Sivu 41 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3137383940414243444551 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #801
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Eka postaus tänne;

    Nyt vehkeet hommattu ja eka puoltoista viikkoa savuttomuutta takana, aika vähän tarviin höyrytellä mutta nyt huomannu että kurkussa jo jotain 'vikaa', raastinraudalta tuntuu. En tiiä johtuuko puunmakuisesta aineesta vai citrus makuisesta ? Onko muut törmänny ?

    Edellisellä viikolla american redi + vähän vanilijaa ni se oli hyvä, mutta tilasin nuo pari muuta ja se sekoitus ehkä voi olla aika paska mun kurkulle. Oisko vinkkejä?

     
     
  2. #802
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    3

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    edit: meni vähän tupla postaukseksi kun timeouttas ekalla. Ja kiitos vastauksista.

     
     
  3. #803
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Paljon vettä vaan. Toi oudokseltaan kuivattaa limakalvoja aika paljon

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  4. #804
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Paljon vettä vaan. Toi oudokseltaan kuivattaa limakalvoja aika paljon
    Näin juuri; jokusen viikon jälkeen tuohonkin tottuu, mutta kyllä silti itse pidän autossa aina mukana vesipulloa varmuuden vuoksi.

    Edit. Toki voi myös noi makuaineet aiheuttaa oireita, jos tuntuu että tuo sitruuna karhentaa enemmän.

     
     
  5. #805
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    1

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Joo meikäläisenkin eka postaus tänne, joten päätin kirjottaa siitä, mistä ittellä on paljon kokemuksia

    TAUSTATIETOA:

    - tupakoinut epäsäännöllisesti vaihtelevia määriä n. 2 vuoden ajan
    - höyrähtänyt huhtikuussa, sen jälkeen sekakäyttäjä, nykyään täysi höyryttelijä

    sitten oireisiin:

    miinuspuolet:

    - aluksi hirveä yskä ja kröhä, mikä johtui niin ikään edellämainituista tupakan limanerityksestä ja keuhkojen puhdistumisesta
    - yliannostukset nikotiinissa ( en oikein osannut aluksi säädellä nikotiinimäärää ja kuljin sähkis poskessa puolen päivää, joten asian laita on melko selvä)
    - hirveät kurkkukivut ( riippuu nesteestä, laitteesta ja cartoista/clearoista. nykyyän tottunut =kurkkukipu hävinnyt.)

    sitten plussaa:

    + haistan ja maistan kaiken taas todella paljon paremmin ja ruokailutottumukseni ovat palanneet ennalleen.
    + sähkötupakasta on tullut korvaava väline , niin tapa kuin nikotiiniriippuvuudellekkin)
    + aamuisin ei ole enää hirveä kiire röökille
    + aamuisin ei enää tosiaan tule sitä paria desiä limaa keuhkoista, joka tupakoivana joka aamu tuli.
    + naisystäväni mielestä en enää haise pahalta , eivätkä vaatteenikaan haise (mitä nyt kuulemma vähän erikoiselta joskus maistun, mutta se on sivuseikka )


    joten tästä kaikesta alkuhässäkästä huolimatta suosittelen kaikille lämpimästi ainakin sähkötupakan kokeilemista. Kaikilla se ei toimi, mutta minulla toimi. Iskipäs jostain kumman syystä hinku lähteä vapolle. Kiitän ja kumarran.


     
     
  6. #806
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    123

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Lasket siis hajuaistin parantumisen negatiiviseksi asiaksi? :O
    Tästä kysymyksestähän on jo kuukausi, mutta tosiaan, itselle tämä muodostui hetkellisesti ongelmaksi.
    Hajuaistin palautuminen kulminoitui hetkeen, jolloin oksensin syliini istuessani paskalla.
    Eukko nauro olohuoneen puolella, kun minä poika pistin pitkää sylkeä laattalattialle. Kyllähän se hetken päästä nauratti.
    Nyttemmin on tilanne tasottunut, eikä moisia kommelluksia ole sattunut.

    Kaikenäköistä vaporomua.

     
     
  7. #807
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HoleHead Näytä viesti
    Tästä kysymyksestähän on jo kuukausi, mutta tosiaan, itselle tämä muodostui hetkellisesti ongelmaksi.
    Hajuaistin palautuminen kulminoitui hetkeen, jolloin oksensin syliini istuessani paskalla.
    Eukko nauro olohuoneen puolella, kun minä poika pistin pitkää sylkeä laattalattialle. Kyllähän se hetken päästä nauratti.
    Nyttemmin on tilanne tasottunut, eikä moisia kommelluksia ole sattunut.
    HUUTO NAURUT
    tai sitten kello vaan alkaa olee liikaa... juu ei oo repesin uudestaan
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  8. #808
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HoleHead Näytä viesti
    Tästä kysymyksestähän on jo kuukausi, mutta tosiaan, itselle tämä muodostui hetkellisesti ongelmaksi.
    Hajuaistin palautuminen kulminoitui hetkeen, jolloin oksensin syliini istuessani paskalla.
    Eukko nauro olohuoneen puolella, kun minä poika pistin pitkää sylkeä laattalattialle. Kyllähän se hetken päästä nauratti.
    Nyttemmin on tilanne tasottunut, eikä moisia kommelluksia ole sattunut.


    Onhan se hitsi välillä tosi paskamaista, kun haistaa liikaa. Varsinkin jos on työssä sairaalassa. No, onneksi olen MT -puolella jossa haisee yleensä vain massiivinen tupakointi ja hiki. Kotona tarvii viedä kyllä biojätteitä useammin ulos.

     
     
  9. #809
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    385

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Tääl KV-puolella tekis kyl ain välillä mieli käyä nortilla, tai sitte pitää vaan hommata pyykkipoikia.

     
     
  10. #810
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kaupassa käydessä tuo parantunut hajuaisti on jo ärsyttävää.
    Ihmiset haisee välillä todella pahalta (Itsehän en koskaan tuoksahda...)

    Viikko sitten piti käydä pankissa heti aukeamisaikaan.
    Sattui jonoon sekä eteen, että taakse laitapuolen kavereita.
    Vanhan viinan, hien ja paskanhaju oli jotain uskomatonta.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  11. #811

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Jostain tästä ketjusta luin, että jollekin oli tullut närästystä aluksi Kauankohan sitä kesti suunnilleen? Mua on meinaan pari päivää närästänyt :-\
    Ja siis... mulla on jo lääkkeiden takia mitä joudun syömään päivässä, niin jatkuvassa käytössä vatsansuojalääke mutta teho ei nyt riitä tohon :

     
     
  12. #812

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Jostain tästä ketjusta luin, että jollekin oli tullut närästystä aluksi Kauankohan sitä kesti suunnilleen? Mua on meinaan pari päivää närästänyt :-\
    Ja siis... mulla on jo lääkkeiden takia mitä joudun syömään päivässä, niin jatkuvassa käytössä vatsansuojalääke mutta teho ei nyt riitä tohon :
    Mulla oli närästystä ehkä pari-kolme viikkoa aloittamisen jälkeen. Se pikku hiljaa siitä väistyi kun keho tottui uuteen "myrkkyyn". Närästys yleensä iski pahiten kun veti höyryt tukevan aterian jälkeen. Närästyslääkkeet eivät mulla ainakaan auttaneet.

     
     
  13. #813

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Mulla oli närästystä ehkä pari-kolme viikkoa aloittamisen jälkeen. Se pikku hiljaa siitä väistyi kun keho tottui uuteen "myrkkyyn". Närästys yleensä iski pahiten kun veti höyryt tukevan aterian jälkeen. Närästyslääkkeet eivät mulla ainakaan auttaneet.
    Täytyy toivoa, että mullakin helpottas jossain vaiheessa, kun keho tottuu. On meinaan aikas ilkeän tuntusta :-\ Ja sitä mäkin ihmettelin, että närästyslääkkeet ei auta :
    En tiedä onko tässä nyt mitään perää, mutta eilen kun tankista höyryttelin uusia makuja niin het alkoi närästys, mutta dual coililla näin ei välttis tapahdu. Noh, seuraan tilannetta

     
     
  14. #814

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Täytyy toivoa, että mullakin helpottas jossain vaiheessa, kun keho tottuu. On meinaan aikas ilkeän tuntusta :-\ Ja sitä mäkin ihmettelin, että närästyslääkkeet ei auta :
    En tiedä onko tässä nyt mitään perää, mutta eilen kun tankista höyryttelin uusia makuja niin het alkoi närästys, mutta dual coililla näin ei välttis tapahdu. Noh, seuraan tilannetta
    Kannattaa kokeille eri nesteitä tai ennemminkin eri valmistajien nesteitä. Muistan että dekangin vanilja jostain syystä närästi enemmän kuin muut nesteet. Närästys yleensä liitetään tuohon nikotiiniin, mutta saattaa ne makuaineetkin tehdä oman osan.

     
     
  15. #815

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kiits vinkistä Noita makuaineita mäkin olen miettinyt. Täytyykin nyt katella vähän tarkemmin mitä on pössytellyt jos oiretta tulee. Nikotiinejä olen jo yrittänyt laskea pikkasen alemmas.

     
     
  16. #816

    Re: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Penelopeen kyhäsin taas uuden setin eilen illalla. Jotenkin omituinen "palaneen metallin" maku sivumakuna tuli mukaan. Ollut ennenkin kyllä. Tohotin silican mutta aika vähän. Ensin se peitti maun lähes kokonaan, hälvennyt nyt tietysti vähän. Tunhtui myös hyvin raskaalta keuhkoissa. Emännällä tuossa joku adenoma-virus ja kuumetta ollut 5 päivää sekä kurkku paskana. Niin nyt tuli tuossa liman mukana verta ja maistui kurkussa. Tuli sekä nenästä että yskiessä. Tiedä sitten jompi kumpi vai molemmat vai jotain muuta. Kertokaa te

     
     
  17. #817
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    itsekkin olen huomannut, että kurkku tuntuu tulevan käheäksi aika helposti..ekan viikon jälkeen oli kurkku todella kipeä ja nyt menossa 4.viikko ja taas alkaa tuntumaan siltä, että alkaa kurkku tulemaan käheäksi onko tämä ihan normaali piirre, että kurkku jatkuvasti käheänä? juotua tulee päivän mittaan ja aikapaljonkin tosin menee melkein kahvin muodossa nesteet on ollut melkein kapu jaskaa ja HS delight mitä oon höyrynny..satunnaisesti FSUSA Mystic Mist ja Ecigwizard Rougebull.



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  18. #818

    Re: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Itse en kyllä usko oman keissini johtuvan itse sähkötupakoinnista, korkeintaan wickissä ollut jotain paskaa.

    Timse, itsellä välillä kuivuu kurkku mutta vain juuri silloin kuin imuttelen ja pieni hetki jälkeen. Pg nesteillä enemmän.

     
     
  19. #819
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Re: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juzzi9 Näytä viesti
    Itse en kyllä usko oman keissini johtuvan itse sähkötupakoinnista, korkeintaan wickissä ollut jotain paskaa.

    Timse, itsellä välillä kuivuu kurkku mutta vain juuri silloin kuin imuttelen ja pieni hetki jälkeen. Pg nesteillä enemmän.
    tuohan on kyllä täyttä PG:tä tuo HS delight..no pitää seurailla ja vaihdella tarpeen tullen nesteitä..olisi vaan harmi luopua tuon takia hemmetin hyvästä litkusta



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  20. #820
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    7

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja djtimse Näytä viesti
    itsekkin olen huomannut, että kurkku tuntuu tulevan käheäksi aika helposti..ekan viikon jälkeen oli kurkku todella kipeä ja nyt menossa 4.viikko ja taas alkaa tuntumaan siltä, että alkaa kurkku tulemaan käheäksi onko tämä ihan normaali piirre, että kurkku jatkuvasti käheänä? juotua tulee päivän mittaan ja aikapaljonkin tosin menee melkein kahvin muodossa nesteet on ollut melkein kapu jaskaa ja HS delight mitä oon höyrynny..satunnaisesti FSUSA Mystic Mist ja Ecigwizard Rougebull.
    Oiskohan ongelma justkin tossa kahvissa, se kuivattaa.

    Itellä ihan päinvastainen ongelma, sylkeä tuntuu erittyvän helv*tisti. Tosin alotinkin nyt vapottelun vuoden tauon jälkeen ekaa kertaa tänään.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •