Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 491 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3914414814874884894904914924934944955015415919911491 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,801 - 9,820 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #9801
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No tuo sikari, Cohiba, kyllä houkuttaa, mutta olen vapotellut osaan noista inhon.
    Plus sinänsä tyhmähköä nillittää, ~10€/50 ml ei ole nesteeksi kallista, mutta tiivisteeksi imo alkaa jo vähäsen olla.
    Ei se Copsa oikeasti ole kallista, vaan Capellat ja FW tiivisteet on vaan niin halpoja kun niitä tuotetaan niin paljon että niitä oikeasti ajetaan tankkiautoilla ja varastoidaan tynnyreissä. Sitä varten se Copsa vaan näyttää "kalliimmalta" kun se laitetaan siihen viereen myyntiin.

     
     
  2. #9802
    Tuosta tinnituksesta vielä, että mulla se vieraili joitain vuosia sitten toisessa korvassa. Alkoi yllättäen, duunissa oli muutto ja muuttolaatikoitani pinosin eli sinänsä selkeä ponnistelun aiheuttama sisäkorvan verenkiertohäiriö. Muutamaan otteeseen sai työlekurilla rampata ennen kuin sain lähetteen erikoislääkärille. Hän ehdotti Betaserc-nimisiä tabuja, koska niitä oli kuulema onnistuneesti käytetty Jenkeissä tinnituksen hoitoon. Usemman viikon niitä popsin ja voi luoja se hiljaisuus oli jotain aivan uskomatonta.. Sitten aloin tiputtamaan annostusta lääkärin ohjeiden mukaan, muistaakseni siinäkin meni useampi viikko. Kertaalleen jouduin nostamaan takaisin, kun perskeleen kohina palasi. Mutta ei ole sen jälkeen kuulunut. En nyt muista mitä noi tabut maksoi, mutta edullisia ne joka tapauksessa oli eli kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos ei ole vielä niitä kokeillut.

     
     
  3. #9803
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Vähän vaihtelua Kingin lukemiseen



    Katotaan sit josksu kun saa Judas Priestin luettua, et miten hyvin onnistuivat tekemään kirjoista pelit. Ja eihän siinä taas ole kuin about 50€ arvosta painoa kirjahyllyyn lisää

     
     
  4. #9804
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja stolli Näytä viesti
    Tuosta tinnituksesta vielä, että mulla se vieraili joitain vuosia sitten toisessa korvassa. Alkoi yllättäen, duunissa oli muutto ja muuttolaatikoitani pinosin eli sinänsä selkeä ponnistelun aiheuttama sisäkorvan verenkiertohäiriö. Muutamaan otteeseen sai työlekurilla rampata ennen kuin sain lähetteen erikoislääkärille. Hän ehdotti Betaserc-nimisiä tabuja, koska niitä oli kuulema onnistuneesti käytetty Jenkeissä tinnituksen hoitoon. Usemman viikon niitä popsin ja voi luoja se hiljaisuus oli jotain aivan uskomatonta.. Sitten aloin tiputtamaan annostusta lääkärin ohjeiden mukaan, muistaakseni siinäkin meni useampi viikko. Kertaalleen jouduin nostamaan takaisin, kun perskeleen kohina palasi. Mutta ei ole sen jälkeen kuulunut. En nyt muista mitä noi tabut maksoi, mutta edullisia ne joka tapauksessa oli eli kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos ei ole vielä niitä kokeillut.
    Tää oli muuten elämää isompi vinkki, KIITOS.

    Yllättäen kukaan lääkäri ei ole ikinä edes vihjannut mulle koko ..tun lääkkeestä ja intissä tarjottiin diapameja. Vaunun ampujana en nähnyt kovin järkevänä heilua bentsopäissäni kovat putkessa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  5. #9805
    En tosiaankaan muista mitä noi maksoi, mutta muistan vaan apteekissa ajatelleeni, että eipä ollut kallista. Voihan se olla, että eivät auta, mutta toisaalta tossa kohtaa muistan itse miettineeni pidemmän valvomisen jälkeen, että ihan sama, kaikki käy ja kokeillaan. Kurkkasin pikaisesti ja ton Betasercin lääkeselosteessakin mainitaan, että tinnituksen hoitoon. Peukkuja

    Lisäyksenä vielä, että mulla taisi annostus olla 1 tabu (en muista vahvuutta) kolme kertaa päivässä ja piti olla tarkkana, että ottaa aina samaan aikaan. Ja oisko ollut niin, että ainakin neljä viikkoa popsin siitä lähtien, että möykkä loppui. Sitten aloin tiputtamaan viikko kerrallaan 3/4 tabua kolme kertaa päivässä, seuraavaksi 1/2 tabua kolme krt pvässä ja tässä kohtaa piti nostaa edelliseen takaisin, sit pettääkin jo muisti, mutta oisinko popsinut kaksi viikkoa putkeen 3/4 tabuja kunnes kokeilin tiputtaa uudestaan puolikkaisiin ja sitten se viikko taas 1/2 tabua 3 krt pvä ja vika viikko 1/4 tabuja.

    Hyi olkoon, se oli kyllä kamalaa. Jotenkin sitä ei todellakaan ollut tajunnut miten inhottavaa ja kuluttavaa se ylimääräisen kohina, suhina, ujellus on ennen kuin se koki itse.

     
     
  6. #9806
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    BETASERC - Lääkeopas - Tohtori.fi

    Enimmillään 33 senttiä per pilleri.

     
     
  7. #9807
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pitää kysäistä serkulta että onko tota kokeillut, luulisin että on mutta jos kerran kaikille sitä ei edes tarjota niin... Paras kysyä silläkin uhalla että jos on kokeillut niin sieltä tulee "luuleksä etten oo kaikkee kokeillu tähän!!!"

     
     
  8. #9808
    Joo täälläkin tinnitus seurana, ikää 19v :/ Eipä oo noita tarjottu mullekkaan..

     
     
  9. #9809
    Mulla on ollu tinnitusta koko elämäni ajan. Pienenä luulin että kaikilla korvat ulvoo ja vinkuu jatkuvasti. Joskus se kovasti häiritsee, mutta kaikkeen tottuu.

     
     
  10. #9810
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Vähäsen hävettää. Aloitettiin täs kattomaan star warsseja ja huomasin ettän mä oon nähny episode II:stä.

     
     
  11. #9811
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kemistit, mistä mä saan mittalaseja edullisesti? 10ml ja 25ml lähinnä.

     
     
  12. #9812
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Kemistit, mistä mä saan mittalaseja edullisesti? 10ml ja 25ml lähinnä.
    Minulta pk:n hinnalla

     
     
  13. #9813
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    No perhana, kyllähän minä niistä enemmänkin maksan. Pistänpä YV

     
     
  14. #9814
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Jos on ässä lisää ylimääräisiä ni mnääki voin ostaa



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  15. #9815
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    S:ssä lopeta jo ei kukaan voi olla noin avulias

     
     
  16. #9816
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Hieno mies se on, tänään sain taas siltä postia jossa oli mm. uus tankki RSST:hen. Eikä raha kelpaa.

     
     
  17. #9817
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Tiedän, muutamaan otteeseen on tullut itsellekkin tarjouksia yvnä kyseiseltä herrasmieheltä tässä ajan saatossa

     
     
  18. #9818
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ässä on ÄSSÄ
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #9819
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Kävin ruuvaamassa molemmista akut pois.

    Eikös täälläkin jonkun k101 ruvennut yksinään pöydällä suhisemaan?

     
     
  20. #9820
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    On ne kaleppo ollu tääläkin muutamaan otteeseen silloon ku tapahtu
    Ihan suomalaisesta kaupasta molemmat. Eivätkä kauaa kerenneet olemaan

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •