Sivu 34 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2430313233343536373844 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661 - 680 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #661

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kuinkahan kauan tää kukintavaihe kestää, alkaa jo hävettää ku aikusella akalla on naama niinku teinillä :-[

     
     
  2. #662
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Finnejä pukkaa kyllä, mutta johtunee ainakin omalla kohdalla lisääntyneestä roskaruoan ja makean syönnistä. Maistuu vaan niin paljon paremmalle, kuin tupakoidessa :P

    Hiukset kyllä rasvoittuu enemmän kuin ennen ja päänahka kutiaa ja hilseilee.

     
     
  3. #663
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Aikansa kun puristelee niin kyllä se visvan tulo loppuu
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  4. #664

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Aikansa kun puristelee niin kyllä se visvan tulo loppuu
    Iuuu!

     
     
  5. #665
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu
    Kuinkahan kauan tää kukintavaihe kestää, alkaa jo hävettää ku aikusella akalla on naama niinku teinillä :-[
    Älä muuta viserrä!
    Ensimmäiset kolmisen kuukautta iho oli ihan normaalin sileä, mutta nyt tätä helvettiä on kestänyt maaliskuusta asti eikä loppua näy.
    Kyrpii kyllä ja kaikki keinot käsidesistä hammastahnan kautta teatree-tippoihin olen kokeillut, mutta silti joka aamu on leuassa vähintään se yksi uusi paukama.
    Pg:t lantrasin vg:llä niin että mautkin hävisivät, hedelmänesteet jätin kokonaan tauolle, alumiiniset drip tipit vaihdoin muovisiin jne. jne. mitä nyt kaikelle allerginen ihminen vaan voi keksiä. Mutta mikään ei auta. :P

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  6. #666
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla rupesi toinen korva kukkimaan useita viikkoja sitten... tai vähän tarkemmin sanottuna siellä käytävässä kasvaa vaan kevätsieniä. Viikon takaiset laboratoriotulokset kertoi, että korvaani on pesiytynyt sienikasvusto, mikä ei ole parantunut vielä kolmella tippakuurilla. Höyryttely alkoi ennen korvaongelmaa, joten 1+1=MOT. No onneksi mun naama näyttää samalta kuin huumoriketjun viestin #235 kuva = ei finnin finniä, joten no hätä. :heiluttaa vasenta korvaa:

     
     
  7. #667

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    En jaksanut "ihan" kaikkea täältä lukea, mutta melko monella on tuntunut olevan samanlaisia ongelmia, että sähköversio ottaa keuhkoihin. Mulla on keuhkot nytkin aivan lieskoissa. Oon laimentanu nesteitä noin 14mg:aan, mutta ilmeisesti täytyy vielä laimentaa. Muuten alkaa jo maistua sellaiselle sopivan "paksulle", ja huomasin, ettei se kurkkutuntuma ole yhtään se, mitä tarvin. Kunnon paksu ja pehmeä höyry on parempi, ja vielä kun saisi vetää sitä keuhkot ihan täyteen, niin jokohan jäis analogiset kokonaan. Nyt ei tuon keuhko-ongelman takia pysty höyryttelemään, kuin muutaman kerran päivässä.

    (Tää foorumisofta sekoilee pahasti).

     
     
  8. #668

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja duunari Näytä viesti
    En jaksanut "ihan" kaikkea täältä lukea, mutta melko monella on tuntunut olevan samanlaisia ongelmia, että sähköversio ottaa keuhkoihin. Mulla on keuhkot nytkin aivan lieskoissa. Oon laimentanu nesteitä noin 14mg:aan, mutta ilmeisesti täytyy vielä laimentaa. Muuten alkaa jo maistua sellaiselle sopivan "paksulle", ja huomasin, ettei se kurkkutuntuma ole yhtään se, mitä tarvin. Kunnon paksu ja pehmeä höyry on parempi, ja vielä kun saisi vetää sitä keuhkot ihan täyteen, niin jokohan jäis analogiset kokonaan. Nyt ei tuon keuhko-ongelman takia pysty höyryttelemään, kuin muutaman kerran päivässä.

    (Tää foorumisofta sekoilee pahasti).
    Jotkut litkut aiheuttaa minulle kipua kurkkuun ja keuhkoihin/keuhkoputkiin. Ei johdu PV/VG:stä, vaan ilmeisesti jostain aineesta. En nyt muista ulkoa mitä nesteet ne oli, mutta kipu loppui kun vaihdoin tietyt nesteet pois, ja palasivat kun aloitin niiden käyttö uudestaan.

     
     
  9. #669

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Voisitko Grizzly olla niin ystävällinen, että selvittäisit asiaa? Tänään on menny paremmin, ku pudotin nikotiinit noin 10:een, mutta silti kunnolla sopii vain mansikka-vanilja sekoitus, joka onkin kyllä hyvää, mutta olishan tuo mukava vetää kunnon henkosia myös jostain muusta nesteestä.

     
     
  10. #670

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja duunari Näytä viesti
    En jaksanut "ihan" kaikkea täältä lukea, mutta melko monella on tuntunut olevan samanlaisia ongelmia, että sähköversio ottaa keuhkoihin. Mulla on keuhkot nytkin aivan lieskoissa. Oon laimentanu nesteitä noin 14mg:aan, mutta ilmeisesti täytyy vielä laimentaa. Muuten alkaa jo maistua sellaiselle sopivan "paksulle", ja huomasin, ettei se kurkkutuntuma ole yhtään se, mitä tarvin. Kunnon paksu ja pehmeä höyry on parempi, ja vielä kun saisi vetää sitä keuhkot ihan täyteen, niin jokohan jäis analogiset kokonaan. Nyt ei tuon keuhko-ongelman takia pysty höyryttelemään, kuin muutaman kerran päivässä.

    (Tää foorumisofta sekoilee pahasti).
    DCT-tankkia (matala vastuksellinen vielä mielellään) suosittelen kokeilemaan jos haluat keuhkojen täydeltä höyryä, ja tietenkin siihen akku/virtalähde perään joka ei siitä heti kyykähdä. Tulee pehmeät ja paksut höyryt. Tosin omasta mielestäni aromit hiukan kärsii atoon verrattuna, mutta minkäpä mahtaa.

     
     
  11. #671
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    KUTIAMINEN. Raivostuttavaa, kun koko ajan kutittaa jostain paikasta, eniten kyynärpäistä, niskasta, jaloista ja munista. En tiedä johtuuko höyryttelystä vai onko tässä jotain muuta ongelmaa, mutta ajattelin että voisi johtua joko a) ihon kuivumisesta tai b) nikotiininesteen joutumisesta iholle. Kellään muulla vastaavia kokemuksia?
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  12. #672

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja duunari Näytä viesti
    Voisitko Grizzly olla niin ystävällinen, että selvittäisit asiaa? Tänään on menny paremmin, ku pudotin nikotiinit noin 10:een, mutta silti kunnolla sopii vain mansikka-vanilja sekoitus, joka onkin kyllä hyvää, mutta olishan tuo mukava vetää kunnon henkosia myös jostain muusta nesteestä.
    Tarkistan asiaa illalla kun pääsen kotia, muistaakseni Lemon ja Salmiakki oli pahimmat. Salmiakki meni jonkin aikaa ihan hyvin, mutta kun vedin sitä jatkuvalla syötöllä koko päivän, niin alko ottaa henkeen ja sattumaan. Mutta, tarkistan asian laitaa.

     
     
  13. #673
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    62

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla on yläselkä kukkinu nyt parisen kuukautta onneks ei oo naamaa iskeny

     
     
  14. #674

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonikki Näytä viesti
    DCT-tankkia (matala vastuksellinen vielä mielellään) suosittelen kokeilemaan jos haluat keuhkojen täydeltä höyryä, ja tietenkin siihen akku/virtalähde perään joka ei siitä heti kyykähdä. Tulee pehmeät ja paksut höyryt. Tosin omasta mielestäni aromit hiukan kärsii atoon verrattuna, mutta minkäpä mahtaa.
    Ato on kyllä aivan mahtava kapistus. Pitää kokeilla Lavan perään noita 2.7 ohmisia kartoja. Tankkikin löytyy, mutta kartot oli 1.5 singlejä...ja se tankki on täynnä mentholia, eikä ole tyhjää pulloakaan :/

    Tuo Direct dripping antaa tosi mukavat höyryt. Se on kyllä aikas jännä homma, kun tätä höyryä tekee mieli vetää kunnolla keuhkoihin, mutta tupakinpoltto on ollut jo vuosia sellaista pinnallista, kun ei tee yhtään mieli
    vetää pitkiä savuja edes tuosta sinisestä lm:stä. Poikasena sitä imppasi kessun muutamalla vedolla, ja oli vielä punaista.

    Nyt on pari päivää on mennyt tuolla mansikka-vanilja sekoituksella, jossa nikotiinia on noin 11mg/ml. Se ei ota paljoa keuhkoihin, eli kärsii höyrystellä melko lahjakkaasti. Pari uutta makua tekeytymässä, ja laimensin 18mg
    jagerbombia VG:llä. Jospa tämä tästä. Ottaa vaan vähän kupoliin, kun tämä olis oikeasti paljon paremman makuista kuin tuo analoginen, niin sitte ei pysty vetään tätä riittävästi.

     
     
  15. #675

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Archony Näytä viesti
    Mulla on yläselkä kukkinu nyt parisen kuukautta onneks ei oo naamaa iskeny
    Mullakin alkoi selkä kukkimaan about 1kk höyryttelyn aloittamisen jälkeen, eikä se ikinä naamaan iskenyt. Sitä kesti n. 4kk ja nyt ei vähään aikaan ole ollut kuin pari siellä täällä.
    Ennen ei ole selässä ollut finnejä, naamassa vaan joskus vähän. Muistaakseni aiemminkin asiasta keskusteltu tässä ketjussa.

     
     
  16. #676
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    KUTIAMINEN. Raivostuttavaa, kun koko ajan kutittaa jostain paikasta, eniten kyynärpäistä, niskasta, jaloista ja munista. En tiedä johtuuko höyryttelystä vai onko tässä jotain muuta ongelmaa, mutta ajattelin että voisi johtua joko a) ihon kuivumisesta tai b) nikotiininesteen joutumisesta iholle. Kellään muulla vastaavia kokemuksia?
    Ainakin minulla iho ei ole koskaan ollut niin kuiva, kuin tän vapottelu-uran aikana. Iho on todella kuiva koko kropassa ja
    erityisesti kädet + huulet. Huuliakin saa olla koko ajan rasvaamassa ja jos ei muista rasvata niin
    halkeavat ja ovat ihan vereslihalla. Kutina voi tietysti viitata myös allergiaan, PG?

     
     
  17. #677
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja April Näytä viesti
    Ainakin minulla iho ei ole koskaan ollut niin kuiva, kuin tän vapottelu-uran aikana. Iho on todella kuiva koko kropassa ja
    erityisesti kädet + huulet. Huuliakin saa olla koko ajan rasvaamassa ja jos ei muista rasvata niin
    halkeavat ja ovat ihan vereslihalla. Kutina voi tietysti viitata myös allergiaan, PG?
    Mulla on sama juttu. höyryttely tuntuu kuivattavan huulia. käytän siis vpg nesteitä.

     
     
  18. #678
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    361

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Varoituksen sana muuten paikallaan tuosta vapottelun aiheuttamasta suun kuivumisesta !! Eli kun suu kuivuu/syljeneritys vähenee on myös hampaiden kiille kovemmalla rasituksella ja tähän ei pelkkä veden juonti auta. Hampaiden harjauksesta kannattaa pitää erityisesti huolta, käyttää fluorilisää ja xylitolpurkka on hyvä keino lisätä syljeneritystä. Itse ostin apteekista syljeneritystä lisääviä pastilleja ja kuivalle suulle tarkoitettua geeliä, joka tosin on aika äklön makuista ja tuntuista.

     
     
  19. #679
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kannetaan nyt omakin korsi kekoon: Oireita, hmm, not. Ainoo mikä nyt ehkä tulee mieleen, kun puhutaan "mahdollisista oireista tupakasta höyryttelyyn siirtymisessä", on satunnainen
    pienenpieni finninäppylä, mutta nekin oikeastaan luovuttivat ~4kk höyryttelyn jälkeen. Muuten muutokset ovat olleet vain positiivisia. Ja ne alkuaikojen "oireet" (satunnainen pääkipu tms)
    ainakin itse mielsin ihan normaaleiksi vierotusoireiksi oikeasta tupakasta. Henki kulkee, raikas ilma tuoksuu hyvältä ja tupakoivat ihmiset pahalta tupakan savuhan tuoksuu hyvältä.

    Kovin on yksilöllistä tämäkin mutta näin meillä. En valita

     
     
  20. #680
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kumma vaikka jo yli 5kk höyrystellyt niin tuo heti tupakoinnin lopettamisen jälkeinen hermoilu ja turhista asioista stressaaminen vain jonkin verran jatkuu..luulin että tämä olisi vain noiden kerrasta poikki lopettaneiden ongelma mutta eipä näytä olevan!...välillä tuntuu että pimahtelee vieläkin ihan pikkuasiosta..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •