Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 14 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 410111213141516171824641145141014 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #261
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Tänään tipahti postilaatikkoon Pink Spotin Bluspottia. Heilahti heti kakkoseks mun lempparimakulistalla, fsUSA:n Jager Bombin perään! =)
    Kerro vähän tarkemmin tuosta mausta...olen kiinnostunut. Ajattelin itse myös tilata tuota samaa...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #262
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Tänään tipahti postilaatikkoon Pink Spotin Bluspottia. Heilahti heti kakkoseks mun lempparimakulistalla, fsUSA:n Jager Bombin perään! =)
    Kerro vähän tarkemmin tuosta mausta...olen kiinnostunut. Ajattelin itse myös tilata tuota samaa...
    http://www.e-savuke.com/forum/e-nest...2.html#msg5892
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  3. #263
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #264
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio


     
     
  5. #265
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ko2610 Näytä viesti
    http://www.youtube.com/watch?v=DxGsMUguKO4&feature=related
    ai miten herkästi sointuvat yhteen

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #266
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Tänään tipahti postilaatikkoon Pink Spotin Bluspottia. Heilahti heti kakkoseks mun lempparimakulistalla, fsUSA:n Jager Bombin perään! =)
    Kerro vähän tarkemmin tuosta mausta...olen kiinnostunut. Ajattelin itse myös tilata tuota samaa...
    Uussavuton kerkeskin jo väliin, mutta omani kumminkin 18mg - vahvuudella ja juurikin raikkaan hedelmäisen makuista tämä, kun eGon 1000mah akulla ja 510 normiatoon driptippailen. Hankala nimetä tiettyjä hedelmiä tästä. Välillä maistuu hengittäessä mustikka, välillä vähän ananaksen makuista ja välillä jälkimaku on sitruunainen. Hyvää kamaa kumminkin ja suosittelen kokeilemaan. =)
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  7. #267
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Olin tossa pari päivää sitten kaverin teatteriesitystä kattomassa, ja savukoneella kun pöläyttivät usvaa ilmoille niin olipas muuten tuttu haju mikä siitä tuli. Mahtaakohan siinä savunesteessä olla PG:tä tai VG:tä?

     
     
  8. #268
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Olin tossa pari päivää sitten kaverin teatteriesitystä kattomassa, ja savukoneella kun pöläyttivät usvaa ilmoille niin olipas muuten tuttu haju mikä siitä tuli. Mahtaakohan siinä savunesteessä olla PG:tä tai VG:tä?
    PG:tähän se on... saakohan sitä nallekarkkiversiona??? :P

     
     
  9. #269
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Yhden kanisterin kyljessä lukee 70% water, 30% glycerine. Toisen kanisterin tiedoissa ei sanota sisältöä.

    Ei, en ole kokeillut höyryttää savukoneilla! (turhan isot tankit verrattuna eGo-T )

    Joskus kuulin, että jotain tuoksuaromeja olisi saatavilla, mutta ne eivät kaiketi ole kovin suosittuja.

     
     
  10. #270
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Yhden kanisterin kyljessä lukee 70% water, 30% glycerine. Toisen kanisterin tiedoissa ei sanota sisältöä.

    Ei, en ole kokeillut höyryttää savukoneilla! (turhan isot tankit verrattuna eGo-T )

    Joskus kuulin, että jotain tuoksuaromeja olisi saatavilla, mutta ne eivät kaiketi ole kovin suosittuja.
    Niitä on eri "vahvuuksia" eli ilmeisesti eri PG/VG suhteilla. Löytyy niitä aromiliemiäkin, kun viitsii hakea. Yhden valmistajan tuoteseloste sanoo, että neste on elintarvikelaatua ja sisältää monopropyleeniglykolia. Olisi siis mitä ilmeisimmin aivan turvallista käyttää. Siihen sekaan koko leka nokotiinilientä ja vapefest käyntiin

     
     
  11. #271
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Hah! Tänään bongasin ensimmäisen kerran höyry-ihmisiä livenä oman kaveripiirin ulkopuolelta. Riihimäen Prisman pihalla nuoripari höyrytteli ja pakkohan sitä oli ohi kävellessä kysyä, että onko ego-t vai tornado tank

    Tämän kolmen kuukauden aikana mitä itse on tullut höyryteltyä, ei Hyvinkää - Riihimäki -akselilla ole tosiaan näkynyt muita alan harrastajia. Harvinaista tuntuu edelleen olevan.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  12. #272
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    32

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja e-Mika Näytä viesti
    Hah! Tänään bongasin ensimmäisen kerran höyry-ihmisiä livenä oman kaveripiirin ulkopuolelta. Riihimäen Prisman pihalla nuoripari höyrytteli ja pakkohan sitä oli ohi kävellessä kysyä, että onko ego-t vai tornado tank

    Tämän kolmen kuukauden aikana mitä itse on tullut höyryteltyä, ei Hyvinkää - Riihimäki -akselilla ole tosiaan näkynyt muita alan harrastajia. Harvinaista tuntuu edelleen olevan.
    Hui. Ite aina Prismaan mennes ja pois tulles on piippu huules.
    Pelästyin jo, että mulle on tultu juttelee, mut havahduinkin, että en muista tuollaista tapausta :P
    Riihimäeltä siis ollaan.
    Ite en oo törmänny toisiin höyryttelijöihin, mutta en kyllä juurikaan huomioi toisia ihmisiä ympärilläni. :-\

    "Vaping, 'cause smoking is so mainstream"

     
     
  13. #273
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Riihimäellä asiat hyvin Ei ole Turussa vastaan tullu ku yks ei kaveri joka nyt on sitten lopettanu rivan imemisen ja alkanu taas mallu palamaan..

     
     
  14. #274
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Re: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Eilen baarissa poke pyysi tulla henkilökunnalle näyttämään e-savukettani kun luulivat että poltan sikaria... kävin näyttämässä ja saman tein meinasivat hommata itselleen samanlaiset
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  15. #275
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Hifimessuilla olin viime lauantaina ja höyryttelin menemään. Enpä bongannut muita höyryttelijöitä, mutta kun siinä pää-aulan baarin "terassilla" höyryttelin, niin vahtimestari tuli kyselee, että mikä tuo on? Sanoin, että sähkötupakka ja vesihöyryä on tämä "savu" mikä näkyy. Vahtimestari sanoi ok. ja että höyryttele vain. Hän ei ollut moista kuulemma ennen nähnyt, joten sentähden tuli tiedustelemaan. =)

    Asiasta nesteisiin, niin tänään tipahti ecigsoutletin Whiskey - nestettä postilaatikkoon. Tässä driptippailen parhaillaan 510-atoon tököttiä ja maku imitoi aika hyvin kunnon skottilaisen singlemaltin turpeensavuista jälkimakua. Ei mikään tajunnanräjäyttävä neste, mutta ei tämä pahaakaan ole. Kahvin kanssa esim. maistuu vallan mainiosti ja maistuu tämä sellaisenaankin.

    Jos siis olet skottiviskin ystävä, niin suosittelen testaamaan. Jollet, niin en suosittele.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  16. #276
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Jos siis olet skottiviskin ystävä, niin suosittelen testaamaan. Jollet, niin en suosittele.
    Onko millasta?? savusta vai ihan perus viskiä??

     
     
  17. #277
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Jos siis olet skottiviskin ystävä, niin suosittelen testaamaan. Jollet, niin en suosittele.
    Onko millasta?? savusta vai ihan perus viskiä??
    Minäpäs testasin Peleonin Whisky aromia... ehkä se jonkun mielestä voi viskiltäkin maistua, mutta jostain pompsahti mieleen Kippari savujuusto. Savun makua siis on eikä ollenkaan paha, mutta ei jatkuvaan käyttöön ainakaan ilman blandista.

     
     
  18. #278
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Jos siis olet skottiviskin ystävä, niin suosittelen testaamaan. Jollet, niin en suosittele.
    Onko millasta?? savusta vai ihan perus viskiä??
    Jaa skottiviski? Skottilainen single malt on aina savun makuista, koska polttavat kypsytystynnyreiden sisäpinnan, saadakseen savunmaun viskiin. =)
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  19. #279
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Jos siis olet skottiviskin ystävä, niin suosittelen testaamaan. Jollet, niin en suosittele.
    Onko millasta?? savusta vai ihan perus viskiä??
    Jaa skottiviski? Skottilainen single malt on aina savun makuista, koska polttavat kypsytystynnyreiden sisäpinnan, saadakseen savunmaun viskiin. =)
    eli nestekki on savunen sen verta heikko tuo vuski tuntemus.. Sen tiiän mitä alkosta otan mukaan jos käyn

     
     
  20. #280
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Re: Vs: HÖYRYCHAT "Off topic" osio

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti

    eli nestekki on savunen sen verta heikko tuo vuski tuntemus.. Sen tiiän mitä alkosta otan mukaan jos käyn
    Jep. Eli neste koittaa vain matkia skottiviskin jälkimakuna ilmenevää savuisuutta. Muuten tuo neste ei muistuta kyllä oikeastaan mitenkään viskiä, mutta eihän se jekkupommikaan nyt ihan jagermeisterilta maistu. =)

    P.s. En oo itekään mikään viskiexpertti, mutta tykkään viskeistä ja ostin joskus jonku viskikirjan, missä oli sitte pintaraapasu noihin eri maiden viskihommeleihin ja valmistuksiin.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •