Sivu 17 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617181920212767 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #321
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    20

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    [quote=mkomulainen;22785]
    Terve, ehkä

    Kirjottelin jo tuonne carto-osioonkin, mut kirjotan tännekki. Hommasin Smok dual coil cartomizerin ja tein siihen seoksen Pure VG 54mg 1ml + Vanilja PG 24mg, eli yhteensä 3ml. Polttelin yhen illan abaut 4h samalla ku surffailin netissä. Aamulla oli ääni käheenä, mut polttelin lisää ja lisäsin vanilja PG 24mg. Iltapäivä...


    Tuon annos, n.34mg on kyllä melko tuju annos. Liekö peräti entismaailman Jymy-tupakan veroinen pläjäys vieläpä Cartolla noin voimallisesti kiskottuna. Jonkun jutun se henkitorvessasi näköjään laukaisi.
    Itselläni röökiaikana oli jatkuva kurkunpään tulehdus, jonka pelkäsin jo kroonistuneen. Tämä vaiva on kyllä lähes täysin helpottunut kuukauden höyryttelyn jälkeen. Mun litkut ovat ollleet vain 10-18 mg huolimatta siitä, että reilut 25 vuotta röpöttelin n. 2 askia per päivä.

     
     
  2. #322

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla tuli mieleen myös, että kun tuo PG on ns. pöpöjä tappavaa ainetta, niin tappaako se myös hyvät pöpöt?

    -M-

     
     
  3. #323

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mkomulainen Näytä viesti
    Mulla tuli mieleen myös, että kun tuo PG on ns. pöpöjä tappavaa ainetta, niin tappaako se myös hyvät pöpöt?

    -M-
    No varmaankin sielä menee kumpiakin se on selvää . Minä olen höyryillyt nyt yli kolmekuukautta jo ja itselläni oli hengitystietietyeiden tulehdus aikas kohollaan ennen sitä .Kun aloin höyryttelyn niin nuo oireet katosivat ja keuhokojen tila parani huomattavasti parempaan suuntaan ihan 2vkk aikana . Aloin 24mg nesteellä mutta heti selvisi et se on minulle ihan liian voimakasta ja vaihdoin nopeaan 18mg ja siittä muutaman viikon sisään voimakkuudet meni 12-14mg paikkeille ,tosin höyryttelen jatkuvasti jos vain tilanne sen sallii .Se että höyryttelit 34mg nestettäon sellainen paukku et en ihmettele ollenkaan jos sinulla ns "kärähti"paikat ,tuollaisesta voi hyvinkin cumuloitua ongelma jos toinenki .Eli järkeä peliin kun alkaa höyrytteleen nuo kovat niksut saattaa yllättää varmaan negatiivisestikkin jos ei oma koordinaatio pelaa niksojen kanssa ollenkaan (vedäppä tupakkaakin tiukkaa peräperää niin joitan oireita tulee varmasti)

     
     
  4. #324
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    pää- ja niskakipuja havaittu, pitäisi höyrytellä varmaan miedompaa tavaraa mutta pakko nämä hommatut nesteet on eka käyttää :-*
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  5. #325
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    pää- ja niskakipuja havaittu, pitäisi höyrytellä varmaan miedompaa tavaraa mutta pakko nämä hommatut nesteet on eka käyttää :-*
    Ei ole pakko käyttää sellaisenaan. Samanlaista nestettä miedommalla nikotiinilla ja blandaamaan! Loppusumma on enemmän sopivaa nestettä!

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #326

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Niskakipu johtuu siitä että vietät nykyään vapaa-aikasi tätä foorumia selaillen huonossa asennossa.

     
     
  7. #327
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    pää- ja niskakipuja havaittu, pitäisi höyrytellä varmaan miedompaa tavaraa mutta pakko nämä hommatut nesteet on eka käyttää :-*
    Ei ole pakko käyttää sellaisenaan. Samanlaista nestettä miedommalla nikotiinilla ja blandaamaan! Loppusumma on enemmän sopivaa nestettä!
    Totta, mutta kun makuja on n. 20 ja jokaista vain 5-10ml niin en taida jaksaa nähdä vaivaa
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  8. #328
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Niskakipu johtuu siitä että vietät nykyään vapaa-aikasi tätä foorumia selaillen huonossa asennossa.
    Minä korjasin asian ostamalla tuollaisen sähkökäyttöisen hartialäpsyttimen. Nyt jaksaa istua ruudun ääressä. Tuolikin on jo hajalla kahdessa osassa mutta kyllä se vielä vähän toimii kun vetäsin nippusidettä ympärille.


     
     
  9. #329

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Niskakipu johtuu siitä että vietät nykyään vapaa-aikasi tätä foorumia selaillen huonossa asennossa.
    Minä korjasin asian ostamalla tuollaisen sähkökäyttöisen hartialäpsyttimen. Nyt jaksaa istua ruudun ääressä. Tuolikin on jo hajalla kahdessa osassa mutta kyllä se vielä vähän toimii kun vetäsin nippusidettä ympärille.

    Non niin olen minä jo asiaa aikani ihmetellytkin miten kerkeet niin monille aina vastaamaan täälä ,eikös tuon jo vois laittaa vaikka verovähennyksiin sen verran tarpeelinen vekotin on sinulle sekä meillekkin tietty välillisesti 8)

     
     
  10. #330
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Niskakipu johtuu siitä että vietät nykyään vapaa-aikasi tätä foorumia selaillen huonossa asennossa.
    Minä korjasin asian ostamalla tuollaisen sähkökäyttöisen hartialäpsyttimen. Nyt jaksaa istua ruudun ääressä. Tuolikin on jo hajalla kahdessa osassa mutta kyllä se vielä vähän toimii kun vetäsin nippusidettä ympärille.

    Tässä on prioriteetit kohdallansa
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #331
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mkomulainen Näytä viesti
    Kirjottelin jo tuonne carto-osioonkin, mut kirjotan tännekki. Hommasin Smok dual coil cartomizerin ja tein siihen seoksen Pure VG 54mg 1ml + Vanilja PG 24mg, eli yhteensä 3ml. Polttelin yhen illan abaut 4h samalla ku surffailin netissä.
    Tuo vaikuttaa huiman rajulta. Kuin olisi sikaaria poltellut henkeen koko illan.

    Mulla jo kuukauden jälkeen alkaa 18mg olemaan turhan tujua, kun illalla koneen äärellä höyryttelee taajaan. Olenkin pienempiannoksisissa kapineissa tuikannut välillä lirauksen nikotiinitonta jatkeeksi ja havainnut aiemmin tankatun maun parantuneen. Ainaskin vanilja, persikka, mentholi ja kaffe ovat parantuneet, kun kurkkutuntuma on lieventynyt.

     
     
  12. #332

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Niskakipu johtuu siitä että vietät nykyään vapaa-aikasi tätä foorumia selaillen huonossa asennossa.
    Niin ja höyryten tietysti, kuten minä... :

     
     
  13. #333
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mkomulainen Näytä viesti
    cartomizerin ja tein siihen seoksen Pure VG 54mg 1ml + Vanilja PG 24mg, eli yhteensä 3ml. Polttelin yhen illan abaut 4h samalla ku surffailin netissä. Aamulla oli ääni käheenä, mut

    -M-
    4 tuntia!!
    Oliskohan hiukka vähempi ollut tarpeeksi varsinkin noin vahvoilla aineilla. Höyry on kuitenkin lämmintä, liikaa mitä tahansa on pahasta.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  14. #334

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Niskakipu johtuu siitä että vietät nykyään vapaa-aikasi tätä foorumia selaillen huonossa asennossa.
    Minä korjasin asian ostamalla tuollaisen sähkökäyttöisen hartialäpsyttimen. Nyt jaksaa istua ruudun ääressä. Tuolikin on jo hajalla kahdessa osassa mutta kyllä se vielä vähän toimii kun vetäsin nippusidettä ympärille.

    Tuliko tuo läpsyttimen alla oleva "teline" mukana...? sehän selittäisi tuon tuolinkin hajoamisen...

     
     
  15. #335
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Oire tai ei, mutta kahden kuukauden aikana on paino noussut reilut 6kg. Tänä aikana pelkää höyryä. Tän olis voinut toisaalta työntää tuonne harmitus-ketjuunkin. Sen verran ärsyttävää oli huomata, että noi lempparifarkut on käyneet hiukan tiukoiksi
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  16. #336
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    4

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Moro kaikille

    En oikeen ole löytänyt aiheesta parempaa tietoa joten laitetaan tänne. Lopetin analogiset kesäkuun alussa ja olen nyt testaillut näitä digitaalisia vajaan kuukauden. Aikaisemmasta tupakoinnistani huolimatta olen melko aktiivinen urheilija ja yritän pitää kirjaa miten treenit menevät. Jostain kumman syystä tuntuu että hapenottokykyni heikkenee huomattavasti höyryttelyn jälkeen, jopa enemmän kuin analogisista.

    Olen testannut vg ja pg pohjaisia nesteitä, lähinnä dekangin valmistamia ja muutamia pink spotin mutta en juurikaan huomaa eroa oireissa nesteiden kesken. Jotta asia ei jäisi aivan turhaksi spekuloinniksi ajattelin hommata PEF mittarin ja tutkia aihetta enempi.

    Jos muilla on vastaavia kokemuksia niin kertokaa ihmeessä, ei huvittaisi hyvää harrastusta lopettaa..

     
     
  17. #337
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Oire tai ei, mutta kahden kuukauden aikana on paino noussut reilut 6kg. Tänä aikana pelkää höyryä. Tän olis voinut toisaalta työntää tuonne harmitus-ketjuunkin. Sen verran ärsyttävää oli huomata, että noi lempparifarkut on käyneet hiukan tiukoiksi
    Jos se höyrystä johtuu, niin sen täytyy olla tiivistynyttä vettä. Suosittelen rankkaa keskiolutkuuria, se kuulemma aiheuttaa nestehukkaa. Jos se sillä lähtis.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  18. #338
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Oire tai ei, mutta kahden kuukauden aikana on paino noussut reilut 6kg. Tänä aikana pelkää höyryä. Tän olis voinut toisaalta työntää tuonne harmitus-ketjuunkin. Sen verran ärsyttävää oli huomata, että noi lempparifarkut on käyneet hiukan tiukoiksi
    Jos se höyrystä johtuu, niin sen täytyy olla tiivistynyttä vettä. Suosittelen rankkaa keskiolutkuuria, se kuulemma aiheuttaa nestehukkaa. Jos se sillä lähtis.
    No tässä olis tulossa vapaa viikonloppu, että pitääkin kokeilla.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  19. #339

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja humpasetä Näytä viesti
    Moro kaikille

    En oikeen ole löytänyt aiheesta parempaa tietoa joten laitetaan tänne. Lopetin analogiset kesäkuun alussa ja olen nyt testaillut näitä digitaalisia vajaan kuukauden. Aikaisemmasta tupakoinnistani huolimatta olen melko aktiivinen urheilija ja yritän pitää kirjaa miten treenit menevät. Jostain kumman syystä tuntuu että hapenottokykyni heikkenee huomattavasti höyryttelyn jälkeen, jopa enemmän kuin analogisista.

    Olen testannut vg ja pg pohjaisia nesteitä, lähinnä dekangin valmistamia ja muutamia pink spotin mutta en juurikaan huomaa eroa oireissa nesteiden kesken. Jotta asia ei jäisi aivan turhaksi spekuloinniksi ajattelin hommata PEF mittarin ja tutkia aihetta enempi.

    Jos muilla on vastaavia kokemuksia niin kertokaa ihmeessä, ei huvittaisi hyvää harrastusta lopettaa..
    Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/File:Si...f_nicotine.png) tietää, että nikotiini aiheuttaa hengityselinten ahdistusta ilmeisesti supistamalla hengitysteitä. Luultavasti hapenoton heikentyminen johtuu tästä?

    Kokeile seuraavaa pseudotieteellistä koetta:
    1. Ole höyryttelemättä pitempi aika (esim. pari viikkoa tai kuinka kauan vain kestät olla ilman) ja mittaa hapenottokykysi
    2. Höyryttele ankarasti koko päivä ja pidä muutaman tunnin (kunnes nikotiini on lähtenyt elimistöstä) tauko ja mittaa hapenottokykysi

    Todennäköisesti noiden kahden välillä ei toivottavasti pitäisi olla kauheasti eroa.

     
     
  20. #340
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    4

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mahdollisesti kasvanut nikotiini määrä voisi selittää hyvinkin tuon, heti kun PEF mittari on ostettu jatkan testejä. Siihen asti höyrytellään ja simuloidaan korkean paikan treenejä..

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •