Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 506 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 640645649650250350450550650750850951051655660610061506 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 10,101 - 10,120 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #10101
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mutta melkein voisin kuvitella että Kuiposen tunnukset on kaapattu, ei oo nyt ollenkaan kuiposmaista tekstiä tämä.
    Tai sitten asia johtuu ufosieppauksesta?
    Vakavasti puhuen: aikoinaan tämä foorumi oli tosi iso juttu meikäläiselle, kun ihmiset jakelivat höyryttelyyn liittyviä kysymyksiä ja vastauksia avuliaasti, toisiaan auttaen - ja toki silloinkin myös välillä hurttia huumoria käyttäen. Tuolloin ei kuitenkaan ollut samanlaista kettuilun ja paremmintietämisen ilmapiiriä, kuin mitä nykyisin harmittavan usein vaikuttaa olevan. Mutta tämä nyt vaan on yksi mielipide.

     
     
  2. #10102
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Tai sitten asia johtuu ufosieppauksesta?
    Vakavasti puhuen: aikoinaan tämä foorumi oli tosi iso juttu meikäläiselle, kun ihmiset jakelivat höyryttelyyn liittyviä kysymyksiä ja vastauksia avuliaasti, toisiaan auttaen - ja toki silloinkin myös välillä hurttia huumoria käyttäen. Tuolloin ei kuitenkaan ollut samanlaista kettuilun ja paremmintietämisen ilmapiiriä, kuin mitä nykyisin harmittavan usein vaikuttaa olevan. Mutta tämä nyt vaan on yksi mielipide.
    Hassua että puolustat kalepon tapaista persoonaa joka takuulla osaa pitää puolensa kun täällä on höykytetty avuttomampiakin raasuja (kuten minua ) ja kaikki ottaneet huumorilla. Paitsi kohde.

     
     
  3. #10103
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Tai sitten asia johtuu ufosieppauksesta?
    Vakavasti puhuen: aikoinaan tämä foorumi oli tosi iso juttu meikäläiselle, kun ihmiset jakelivat höyryttelyyn liittyviä kysymyksiä ja vastauksia avuliaasti, toisiaan auttaen - ja toki silloinkin myös välillä hurttia huumoria käyttäen. Tuolloin ei kuitenkaan ollut samanlaista kettuilun ja paremmintietämisen ilmapiiriä, kuin mitä nykyisin harmittavan usein vaikuttaa olevan. Mutta tämä nyt vaan on yksi mielipide.

    Tähän voi samaistua. Ja "vanhasta kaartista" alkaa aika jättää, uudet hakee paikkaansa ja "alempiin riveihin" tulee kaiken aikaa uutta porukkaa. Se on yllättävän väsyttävää neuvoa ja olla avulias kun ei enää käytetä hakua, yritetä lukea ketjuja ja kaikesta tehdään uusi lanka. Väittelyssä ei sinällään sitten taas ole mitään pahaa, mutta mm. tämä Naamapeikko-episodi oli hyvä esimerkki ei näin-tyyppisestä toiminnasta. Lillukanvarsia, mutta ato ei ole vuotamaton jos se vuotaa; fiksuna miehenä olisin voinu sen jättää siihen ja antaa toisen louskuttaa. Jotenkin vaan pinna kiristy liiaksi enkä osannu luovuttaa.

    Mutta on täällä meininki muuttunu. Siinä missä 2012 vielä selaili innoissaan kaikkia ketjuja joita vaan suinkin ehti ja yritti osallistua niin nykyään motivaatio on täysin hukassa, lähinnä juurikin tämän ilmapiirinvaihdoksen myötä. Liian suuri luokkaero halpojen laitteiden ja kalliiden pippelinvenytyskilkkeiden kanssa, kloonien suuri tuleminen ja herraties mitä kaikkea tässä on tapahtunut. Sen lisäksi EU puuskuttaa niskaan ja tekee vaikka ja mitä väärän tieteen valossa. Kaikin puolin tämä on alkanut muistuttaa jollain tavalla kovaa ja karua Villiä Länttä. Jokainen itsensä puolesta, jos et oo paras niin oot kuollu jne.

    Ja jos joku täällä on viety liian pitkälle niin vittuilu. Hyvässäkin hengessä se voi herkästi mennä yli, ja hyväntahtoiseenkin piruiluun väsyy ja nuutuu jos se on jatkuvaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #10104
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Tai sitten asia johtuu ufosieppauksesta?
    Vakavasti puhuen: aikoinaan tämä foorumi oli tosi iso juttu meikäläiselle, kun ihmiset jakelivat höyryttelyyn liittyviä kysymyksiä ja vastauksia avuliaasti, toisiaan auttaen - ja toki silloinkin myös välillä hurttia huumoria käyttäen. Tuolloin ei kuitenkaan ollut samanlaista kettuilun ja paremmintietämisen ilmapiiriä, kuin mitä nykyisin harmittavan usein vaikuttaa olevan. Mutta tämä nyt vaan on yksi mielipide.
    Tykkäsin tuosta ufosieppauksesta
    Vakavasti ottaen: Tämä foorumi on edelleen ISO juttu monille, kuten minulle. Täältä olen saanut vastaukset kaikkeen mitä on tarvinut. Hyvin vähän on enää tarvinut kysellä, koska haulla löytyy jo lähes kaikki. Mut se mitä kysynyt olen niin alle puolessa tunnissa on tullut vastaus. Että siihen nähden näkisin että hyvin menee vieläkin. Porukka toki lisääntyy ja siellä on aina toki enemmän mätiä omenoita seassa.

    Mut kyl tää hyvä on edelleen!

     
     
  5. #10105
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Mut kyl tää hyvä on edelleen!
    Mutta ennen oli paremmin.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #10106
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mutta ennen oli paremmin.
    Tietenkin. Aina ennen oli paremmin! Kyllä minäkin muistan kuinka minun nuoruudessani.....

     
     
  7. #10107
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Sillon ku mää olin nuori mopoautolla ajo vammaset ja invalidit

     
     
  8. #10108
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hassua että puolustat kalepon tapaista persoonaa joka takuulla osaa pitää puolensa kun täällä on höykytetty avuttomampiakin raasuja (kuten minua ) ja kaikki ottaneet huumorilla. Paitsi kohde.
    Ilmeisesti on tapahtunut jokin väärinkäsitys. Kaleppon "puolustaminen" oli pelkästään tarkoitettu hyväntahtoiseksi huumoriksi - ihan kuin moinen mörökölli minun puolusteluja jotenkin tarvitsisi

     
     
  9. #10109
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Tähän voi samaistua. Ja "vanhasta kaartista" alkaa aika jättää, uudet hakee paikkaansa ja "alempiin riveihin" tulee kaiken aikaa uutta porukkaa. Se on yllättävän väsyttävää neuvoa ja olla avulias kun ei enää käytetä hakua, yritetä lukea ketjuja ja kaikesta tehdään uusi lanka. Väittelyssä ei sinällään sitten taas ole mitään pahaa, mutta mm. tämä Naamapeikko-episodi oli hyvä esimerkki ei näin-tyyppisestä toiminnasta. Lillukanvarsia, mutta ato ei ole vuotamaton jos se vuotaa; fiksuna miehenä olisin voinu sen jättää siihen ja antaa toisen louskuttaa. Jotenkin vaan pinna kiristy liiaksi enkä osannu luovuttaa.

    Mutta on täällä meininki muuttunu. Siinä missä 2012 vielä selaili innoissaan kaikkia ketjuja joita vaan suinkin ehti ja yritti osallistua niin nykyään motivaatio on täysin hukassa, lähinnä juurikin tämän ilmapiirinvaihdoksen myötä. Liian suuri luokkaero halpojen laitteiden ja kalliiden pippelinvenytyskilkkeiden kanssa, kloonien suuri tuleminen ja herraties mitä kaikkea tässä on tapahtunut. Sen lisäksi EU puuskuttaa niskaan ja tekee vaikka ja mitä väärän tieteen valossa. Kaikin puolin tämä on alkanut muistuttaa jollain tavalla kovaa ja karua Villiä Länttä. Jokainen itsensä puolesta, jos et oo paras niin oot kuollu jne.

    Ja jos joku täällä on viety liian pitkälle niin vittuilu. Hyvässäkin hengessä se voi herkästi mennä yli, ja hyväntahtoiseenkin piruiluun väsyy ja nuutuu jos se on jatkuvaa.
    "Vanhan kaartin" väsyminen voi johtua ihan yksinkertaisesti siitä, että suhteellisesti laitekehitys on ehkä ollut hiljaisempaa, kuin aikoinaan. Kaikki mahtilaitteet jo löytyy, eikä niitä loppujen lopuksi tarvitse montaa. Itse kyllä selailen läpi näitä ketjuja katsellen onko tullut mitään uutta tai mullistavaa. Mutta ehkä aika "puolitosissaan", ainakin verrattuna siihen, kuinka innostunut olin vuosi sitten.

    Tuo "luokkaero" eri laitteiden välillä saattaa myös vaikuttaa joidenkin osallistumiseen. Jotenkin tuntuu, että pitää vähän olla mekaanisissa/RBAssa mukana, että pääsee isojen poikien leiriin.

    Toisaalta sitten taas tuo isojen poikien leikkikenttä, eli naapurifoorumi, tuntuu kuolleen kokonaan.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  10. #10110
    [QUOTE=Barole;394842]Väittelyssä ei sinällään sitten taas ole mitään pahaa, mutta mm. tämä Naamapeikko-episodi oli hyvä esimerkki ei näin-tyyppisestä toiminnasta. Lillukanvarsia, mutta ato ei ole vuotamaton jos se vuotaa; fiksuna miehenä olisin voinu sen jättää siihen ja antaa toisen louskuttaa. Jotenkin vaan pinna kiristy liiaksi enkä osannu luovuttaa. /QUOTE]

    Ai hitto, että tästä olisi namu ottaa kiinni...

    Annetaan kuitenkin olla, kun ylläpitokin jo kielsi tästä jankkaamisen. Jos luulet, että olit oikeassa ja sait sen viimeisen sanan--> olet väärässä, sori vaan.

    E. Lainaus meni syystä tai toisesta vituilleen, asiayhteys kuitenkin siitä huolimatta tulee selväksi?

     
     
  11. #10111
    Pliis, kaikki! Ei enää

     
     
  12. #10112
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    [QUOTE=Pottula;394854]
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Väittelyssä ei sinällään sitten taas ole mitään pahaa, mutta mm. tämä Naamapeikko-episodi oli hyvä esimerkki ei näin-tyyppisestä toiminnasta. Lillukanvarsia, mutta ato ei ole vuotamaton jos se vuotaa; fiksuna miehenä olisin voinu sen jättää siihen ja antaa toisen louskuttaa. Jotenkin vaan pinna kiristy liiaksi enkä osannu luovuttaa. /QUOTE]

    Ai hitto, että tästä olisi namu ottaa kiinni...

    Annetaan kuitenkin olla, kun ylläpitokin jo kielsi tästä jankkaamisen. Jos luulet, että olit oikeassa ja sait sen viimeisen sanan--> olet väärässä, sori vaan.

    E. Lainaus meni syystä tai toisesta vituilleen, asiayhteys kuitenkin siitä huolimatta tulee selväksi?
    Lapsellisessa kinaamisessa harvoin on voittajia, ja kinaamisessa lapsellisesta kinaamisesta yleensä sitäkin harvemmin.

    Mutta entäpä henkisesti rakentavassa kommentissa kinaamisesta lapsellisesta kinaamisesta? Nostan itselleni hattua.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  13. #10113
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    [QUOTE=Pottula;394854]
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Väittelyssä ei sinällään sitten taas ole mitään pahaa, mutta mm. tämä Naamapeikko-episodi oli hyvä esimerkki ei näin-tyyppisestä toiminnasta. Lillukanvarsia, mutta ato ei ole vuotamaton jos se vuotaa; fiksuna miehenä olisin voinu sen jättää siihen ja antaa toisen louskuttaa. Jotenkin vaan pinna kiristy liiaksi enkä osannu luovuttaa. /QUOTE]

    Ai hitto, että tästä olisi namu ottaa kiinni...

    Annetaan kuitenkin olla, kun ylläpitokin jo kielsi tästä jankkaamisen. Jos luulet, että olit oikeassa ja sait sen viimeisen sanan--> olet väärässä, sori vaan.

    E. Lainaus meni syystä tai toisesta vituilleen, asiayhteys kuitenkin siitä huolimatta tulee selväksi?
    Juu, en mä tästä enää vääntää jaksa, mutta ihan mielelläni kuulisin perustelut sille miten oon väärässä? Mähän saattaisin vaikka pyörtää puheeni jos perustelut on kunnossa. Mulle kun ei niin oo väliksi viimeiset sanat jos keskustelu pysyy asiallisena.

    Mutta kerro tosiaan miten atomisaattori, joka tiettävästi on vuotanut lukuisissa tilanteissa, on vuotamaton? Voidaan käsitellä asiaa vaikka yv:llä niin ei suututeta ylläpitoa. Jos jollakulla muulla on vastaus tähän kysymykseen niin kuulisin mielelläni.

    P. S. "Oikein käytettynä vuotamaton" ei kelpaa, koska siinä mennään alkuperäisen kysymyksen ulkopuolelle.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #10114
    Oukkei, mr Kuiponen

    Ei jähätä tästä enää julkisesti. Jos Barole haluaa jatkaa, niin laita YV.

     
     
  15. #10115
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    YV laitettu.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #10116
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä sanon nyt viimeisen sanan puolueettomana sivusta seuraajana joka ei noista paljon mitään tiedä, ja mun tuomio on että jos se on jollain (sensuroin ettei mua vasaroida pihalle) ******** niin silloin se ei ole **********. Ainakaan mun maalaisjärjellä. Ni! Piste!


     
     
  17. #10117
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä sanon nyt viimeisen sanan puolueettomana sivusta seuraajana joka ei noista paljon mitään tiedä, ja mun tuomio on että jos se on jollain (sensuroin ettei mua vasaroida pihalle) ******** niin silloin se ei ole **********. Ainakaan mun maalaisjärjellä. Ni! Piste!

    http://tn.en.fishki.net/26/upload/en...08413737a8.gif
    Noiden tähtien paikalle saa muuten monta loistavaa sanaparia.

    Ok. 22 tuntia hereillä on ehkä tarpeeksi.
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  18. #10118
    Me jatketaan Barolen kanssa "privaattihuoneessa", jatkakaa te muut keskustelua vaikka kahvinkeittimistä, kirveistä, ötököistä tai vaikka klooneista...

     
     
  19. #10119
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Me jatketaan Barolen kanssa "privaattihuoneessa", jatkakaa te muut keskustelua vaikka kahvinkeittimistä, kirveistä, ötököistä tai vaikka klooneista...
    We agree to disagree, eiköhän tämä ollu tässä. Piru asuu yksityiskohdissa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #10120
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Tuo "piraattihuone" kuulostaa jopa liian pervolta!
    Klooneista en väittele
    Ötököitä maailmassa riittää.
    kirveet on niin nähty

    Mut kahvinkeittimet...
    Minäkin luulin ettei nyt AINAKAAN sillä voi mitään väliä olla. Kävipäs toissakesänä niin hullusti että voitin uistelukisoista 2kpl moccamastereita. Voi taivas että oli muuten eri kahvia kun tuolla rääpäs aamusumpit.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •