Sivu 21 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1117181920212223 ViimeinenViimeinen
Tulokset 401 - 420 / 457

Aihe: Joyetech Cuboid 150W (200W)

  1. #401
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    sx-minitkin mahtaa kestää pl. maalipinnoite.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  2. #402
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    sx-minitkin mahtaa kestää pl. maalipinnoite.
    SX Mini ML Class:ssä on korjattu tuo pinnoitusongelma. Ihan pirun kestävää maalia! Omassa ei naarmun naarmua, vaikka suurennuslasilla katsoisi ja laite on päivittäisessä käytössä ilman mitään suojia.

     
     
  3. #403
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    SX Mini ML Class:ssä on korjattu tuo pinnoitusongelma. Ihan pirun kestävää maalia! Omassa ei naarmun naarmua, vaikka suurennuslasilla katsoisi ja laite on päivittäisessä käytössä ilman mitään suojia.
    ML on rumempi.

    Oho taas OT...
    Viimeksi muokannut ajax universal; 22.08.16 kello 23:18. Syy: ja taas mentiin..
    #cream_ass_lyfe

     
     
  4. #404
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Mulla on kyllä kestänyt paljussa uitonkin, mitä nyt kontaktipinnat vähän hapettui.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Caru Näytä viesti
    Olipahan taas kokolailla paska laite, piiri kyrvähti kolmen kuukauden jälkeen. Mikä laite se oikein pitää ostaa, että edes puoli vuotta saisi rauhassa käyttää?
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  5. #405
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Mulla on kyllä kestänyt paljussa uitonkin, mitä nyt kontaktipinnat vähän hapettui.
    No joo, ehkä vähän jyrkästi muotoilin, pikemminkin kokolailla paska yksilö. Kyllähän se vankka laite on ja vakuuttaa jos kestää paljunkin.

    Luulen, että minulla oli sinne päässyt kosteutta ja erinäisiä rakennushommissa irtoavia hiukkasia, jotka sitten ajan kanssa tuhosivat piirin. Ensimmäinen oire oli näytön kääntyminen ylösalaisin ja vilkkuminen?

     
     
  6. #406
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2012
    Viestit
    11
    Mulla on nyt ollu kolmisen viikkoa käytössä kyseinen laite ja olen erittäin tyytyväinen hankintaan.
    Käteen sopiva ja jämäkkä, tulitusnappi ei kilise ja heilu. En ole vielä päivittäny ohjelmistoversiota kun ei ole ollu tarvetta.
    Versio 3.00 näkyy olevan.
    Tankkina on Smokin TCT clearo 0.15 ohmin nikkeliatolla. Tankki istuu täydellisesti cuboidin nokkaan.
    Nyt ajattelin vaihtaa aton ja kysyisinki teiltä millä asetuksella kuuluis höyrytellä kun vaihdan tankkiin Smokin VCT Pro 0.6 ohmin aton? TEMPss316 vai power-asetuksella?

     
     
  7. #407
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Juu, toi kuulostaa siltä että paska yksilö.
    Mulla kyllä nyt alkanut vittuilemaan silleen että tfv8 atolla antaa "atomizer short" tekstiä
    Samaa tekee protankin rba päällä.
    Vanhalla siggellä molemmat toimii hienosti.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Caru Näytä viesti
    No joo, ehkä vähän jyrkästi muotoilin, pikemminkin kokolailla paska yksilö. Kyllähän se vankka laite on ja vakuuttaa jos kestää paljunkin.

    Luulen, että minulla oli sinne päässyt kosteutta ja erinäisiä rakennushommissa irtoavia hiukkasia, jotka sitten ajan kanssa tuhosivat piirin. Ensimmäinen oire oli näytön kääntyminen ylösalaisin ja vilkkuminen?
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  8. #408
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ettet olisi survonut liittimen o-rengasta paskaksi Smokin hervottomalla qllilla...siis liittimellä?


    Bannit itseironisista siguista.
    KGO & Twist

     
     
  9. #409
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    En, ja toimaa muilla atoilla, sekä nyt kun Cuboid on saanut levätä vuorokauden toimaa myös tfv8, outo tapaus.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  10. #410
    Höyryttelijä Neuroosi's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    89
    Uusin päivitys näyttää saapuneen Cuboidiin.
    Software download - Joyetech

    En oikein käsittäny mitä hyötyä tuosta esilämmittelystä on? Testasin ja se tuntui ihan arseelta..
    Mulla ei ollu aiempaa päivitystä softaan niin tuossa uudessa ei vissiin tullut tuota peliä? En ainakaan sitä mitenkään löytänyt, tarkoittaneeko tämä että pitäs ekka päivittää vanhempi versio ja sitten vasta tuo uudempi. Jos näin niin eivät kyllä osaa oikein hommiaan tuo Joyetechin porukka.

     
     
  11. #411
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Neuroosi Näytä viesti
    Uusin päivitys näyttää saapuneen Cuboidiin.
    Software download - Joyetech

    En oikein käsittäny mitä hyötyä tuosta esilämmittelystä on? Testasin ja se tuntui ihan arseelta..
    Mulla ei ollu aiempaa päivitystä softaan niin tuossa uudessa ei vissiin tullut tuota peliä? En ainakaan sitä mitenkään löytänyt, tarkoittaneeko tämä että pitäs ekka päivittää vanhempi versio ja sitten vasta tuo uudempi. Jos näin niin eivät kyllä osaa oikein hommiaan tuo Joyetechin porukka.
    Preheat toiminto lähinnä hyödyksi silloin kun lankana twistattuja ym paksuja naruja. Eli kun asetetaan preheat esim. 120 wattiin ja preheat aika 0.20 sekunttiin niin modi antaa tuon ajan nuo pyydetyt ja palaa sitten antamaan asetettua wattimäärää. Hyöty tuossa on siinä ettei tarvitse odotella coilien lämpiämistä. Olen käyttänyt Smok tfv8:sia ainoastaan Sigelein 213w modilla tuon preheat toiminnon takia, toimii siinä loistavasti. Täytyy nyt kokeilla miten pelittää tässä Cuboidissa tuo preheat, sais tällekin modille käyttöä.

    Kun löytää oikean suhteen preheatin ja "normi"tehojen suhteen toiminto on helvetin hyvä. Esim. preheat 120w/0.20 sek ja normiteho 90w jne jne

     
     
  12. #412
    Höyryttelijä Neuroosi's Avatar

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Preheat toiminto lähinnä hyödyksi silloin kun lankana twistattuja ym paksuja naruja. Eli kun asetetaan preheat esim. 120 wattiin ja preheat aika 0.20 sekunttiin niin modi antaa tuon ajan nuo pyydetyt ja palaa sitten antamaan asetettua wattimäärää. Hyöty tuossa on siinä ettei tarvitse odotella coilien lämpiämistä. Olen käyttänyt Smok tfv8:sia ainoastaan Sigelein 213w modilla tuon preheat toiminnon takia, toimii siinä loistavasti. Täytyy nyt kokeilla miten pelittää tässä Cuboidissa tuo preheat, sais tällekin modille käyttöä.

    Kun löytää oikean suhteen preheatin ja "normi"tehojen suhteen toiminto on helvetin hyvä. Esim. preheat 120w/0.20 sek ja normiteho 90w jne jne
    Kiitokset selvennyksestä! Pitääpä koitella vähän säätöjä kikkailla & testailla.

     
     
  13. #413
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Kärkölä
    Viestit
    57
    Preheattia olenkin vähän odotellut vaikkei tästä ominaisuudesta ole ennestään kokemusta. Tulipa äkkiä asennettua päivitys! Ens meinas olla ongelmia vaihtaa moodeja, ei millää meinannu ottaa kolmea klikkausta! Ny seki toimii, klikkailin kai liian nopeesti...
    Griffin 25 Cuboidin perässä, 0,2mm/0,5mm Claptonia / 0,27ohm / 0,5sek 80W / 55W. Hyvin pöhisee!

     
     
  14. #414
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Jep, päivitys ladattu ja preheattikin testattu, toimii hienosti.
    Muitakin modeja tuli päiviteltyä samalla tuossa kun oikein pöytäkoneen avasin, viimeksi vissiin viime talvena oli auki

     
     
  15. #415
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    49
    Uusi päivitys ladattu ja testattu. Preheat toimi, näytöltä ei juuri mitään näkyny. Takaisin edelliseen versioon alle tunnin vääntämisen jälkeen.

    Ps. Game modea en löytänyt enää

     
     
  16. #416
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    49
    .
    Viimeksi muokannut Sandyman; 07.09.16 kello 04:59.

     
     
  17. #417
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Seuraavaksi tahdon cuboidiin afterburnerin....
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  18. #418
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Seuraavaksi tahdon cuboidiin afterburnerin....
    Wickaat vain sopivasti niin varmaan onnistuu

     
     
  19. #419
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Seuraavaksi tahdon cuboidiin afterburnerin....
    Butaanikuplia kipinän kera mehun sekaan? Karvathan siinä kärähtää.

     
     
  20. #420
    Onko muilla ollut samaa ongelmaa cuboidin kanssa - pari kk vanha vehje ei enää tunnista atoa. Vanhalla firmiksellä oli "no atomizer found", nyt "low atomizer".

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •