Sivu 14 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41011121314151617182464 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 1679

Aihe: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

  1. #261
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Eilisessä Jarren konsertissa huomasin, että nytpä on sitten nikkikset nopeemmin kuin tupakan kanssa. Ennen joku kolmen tunnin juttu meni ihan helposti, nyt alle kahden tunnin paikkeilla tuli mieleen että pitäiskö vetää piilohöyryt

    Kai se on tämä, että varsinkin kotona vetäsee yhdet höyryt just kun siltä tuntuu eikä mene parvekkeelle analogiselle.

     
     
  2. #262
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Energiaa tuntuu riittävän pitempään kuin ennen, ilman nukahtamisvaikutuksia. Samalla tavalla sammuu kuin saunalyhty kun väsyttää . Joissakin nesteissä (kaikissa Peleon/Dekang mitä tilasin) on käyttö aiheuttanut massiivista suun ja huulien kuivamista, onneksi noita tilasin vain 10ml putelit kun ne näkyvät tekevät pahojaan. Muuten pelkkää positiivista sanottavaa, hajuaisti on palannut ja makuaistikin tuntuu toimivan ihan eri tavalla.

     
     
  3. #263
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Itsellä tuo huulien kuivuminen oli ohimenevää. Sitä kesti ehkä pari viikkoa.
    Tarjoan sekavia mutta järkkymättömiä mielipiteitäni oman höyrypilveni reunalta.
    ------------------------------------------------------------

     
     
  4. #264
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Minulla oli aika pitkä paussi höyryämisessä. Analogisia meni entiseen malliin :'( Lopulta pääsin kotiin ja sain uudet egot. Nyt aina, kun vetäisen höyryt alan yskiä aivan tolkuttomasti, kuivaa yskää Analogisesta en yski. Aloitin 24 mg litkulla, Olen nyt laimentanut sitä aivan mitättömiin ja kokeillut eri litkuilla. Lisää on tulossa (meillä ei luovuteta). Yskä ei enää ole niin raivoisaa, mutta... APUA!

     
     
  5. #265
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    Minulla oli aika pitkä paussi höyryämisessä. Analogisia meni entiseen malliin :'( Lopulta pääsin kotiin ja sain uudet egot. Nyt aina, kun vetäisen höyryt alan yskiä aivan tolkuttomasti, kuivaa yskää Analogisesta en yski. Aloitin 24 mg litkulla, Olen nyt laimentanut sitä aivan mitättömiin ja kokeillut eri litkuilla. Lisää on tulossa (meillä ei luovuteta). Yskä ei enää ole niin raivoisaa, mutta... APUA!
    Mä varmaan koittaisin onko eroa VG- ja PG-litkujen välillä.

     
     
  6. #266
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    29

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja lvl33 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hinku Näytä viesti
    Minulla oli aika pitkä paussi höyryämisessä. Analogisia meni entiseen malliin :'( Lopulta pääsin kotiin ja sain uudet egot. Nyt aina, kun vetäisen höyryt alan yskiä aivan tolkuttomasti, kuivaa yskää Analogisesta en yski. Aloitin 24 mg litkulla, Olen nyt laimentanut sitä aivan mitättömiin ja kokeillut eri litkuilla. Lisää on tulossa (meillä ei luovuteta). Yskä ei enää ole niin raivoisaa, mutta... APUA!
    Mä varmaan koittaisin onko eroa VG- ja PG-litkujen välillä.
    Ja ehkä myös toisen valmistajan litkua, niissä tuntuu olevan eroja.

     
     
  7. #267

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja piitsi Näytä viesti
    hmm tuntuu että tulee ikenet kipeäksi höyryttelystä... :-\ onko muilla tälläistä.. viikon putkella ollut nyt ientulehduksen tuntua... jomotus pahenee heti vapoilun jälkeen.. suuvettä käyttäny ja yrittäny mahdollista tulehdusta hillitä mutta tuntuu että ainut joka auttaa on olla vapottamatta... oon kokeillu pg/vg sekoitusta ja pelkkää vg:tä.. sama efekti.. täytyypä vielä testata pelkkää pg:tä.. tankinkans vaan vähä epäkätevää
    Joo jokasella analogista vetelevällä on krooninen ientulehdus joka vaan ei ikinä näy kun tupakka pintaverenkiertoa heikentää.. Heti kun lopettaa analoogiset niin tulee ientulehdusta näkyviin enemmin tai vähemmin!

     
     
  8. #268
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Itsellä se krooninen ientulehdus parani kun siirryin höyryilyyn, pari viikkoa sitten hammaslääkärin täti tutki ja ei löytänyt merkkejä tulehduksesta enää.

     
     
  9. #269

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Itsellä se krooninen ientulehdus parani kun siirryin höyryilyyn, pari viikkoa sitten hammaslääkärin täti tutki ja ei löytänyt merkkejä tulehduksesta enää.
    Joo kyllä sen pitäisikin ennen pitkää parantua ihan itsestään olettaen ettei ole jotakin muuta syytä ettei parantuisi

     
     
  10. #270

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Mulla oli aika kova ikenien verenvuoto muutaman viikon ajan.. hieman kun teki vähänkin imua suuhun (siten, että imu kohdistui ikeniin, niin sai sylkeä hetken verta)
    Nyt se on alkanut helpottamaan, ja veren määrä on mitätöntä..
    Myös hampaita pestessä verenvuoto on mahdottoman suurta, mutta sekin on vähentynyt lähes olemattomaksi.. ja tosiaan, vajaa 13 viikkoa nyt viimisestä analogisesta.

     
     
  11. #271
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    On tässä vuoroin köhitty, vuoroin kiroiltu kuin slovakialainen taksikuski. Osa ratkaisua löytyi. Menthol 16 mg + 3 tippaa ry4 0 mg = 2 ml litkua (aina inhonnut mentholsavukkeita). Kertaköhäys ja siinä kaikki. Pitää tilata lisää tuota mentholia, mutta vahvempana. Jagerbomb on myös vähän köhittävä, ja hyvää. Alkuperäinen on kuitenkin aina paras. Tästä jatkan diy-litku osiossa. Kiitos vastauksista.

     
     
  12. #272
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Syöpäkääryleitä polttaessani en koskaan joutunut syljeskelemään, eikä limaa erittynyt. Nyt kun siirryin sähköiseen, niin tuntuu limaa nousevan. Aloitusviestin perusteella ihan normijuttu. Hienona naisena en ole alkanut räkiä kadulle, vaan siirrän limat keuhkoputkesta ruokatorveen.

     
     
  13. #273
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dlf Näytä viesti
    Syöpäkääryleitä polttaessani en koskaan joutunut syljeskelemään, eikä limaa erittynyt. Nyt kun siirryin sähköiseen, niin tuntuu limaa nousevan. Aloitusviestin perusteella ihan normijuttu. Hienona naisena en ole alkanut räkiä kadulle, vaan siirrän limat keuhkoputkesta ruokatorveen.
    Minulla juuri päinvastoin, höyrytellessä ei tartte syleksiä ympäriinsä. Ovelaa.

     
     
  14. #274
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Minulla juuri päinvastoin, höyrytellessä ei tartte syleksiä ympäriinsä. Ovelaa.
    Sama juttu mullakin. Syljeksiminen on hyörytellessä käytännössä loppunut täysin verrattuna analogisiin.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  15. #275
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dlf Näytä viesti
    Syöpäkääryleitä polttaessani en koskaan joutunut syljeskelemään, eikä limaa erittynyt. Nyt kun siirryin sähköiseen, niin tuntuu limaa nousevan. Aloitusviestin perusteella ihan normijuttu. Hienona naisena en ole alkanut räkiä kadulle, vaan siirrän limat keuhkoputkesta ruokatorveen.
    Joo luulen, että tupakoidessa keuhkosi oli jatkuvasti tervahunnun peittämät. Ei elimistö oikein osaa puhdistaa itseään, jos käyttö enemmän kuin 4 analogista päivässä (näin kuulin patologismieheltä).

    Nyt keuhkosi sitten puskee sitä vanhaa schaibaa ulos. Sähkötupakka ei todennäköisesti liity asiaan millään lailla. Itselläni tervaa puskee vielä kuukauden analogittomuuden jälkeenkin.

    Luulisin, että oireet helpottavat muutamassa viikossa. Kauanko olet ollut tervatta? Jos oireet pitkittyvät, kannattaa varmaan ottaa yhteyttä jonkin koulukunnan poppamieheen.

     
     
  16. #276
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa Wu Näytä viesti
    Luulisin, että oireet helpottavat muutamassa viikossa. Kauanko olet ollut tervatta? Jos oireet pitkittyvät, kannattaa varmaan ottaa yhteyttä jonkin koulukunnan poppamieheen.
    Juu, eiköhän tämä tästä. Itse asiassa tänään on ollut ensimmäinen sähköpäivä... Melko nopeasti alkoi pukata limaa siis.

    Äsken n. nelisen minuuttia poltettuani höyryteltyäni aloin ihmetellä, mikä ihme vinkuu. Sitten tajusin, että mä vingun. Hengitys vinkuu. Säikähdin aika paljon. En tiedä onko psykologista, mutta nyt tuntuu kuin olisi pala kurkussa. Limaa? Allergia? Jotain muuta, mitä? En tiedä, mutta olihan tuosta vinkumisesta aloitusviestissäkin juttua. Vinkuminen loppui heti "stumpattuani".

    edit. Nyt pala on poissa kurkusta, jee. Nesteenä oli 8 mg 100 % VG.

     
     
  17. #277
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    120

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dlf Näytä viesti

    Äsken n. nelisen minuuttia poltettuani höyryteltyäni aloin ihmetellä, mikä ihme vinkuu. Sitten tajusin, että mä vingun. Hengitys vinkuu. Säikähdin aika paljon. En tiedä onko psykologista, mutta nyt tuntuu kuin olisi pala kurkussa. Limaa? Allergia? Jotain muuta, mitä? En tiedä, mutta olihan tuosta vinkumisesta aloitusviestissäkin juttua. Vinkuminen loppui heti "stumpattuani".
    Mulla oli samanmoista vinkumista kun aloitti höyryttelyn. Tai jos satuit vetämään nortin ja jonkuajan päästä perään höyryä niin varmasti pihisi. En tiiä onko placeboa vain, mutta tuntuu, että törtettä alakaa irtuaan välittömästi keuhkoista kun vetäsee kunnon höyryt. Järkeilin sitte, että törtettä irtuaa - henki pihisee kun sitä törtettä on tulossa pihalle. Luultavasti yritän vaan itelle uskotella notta ei tässä hättää oo ku vielä henki kulukee..

     
     
  18. #278

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Jep, ajoittaista kurkkuärsytystä ja janoisuutta (limakalvujen kuivumista) ilmenee täälläkin, mutta käsittääkseni se kuuluu asiaan ja on normia nikotiinituotteita käyttävälle. Mulla toi kurkun ärsytys katoaa aika nopeesti höyryttelyn jälkeen ja janokin lähtee Edillä. Lukikos muuten ketään lehdestä, että joltain oli tekarit korventunut piloille nikotiinipurkan takia?

    Nooh, ripuliakin joskus on, mutta se taitaa tulla noista Hesen hamppareista, heh :-[
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  19. #279
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Pari päivää höyrytelty.

    Kieli on tullut araksi vähän samaan tapaan kun aikanaan piipunpolton alkuvaiheessa.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  20. #280
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    28

    Vs: Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JormaKanki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja piitsi Näytä viesti
    hmm tuntuu että tulee ikenet kipeäksi höyryttelystä... :-\ onko muilla tälläistä.. viikon putkella ollut nyt ientulehduksen tuntua... jomotus pahenee heti vapoilun jälkeen.. suuvettä käyttäny ja yrittäny mahdollista tulehdusta hillitä mutta tuntuu että ainut joka auttaa on olla vapottamatta... oon kokeillu pg/vg sekoitusta ja pelkkää vg:tä.. sama efekti.. täytyypä vielä testata pelkkää pg:tä.. tankinkans vaan vähä epäkätevää
    Joo jokasella analogista vetelevällä on krooninen ientulehdus joka vaan ei ikinä näy kun tupakka pintaverenkiertoa heikentää.. Heti kun lopettaa analoogiset niin tulee ientulehdusta näkyviin enemmin tai vähemmin!
    Joo elikkäs päivitystä tilanteeseen: nyt loppunu ientulehdus muutama päivä sitten alkoi noin viikko röökinvedon lopettamisesta ja kesti pariviikkoa... eli saattaa olla että oli justii toi krooninen tulehdus siellä taustalla

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •