Sivu 24 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 493

Aihe: Griffin RTA by Geekvape

  1. #461
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Onks kukaan huomannut että OBS Engine iskisi kurkkuun pahemmin kuin Griffin 25mm? Mun mielestä iskee ja mulla on tosi herkkä kurkku. Jos ei muilla ole sellaista tuntua asiaan niin sitten mun pitää (ja ehkä muutenkin pitää) koittaa laittaa kumpaankin tankkiin uudet setupit ja samat liemet ja vertailla kunnolla
    Enpä ole moista huomannut, melkein sanoisin päinvastoin. Olisikohan sulla setupit hieman erilaiset tai eri korkeudella, muutenkin vähän vaikea verrata kahta erilaista laitetta keskenään.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #462
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Onks kukaan huomannut että OBS Engine iskisi kurkkuun pahemmin kuin Griffin 25mm? Mun mielestä iskee ja mulla on tosi herkkä kurkku. Jos ei muilla ole sellaista tuntua asiaan niin sitten mun pitää (ja ehkä muutenkin pitää) koittaa laittaa kumpaankin tankkiin uudet setupit ja samat liemet ja vertailla kunnolla
    Joo en mäkään tykännyt tuosta Enginestä, jotenkin huonot vibat siitä tuli.. ei saanu sellasia pehmeitä löylyjä oikein, kokeilin kyllä jos jonkimmoisia setuppeja ja lopulta laitoin kiertoon mikä oli hyvä päätös.

     
     
  3. #463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Onks kukaan huomannut että OBS Engine iskisi kurkkuun pahemmin kuin Griffin 25mm? Mun mielestä iskee ja mulla on tosi herkkä kurkku. Jos ei muilla ole sellaista tuntua asiaan niin sitten mun pitää (ja ehkä muutenkin pitää) koittaa laittaa kumpaankin tankkiin uudet setupit ja samat liemet ja vertailla kunnolla
    Enpä ole huomannut mitään eroa. Jos tekee samanlaisen setupin molempiin, niin ihan samanlainen kurkkutuntuma ja maku sekä höyry. OBS vaan helpompi ja nopeampi rakentaa, helppo täyttää ja ei vuoda koskaan. Eipä toi Griffinikään oo vuotanut, kun huolellisesti pumpuloi. Hyviä tankkeja molemmat.

     
     
  4. #464
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Ok. Vaikuttaa siltä että mun pitää tehdä kumpaankin uudet setupit ja kokeilla samalla liemellä Toki siltikin voi jompikumpi setuppi mennä pieleen. Tämähän on herkkä laji tämä setupointi ja watit jne

     
     
  5. #465
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Ok. Vaikuttaa siltä että mun pitää tehdä kumpaankin uudet setupit ja kokeilla samalla liemellä Toki siltikin voi jompikumpi setuppi mennä pieleen. Tämähän on herkkä laji tämä setupointi ja watit jne
    Sepä siinä onkin kun eri tankeissa voi sama neste maistua aivan eriltä ja se varmaan siinä suurin syy miksi Engine lähti menemään, jotenkin kaikki hyvät nesteet maistu siinä ei niin hyviltä. Muutenhan tuo on hyvä tankki, vuotamattomuus iso plussa.

     
     
  6. #466
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Sepä siinä onkin kun eri tankeissa voi sama neste maistua aivan eriltä ja se varmaan siinä suurin syy miksi Engine lähti menemään, jotenkin kaikki hyvät nesteet maistu siinä ei niin hyviltä. Muutenhan tuo on hyvä tankki, vuotamattomuus iso plussa.
    Mun mielestä Griffin antaa paremman maun, mutta tuon kurkkutuntuman mun pitää testata kunnolla vielä.

     
     
  7. #467
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Sepä siinä onkin kun eri tankeissa voi sama neste maistua aivan eriltä ja se varmaan siinä suurin syy miksi Engine lähti menemään, jotenkin kaikki hyvät nesteet maistu siinä ei niin hyviltä. Muutenhan tuo on hyvä tankki, vuotamattomuus iso plussa.
    Testasin homman ja hieman engine käy enemmän kurkun päälle mielestäni. Kuitenkin niin vähän että en engineä sen takia jätä käyttämättä vaan päinvastoin tilasin tänään toisenkin. Syy siihen miksi kuvittelin enginen enemmänkin käyvän kurkun päälle taisi olla siinä että en ollut pessyt tankkia nesteenvaihdon jälkeen ja edellinen neste siinä tankissa taisi olla se joka kurkkua ärsytti. Kun on kurkku herkkä niin se on pienestä kiinni näköjään.

     
     
  8. #468
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    65
    Voisiko joku 22 millisen griffinin omistaja mitata lasin pituuden ja paksuuden? Digiflavor sirenistä hajosi lasi ja mietin jos griffinin lasit kävisi tilalle.

     
     
  9. #469
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tommi105 Näytä viesti
    Voisiko joku 22 millisen griffinin omistaja mitata lasin pituuden ja paksuuden? Digiflavor sirenistä hajosi lasi ja mietin jos griffinin lasit kävisi tilalle.
    Tuolta näet mitat:

    http://www.e-savuke.com/vb/laitteet/...oko-lista.html
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #470
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Huhhuh, on tämä vaan soiva peli. Viime kesänä tuli hankittua 25mm alailmallinen versio. TFV8.an hankkimisen myötä jäi pölyttymään hyllylle mutta nyt tuli otettua uudelleen käyttöön. 4mm tapille 0,4 rosteria 6 kieppiä, pumpulit juuri ja juuri nesteurille ja tehot 60W. Nesteet 90Vg eikä tietoakaan kuivasta.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  11. #471
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Vaan onko joku saanut toimimaan 25 millistä siten ettei KOSKAAN pissi alleen..?

     
     
  12. #472
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Vaan onko joku saanut toimimaan 25 millistä siten ettei KOSKAAN pissi alleen..?
    "Jos siinä on reikä, se vuotaa varmasti" vanha coiliviidakon sananlasku
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #473
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Nyt huomasin että pumpuleissa voi olla todella suuri ero. Siis griffin vuotaa mulla aina paronin riistovillalla vaikka kuinka tiukkaan teen setupin. Nyt tein samalla tavalla setupin koh ken don pumpulilla, eikä vuoda tankki, mutta kokoajan yrittää kuivaa puskea. Näissä kahdessa pumpulissa on siis todella iso ero. Oletteko huomanneet tällaista?

     
     
  14. #474
    Höyryttelijä Yarbalest's Avatar

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Nyt huomasin että pumpuleissa voi olla todella suuri ero. Siis griffin vuotaa mulla aina paronin riistovillalla vaikka kuinka tiukkaan teen setupin. Nyt tein samalla tavalla setupin koh ken don pumpulilla, eikä vuoda tankki, mutta kokoajan yrittää kuivaa puskea. Näissä kahdessa pumpulissa on siis todella iso ero. Oletteko huomanneet tällaista?
    Saman suuntaista huomattu kun käytössä koh ken do ja pekoni. Jälkimmäisellä siis vuoti. Syynä saattoi tosin olla myös tiiviste, nyt kiristän deckin tiukemmin paikalleen eikä enää vuoda.

     
     
  15. #475
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yarbalest Näytä viesti
    Saman suuntaista huomattu kun käytössä koh ken do ja pekoni. Jälkimmäisellä siis vuoti. Syynä saattoi tosin olla myös tiiviste, nyt kiristän deckin tiukemmin paikalleen eikä enää vuoda.
    Mä oon tehnyt Griffineihin jo lähes puoli vuotta setuppeja ja siten väitän että mulla ne on aika samanlaisia. Tein Koh ken do:n pumpulilla mun kumpaankin Griffiniin setupit ja väitän että näissä pumpuleissa on iso ero koska olen tottunut tekemään samalla lailla ja kumpikin Griffinin tankki käyttäytyy nyt eri tavalla koh ken do:n pumpulilla Vaan tässä onkin nyt uusi säätäminen. Että miten saa koh ken do:n toimimaan siten että ei vuoda, mutta wikkaa hyvin? Paronin riistovilla wikkasi aina hyvin, mutta vuosi. En siis väitä että kumpikaan villa olisi toistaan huonompi. Aika näyttää että saanko tämän koh ken do:n pumpulin toimimaan hyvin Griffinissä?

     
     
  16. #476
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Saa sen, kun laitat oikean määrän sitä ja muista raaputtaa jollain terävällä se pumpuli hyvin ilmavaksi. Siis oikein kuopimalla harvennat päät, mitkä laitat sitten nestekanaviin.

    Eli tähän tyyliin: https://youtu.be/Yi0JOlChCJ0?t=1595

    Näin sain ihan halvimmalla mujillakin toimimaan tankin kuin tankin ja wickaamaan moitteettomasti ilman vuotoja. Itse raaputan rajummin ja enemmän ja höyryt on aina kosteat ja maukkaat. Kuitenkin käytän aavistuksen enemmän pumpulia ja sitten trimmailen saksilla ylimääräiset.

    Näin on jokainen wickaus onnistunut kaikilla pumpuleilla.

    Eli jos vuotaa -> lisää pumpulia ja varmistus ettei pumpuli ole ilmareikien päällä tai edes roiku ilmojen päällä, jos kuivaa -> trimmausta ja harvennusta lisää ja muistakee höyryttää niillä tankeilla.

     
     
  17. #477
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Nyt huomasin että pumpuleissa voi olla todella suuri ero. Siis griffin vuotaa mulla aina paronin riistovillalla vaikka kuinka tiukkaan teen setupin. Nyt tein samalla tavalla setupin koh ken don pumpulilla, eikä vuoda tankki, mutta kokoajan yrittää kuivaa puskea. Näissä kahdessa pumpulissa on siis todella iso ero. Oletteko huomanneet tällaista?
    Olen käyttänyt Mujia, Koh Ken Do (molemmat mielestäni samaa kamaa) ja Bacon V2, ei vuoda eikä tihku. Ennen seuraavaa täyttöä laitan nestesyötön kiinni ja vedän pumpulit suht kuivaksi, täytön jälkeen avaan nestesyöttöä 1/3 osaa ja otan parit nykit, sitten avaan syötön auki 1/2 taas pari nykii ja sitten luukut täysin auki
    Viimeksi muokannut Pilvi; 10.04.17 kello 20:16.

     
     
  18. #478
    Höyryttelijä Yarbalest's Avatar

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Ennen seuraavaa täyttöä laitan nestesyötön kiinni ja vedän pumpulit suht kuivaksi, täytön jälkeen avaan nestesyöttöä 1/3 osaa ja otan parit nykit, sitten avaan syötön auki 1/2 taas pari nykii ja sitten luukut täysin auki
    Tästä on itsellekkin tullut tapa.

     
     
  19. #479
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Saa sen, kun laitat oikean määrän sitä ja muista raaputtaa jollain terävällä se pumpuli hyvin ilmavaksi. Siis oikein kuopimalla harvennat päät, mitkä laitat sitten nestekanaviin.

    Eli tähän tyyliin: https://youtu.be/Yi0JOlChCJ0?t=1595

    Näin sain ihan halvimmalla mujillakin toimimaan tankin kuin tankin ja wickaamaan moitteettomasti ilman vuotoja. Itse raaputan rajummin ja enemmän ja höyryt on aina kosteat ja maukkaat. Kuitenkin käytän aavistuksen enemmän pumpulia ja sitten trimmailen saksilla ylimääräiset.

    Näin on jokainen wickaus onnistunut kaikilla pumpuleilla.

    Eli jos vuotaa -> lisää pumpulia ja varmistus ettei pumpuli ole ilmareikien päällä tai edes roiku ilmojen päällä, jos kuivaa -> trimmausta ja harvennusta lisää ja muistakee höyryttää niillä tankeilla.
    Mä kyllä aina pöyhin aina kunnolla. Uskon että pienellä harjoittelulla saan koh ken do:n pumpulinkin toimimaan. Pointti oli mulla kuitenkin vain se että ed. mainitsemissani pumpuleissa näyttää olevan selvä ero. Mitään ongelmaa mulla ei siis ole Sen enempää kuin ennenkään Tai siis ongelmaa on edelleenkin. Nyt vain päinvastainen, mutta ehkä koh ken do:n pumpulilla löydän sen oikean systeemin kun paronilla en oikein tahtonut löytää. En tiedä vielä. Pitää harjoitella lisää P.S. Menin tilaamaan bacon V2 pumpulia. Siinä taas varmaan omat niksinsä... Aika näyttää. Mutta tosiaan se mun pointti oli kokoajan se että nyt vasta huomasin että pumpuleissa on todellakin suuri ero.
    Viimeksi muokannut benji; 10.04.17 kello 20:34.

     
     
  20. #480
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Saa sen, kun laitat oikean määrän sitä ja muista raaputtaa jollain terävällä se pumpuli hyvin ilmavaksi. Siis oikein kuopimalla harvennat päät, mitkä laitat sitten nestekanaviin.

    Eli tähän tyyliin: https://youtu.be/Yi0JOlChCJ0?t=1595

    Näin sain ihan halvimmalla mujillakin toimimaan tankin kuin tankin ja wickaamaan moitteettomasti ilman vuotoja. Itse raaputan rajummin ja enemmän ja höyryt on aina kosteat ja maukkaat. Kuitenkin käytän aavistuksen enemmän pumpulia ja sitten trimmailen
    Teen aivan samalla tavalla ja priimaa puskee

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •