Sivu 23 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 131920212223242526273373 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #441
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Morjens!

    Siirryin 2 viikkoa sitten sähkötupakkaan. Poltin tuota ennen viimeiset 4kk tupakkaa noin askin per 2-3 päivää (camel), eli en ollut kovinkaan tervakeuhko (joskus kyllä polttanut askin päivään, mutta sekin tais olla intissä ja maxi-askihan tuo tais mennä siel päiväs). Kysynpä siis, että onko normaalia, että höyryttäessäni 18mg VG Dekang Juicy Peachia noin yhen tankin tai alle päivässä viimesen 4 päivää ja olo tuntuu aika vauhdikkaalta. Laitteeni eGo-T kopio tyyppi A tankilla kai, toimiva sellanen, ei vuoda juuri ollenkaa ainakaan VG tai PG+VG litkuilla, tankkiin vissii mahtuu vajaa milli jos ei täytä iha korkkia myöten)

    Sanotaanko näin, että tätä olotilaa voisi verrata hyvin kaukaisesti siihen, kuin olisi nautiskellut jotain ihan muuta (tarkoitan tässä Suomessa laitonta päihdettä, stimulanttia, joka on hyvin hyvin hyvin paskalaatuista). Tekstiä syntyy chatatessa suomeksi sanottuna IHAN VITUSTI enemmän ku normaalisti, puhuminen on ihan saatanan helppoa ja koko ajan tulee pälätettyä kun hullu. Ja aamustakin tänään kun heräsin, niin ei ollut kovin vaikea nousta sängystä (normaalisti painelen torkkua useemman kerran, nytkin oli kello soimassa kun oli duuniin lähtö).

    Nytkään en varmaan tätä viestiä kirjottais, jos tää asia ei vaivais, joten turha on rueta aukomaan päätä että "lol älä vedä nikotiinia kun vettä" tai muuta... Olen kyllä tietoinen päihteistä ja ollut muutaman kohdalla aiemmin melkein ongelmakäyttäjä. En tarvitse siis mitään ohje-kirjoja miten stimulantit toimii ja mitkä on vaikutuksia ja mitkä sivuvaikutuksia.

    Hikoilua/sydämen tykytystä/muuta vastaavaa ei ole ollut, mutta oon yksinkertaisesti huomannut että käyn liian kovilla kierroksilla. Liikkuminenkin ulkona tuntu ihan kivalta ku kävin kaupassa ""



    Päätin ainakin että en jatkossa koske enää yli 12mg litkuihin tai jos kosken niin laimennan niitä vaikka VG:llä tai jollain sopivalla suht mauttomalla nikotiinittomalla nesteellä.


    KYSYMYKSENI KUULUU SIIS:

    Onko kenelläkään teistä ollut vastaavia kokemuksia nikotiinillisiä nesteitä höyrystellessä JA mitä nesteitä JA mistä minun kannattaa tilata noita laimeita litkuja (vai kannattaako laimentaa ite jollain? Ja mitkä on hyviä mixejä maultaan/hintalaatusuhteeltaan? Valmiita "reseptejä" jos joillakin on ilman että tarvii makunesteitä itsessään tilailla, niin ois jees. Eli siis en halua lähtee ostelemaan mauttomia niko-nesteitä mielellään, menee vähän liian labra-touhuks mun mielestä )

    Nesteiden hinnalla ei ole niin HIRVEESTI väliä, kunhan niissä olis ees 10-20% VG:tä seassa, koska se tuntuu jo antavan hyvästi höyryä lisää vaik oiskin puhas PG höyryämässä. Eihän se paha homma tietysti ole jos ne on edullisia, mut niin.

    Tilailin noita aiempia 18-24mg litkuja peleonilta (jotai dekangeja tais kaikki olla, yks persikka VG, se on ollu jees), wizardilta (FSUSA "purecig" 12mg, muut oli loppu, ei oo viel tullu postissa perille vaik tilasin pirulainen jo ennen joulua :X) sekä libertyflightsilta tilasin testiks 5ml pulloja melko läjän jotka tulee varmaan maanantaina perille (VG/XO/VG+PG mix vähä kaiken makusia ja tehosia, suurin osa 12-14mg muistaakseni)

    Nuo paikat vaikuttanu ainakin foorumeja lueskellessani ihan laadukkailta, peleon lähetti nopeesti ja nesteetki ollu iha ok, kuhan tulis muualta ni pääsis tyyppaamaan.

    Tosiaan ei hirveesti kiinnostais pyöriä joka päivä duunissa/kotona/joka paikassa hirmu höyry päällä, kun tuntuu että saatan olla vähän turhanki yliherkkä nikotiinille vaik en ollu röökin polton loppu aikoina ees poltellu askia päivään.


    KIITOS paljon kaikille vastanneille jo etukäteen. (ja myös niille jotka jaksoivat lukea nikotiini-päissäni kirjottaman PIIITKÄN viestin)
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  2. #442

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Hymm... käy mittauttamassa kilpirauhas arvosi lääkärissä, mulla oli joskus kilpirauhasen liikatoimintaa ja meno oli melkoista, tämä ei tietty ole syy mutta sattumaa saattaisi olla että vaiva iskisi samaanaikaan tupakan polton lopettamisen kanssa.

    Itse olen huomannut että on parempi höyrytellä alle 18mg nesteitä, 11mg nestettä kuluu jotain 5ml päivässä ja olen kyllä harkinnut höyryttelyn hillitsemistä, tässä iltasella höyrytessä joskus huomaan kyllä saaneeni pikkasen liika, mutta mulla se ei kyllä piristä.

    Tupakan lopettaminen kyllä ihan luonnollisestikkin tuo lisää virtaa?

     
     
  3. #443
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Tupakoinnin lopettamista itsekin ehdottaisin, mä sain paaaljon enemmän virtaa koneeseen kun sen touhun lopetti, olo tuntuu kokoajan pirteemmältä kun kessutellessa.

    Nikotiiniöverit ainakin omassa tapauksessa tuntuu siltä, että vähän huippaa ja rupeaa ehkä päätä särkemään. Myös hieman pahaa oloa huomattavissa.

    Ja kannattaa tilata muuten sitten valmiiksi laimeita(=vähän nikotiinia) nesteitä, jos niitä rupeaa vielä laimentelemaan niin se maku katoaa aika tehokkaasti. Jos itse haluaa kontrollin, niin sitten pitäisi ruveta niihin "labrahommiin", eli itse sekoittelemaan.
    Mä oon siihen siirtynyt melkein kokonaan, kiva itse säätää vahvuus tilanteen mukaan.

     
     
  4. #444
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Happi se kilahtaa nuppiin höyrytellessä eli vaaratontahan se. Tupakassa häkä ja hiilidioksidi aiheuttaa tuota euforista tunnetta.

     
     
  5. #445
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Jos on joku sairaus johon höyryttely voi vaikuttaa. Minulla esim. kohonnut verenpaine aiheuttaa lievää päänsärkyä janoisuuden tunnetta ja huimausta. Itse olen huomannut että nikotiini nestettä tulee tahattomasti käytettyä enemmän kuin tavan tupakkaa. Nikotiini neste voisi olla hieman jopa huomattavasti miedompaa kuin aikaisemmin käyttämä analoginen tupakka. Myös vettä tulisi juoda hieman enemmän kuin normaalisti. Omasta kokemuksesta tiedän että on annettava itselle aikaa opetella uusi asia. Ei kukaan vetänyt henkosia tupakasta nuorena kuin vanhat konkarit ja tuli siitäkin paha olo aluksi.
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  6. #446
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kiitos paljon edellä vastanneille. Ihan kiva tietää etten olekkaan niin "erilainen nuori" sittenkään

    Vois noi kilpirauhasjutut pistää ainakin korvantaakse jne. Ja todellakin vaihdan sitten itekkin noihin reippaasti alle 18mg nesteisiin vaikken koko ajan höyryäkkään (menny nyt viimesen viikon aikana aika tasasesti se 1ml per päivä 18mg-tasoista VG Juicy Peach litkua, hyvä maku kylläkin, mutta toi on vähän turhan VG voittoista, nyt ruenny tuntumaan se VG höyry tosi viileeltä jo ulospuhallettaessakin (niinhän sen kuuluukin)



    Voikohan VG:lle olla yhtä todennäköisesti allerginen kuin PG:lle? Olen tämän kysymyksen ympärillä vähän viime aikoina pyörinyt ja en oo ite ainakaan löytänyt mitään infoa tuosta. Ainakin suurempi osa hehkuttaa "PG:lle allerginen, tai sitten en, en tiedä, poltan silti VG mieluummin"...
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  7. #447
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Itse laitoin libertyltä tuleen 25mg vg pohjaa ja ihan pelkkää vg:tä millä laimentaa + makunesteitä healtcabinista. Pääsee kokeilemaan vähän paremmin mikä olisi se paras nikotiini taso.

     
     
  8. #448
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla ihan helvetillinen limaneritys. Heräilen n. kuuden tunnin unien jälkeen, kun on putket aivan tukossa ja hengitys vinkuu. Aluks hirvitti kun ei meinannu hengitys kulkea lainkaan, mut tunnin yskimisellä helpottaa. Höyrytelly nyt kuukaden päivät, ja pari viikkoa ollu näitä oireita.

    Tupakan kanssa ei ollu mitään hengitys ongelmia, mut ei millään viitteis alottaa uudelleen (haisee ja maistuu niimpal gauhian pahal).

     
     
  9. #449
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    148

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Nyt kun on jo useampi kuukausi takana, eik vieläkään ole tullut tuota yskimis vaihetta aloin miettimään, että se johtu saunasta. Ennen kuin lopetti ja saunoi paljon niin sitä tervaa yskittiin ja kunnolla, nyt kun lopetti ja vaihtoi tähän sähköiseen eikä ole tullut oikeastaa saunottua ollenkaan niin ei mitään yskimistä yms.

     
     
  10. #450
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Iisalmi
    Viestit
    170

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Jooh ite huomasin toissa päivänä saunassa kanssa sen, että jaksaa ottaa vaikka 100C asteisessa saunassa kunnon löylyt ja silti saa happea vitun hyvin eikä hikoile niin äkkiä esim. Ja sama homma esim. suihkutiloissa, joka on saunan "yhteydessä", paljon paremmin saa happea kun vielä 1kk sit kun polttelin röökiä, sillon tuntu siltä että piti aukasta tuuletusikkuna ja työntää tyyliin PÄÄ ulos siitä että saa happea


    Edit:

    Ja joo, en kyllä osta enää yhtään röökiaskia kun tuli tuo melkein täyskin lahjotettua poikkeen uutena vuotena. Maha toiminu paremmin, ja kaikki on ollu jotenki paljon "parempaa" tai "helpompaa". Ja nytten kun rupesivat vielä piilottelemaan niitä askeja kaupassa, niin eipähän tarvitse ainakaan "pelleillä" niiden numeroiden kanssa ja ihmetellä "eikö täällä oo camelia *köh* eikun numero 57:ää, vai oliko se täällä sittenkin 59?"

    Edit2:

    Omituista kyllä, mutta tuntuu että elämä ois paljon helpompaa kun ei tarvii jatkuvasti ravata röökiaskia ostamassa ja kikkailla zippo-bensojen yms kanssa. Driptippiä oon nyt 3pv testannu, ja tällä kyllä tuntuu säästyvän ainakin eGo-T verrattuna aika paljon ja ei niin helposti tule liikaa höyryteltyä kun sitä pitää välistä "täyttääkin".
    ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)


     
     
  11. #451

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LFC Näytä viesti
    Mulla ihan helvetillinen limaneritys. Heräilen n. kuuden tunnin unien jälkeen, kun on putket aivan tukossa ja hengitys vinkuu. Aluks hirvitti kun ei meinannu hengitys kulkea lainkaan, mut tunnin yskimisellä helpottaa. Höyrytelly nyt kuukaden päivät, ja pari viikkoa ollu näitä oireita.

    Tupakan kanssa ei ollu mitään hengitys ongelmia, mut ei millään viitteis alottaa uudelleen (haisee ja maistuu niimpal gauhian pahal).
    Ei kuulosta hyvältä noin pitkään yskiminen kylläkään hhmm ,Onko e-nesteenä pg vai vg pohjainen neste ,tuli vain mieleen se allergisuus pg-nesteelle juuri tuota juttuasi lukiessani ,eli ehdotuksenani on että vaihdat pelkkään vg-pohjaiseen nesteeseen niin sekin asia tulee siinä testattua . Toki jos sinulla on joku lempineste jota höyrytät jatkuvasti voi myöskin sisältää jotain allergiosoivaa aine osasta (allergisen ihmisen elämä on usein kokeilujen kautta voittoon touhua). Mutta yksi vaihtoehto on että menet lääkäriin , jospa vaikka joku pöpö ois voinut iskeä sinuun .Tai sitten pidät tauon höyryttelystä ja katsot mitä sen seurauksena on havaittavissa. 8)

     
     
  12. #452
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LFC Näytä viesti
    Mulla ihan helvetillinen limaneritys. Heräilen n. kuuden tunnin unien jälkeen, kun on putket aivan tukossa ja hengitys vinkuu. Aluks hirvitti kun ei meinannu hengitys kulkea lainkaan, mut tunnin yskimisellä helpottaa. Höyrytelly nyt kuukaden päivät, ja pari viikkoa ollu näitä oireita.

    Tupakan kanssa ei ollu mitään hengitys ongelmia, mut ei millään viitteis alottaa uudelleen (haisee ja maistuu niimpal gauhian pahal).
    Ei kuulosta hyvältä noin pitkään yskiminen kylläkään hhmm ,Onko e-nesteenä pg vai vg pohjainen neste ,tuli vain mieleen se allergisuus pg-nesteelle juuri tuota juttuasi lukiessani ,eli ehdotuksenani on että vaihdat pelkkään vg-pohjaiseen nesteeseen niin sekin asia tulee siinä testattua . Toki jos sinulla on joku lempineste jota höyrytät jatkuvasti voi myöskin sisältää jotain allergiosoivaa aine osasta (allergisen ihmisen elämä on usein kokeilujen kautta voittoon touhua). Mutta yksi vaihtoehto on että menet lääkäriin , jospa vaikka joku pöpö ois voinut iskeä sinuun .Tai sitten pidät tauon höyryttelystä ja katsot mitä sen seurauksena on havaittavissa. 8)
    Se on vaan niin vekkulia, kun ei tule pienintäkään yskähdystä päivisin. Yön aikana sitten varmaan valuu tota limaa putkistoon? Seurailen nyt vielä tovin, ennen VG:n testaamista. Lääkäriin mua ei ihan helpolla saa. Vaimo laahannu mut sinne pari kertaa, kun olin niin heikos hapes, etten jaksanu pistää vastaan.

     
     
  13. #453
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Minulla oli samanlaisia yskänkohtauksia aamuyöstä kun tupakoin analogista pelkästään. Oireet jatkuivat ja hieman ehkä pahenivat kun aloitin höyryttelyn. Nyt höyryttelen ja poltan muutaman analogisen päivässä ja en enää herää yöllä rykimään siis yskimään. Olen asteittain vähentänyt analogista samalla höyrytellen. ( oikeesti analogisen poltto on vähentynyt ihan automaattisesti ei tee mieli ) aamu savut ja ilta savut vedän vielä analogisella vaikka ei tekisi edes mieli. Minulla köhiminen johtui luultavasti pitkään jatkuneesta tupakoinnista ja siitä kun höyryttelyn myötä terva yms juzkat alkoivat poistua keuhkoista.
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  14. #454
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Kannattaa aavistuksen verran vähentää iltaisin vapottelua. Itsellä välillä limaa valuu yöllä kurkkuun kun on illalla tuprutellut laimeita liemiä. Muutamat henkoset 24 tai 36mg lientä, niin ei kuivu suukaan niin pahasti nukkumaan mennessä.

    Myös vettä kannattaa juoda runsaasti illalla, joskin joutuu ramppaamaan vessassa..

     
     
  15. #455
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    2

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Piti ihan tänne rekkautua, kun on alkanut mietityttämään tuo keuhkojen puhdistuminen analogisen sauhuttelun loputtua.
    Nyt on kulunut 20 päivää viimeisestä analogista, eikä vieläkään ole alkanut lima/terva irtoamaan.. :-\
    Miten muilla on, kauanko on aikaa kulunut kun ks. prosessi on alkanut?

    Onkohan syy liian kovassa höyryämisessä, vaiko olenko vain liian hätäinen?

     
     
  16. #456
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    183

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla on n.4kk ku lopetin röökin polton ja tuntuu et vieläkin sitä limaa kurkusta irtoaa. Et eiköhän se siitä ala joskus lähtemään sullakin.

     
     
  17. #457
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    2

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    No jospa se sieltä viel irtoaisi.
    Pakko vielä hehkutella näitä höyryttimiä!
    Yli 20 vuotta tuli poltettua ja kaikenlisäksi vielä paljon, niin silti loppu tupakan poltto kuin seinään, kun sai höyryttimen käteen

     
     
  18. #458
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    64

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LFC Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja LFC Näytä viesti
    Mulla ihan helvetillinen limaneritys. Heräilen n. kuuden tunnin unien jälkeen, kun on putket aivan tukossa ja hengitys vinkuu. Aluks hirvitti kun ei meinannu hengitys kulkea lainkaan, mut tunnin yskimisellä helpottaa. Höyrytelly nyt kuukaden päivät, ja pari viikkoa ollu näitä oireita.

    Tupakan kanssa ei ollu mitään hengitys ongelmia, mut ei millään viitteis alottaa uudelleen (haisee ja maistuu niimpal gauhian pahal).
    Ei kuulosta hyvältä noin pitkään yskiminen kylläkään hhmm ,Onko e-nesteenä pg vai vg pohjainen neste ,tuli vain mieleen se allergisuus pg-nesteelle juuri tuota juttuasi lukiessani ,eli ehdotuksenani on että vaihdat pelkkään vg-pohjaiseen nesteeseen niin sekin asia tulee siinä testattua . Toki jos sinulla on joku lempineste jota höyrytät jatkuvasti voi myöskin sisältää jotain allergiosoivaa aine osasta (allergisen ihmisen elämä on usein kokeilujen kautta voittoon touhua). Mutta yksi vaihtoehto on että menet lääkäriin , jospa vaikka joku pöpö ois voinut iskeä sinuun .Tai sitten pidät tauon höyryttelystä ja katsot mitä sen seurauksena on havaittavissa. 8)
    Se on vaan niin vekkulia, kun ei tule pienintäkään yskähdystä päivisin. Yön aikana sitten varmaan valuu tota limaa putkistoon? Seurailen nyt vielä tovin, ennen VG:n testaamista. Lääkäriin mua ei ihan helpolla saa. Vaimo laahannu mut sinne pari kertaa, kun olin niin heikos hapes, etten jaksanu pistää vastaan.
    Vähän samanlaista oiretta tässä ihan viikon sisään ilmennyt. Varsinkin iltasella kun on reippaammin höyrytellyt, niin nukkumaan mennessä sitten koittaa köhiä keuhkoja auki. Kyllä tuntuu jotain tonne keuhkoon kertyvän, huomas kun olin tänään treenaamassa joulutauon jälkeen. Kyllä yskitti reenatessa ja kun reenin jälkeen koitti imee höyryä. Mistään allergiasta ei voi olla kyse kun on molempia vg ja pg nesteitä imeskellyt ilman oireita kuitenkin yli kuukauden. Joku höyry-keuhko iskenyt tjtn... Kannattasko vaihtaa vahvempaan nesteeseen ettei sitä olis kokoaika imemässä tota pilliä? Nyt nesteet 11-18 mg ja yleensä 50-50 sekotus vg/pg ja nesteitä kuluu se 5 milliä päivässä.

     
     
  19. #459
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    30

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Useimmilla kun on pitkäaikaisen tupakoinnin lopettanut olen kuullut että tullut kröhä ja limaneritys päälle. Siis lopettanut ilman mitään höyrystimiä.
    Sehän tässä haastavaa on että mikä sitten johtuu mahdollisesti itse höyryttelystä ja mikä tupakan lopettamisesta. Ei itseäni ainakaan ihmetytä että vuosikausia jatkuneen tupakoinnin jälkeen keho tekisi vaikka mitä temppuja lopetettua.

     
     
  20. #460
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LFC Näytä viesti
    Mulla ihan helvetillinen limaneritys. Heräilen n. kuuden tunnin unien jälkeen, kun on putket aivan tukossa ja hengitys vinkuu. Aluks hirvitti kun ei meinannu hengitys kulkea lainkaan, mut tunnin yskimisellä helpottaa. Höyrytelly nyt kuukaden päivät, ja pari viikkoa ollu näitä oireita.

    Tupakan kanssa ei ollu mitään hengitys ongelmia, mut ei millään viitteis alottaa uudelleen (haisee ja maistuu niimpal gauhian pahal).
    No nyt loppu yskiminen. Kolme yötä nukuttu kellonsoittoon asti, pikku rykäsy ja ilma kulkee ku pikkumukulal.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •