Sivu 23 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1319202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 493

Aihe: Griffin RTA by Geekvape

  1. #441
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Hmm. Mulla fused claptonia ja vain max. 35 watilla ajelen tosiaan ja tykkään kyllä. Makuasia

     
     
  2. #442
    mikä on paras tapa pumpuloida tää 25 plussa? voiko ne vaan asetella tohon kuten esim 22m griffinissä vai pitääkö pumpulien osua pohjaan asti

     
     
  3. #443
    Ihan vaan siihen reikien päälle laittelet. Deckin pohjia myöten vaan. Ei tarvii mennä rei'istä läpi.

     
     
  4. #444
    En mä tätä oo kyl vieläkään saanu toimimaan kunnolla. Kuivaa iskee. Kyse on täysin user errorista, outoa et normi 22mm griffinin sain toimii heti todella hyvin mut tää iskee kuivaa jossain +60watissa ja jos tolla yläilmacapilla koittaa ni iskee vielä todenäkösemmin kuivaa.

     
     
  5. #445
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    En mä tätä oo kyl vieläkään saanu toimimaan kunnolla. Kuivaa iskee. Kyse on täysin user errorista, outoa et normi 22mm griffinin sain toimii heti todella hyvin mut tää iskee kuivaa jossain +60watissa ja jos tolla yläilmacapilla koittaa ni iskee vielä todenäkösemmin kuivaa.
    Ei ole muuta selitystä, kuin liian pitkät pumpulit. Ite leikkaan pumpulit, pitämällä saksia basen kumitiivisteen päällä, ja siitä naps. Näyttää suht lyhkäseltä, mutta tostakin trimmaan vielä vähän. Pumpulia saa olla paksusti, mutta lyhyesti. Wickaa kuin unelma.

     
     
  6. #446
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Pumpulia tosiaan Griffin 25+ saa olla kyllä kohtuullisen leveästi, mutta lyhyesti, niin, että sitä ei pakata siihen deckin päälle, vaan se lepää siinä deckin päällä. Suosittelen lisäksi rapsuttamaan pumpulia ilmavammaksi jollakin terävällä coilien läpivedon jälkeen, sitten leikkaamaan sopivan mittaiseksi. Coileja ei kannata jättää kovin ylös, mielellään tolpan keskivaiheille, itse tykkään pitää jopa alempana. Sen pumpulin pitää käytännössä vain peittää deckissä olevat reiät ja estää nesteen pääsy ilmakanaviin.

    Kokkasin juuri Ska Liquidsin Fruitbombia 70vg30pg 2mg niksalla ja putsasin coilit vesihanalla + kuumentamalla, sitten uudet kendot sisään ja kerralla wickaus nappiin, kunnon kostutus ja pirusti tulitusta ja ai että kun on älyttömän hyvää. Coileina 0.31ohmin demon killerin fused claptonit 3mm tapin ympärillä 7 kieppiä ja kyllä pukkaa aivan ihanat höyryt. Ei räi eikä mitään wickausongelmia, aivan nappiin meni.

    Aivan just eikä melkein hedelmäpommi jugurtin makusta. Älyttömän hyvää, voin suositella.
    Viimeksi muokannut Manakuski; 09.12.16 kello 02:23.

     
     
  7. #447
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Griffin 25mm ja RY4 Double 80VG/20PG pelastaa päivän! Kurkku jostain syystä tosi arka enkä mitään muuta neste/tankki yhdistelmää pysty nyt vetämään.

     
     
  8. #448
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    On tämä Griffin herkkä tankki setupien ja nesteen suhteen mutta mun lemppari silloin kun sen saa toimimaan (hyvä maku ja iso nestesäiliö). Mä tein puoli litraa PaGGasnestettä talven varalle, elikkä 75 VG ja 25 PG ja tankki on kokoajan hiukan pissinyt alleen. Kurkku on ollut arka ja en ole saanut wikkausta toimimaan hyvin millään. Vaan nyt lisäsin VG:tä silmämitalla valmiiseen nesteeseen niin että VG pitoisuus on arviolta 83% ja nyt toimii! Tankki ei enää vuoda, wikkaa hyvin ja löylyt on pehmeämpiä kurkkuun. On tämä niin herkkä laji...

     
     
  9. #449
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Griffin 25+ ei kyllä oo herkkä mun mielestä, kunhan vaan laittaa riittävästi pumpulia. Wickausominaisuudet on kyllä loistavat. Normaali 25-griffin on kyllä herkkä joo.

     
     
  10. #450
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Griffin 25+ ei kyllä oo herkkä mun mielestä, kunhan vaan laittaa riittävästi pumpulia. Wickausominaisuudet on kyllä loistavat. Normaali 25-griffin on kyllä herkkä joo.
    Mulla se tavallinen griffin. Ei plus siis.

     
     
  11. #451
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Joo siinä tavallisessa 25 Griffinissä on paras keino vaan leikata pumpulit tosi lyhyiksi ja raaputella ne ilmavaksi niin, että pumpulit lepää vaan siinä rinkulan yläosassa, eivätkä tunkeudu sinne rinkulan alle ollenkaan. Coileja myöskään ei kannata kovin ylös nostaa, noin 2 milliä ilmojen päälle kun jättää maksimissaan. Eli tolppien puoliväliin maksimissaan. Ja se toimii tosi hyvin vähällä pumpulilla. Kannattaa siis trimmata pumpuli.

     
     
  12. #452
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    49
    Tänään kotiutui perus mallin Griffin 25. Ihan jees tankki, ei tosin yllätä millään osa-alueella merkittävästi, juoppo kuin kunnan rovasti, höyryä pukkaa kuin Tuomas veturi ja makua kuin riisikakussa, menee paremman puutteessa, mutta parempaakin on saatavilla. Eihän tältä mitää makumutterin ominaisuutta voi odottaakkaan, joten ei siitä sen enempää. Helppo setupoida kunhan ei käytä liikaa pumpulia, reikien huulille riittää tässä hommassa. Vähän voi tökkiä, ettei lipsu ulos nesteensäätöä ruuvaillessa, mutta sillon kannattaa postien juuree jättää pieni rako ainakin paksumpia nesteitä käyttävien.

    Lyhyesti hyvä perustankki

     
     
  13. #453
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J0kke Näytä viesti
    Tänään kotiutui perus mallin Griffin 25. Ihan jees tankki, ei tosin yllätä millään osa-alueella merkittävästi, juoppo kuin kunnan rovasti, höyryä pukkaa kuin Tuomas veturi ja makua kuin riisikakussa, menee paremman puutteessa, mutta parempaakin on saatavilla. Eihän tältä mitää makumutterin ominaisuutta voi odottaakkaan, joten ei siitä sen enempää. Helppo setupoida kunhan ei käytä liikaa pumpulia, reikien huulille riittää tässä hommassa. Vähän voi tökkiä, ettei lipsu ulos nesteensäätöä ruuvaillessa, mutta sillon kannattaa postien juuree jättää pieni rako ainakin paksumpia nesteitä käyttävien.

    Lyhyesti hyvä perustankki
    Mulla on OBS engine, Augvapen Merlini ja Avocado. Mun mielestä tuo Griffin antaa parhaimman maun. Makuasia vissiin P.S. Mikä tankki antaa makua sitten hyvin? Mulla kun ei ole kuin edellä mainitut...

     
     
  14. #454
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla on OBS engine, Augvapen Merlini ja Avocado. Mun mielestä tuo Griffin antaa parhaimman maun. Makuasia vissiin P.S. Mikä tankki antaa makua sitten hyvin? Mulla kun ei ole kuin edellä mainitut...
    Totta kai riippuu siitä miten kunkin tankin osaa setupoida, sillä on todella suuri merkitys makuun. Tällä hetkellä Griffinissä twistattua 24ga kanthalia (3mm id, 6 kieppiä dualina) ja tää toimii mielestäni hyvin. Ehkä aavistuksen tuhdimpi maku vois tulla esim. fused langalla, mutta onko se mitään merkittävää? Täytyy kokeilla.
    Omasta mielestä tuo mainitsemasi Avocado ainakin 24mm koossa antaa huomattavasti paremman maun singlecoilina mitä Griffin 25. Kayfun V5 ja Serpent ollu myös loistavia makustelu tankkeja DTL puolelta. MTL tankeista ehdottomasti kärkisijoilla Kayfun Mini V3 sekä Kayfun lite.

    Mutta jos makunystyröitä haluaa tosissaan kiusata niin kyllä kääntysin dripperin puoleen ja sieltä valikoisin jonkun suhteellisen kuristetuilla ilmoilla olevan yksilön, vaikkapa Snapdragon. Setupista riippuen käyttääkö dualina vai sinkkuna riittää 15-35w ihan tavan kanthalilla ja antaa paremman maun kuin 90% tankeista.

     
     
  15. #455
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla on OBS engine, Augvapen Merlini ja Avocado. Mun mielestä tuo Griffin antaa parhaimman maun. Makuasia vissiin P.S. Mikä tankki antaa makua sitten hyvin? Mulla kun ei ole kuin edellä mainitut...
    Aromizer supreme on maun puolesta oma suosikki tankeista ja vissiin kohtalaisen moni muukin on samaa mieltä.

     
     
  16. #456
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Aina vaan hiukan päästää alleen mulla kummatkin Griffin 25 milliset? Toinen on yläilmansyötöllä ja toinen on ilman yläilmansyöttöä. Eivät ole siis +mallisia. Nestesiltaa ei pitäisi muodostua kun kaverikin sen tarkisti kun sitä epäili. Nesteet mulla on jäykkiä (85% VG vähintään). Silti tankillista kohden tulee se kolmisen pisaraa nestettä ulos..? Mahtaisko auttaa tehdä oikein tiukka pumpulointi taikka nostaa coileja ylemmäs? Entä mahtaako coilien ohmiluvut voida vaikuttaa? Nyt on 0.48 ohmia ja 29 wattia käytössä clapton fused langalla ja kummatkin vastukset käytössä kummassakin tankissa. Ilmansyötöt pidän aina täysin auki ja nestesyötöt pidän aina auki kun pelkään että unohtuu kiinni. P.S. Aikaisemmin ketjussa olen sanonut että toimii hyvin, mutta välillä näköjään ei sittenkään toimi siis siinä mielessä että on mulla herkkä vähän pissimään alle tämä... Ehkä pumpulistakin voi olla kiinni? Nyt on paronin riistovilla käytössä...

     
     
  17. #457
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lisää tehoa myllyyn niin vois auttaa asiaan.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  18. #458
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Perus Griffin 25 hikoilee sieltä nesteensyötön tiivisteen välistä useasti. Itsellänikin teki sitä jatkuvasti. Tämä Griffin 25+ ei tee sitä, mutta vaatii aika paljon pumpulia ja isommat coilit, ettei kallistettaessa pientä nestesiltaa muodostu. Itselläni tämä lirauttaa pikkasen nestettä jos täytön jälkeen kallistaa kyljelleen tai vaikka olisi nesteensyöttö kiinni. Sen verta alhaalla coilit ja ilmeisesti pumpulit pikkasen turhan lähellä ilmoja. Pitäisi jaksaa tehdä useampi kieppi coileihin, pumpuloida runsaammin ja nostaa coileja ylemmäs, mutta kun ei oo oikeen motivaatiota värkätä nyt. Varmaan sitten kun saa tilin ja lisää nesteitä.

    Ja benjille tosiaan tollasella setupilla itse kokeilisin vähintään 50-70w jos wickaus kestää. Tollaset coilit vaatii sitä tehoa aika reilusti. Yks kikka mitä voi tehdä, on pistää nesteensyöttö kiinni ja vetäsee nopeat höyryt (pumpulit kuivaksi) ja sitten pistää laitoksen taskuun. Pitää vaan tietenkin muistaa avata se nesteensyöttö.

    Tää 25+ kyllä wickaa ihan järkyttävän hyvin, tulee niin kosteata höyryä ja kärsii niin paljon pistää tehoa, että ihan hirvittää. 0.52ohmisella paksuhkoilla dualiclaptoneilla (ydinlanka 24ga ja ympärille 30ga kääritty eli olikohan 5mm paksulla ydinlangalla, korjatkaa jos olen väärässä) 100w ja kosteata höyryä tulee.

     
     
  19. #459
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    0,5mm, ei sentäs puolsenttistä lankaa.

     
     
  20. #460
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Onks kukaan huomannut että OBS Engine iskisi kurkkuun pahemmin kuin Griffin 25mm? Mun mielestä iskee ja mulla on tosi herkkä kurkku. Jos ei muilla ole sellaista tuntua asiaan niin sitten mun pitää (ja ehkä muutenkin pitää) koittaa laittaa kumpaankin tankkiin uudet setupit ja samat liemet ja vertailla kunnolla

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •