Sivu 22 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 121819202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 421 - 440 / 493

Aihe: Griffin RTA by Geekvape

  1. #421
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Pakko hypettää tuota Griffinin plus mallia. Ekat tankilliset menossa että voihan video kuinka hyvin pelittää. Ei enään samanlaista hikoilua kun edellisellä versiolla. Ovat selkeesti geekvapen insinöörit tehneet hyviä parannuksia. Deckki oli myös huomattavasti tilavanpi setupoida ja pumpuloida😎👍👍👍Katotaan kuinka mun käy kun vien tankin kylille tuulettuun että loriseeko mulla litkut taskuun vai pitääkö kaikki sisällänsä🤔

     
     
  2. #422
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ei perhana vieköön. Pakkohan tuo on hommata joulukuussa. Normi 25:sen sain juuri wickailtua vuotamattomaksi, mutta coilit alkaa olemaan aika loppu. Kyllähän se tuo menee joulukuun ostoslistalle.

     
     
  3. #423
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    En löytänyt enää uutuudet threadia, jotenka pannaampa tänne:

    Geekvapelta tulossa uusi sinkkucoili 22mm RTA. https://www.youtube.com/watch?v=SByXUlywujk

    Eli Geekvape Ammit. Voi olla aika jännä vekotin.

     
     
  4. #424
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    En löytänyt enää uutuudet threadia, jotenka pannaampa tänne:

    Geekvapelta tulossa uusi sinkkucoili 22mm RTA. https://www.youtube.com/watch?v=SByXUlywujk

    Eli Geekvape Ammit. Voi olla aika jännä vekotin.
    Tuta vähän katelin ja vaikuttaa olevan Merlin steroideilla. Ilman mahdollisuutta MTL-höyryttelyyn, tai ainakin huonosti siihen sopivalta. Toki muutama hyvä MTL-RTA on jo olemassa kitos ryssien ja sakujen yhteistyön - joten...
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  5. #425
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ei ole tarkoituskaan olla mikään MTL-vehje vaan ihan täys sinkkucoililla käytettävä keuhkolaite. Mä ainaki tahon...

     
     
  6. #426
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    En löytänyt enää uutuudet threadia, jotenka pannaampa tänne:

    Geekvapelta tulossa uusi sinkkucoili 22mm RTA. https://www.youtube.com/watch?v=SByXUlywujk

    Eli Geekvape Ammit. Voi olla aika jännä vekotin.
    Tästä tulee mielenkiintoinen tuohon Merliniin verrattuna koska Merlin on kyllä hyvä, saavatkohan jollakin tapaa paremmaksi

     
     
  7. #427
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Tästä tulee mielenkiintoinen tuohon Merliniin verrattuna koska Merlin on kyllä hyvä, saavatkohan jollakin tapaa paremmaksi
    Täyttöä eivät ainakaan parantaneet. Jonkun pitäisi käydä geekvapen (ja monen muun, Ijoy, Smok sekä OBS voidaan jättää rauhaan) suunnitteluosastolla ja takoa lekalla noiden kalloon että parempiakin täyttösysteemejä on. Avocado on ainut geekvapen tankillinen laite joka saa minulta jonkinasteisen synninpäästön. Taitaa sitten v2:ssa olla tuo päivitetty jossain välissä. Mutta vituttaa suunnattomasti että potentiaaliset ehdokkaat pilataan typerällä ja vanhanaikaisella täytöllä. Geekvapelle tosin plussat siitä että nuo eivät jumitu niin pahasti kuin parilla muulla valmistajalla *krhömwotofokrhömcoilartkhröm*

     
     
  8. #428
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Kyl tää Griffin 25 plussa on mahtava vekotin. Vaan jeesus kun kuumenee tippi kun laitoin Demon Killerin SS Alienit sisään. Muuten säilyy tankki viileänä. Ihme juttu. Pitänee jossain vaiheessa laittaa sinne tilalle perus fused claptonit, jostain syystä tuo SS coili lämpiää niin pirusti.

     
     
  9. #429
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Kyl tää Griffin 25 plussa on mahtava vekotin. Vaan jeesus kun kuumenee tippi kun laitoin Demon Killerin SS Alienit sisään. Muuten säilyy tankki viileänä. Ihme juttu. Pitänee jossain vaiheessa laittaa sinne tilalle perus fused claptonit, jostain syystä tuo SS coili lämpiää niin pirusti.
    Onko demon killerin alieni ss-lankaa?🤔Itellä sama käytöasä ja oon kyll tykänny vaikka lämpiääkin reippaasti😅

     
     
  10. #430
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ainakin tuossa demon killerin valmiscoilipaketissa ovat kaikki ss-lankaa.

     
     
  11. #431
    Plussa tuli testattua, enkä tykästynyt. Eipähän tuossa plussassa sinänsä mitään vikaa ole, normi kaksvitonen vaan sopii mun käyttömieltymyksiin paremmin.
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #432
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Tässä vaiheessa mulla ei riitä ymmärrys. Voitko tarkemmin perustella? Kiinnostaisi hirveästi, kun itellä on molemmat ja plussa on vaan kaikilla tavoilla niin paljon parempi.

     
     
  13. #433
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Tässä vaiheessa mulla ei riitä ymmärrys. Voitko tarkemmin perustella? Kiinnostaisi hirveästi, kun itellä on molemmat ja plussa on vaan kaikilla tavoilla niin paljon parempi.
    Topcap: Yläilmanotolla olevasta en tykkää, vaikka sen ilman saakin "kiinni". Toinen vaihtoehto on sitten se musta lirputin, johon ei saa vaihdettua mieleistään 510-tippiä. Musta topcap on myös pirun hankala avata nesteen lisäyksen yhteydessä, koska reunus on ohut eikä siinä ole mitään karhennusta. Samoin tuo myös kuumenee liikaa, kun höyryttelee oikein urakalla.

    Dekki: Saakutin iso ja kaksi suurta ilmarööriä per puoli, käytännössä siis suunniteltu isoille coiliviritelmille. Kun tykkään höyrytellä suht maltillisilla wateilla (= noin 30) ja ihan normikanthalia/mikrocoilia käyttää, niin tämä dekki on sellaiseen käyttötarkoitukseen liian "iso".

    Tuossa nyt muutama asia, mitkä äkkiseltään tuli mieleen. Jos käyttää claptoneja tms. ja isompia wattimääriä sekä tuota yläilmanotolla olevaa topcappiä, niin sellaiseen tämä on varmaan ihan loistopeli. Mun käyttöön ei vaan sovellu niin hyvin kuin normi 25, makuasioita nämä.

    Jos jaksan, niin testailen kuitenkin vielä. Tai sitten lähtee kirpparille...
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #434
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Topcap: Yläilmanotolla olevasta en tykkää, vaikka sen ilman saakin "kiinni". Toinen vaihtoehto on sitten se musta lirputin, johon ei saa vaihdettua mieleistään 510-tippiä. Musta topcap on myös pirun hankala avata nesteen lisäyksen yhteydessä, koska reunus on ohut eikä siinä ole mitään karhennusta. Samoin tuo myös kuumenee liikaa, kun höyryttelee oikein urakalla.

    Dekki: Saakutin iso ja kaksi suurta ilmarööriä per puoli, käytännössä siis suunniteltu isoille coiliviritelmille. Kun tykkään höyrytellä suht maltillisilla wateilla (= noin 30) ja ihan normikanthalia/mikrocoilia käyttää, niin tämä dekki on sellaiseen käyttötarkoitukseen liian "iso".

    Tuossa nyt muutama asia, mitkä äkkiseltään tuli mieleen. Jos käyttää claptoneja tms. ja isompia wattimääriä sekä tuota yläilmanotolla olevaa topcappiä, niin sellaiseen tämä on varmaan ihan loistopeli. Mun käyttöön ei vaan sovellu niin hyvin kuin normi 25, makuasioita nämä.

    Jos jaksan, niin testailen kuitenkin vielä. Tai sitten lähtee kirpparille...
    Itellä käytös tällä hetkellä plussassa 0,5muuminen setuppi dual claptonina 45wattia ja mukavat höyryt saa vaikka yläilmatkin kiinni😉

     
     
  15. #435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja T3PPP0 Näytä viesti
    Itellä käytös tällä hetkellä plussassa 0,5muuminen setuppi dual claptonina 45wattia ja mukavat höyryt saa vaikka yläilmatkin kiinni
    En epäilekkään, etteikö plussa olisi hyvä peli. Ei vaan mun käyttömieltymyksiin sellaisenaan sovellu, ja en tykästynyt... ei kai se väärin oo?
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #436
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    En epäilekkään, etteikö plussa olisi hyvä peli. Ei vaan mun käyttömieltymyksiin sellaisenaan sovellu, ja en tykästynyt... ei kai se väärin oo?
    Ei se väärin oo. Mielipiteet kunniaan😎👍

     
     
  17. #437
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    Kahtiajakoiset tunnelmat plussasta... viikon verran käpistellyt tuota ja hyvinä puolina mainittakoon mahtihöyryt sekä rakentelun helppous, ja tulihan tuon myötä otettua askel eteenpäin harrastuksessa tutustumalla claptoncoilien ihmeelliseen maailmaan.
    Toisaalta nesteenkulutus (sen kyllä tiesi etukäteen) ja käyttömukavuus (tankkaus ja sitä riittää) on vähän sieltä. Se musta yläkorkki on hanurista, huulet palaa ja harvinaisen hankala paikalleen kierrettävä.

    Päivittäiseen käyttöön työn ja harrastusten oheen tästä ei ole, kotikäyttöön ja herkutteluun jää minulla.

     
     
  18. #438
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla on 25 millinen yläilmanotolla jonka tosin pidän aina kiinni. Se tässä tankissa on kyllä positiivista että mun mielestä antaa parhaat maut muihin nähden joita olen kokeillut. Enkä näe tässä nyt mitään muutakaan vikaa. Setuppi tosin pitää olla kohdillaan jotta vikkaa kunnolla eikä vuoda. P.S. Mä oon tällä nyt ajellut aika kauan eikä tarvitse usein uusia setuppeja tehdä. Jostain syystä kestää hyvin ilman että tulee se palaneen maku. 0,5 ohmia ja wattitehoilla ajelen 30W. Olen tähän kyllä tyytyväinen. Ja maku tosiaan on hyvä

     
     
  19. #439
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    Millaiset coilit tuohon olet väsännyt... ?

    Itse alussa kokeilin ihan peruskanttaalilangastaväännetyilläspacedcoileilla ja maltillisilla alle 45W tehoilla, ei makua ja tunne että pelkkää maustettua ilmaa imis, laitoin sitten normiclaptonit ja johan maailma aukeni, makua ja usvaa piisaa, tehoja kyllä vaatii...

     
     
  20. #440
    Ite tykkään kaikista 25mm griffineistä. Mini oli sopivan kompakti ja ehk paras maku. Normi 25 taas oli hyvä peruskäytössä ja plussa on ihan pirun helppo rakentaa ja antaa hyvää höyryä ja makua. Noi pienemmät pelittää parhaiten claptoneilla ja plussa oikein huutaa fused claptonia Omasta mielestä ei kuumene yhtään liikaa toi delrin cappi. Yleensä su iltaisin vaihdan eri tankit seuraavan viikon kiertoon mut nyt on toi plussa lähössä koht jo kolmannelle viikolle putkeen. Olen tykännyt

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •