, mut ei ne suihkeet kovin tehokkaita oo.
    Hoitona toimii myös vaihtaminen vg-nesteisiin.

     
     
  4. #844
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    30

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Onko kellään tiedossa jotain neutraali nestettä jolla pääsisi näistä vaivoista eroon, itse oon koittanut nyt vähän kaikkenmoisia sekotuksia nesteistä 100%pg, 70%pg 30%vg, 50/50pg/vg ja 100vg.

    Mutta oireet jatkuvat koko ajan, paitsi kun siirty enemmän vg:n puolelle niin naaman kukkiminen loppui siihen, mutta tuntuu että keuhkot kuivavat pystyyn oli neste sitten mitä olikaan. Aamuisin nykyään meinaa tulla aina verta ja keuhkot ovat pistävän kipeet. Ei meinaa enää pystyä hyöryttelemään mitään nesteitä kunnolla kun kuivattavat niin paljon ja tuntuvat pistävän.

    Olisiko sitten että jos vaihtaisi tuosta nikotiini määrästä niin alas kun pystyisi saamaan? Tosin nyt on ollut siinä 16mg nikotiini näissä.

    Vaikka vettäkin tulee aina juotua melkein samalla kun hyöryttelee niin silti tuntuu että hiekkaa vetäisi keuhkoihin.

    Harmittaa vaan kun hyöryttele on muuten niin mukavaa, eikä jaksaisi kaikista paheista kuitenkaan luopua.

    Aluksi ei ollut mitään näistä oikein mutta nyt pitemmän päälle on alkanut vaivaamaan entistä enemmän.

     
     
  5. #845
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotin Näytä viesti
    kohta 2 vuotta mennyt höyryissä.ja eipä muuta vikaa kuin vuotavat ikenet välillä.vittumainen tosin.kaveri joutui lopettamaan höyryttelyn tuosta syystä.kukaan keksinyt miten sen sais loppumaan?astmalääkkeet tosin sai heittää v....n 3 kk höyryttelyn jälkeen tupakan loputtua joten parempihan tämä.
    Tupakka puuduttaa ikenet ja ikenien huonompi verenkierto saa muhivan ientulehduksen piileväksi. Kun lopettaa tupakoinnin millä keinolla tahansa ikenien verenvuoto on yleinen vaiva. Tavallaan ientulehdus pääsee räjähtämään päälle sanoi mulle hammashygienisti..itse syljin verta yli puolivuotta ja kun menin sitten hammaslekuriin hammaskiven poistoon niin verenvuoto lakkas parissa viikossa jo lähes kokonaan..mullakin oli tuo hammaskivenpoisto jäänyt muutamalta vuodelta väliin ja jouduin käymään kaksi kertaa että saatiin kaikki pois..hammashygienisti sanoi että tupakkaa polttaessa pahakin ientulehdus pysyy vuosia piilevänä...ja lopettamisen jälkeen sitten valtautuu kunnolla kun ikenien verenkierto paranee normaaliksi...ei muuta kun hammaskiven poistoon niin ientulehdus lakkaa pikkuhiljaa ja tuosta vaivasta pääsee eroon ..pitkittynyt ientulehdus voi aiheuttaa sitten jo ikävämpiä ongelmia suuhun kun sitä ei hoida pois.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  6. #846

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kannattaapi sitten rapsuttelun jälkeen ostaa Parodontaxia hammastahnaksi. Loppuu meinaan verenvuoto kuin seinään.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  7. #847
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Ite oon nyt ollu melkeen kuukauden kokonaan ilman analogista.. aikasemmin vedin sekä sähkönorttia että analogista ja silloin ei ollu mitää vaivaa.. nyt ollu semmosen viikon ajan kauhee paineen tuntu keuhkoissa ja kokoajan tuntuu ettei saa vedettyä happea riittävästi eli tavallaan semmonen tunne että pakko kokoajan haukotella että saa henkeä... joskus nuorempana kylläkin ollu melko paha astma mutta lääkitystä en moneen vuoteen ole siihenkään tarvinnu. Nesteissä on nikotiinia sen 10-12 mg ei kukaa osais kertoo helpottaako tää itteksee vai onkoha joku allergia tai jotain muuta sköndää? Enimmäksee on PG nesteitä mulla mut nyt on tossa noita ku kokeilin ite sekotella PSV tiivisteitä inaweran VPG baseen joka oli 12 mg.. sen päätin et höyryyminen jatkuu vaikka sillä uhalla et pitää analogisen lisäks lopettaa hengittämine

     
     
  8. #848
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    Ite oon nyt ollu melkeen kuukauden kokonaan ilman analogista.. aikasemmin vedin sekä sähkönorttia että analogista ja silloin ei ollu mitää vaivaa.. nyt ollu semmosen viikon ajan kauhee paineen tuntu keuhkoissa ja kokoajan tuntuu ettei saa vedettyä happea riittävästi eli tavallaan semmonen tunne että pakko kokoajan haukotella että saa henkeä... joskus nuorempana kylläkin ollu melko paha astma mutta lääkitystä en moneen vuoteen ole siihenkään tarvinnu. Nesteissä on nikotiinia sen 10-12 mg ei kukaa osais kertoo helpottaako tää itteksee vai onkoha joku allergia tai jotain muuta sköndää? Enimmäksee on PG nesteitä mulla mut nyt on tossa noita ku kokeilin ite sekotella PSV tiivisteitä inaweran VPG baseen joka oli 12 mg.. sen päätin et höyryyminen jatkuu vaikka sillä uhalla et pitää analogisen lisäks lopettaa hengittämine
    Tosta vois lääkärin kanssa jutella. Ei hengityksen lopettaminen ole miellyttävä vaihtoehto, usko pois. Ei se lääkäri sähköröökiä käske lopettamaan, se sanoo "Mitä tahansa teetkin, älä ala enää tupakoimaan". Niin ainakin mulle sanoi.

    Lääkäri on paras arvoimaan allergiaa ja muuta sen sellaista.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #849
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Tosta vois lääkärin kanssa jutella. Ei hengityksen lopettaminen ole miellyttävä vaihtoehto, usko pois. Ei se lääkäri sähköröökiä käske lopettamaan, se sanoo "Mitä tahansa teetkin, älä ala enää tupakoimaan". Niin ainakin mulle sanoi.

    Lääkäri on paras arvoimaan allergiaa ja muuta sen sellaista.
    niin mäki sen ajattelin.. olen kuitenki ihan pikkukakarana ollu ihan kaikelle maholliselle allerginen, joskin kaikki allergiat ovatkin aikuisiän myötä hävinnyt mutta kaipa se on käytävä jos ei ala helpottaa..

     
     
  10. #850
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    niin mäki sen ajattelin.. olen kuitenki ihan pikkukakarana ollu ihan kaikelle maholliselle allerginen, joskin kaikki allergiat ovatkin aikuisiän myötä hävinnyt mutta kaipa se on käytävä jos ei ala helpottaa..
    Heivaa vaan kokonaan PG pois, jos mitenkään mahdollista. PG aiheutti itelle ainakin kaikenmoisia oireita. Hengitysvaikeuksiakin.

     
     
  11. #851
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joonas Näytä viesti
    Heivaa vaan kokonaan PG pois, jos mitenkään mahdollista. PG aiheutti itelle ainakin kaikenmoisia oireita. Hengitysvaikeuksiakin.
    joo oonki täs lueskellu nii aika monelle tuo pg ollu huono.. pakko kai laittaa vg nesteitä tulee ja kokeilla

     
     
  12. #852
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    joo oonki täs lueskellu nii aika monelle tuo pg ollu huono.. pakko kai laittaa vg nesteitä tulee ja kokeilla
    Nimenomaan kannattaa kokeilla ja toki tietty se lääkäri yleensä on paras sanomaan näissä terveysasioissa.

     
     
  13. #853
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Jep VG poisti oireilut. Basenesteillä voi vielä laimentaa höyrymakuja esim flunssien ym keuhkokärvistelyden yli.

     
     
  14. #854

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Oon nyt käyttänyt sähkötupakka 3 vuotta ja joskus tulee hikka mikä kestää parhaimmillaan 3 päivää - aina kun vetää höyryt se alkaa taas, mutta yllensä ei ole hikka.

     
     
  15. #855
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    tänäänhän tuossa lääkärissä tuli käytyä.. antoivat avaavaa astmalääkettä ja pitää taas puhallella joka aamu toho mittarii nii tietää sitte että mitä tapahtuu.. oisko kellään muuten ehdottaa jotai sivuu mistä sais suht hyvän makusia hedelmäisiä VG nesteitä jos sitäkin kokeilis?

     
     
  16. #856
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laurijan Näytä viesti
    Oon nyt käyttänyt sähkötupakka 3 vuotta ja joskus tulee hikka mikä kestää parhaimmillaan 3 päivää - aina kun vetää höyryt se alkaa taas, mutta yllensä ei ole hikka.
    Mulla taas tuli hikka joskus tupakasta, joskus niksapurkasta, sähkötupakasta ei oo ikinä tullu

     
     
  17. #857
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    tänäänhän tuossa lääkärissä tuli käytyä.. antoivat avaavaa astmalääkettä ja pitää taas puhallella joka aamu toho mittarii nii tietää sitte että mitä tapahtuu.. oisko kellään muuten ehdottaa jotai sivuu mistä sais suht hyvän makusia hedelmäisiä VG nesteitä jos sitäkin kokeilis?
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=54 tuolla noita on ainakin jonkin verran. Monestakaan noista ei kyllä omaa kokemusta ole, mutta ehkä jollain olisi + sivuilla arvosteluita. Cappucino noista oli kyllä melko pahaa ja mustikka oli ihan hyvää. Muista en enää muista, kun nykyään ite tekee sekotuksensa.

    Edit: Niin ja tietty libertylta löytyy pienempiäkin pulloja VG litkuja, niin ei heti välttämättä isoja tarvii ottaa.

     
     
  18. #858
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joonas Näytä viesti
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=54 tuolla noita on ainakin jonkin verran. Monestakaan noista ei kyllä omaa kokemusta ole, mutta ehkä jollain olisi + sivuilla arvosteluita. Cappucino noista oli kyllä melko pahaa ja mustikka oli ihan hyvää. Muista en enää muista, kun nykyään ite tekee sekotuksensa.

    Edit: Niin ja tietty libertylta löytyy pienempiäkin pulloja VG litkuja, niin ei heti välttämättä isoja tarvii ottaa.
    joo tosta vois katella.. itteeki vähä harmittaa kyl nyt ku tein 4 x 30 ml omia PSV litkuja tohon inaweran VPG baseen.. no onneks velipoikaki höyryttelee nii ehkä sille maistuu

     
     
  19. #859
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    195

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalz Näytä viesti
    joo tosta vois katella.. itteeki vähä harmittaa kyl nyt ku tein 4 x 30 ml omia PSV litkuja tohon inaweran VPG baseen.. no onneks velipoikaki höyryttelee nii ehkä sille maistuu
    Jaa niin sulla on aromejakin/tiivisteitä. No sithän vaan inalta VG biobazea ja siihen sekoittelemaan. Vaikka pikku 100ml pullo alkuun.

     
     
  20. #860
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    125

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joonas Näytä viesti
    Jaa niin sulla on aromejakin/tiivisteitä. No sithän vaan inalta VG biobazea ja siihen sekoittelemaan. Vaikka pikku 100ml pullo alkuun.
    jostain oon saanu käsitteen että nää tiivisteet ois PG oonko ihan väärässä? ois tosi hienoo jos vois vaan sitte mixailua jatkaa mutta pure VG pohjalla

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •