Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 500 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40045049049649749849950050150250350451055060010001500 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,981 - 10,000 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #9981
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #9982
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ite oon välttyny punkeilta, hirvikärpäsiltä ja kaikilta mahdollisilta mutta vitun ampiaiset pistäny useammanki kerran. Se ero ensinnämainittuihin että siinä alkaa kummasti hengitys ahistaa jos jälkimmäiset tuikkaa. Saatanan mulkut vielä pesivät tuolla kotitalon välikatossa joka perkeleen kesä.
    Punkeilta ja hirvikärpäsiltä olen selvinnyt pelkällä ihokosketuksella. Kiinni eivät ole ehtineet.

    Ampiaisilta en ole vissiin pistoa saanut, mehiläinen tais jalkapohjaan naperona pistää pihanurmikon voikukilla tepastellessa.

    Viime kesänä käytiin aika taisto isoa ampiaispesää vastaan.
    Olivat leiriytyneet veljen vauvaperheen pihavarastoon ja veli ei niihin pistoherkkänä voinut koskea, niin piti sitten minun leikkiä sankaria ja käydä sotaan.
    Kurkkaus varaston ovesta ---> ovi kiinni ---> tilanteen arviointi ja aseistautuminen ---> ovi auki ja rynnitään sisään ---> keppiä pesään, pesä tippuu. Lisää keppiä maahan tippuneeseen pesään ja purkki Baygonia perään ---> äkkiä ulos ja ovi kiinni.
    Seurattiin sit hetki siinä amppareiden muuttopuuhia turvallisen välimatkan päästä. Nykyään kyseinen varasto lienee lapsiturvallinen.
    Teki kyl alunperin mieli heittää palopommi ovesta sisään ja ajella yli kauhakuormaajalla työntäen sen koko hökkelin järveen mut ois voinut tulla sanomista.

    Joskus aikoinaan porukoilla kans välikatosta lenteli tuhannet ampparit päivittäin.
    Niitä sit kärkyin kulkureitin suulla Raidi purkki ja 9volttiin viritetty sähkökärpäslätkä kädessä harjanvarsi jatkeena ja nappi teipattuna On-asentoon..
    Raidilla ötökät lentoon, lätkällä tälli ja kun tippuu niin kenkää perään.
    Lopetin laskemisen sadan kohdalla.
    Montakohan vanhaa pesää mahtaa olla siellä välikatossa vuosien varrelta.
    Vanhaa mummonmökkiä kunnostaessa välikatto oli tumpattu täyteen ampiaisenpesiä. Ei olis yhtään enempää mahtunut vieriviereen.

    Kunnon sankaritarinoita....not.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  3. #9983
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Punkeilta ja hirvikärpäsiltä olen selvinnyt pelkällä ihokosketuksella. Kiinni eivät ole ehtineet.

    Ampiaisilta en ole vissiin pistoa saanut, mehiläinen tais jalkapohjaan naperona pistää pihanurmikon voikukilla tepastellessa.

    Viime kesänä käytiin aika taisto isoa ampiaispesää vastaan.
    Olivat leiriytyneet veljen vauvaperheen pihavarastoon ja veli ei niihin pistoherkkänä voinut koskea, niin piti sitten minun leikkiä sankaria ja käydä sotaan.
    Kurkkaus varaston ovesta ---> ovi kiinni ---> tilanteen arviointi ja aseistautuminen ---> ovi auki ja rynnitään sisään ---> keppiä pesään, pesä tippuu. Lisää keppiä maahan tippuneeseen pesään ja purkki Baygonia perään ---> äkkiä ulos ja ovi kiinni.
    Seurattiin sit hetki siinä amppareiden muuttopuuhia turvallisen välimatkan päästä. Nykyään kyseinen varasto lienee lapsiturvallinen.
    Teki kyl alunperin mieli heittää palopommi ovesta sisään ja ajella yli kauhakuormaajalla työntäen sen koko hökkelin järveen mut ois voinut tulla sanomista.
    Ite olin vähän taktisempi. Odottelin että tuli yö, kylmä ja kostea, ja vyötin itteni muutamalla isolla tuubilla Raidia. Kelkkailukamppeet, kumisaappaat, kommandopipo, nahkahanskat ja suojalasit päähän kun ei tosiaan oikein kärsi niitä pistoja ja sitten kaksin käsin sumuttaa myrkkyä pesän oletettuun sijaintiin. Vittu miten vihaista surinaa ja ropinaa kun ne mua kiersi ja tipahteli kuolleina maahan.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #9984
    Ajoin kerran Hiacella 10 tynnyriä just lingottua hunajaa paikasta A paikkaan B. Lyhyt ja ikimuistettava reissu.
    Pistetään pieni kevennys.

    Pikkironkeloija


     
     
  5. #9985
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Ajoin kerran Hiacella 10 tynnyriä just lingottua hunajaa paikasta A paikkaan B. Lyhyt ja ikimuistettava reissu.
    Pistetään pieni kevennys.

    https://www.youtube.com/watch?v=VhnVQizc69c
    Kuulostaa tukehtumiskuolemalta. Mutta onpahan kärsivällinen kissa!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #9986
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Kuulostaa tukehtumiskuolemalta. Mutta onpahan kärsivällinen kissa!
    Näyttää tosi tympeeltä toi katti, mulla oli kaverina aikoinaan varmaan saman tehtaan keltanen malli.
    Pikkironkeloija


     
     
  7. #9987
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ite olin vähän taktisempi. Odottelin että tuli yö, kylmä ja kostea, ja vyötin itteni muutamalla isolla tuubilla Raidia. Kelkkailukamppeet, kumisaappaat, kommandopipo, nahkahanskat ja suojalasit päähän kun ei tosiaan oikein kärsi niitä pistoja ja sitten kaksin käsin sumuttaa myrkkyä pesän oletettuun sijaintiin. Vittu miten vihaista surinaa ja ropinaa kun ne mua kiersi ja tipahteli kuolleina maahan.
    Itte ihan kesätamineissa
    Tuli ohimennen ovella moikatessa se ampparipesä puheeksi, kun niitä parveili siinä ulko-oven lähelläkin niin vietävän paljon.

    Jonkun pitäis kehittää joku ampiaissinko, jolla kertalaakista sais tuhottua aina yhden pesän.
    Haulikolla ei viitsi seiniä rei'ittää vaikka nyt ekana tuli mieleen.
    Ehkä joku haulikkoon ladattava patruuna, jossa nestemäistä helposti haihtuvaa myrkkyä (ei pilaa piippua) joka paineella iskee ampiaispesän atomeiksi <3
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  8. #9988
    On täällä taas hieno aihe, mistä "keskustellaan"...

    Vaikken mikään hirveän paha ötökkä kammoinen olekaan, niin muutama video meni yli hilseen - hyi hitto Hienoa yrittää käydä nukkumaan, nuo videot mielessä. Kiva kun heräät siihen, että esim. korvaa kutittaa ja muistelet näitä juuri nähtyjä videoita...

    Ei kai meillä Suomessa kuitenkaan tälläisiä ole...?

     
     
  9. #9989
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Itte ihan kesätamineissa
    Tuli ohimennen ovella moikatessa se ampparipesä puheeksi, kun niitä parveili siinä ulko-oven lähelläkin niin vietävän paljon.

    Jonkun pitäis kehittää joku ampiaissinko, jolla kertalaakista sais tuhottua aina yhden pesän.
    Haulikolla ei viitsi seiniä rei'ittää vaikka nyt ekana tuli mieleen.
    Ehkä joku haulikkoon ladattava patruuna, jossa nestemäistä helposti haihtuvaa myrkkyä (ei pilaa piippua) joka paineella iskee ampiaispesän atomeiksi <3
    Vuorisuolaa? Ja mun oli pakko olla kunnon tamineissa. Ainoa joka uskalsi haastaa pimpiäiset, ja samalla ainoa jolla turpoaa ilmatiet umpeen jos osuu. Sama homma kun kiukkunen metso majoittu tontille, munhan sekin piti häätää.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #9990
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    On täällä taas hieno aihe, mistä "keskustellaan"...

    Vaikken mikään hirveän paha ötökkä kammoinen olekaan, niin muutama video meni yli hilseen - hyi hitto Hienoa yrittää käydä nukkumaan, nuo videot mielessä. Kiva kun heräät siihen, että esim. korvaa kutittaa ja muistelet näitä juuri nähtyjä videoita...

    Ei kai meillä Suomessa kuitenkaan tälläisiä ole...?
    Näihin tunnelmiin itse menossa just nyt nukkumaan.

    Miettisin kans äsken samaa, että tuleeko jännät unet ja heräämiset.
    Yleensä tulee.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #9991
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Voi perkele ku tapakeksii tapoja olla hankala, mikään ei suju niiku pitäis!

     
     
  12. #9992
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Meillä oli kerran olohuoneen ikkunan vieressä reikä josta ampiaiset keksivät mennä seinän sisään ja perustaa suurperheen. Huomattiin tämä suurperhe ilmeisesti liian myöhään, kun siinä vaiheessa pesällä kävi jatkuva ralli, ampiaisia arviolta useampia satoja.
    Odotin iltaan että liikenne hiljeni, menin raidipurkin kanssa pesän ovelle, koputin kauniisti ja päästin koko purkin raidia reiästä sisään. Kun purkki oli tyhjä niin reikään imuri. Näin nämä vihulaiset oli helppo kerätä talteen, imurin täydeltä ampiaisia, kyl mua nauratti.
    Loppui se rellestys meidän seinässä.

     
     
  13. #9993
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Toimii varmaan, tosin niinhän toimii sekin, että heitetään uimataidoton altaan syvään päähän.
    Joko oppii tai sitten ei.

    Perjantai-vääntöä aiheesta käytetyn tavaran hinnoittelu.
    Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut sille, miksi käytetty mekaaninen saa maksaa korkeintaan puolet ovh:sta.
    KGO & Twist

     
     
  14. #9994
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Toimii varmaan, tosin niinhän toimii sekin, että heitetään uimataidoton altaan syvään päähän.
    Joko oppii tai sitten ei.

    Perjantai-vääntöä aiheesta käytetyn tavaran hinnoittelu.
    Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut sille, miksi käytetty mekaaninen saa maksaa korkeintaan puolet ovh:sta.
    Mistäs moinen hinta määritelmä on syntynyt? eihän mikään muukaan materia välittömästi putoa puoleen hintaan jos on käytössä ollut...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  15. #9995
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mistä se hinta katsotaan, suomen kaupoista vai fasttekiltä?

     
     
  16. #9996
    Alkaa hinnat kyllä hiukan vääristyä jos aidon myyntihintaa verrataan kopion kiinan hintaan IMHO.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  17. #9997
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Alkaako pienimuotonen väittely
    Ah, sitä odotellessa... Kunnon perjantaiaihe
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #9998
    Voihan myyjä myydä tavaransa vaikka 70 prosenttia halvemmalla. Tai sitten ei anna toiselle vaikka tarjoaisi enemmän kuin uusi maksaa. Jo on pohdinnan aihe

     
     
  19. #9999
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Alkaako pienimuotonen väittely
    Ah, sitä odotellessa... Kunnon perjantaiaihe
    Juuh, tästä saadaan vielä hyvä vääntö ja parit bannit päälle
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  20. #10000
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Alkaa hinnat kyllä hiukan vääristyä jos aidon myyntihintaa verrataan kopion kiinan hintaan IMHO.
    Ai miten niin? Ei voi verrata, mulla lähtee rahalla ostettu chinaray ilmaiseksi kiertoon
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •