Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 6 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234567891016561065061006 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #101

    Vs: "Off topic" osio

    No ostakaa ne health cabinista.

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    No ostakaa ne health cabinista.
    Ei kyllä se on vaan ryypättävä nyt. =D

    Sitten jälleen vakavoituaksemme, kiitän vinkistä. Pitää duunin jälkeen katella health cabinin tarjonta. Sitä heaven giftsin usb-pasthrough 1000mah eGo-akkua haikailin lähinnä..
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  3. #103
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: "Off topic" osio

    Sepä. Mun mielestä siinä oli vieläpä molemmat 1000mAh passthrough akkuja. Muutenhan olisin sen jo tilannut vaikka Suomesta.

     
     
  4. #104
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: "Off topic" osio

    ^ Kiitoksia luuponen. Laitetaan tuolta siis akkua tulemaan :kippis:
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  6. #106
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: "Off topic" osio

    Nojo, eipä mitään oo menetetty ostankin 510-T:n ensin ja sitten ton eGon joskus myöhemmin.
    Ja vitut, ilokseni kun kävin nyt katsomassa oli sivu päivitetty ja kamaa on taas niin perkeleesti myynnissä.
    Tilasin siis valkoisen tuollaisen:
    http://www.heaven-gifts.com/product-360.html

    Saa nähä milloin pistävät postiin. Saattaa mennä viikko kuin joulua ootellessa.

     
     
  7. #107
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: "Off topic" osio

    Onko normaalia?
    Kolme päivää vasta höyrytellyt ja pullot vaan lisii...
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: "Off topic" osio

    Sinä Senkin....! Taas meni 25% kupongille, kele.. Tullihan ryöstää mut! Konkurssikin tulee ja syksy saa -Miksi minä en... pakettia goottien maasta?

    Seuraava tuolta saa kyllä luvan olla kimppatilaus, liki 2400 pinnaa käyttämättä vielä.

    Tulee kyllä jokunen ihan kiva alkupaketti; Echoja ja 510 valmiina joulupaketeissa, osia 6kg, litkuja 4litraa, paketin yhteispaino vaatii kottikärryt tms.. 19.444kg. Tullimaksut 9/15% toki menee, mutta kannattaa silti, alvithan saan takasin muuta kautta.

    Seuraava, joka kysyy mistä saa ostaa litkuja, saanee 10ml purkista otsaansa *kiukuttelee* Jos ei satu olemaan käden ulottuvilla, niin halpaa kiinalaista lenkkaria sitten. "Miksi täällä ei ole hymiöissä iloisen punaposkista hymynaamaa?"

     
     
  9. #109

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Seuraava tuolta saa kyllä luvan olla kimppatilaus, liki 2400 pinnaa käyttämättä vielä.
    Voin liittyä tilaukseen (Mahtaako GS himoita - http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7856)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  10. #110
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: "Off topic" osio

    Asiasta toiseen, niin tämä se vissiin on oikea ketju jauhaa mukavia?

    Täällä on eukko ja muksu nukkumassa ny. Minä olen kahden viikon duuniputken jälkeen läppärini, oluen ja sähköröökini kanssa täällä alakerrassa kattomassa telkkaria. Nyt on jo kuukaus takana ilman röökiä. Ei tee edes mieli röökiä. Nautin vain nyt tässä elämästä tankit täynnä nestettä ja kalja kourassa höyrytellen. Huomasin myöskin, että tämä on viimeisen viidentoistavuoden eloni aikana ensimmäinen kerta, kun olen näin pitkään ollut ilman röökiä. Olen 30-vuotias. Henki kulkee ja ruoka maistuu.

    Kiitos siis omasta puolestani ylläpidolle hienosta foorumista!

    Matti.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  11. #111
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: "Off topic" osio

    Ensimmäinen viikko menossa ja todellakaan ei ole ollut minkäänlaista tarvetta kaivaa suitsukkeita esiin. Kyllä näillä pärjää, mutta se vaara on ilmassa, että joutuu mukaan varustelukierteeseen. Sitten menee ainakin pari vuotta ennenkuin pääsee edes tasoihin.

     
     
  12. #112
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Voin liittyä tilaukseen (Mahtaako GS himoita - http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7856)
    Mulla on noita "paskoja" kaapit täynnä, surkeita pommikopioita on ne. Toimii iahn miten tykkäävät, ainut hyvä on kuoret.. Oikeasti jouset, niitä ei ole koskaan liikaa, kukahan alkaisi tehdä?

     
     
  13. #113
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: "Off topic" osio

    Olisikohan aihetta laittaa "punainen" Vitutustopic? Kun täälläkin aiheet liikkuu ihan liikaa e-linjoilla? Tai vaan antaa vinoilla kaikessa rauhassa tässä topicissa....

    Ellei sitten oma alue näille asiaan kuulumattomille?

    PS. Tietän ettei kuuluisi tänne, vaan hienostoosalle, mutta kun lukko....

    Eikä muut kuin narrit voi voittaa, sodassakin muut tapetaan, ne vaan heiluttaa viiriä ja imee torvea!

     
     
  14. #114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Olisikohan aihetta laittaa "punainen" Vitutustopic?
    Kyllä! Ainoa topic joka lähentelee off-topicin lisäksi vitutuksen purkamista on "royal mail vuodatus" ja se koskee vain royal mailia.

     
     
  15. #115
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    eihän nyt jumalauta sentään sene, mutta;

    istun alakerrassa ja lapaset ja vaemo nukkuu ylempänä. (parvisänky )
    juon kaljaa ja höyrytän, pitäsikö meidän mennä piakkoin naimisiin?


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  16. #116
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jkaija Näytä viesti
    Onko normaalia?Kolme päivää vasta höyrytellyt ja pullot vaan lisii...
    mietin pitkään tota "lisii.." et mitvit? mut kysymyksees;

    ei oo normaalia, hakeudu hoitoon mitä pikimmiten



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #117
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Olisikohan aihetta laittaa "punainen" Vitutustopic? Kun täälläkin aiheet liikkuu ihan liikaa e-linjoilla? Tai vaan antaa vinoilla kaikessa rauhassa tässä topicissa....Ellei sitten oma alue näille asiaan kuulumattomille?PS. Tietän ettei kuuluisi tänne, vaan hienostoosalle, mutta kun lukko....Eikä muut kuin narrit voi voittaa, sodassakin muut tapetaan, ne vaan heiluttaa viiriä ja imee torvea!
    oliko mun viimeinen jallupaukku liikaa; vai mitä vittua sä selität? häh? mä en ymmärrä yhtään mitään enää.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #118
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    oliko mun viimeinen jallupaukku liikaa; vai mitä vittua sä selität? häh? mä en ymmärrä yhtään mitään enää.
    Ei kaikkea tartte ymmärtää. Mullakin Napopullo menossa eli melkein samoilla dopingeilla mennään. Edelleen toi Peleonin tobacco maistuu hyvältä. Höyrytellääs taas välillä!

     
     
  19. #119

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja GS71 Näytä viesti
    Mulla on noita "paskoja" kaapit täynnä, surkeita pommikopioita on ne. Toimii iahn miten tykkäävät, ainut hyvä on kuoret.. Oikeasti jouset, niitä ei ole koskaan liikaa, kukahan alkaisi tehdä?
    :O No ritsoja jos on nurkat täys, niin osia voisin mahdollisesti alkaviin DIY testauksiin haalia.. Ja harmi sinällään, näytti melko mukavalta testilelulta..
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #120
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    eihän nyt jumalauta sentään sene, mutta;

    istun alakerrassa ja lapaset ja vaemo nukkuu ylempänä. (parvisänky )
    juon kaljaa ja höyrytän, pitäsikö meidän mennä piakkoin naimisiin?

    Mennää ihmeessä luuponen sänkyy =D

    Nii on tosiaan kaksi kerrosta täällä ja ylhäällä makkarit. Isi saa olla täällä alakerrassa, kun muu perhe on nukkumas. Saan täällä rauhassa runkata ja pelailla sentäs öisin =D
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •