Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 105 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 555951011021031041051061071081091151552056051105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,081 - 2,100 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #2081
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mua ois kyllä kiinnostanu selvittää toi homma.. :/
    No, nyt tuli jussilta YV:tä, mutta edelleen koko jupakka kuulemma johtuu siitä, että mä "perustin oddyketjun alunperin kaninkoloketjuna" eikä ilmeisesti noi ketjussa näkyvät otsikotkaan todista mitään ja se on vaan mun muistivirhe..?

    Muutenkaan en käsitä, miten jonkun ketjun otsikosta seuraa tämmöstä sekoilua, oli se sitten minkälainen otsikko hyvänsä (kunhan nyt ei henkilökohtaisuuksiin mene, tai ole kohdistettu kehenkään)..
    Ai eikö Jussia bannattu?

     
     
  2. #2082
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ai eikö Jussia bannattu?
    Ainakin 17:33 tuli viestiä venemieheltä.

    Eikä mua se haittaa ollenkaan, vaan kuten olen monta kertaa sanonut, haluisin saada tän homman jo vihdoin selväks.
    Eikä ketjun sulkeminenkaan ollut mun tarkotuksena, mutta ymmärrän hyvin ylläpidon ratkasun, kun sen verran huuteluksi on mennyt muutamaankin otteeseen..

     
     
  3. #2083
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    eiköhän hän vielä pientä soppaa tule keittämään. enpä usko että tällä siitä päästiin. mutta jos ihminen ei tajua järkipuhetta ja luulee kaikkien olevan häntä vastaan...
    tää oli siis kolmas kerta kun yritettiin tulla toimeen. varoitettu viimeksi aamulla. paheni vaan.
    melkoista draamaa, keksitään jotain muuta? (foorumilla varovainen hiljaisuus)
    Ei oleollut tarkoitushäiriköidä, muttakunvalehtelijaksisyytetäännii kaion omallasivullasaapuolustautua. Kysymyshänoli siitä charun olinimennyt
    oddy sivunkaninkolo tms.sivuksi jamoneenotteesee kielsininn tehneenxs. Sanoit ettäsinulla taallessa viestit, niin voit varmasti todistaa väittee i oikeaksi. sitten tuo, en kirjoitellut iltapäivälläsivulle jollain mujlla nimimerkillä vaikka joku niinarveli.

    Käsitellään tämä nyt rauhassa täällä.

     
     
  4. #2084
    Banned

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    221
    Sorry ed viestin typot, kone temppuilee

     
     
  5. #2085
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Missäköhän vaiheessa mä oon kieltäny niin tehneeni?
    Johan sen ketjustakin näkee mitä otsikoita siinä on ollut ja missä järjestyksessä ja se tuntuu olevan selvää kaikille muille, paitsi sulle!

    Ja miten hitossa jostain otsikosta (jossa ei siis ketään mainittu nimeltä, tai haukuttu) tulee ~9kk kestävä vihanpito/mustamaalaus jakso!?

     
     
  6. #2086
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Onhan tämä alue off topic osio, mutta täytyy nyt kyllä sanoa, että en haluaisi seurata tätä samaa köydenvetoa näissä muissa osioissa. Olisko Luuponen mahdollista, että tulisi myös osio: "the fight", jossa puidaan riitoja ja epäselvyyksiä?
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  7. #2087
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Onhan tämä alue off topic osio, mutta täytyy nyt kyllä sanoa, että en haluaisi seurata tätä samaa köydenvetoa näissä muissa osioissa. Olisko Luuponen mahdollista, että tulisi myös osio: "the fight", jossa puidaan riitoja ja epäselvyyksiä?

    ei huono

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  8. #2088
    Eikö ne epäselvyydet voisi puida yv välityksellä niin olisi sitten niillä joilla on oikeasti jotain asiaa puida niitä täällä muiden kesken?

     
     
  9. #2089
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Kannatan myös ketjua missä voisi jatkaa näitä selvittelyjä jokainen, jos haluaa.

     
     
  10. #2090
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mua ois kyllä kiinnostanu selvittää toi homma.. :/
    No, nyt tuli jussilta YV:tä, mutta edelleen koko jupakka kuulemma johtuu siitä, että mä "perustin oddyketjun alunperin kaninkoloketjuna" eikä ilmeisesti noi ketjussa näkyvät otsikotkaan todista mitään ja se on vaan mun muistivirhe..?

    Muutenkaan en käsitä, miten jonkun ketjun otsikosta seuraa tämmöstä sekoilua, oli se sitten minkälainen otsikko hyvänsä (kunhan nyt ei henkilökohtaisuuksiin mene, tai ole kohdistettu kehenkään)..
    Tollasesta ihmisestä tulee vaiva veikaan että pommitaa jatkossa entistä enemmän

     
     
  11. #2091
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eipä se Oddyn menekki tuohon otsikkoon kaatunut (oliko alkup. sanamuoto muuten "Se paskempi"), kyllä se aikas universaalisti tyrmättiin.
    KGO & Twist

     
     
  12. #2092
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Tais oddy olla antihöyryjumalan tuotos, kylvänyt huonoa mieltä ja mainetta höyryttelijöille. Tuo mainioilla ideoilla mahdollisimman huonosti toteutettu värkki mikä aiheuttaa eriäviä mielipiteitä.

     
     
  13. #2093
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mjooh, sain mä kahdesta Oddystä kasattua yhden suht kivasti toimivan.
    KGO & Twist

     
     
  14. #2094
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    Lainaus Alkuperäinen postaaja venemies Näytä viesti
    sitten tuo, en kirjoitellut iltapäivälläsivulle jollain mujlla nimimerkillä vaikka joku niinarveli.
    Mua kiinnostaa eniten tämä "aina vihainen", kuitenkin 4 viestiä ilman yhtään virhettä. Se on ainakin selvää että venemies se ei ollut, koska "aina vihainen" sanoi itsekin että "Kysykää wiziltä tuliko viesti sieltä mistä "tiesitte"?"

     
     
  15. #2095
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eipä se Oddyn menekki tuohon otsikkoon kaatunut (oliko alkup. sanamuoto muuten "Se paskempi"), kyllä se aikas universaalisti tyrmättiin.
    "Se huonompi" oli akuperäisessä otsikossa (joka löytyy edelleen siitä ketjusta).

    Nyt selvis sitten, että se "kaninkolo-otsikko" oli loukkaava, koska se oli "arizonan toimittama" ato ja siitä syystä tämä meikäläisen syyttely milloin mistäkin asiasta on oikeutettua..?



    Alkaa ymmärrys pikkuhiljaa loppumaan..

     
     
  16. #2096
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Nooooooo, josko tuon nyt sais ainaki toistaseksi kuopattua. Ilon kautta!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #2097
    Reilun päivän ollu poissa foorumilta ja täällä ollaan heti oltu legendaarisia
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #2098
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Mä oon AINA legendaarinen. Mutta en homolla tavalla, en.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #2099
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Reilun päivän ollu poissa foorumilta ja täällä ollaan heti oltu legendaarisia
    Se on sitä heti kun sä et oo pitämässä meitä ruodussa henkisellä ruoskallas.

     
     
  20. #2100
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Eikö ne epäselvyydet voisi puida yv välityksellä niin olisi sitten niillä joilla on oikeasti jotain asiaa puida niitä täällä muiden kesken?


    Mieluummin näkyvillä niin jää (kuten Charunkin mainitsi) todisteet sanomisista ja tekemisistä...
    Vaikka niitä voikin "editoida" (kaikki editit adminit kyllä näkee tarvittaessa).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •