Sivu 35 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2531323334353637383945 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #681

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla tuli myös noita zombie finni mätä paiseita naamaan, johtui pg nesteestä, tai ainakin finnit hävis kun vaihdoin kiinattomiin laatu 50/50 nesteisiin.

     
     
  2. #682

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Nyt tämän voi jo tänne laittaa, ei ole enää sattumaa. Mulla tulee usein hirvee HIKKA höytyttäessä. Nytkin hikottaa ihan koko ajan... joka kerta kun vetäsee höyryt pääsee hikka, eikä lopu vaikkei vetäskään

     
     
  3. #683
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Nyt tämän voi jo tänne laittaa, ei ole enää sattumaa. Mulla tulee usein hirvee HIKKA höytyttäessä. Nytkin hikottaa ihan koko ajan... joka kerta kun vetäsee höyryt pääsee hikka, eikä lopu vaikkei vetäskään
    Mulla aiheuttaa pitkä huikka hiilihapollisesta juomasta saman oireen... Jotenkin se alipaine pääse muodostumaan.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  4. #684
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Cordosyl- kuuri näyttäisi vähentävän tuota ikenien verenvuotoa....katsotaan miten käy kun pari viikkoa purskuttelee..tällä litkulla on myös välillä tapana saada makuaisti sekaisin.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  5. #685
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Cordosyl- kuuri näyttäisi vähentävän tuota ikenien verenvuotoa....katsotaan miten käy kun pari viikkoa purskuttelee..tällä litkulla on myös välillä tapana saada makuaisti sekaisin.
    Corsodyl, ikävä kyllä myös värjää hampaita, ainakin pitkään käytettynä.
    Verenvuoto ikenistä tarkoittaa ientulehdusta, jonka yleisin aiheuttaja on plakin kertyminen hampaisiin eli todenäköisesti hampaita ei ole riittävästi puhdistettu. Paras hoito tähän on tehostettu hamapaiden hoito: harjaus pehmeällä harjalla aamuin illoin sekä ennenkaikkea hampaanvälien puhdistus . Hampaanvälien huolellinen puhdistus tulisi tehdä vähintään kerran päivässä, verenvuodosta huolimatta. Corsodyl toimii hyvänä lisänä, mutta sillä ei saa plakkia poistettua.

    Ai kauhee, kun mä kuulostan ihan joltain koulun antaumuksella paasaavalta hammashoitajalta, ei ole tarkoitus (enkä edes ole kyseisellä alalla)...ihan vaan hyvää tarkoitan..you know Itselläni ientulehdusta tulee heti, jos jätän hammasvälit muutamaksi päiväksi puhdistamatta, pelkkä harjaus ei riitä.

     
     
  6. #686
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Corsodyl, ikävä kyllä myös värjää hampaita, ainakin pitkään käytettynä.
    Verenvuoto ikenistä tarkoittaa ientulehdusta, jonka yleisin aiheuttaja on plakin kertyminen hampaisiin eli todenäköisesti hampaita ei ole riittävästi puhdistettu. Paras hoito tähän on tehostettu hamapaiden hoito: harjaus pehmeällä harjalla aamuin illoin sekä ennenkaikkea hampaanvälien puhdistus . Hampaanvälien huolellinen puhdistus tulisi tehdä vähintään kerran päivässä, verenvuodosta huolimatta. Corsodyl toimii hyvänä lisänä, mutta sillä ei saa plakkia poistettua.

    Ai kauhee, kun mä kuulostan ihan joltain koulun antaumuksella paasaavalta hammashoitajalta, ei ole tarkoitus (enkä edes ole kyseisellä alalla)...ihan vaan hyvää tarkoitan..you know Itselläni ientulehdusta tulee heti, jos jätän hammasvälit muutamaksi päiväksi puhdistamatta, pelkkä harjaus ei riitä.
    Niinhän se värjää ..mutta lähteehän se ruokasoodalla pois...hampaat on kyllä säännöllisesti hoidettu ja puhdistettu vaan tuo ikenien verenvuoto alkoi perinteisesti tupakoinnin lopettamisen jälkeen...siitähän on juttua joka nicorette saitillakin!
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #687
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla taas vakava huulirasvariippuvuus siirtyi historiaan analogisten lopettamisen jälkeen. Pg/Vg mitä menee fifty/fifty ei kuivata lainkaan samalla tavalla huulia mun kohdalla kuin tupangi.
    Hyvä että siitäkin pääsi koska se vasta naurettavaa olikin sutia milloin mitäkin huulirasvaa huuliin päivästä toiseen ja aamusta iltaan.
    Kuvittelin jo itseni kertomassa jossain ajankohtaisohjelmassa ääni möreytettynä ja naama pikselöitynä tästä erikoisesta riippuvuudesta ja miten selviän arjesta nyt ilman että puoli turpaa on labellossa.

     
     
  8. #688
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Mulla taas vakava huulirasvariippuvuus siirtyi historiaan analogisten lopettamisen jälkeen. Pg/Vg mitä menee fifty/fifty ei kuivata lainkaan samalla tavalla huulia mun kohdalla kuin tupangi.
    Hyvä että siitäkin pääsi koska se vasta naurettavaa olikin sutia milloin mitäkin huulirasvaa huuliin päivästä toiseen ja aamusta iltaan.
    Kuvittelin jo itseni kertomassa jossain ajankohtaisohjelmassa ääni möreytettynä ja naama pikselöitynä tästä erikoisesta riippuvuudesta ja miten selviän arjesta nyt ilman että puoli turpaa on labellossa.
    Hassu juttu, kun mulla siis just toisinpäin, analogisten aikaan en juuri huulirasvoja kaipaillut..mutta nyt joudun vähän väliä rasvailemaan koska muuten todella halkeaa huulet. Joka laukussa ja takin taskuissa jos jonkilaista rasvapurnukkaa. Pahimpina aikoina joutuu bebanthensalvaa laittamaan ja jos ei muista katsoa peiliin kun laittaa on puoliturpaa valkean mönjän peitossa..johtunee siitä, että käytän pääasiassa pg-nesteitä.

     
     
  9. #689

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    eikai sokeri-ilkka tullu tänne? pidetääs mun mielestä nuo hörhöilyt ihan omilla voorumeilla.


    valeriaanaa saat luonnosta, siitä teetä. ei tollasia hommia ollenkaan, jotain vitun kemiaa. pah.
    Vaikka onkin OT (toisaalta puhutaan täällä magnesiumistakin), niin pakko vähän korjata. Melatoniini ei ole "kemiaa" siinä mielessä kuin lääkeaineet perinteisesti. Se on ihmisen itsensäkin tuottama hormoni, jota erittyy iltaisin nimenomaan unen mahdollistamiseksi ja joillakin ihmisillä unettomuus johtuu nimenomaan sen tuoton riittämättömyydestä.

    Itse söin vuosikaudet Imovanea, joka todellakin on kemiaa. Melatoniinista kuultuani kokeilin sitä ja kas: unettomuus katosi ja unen laatu parani. Minulla unettomuus johtui siis nimenomaan melatoniinin puutteesta, joillakin siihen on muut syyt jolloin se ei auta. Melatoniini kuitenkin on reseptilääkkeistä luonnonmukaisin, luonnonlääkintärohtojen vaikutukset ovat ihan yhtä yksilöllisiä ja riippuvat myös ko. rohdon valmistustavasta.

     
     
  10. #690
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    jotkut nesteet tuntuisi aiheuttavan melkoista kurkkukipua, eli niellessä vihloo ihan aikuisten oikeasti. en ole vielä sata varma mikä/mitkä nesteet aiheuttaa mutta syyttävä sormi alkaa osoittaa pg omenan ja pg vadelman suuntaan

     
     
  11. #691
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Henki on tosiaan alkanut haista, kun hammaskalustossa on ilmeisesti enemmän toimintaa kun ei ole analoogisia myrkkyjä siellä. Yleensä siitä on onneksi hammasharjalla selvitty. Kurkkua välillä kuivaa ja kahristaa, mutta ei tosiaankaan samalla lailla kun tupakan kanssa; välillä nesteet varsinkin 5v maistuu tosi väkeviltä, mutta siitäkin pääsee samalla tavalla kuin opetteli polttamaan, eli ottaa ilmaa väliin (tai vaihtaa nestettä tai käyttää vähempivolttista laitetta jne).

     
     
  12. #692

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Muutama kuukausi on tullut höyryteltyä. PG ehkä vähän kuivattaa suuta, mutta kuulun vissiin niihin onnellisiin, ettei ole mitään oireita. Jos niitä tulee, niin voivat kuitenkin olla pienempiä kuin keuhkosyöpä tai - ahtauma. Tsemppiä kaikille ja varmaan kokeilemalla löytyy itselle hyvät litkut.

     
     
  13. #693
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    199

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Luin että finnit voisi alkaa kukkimaan? Itselläni ei hirveästi ikinä finnejä ole ollutkaan mitä nyt naamassa ajoittain mutta siinäkään mitään suuria määriä. 58pv nytten höyrytellyt vapoa ja tullut huomattua että naamaan kukkii entistä enemmän pieniä näppylöitä. En uskonut että höyryttelystä johtuisi kunnes luin täältä että se voi niinkin olla?

    ~~Vaping Is Believing~~

     
     
  14. #694

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja andetoto Näytä viesti
    Luin että finnit voisi alkaa kukkimaan? Itselläni ei hirveästi ikinä finnejä ole ollutkaan mitä nyt naamassa ajoittain mutta siinäkään mitään suuria määriä. 58pv nytten höyrytellyt vapoa ja tullut huomattua että naamaan kukkii entistä enemmän pieniä näppylöitä. En uskonut että höyryttelystä johtuisi kunnes luin täältä että se voi niinkin olla?
    Itsellä kesän tulo (=lämmin ilma eli hiki tulee) vaikuttaa finnien tuloon. Hikoilee enemmän niin hikirauhaset tuntuu tukkeutuvankin useammin.
    Kuukausi höyryttelyä takana, pientä aknea havaittavissa. Mutta tähän mennessä olen pistänyt sen vielä kesän tulon piikkiin.

     
     
  15. #695
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Empiirinen kokeeni finnien synnystä etenee ja omalla kohdallani hedelmänesteet olivat kukinnan aiheuttajia. Ainakin Florida Citrus Explosion ja joku Peach-neste saavat peilit särkymään.

    Lopetin maaliskuussa muiden nesteiden höyryttelyn ja käytin vain noita kahta jolloin tuloksena oli finnien räjähdysmäinen syntyminen. Alkoi heti ensimmäisestä persikkatankillisesta ja jatkui viime viikkoon asti, jolloin vaihdoin takaisin mentholiin ja kokeilin samalla siinä sivussa myös RY4.

    Simsalabim, muutaman päivän aikana naamassa oli jäljellä enää arvet. (Ei vanhan iho uusiudu enää kuten ennen...)

    Kokeilin taas varovasti Florida Citrusta ja aamulla oli jo kaksi tulosta leuasta luettavissa.
    Viiteen milliin mentholia jos lisään vajaan millin citrusta, niin saan hentoisen sitrusmaun, mutta en tuota ikävää sivuvaikutusta. Kai mun on siihen tyydyttävä vastaisuudessa.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  16. #696
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    124

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    jännä juttu. Täytyypä testata kun kusti tuo florida citrukset että alkaako finniä nousta. Mikään neste ei ole mulle vielä finnejä tehnyt, tosin hedelmä litkuja en ole pitkään pelkästään höyrytelly

     
     
  17. #697

    Nälkä tulee

    Allekirjoituksesta näkee tupakoinninlopettamisen kanssa samasta mittarista, että kuinka kauan olen vapotellut. Heti alusta asti huomasin että tulee aina nälkä kun höyryttelee. Ei mene ihan tosi ohi muutakuin syömällä (yllätys yllätys). Toinen "oire" on se, että alkaa tulemaan röyhtäisyjä. Onko ketään kokenut kumpaakaan? VG/PG 50/50 nesteitä käytän.

     
     
  18. #698
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Nälkä tulee

    Nälän allekirjoitan. Pahinta tässä höyrynälässä on se, että höyryttely kiihtyy iltaa kohden. Se on sit kiva mennä nälkäsenä nukkuun.

     
     
  19. #699
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Nälkä tulee

    Joo, saman oon huomannu, että nälkä tulee. Toisaalta en usko että se johtuu vapottelusta , koska sama juttu tuli kun olin 3kk tupakka lakossa . Luulen että johtuu tupakoinnin lopettamisesta.

    e: mutta jos tarkoitit että aina kun pistät vapottimen huuleen ja imasen höyryt niin iskee nälkä, niin siitä ei ole kokemusta.

     
     
  20. #700

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kiva kuulla etten ole ainoa

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •