Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

    1 50.00%
  • Mäkki

    0 0%
  • Burger King

    0 0%
  • Hyi, en syö

    1 50.00%
Sivu 102 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2529298991001011021031041051061121522026021102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,021 - 2,040 / 53982

Aihe: Höyry-Off-topic

  1. #2021
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    ^Et kai mulle banaania tarjoa?
    Alkoipas ahdistamaan todella paljon kaupassa käydessä. Hengissä selvittiin kuitenkin.

     
     
  2. #2022
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Pottu & Pipari auttaa vitutukseen ?

     
     
  3. #2023
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Internetissä on se huono puoli, että se tasapäistää liikaa, sillä kynäniskaisimmallakin näppylänaamalla on periaatteessa samat aseet kuin habaneroilla.
    Periaate "En sano mitään, mitä en tohtisi naamatusten pystybaarissa" auttaa kummasti.
    Mutta henkilökohtaisemmat släshit sitten asia eri, niistä suapi sanoa takaisin.
    KGO & Twist

     
     
  4. #2024
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Periaate "En sano mitään, mitä en tohtisi naamatusten pystybaarissa" auttaa kummasti.
    Kovin totta ja ainakin itse olen naamatustekin sen verran idiootti/vittumainen, että väitän vähintään 99% kirjotuksistani olevan sellaista jota voisin kasvotustenkin sanoa.
    Tosin monet viestini tällä foorumilla sisältävät myös huumoria tai sarkasmia, joka ei yleensä tekstin muodossa kaikille välity, etenkin jos olen kirjoittanut sen jollekulle jonka huumorin tiedän/kuvittelen olevan suunnilleen samoilla linjoilla omani kanssa ja joku ulkopuolinen sen lukee, niin saattaa välittyä väärä kuva sinne suuntaan.

     
     
  5. #2025
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670
    Mutta ongelma on se ettei ketään kiinnosta lukea samaa lässytystä kerta toisensa perään, niin miksi se on pakko aloittaa uudestaan aina, jos siihen on pienikin mahdollisuus? Sipsit ja lonkero on kyllä jo ostettuna iltaa varten, onhan sillä valtava viihdearvo

     
     
  6. #2026
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sarkasmi on pirun vaikea laji ja edellyttää vastaanottajaltakin älyä ja yleissivistystä, että osa kryptisemmistä aasinsilloista aukeaa.
    Parasta vittuiluahan on se, missä vastaanottaja tajuaa vasten hetken kuluttua tulleensa vittuilluksi.
    KGO & Twist

     
     
  7. #2027
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tuo "ostetaan poppareita ja höhötellään sivusta" on yksi internetin lieveilmiöitä, josta voisi sanoa jotain hyvinkin kriittistä ja profiloivaa, mutta loppupeleissä jokainen pelaa niillä merkeillä, mitä on annettu.
    KGO & Twist

     
     
  8. #2028
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Timohe Näytä viesti
    Mutta ongelma on se ettei ketään kiinnosta lukea samaa lässytystä kerta toisensa perään, niin miksi se on pakko aloittaa uudestaan aina, jos siihen on pienikin mahdollisuus? Sipsit ja lonkero on kyllä jo ostettuna iltaa varten, onhan sillä valtava viihdearvo
    Tännehän on tullut varsin paljon uusia käyttäjiä, jotka eivät varmaan ole niitä vanhoja juttuja lukeneet, niin pitäähän heitäkin ajatella ja viihdyttää.

     
     
  9. #2029
    Pari päivää sitten iskettiin uusi käyttäjäennätys.
    Pikkironkeloija


     
     
  10. #2030
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Itse en taas tajua tuota "kaikissa on vikaa" asennetta. Jos asiakas reklamoi asiallisesti ja kauppias sanoo että mene ostamaan norttia niin siinä ei ole kyllä tasan varmasti kaikissa yhtä paljon vikaa. Tuollainen "osta norttia" kommentti on mun mielestä yhtä mautonta ku että vaikka rahapeliongelmainen asiakas olis ostamassa lautapelikaupasta afrikantähteä ja menis asiallisesti reklamoimaan että "tästä paketista puuttui pelilauta" niin sille sanottais että "no mee saatana pelaamaan jokeripokeria niin ei ahdista!"

    Valtaosa asiakkaiden posteista on kuitenkin täysin asiallisia.

    En myös ymmärrä tuota jatkuvaa charunin sotkemista tasaisin väliajoin milloin mihinkin jupakkaan vaikka ei suurimpaan osaan tapauksista liitykkään millään tavalla.


    E: No nyt siellä ketjussa kauppias taas yrittää keksiä miten on asiat menny vaikka edellisessä charunin postauksessa on linkki mistä voi todeta miten ne otsikoinnit on mennyt

     
     
  11. #2031
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    ^Sitähän mäkin haluaisin selvittää, että mikä siinä on, että meikäläinen aina tarttee imeä mukaan noihin jussin häröilyihin (olenko ainoa, jonka nimimerkki on jäänyt mieleen vai?) ja sitten jos jotain perusteluineen kirjotan, niin se vaan kuitataan paskapuheeksi, tai totuuden vääristelyksi ilman minkäänlaista näyttöä..
    Nytkin kun kysyin, että mikä hiertää, tai mistä johtuu, niin jussi ei nähtävästi suostu siihen vastaamaan..

     
     
  12. #2032
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No kyllä sen jo luulisi olevan selvää, että pelaa vähäsen eri säännöillä?
    Onhan näitä nähty erinäisissä muissa yhteyksissäkin, tuhma defu!
    KGO & Twist

     
     
  13. #2033
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243


    Mua kyllä oikeesti kiinnostas tietää mistä toi hyökkäävyys meikäläistä kohtaan kumpuaa ja voisiko sen mahdollisesti jotenkin lopettaa..
    Sinänsä ei kiinnosta paskan vertaa mitä jussi tekee, mutta se, että meikäläistä aletaan aina välillä vetämään mitä käsittämättömiin gateihin mukaan nyppii kyllä melkosesti, etenkin kun mulla ei ole mitään hajua syystä tai muutenkaan mitään tekemistä koko asian kanssa..

     
     
  14. #2034
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No aina tulee joku, jota syyttää (mä yleensä bashaan defua), se on ihan sitä psykologiaa.
    Kai sä oot sen muroihin joskus kusaissut jollain tasolla.
    Turha sitä on murehtia, eipä se sillä lopu kun on vauhtiin päässyt.
    KGO & Twist

     
     
  15. #2035
    *tirsk*

    Ei mulla muuta tähän hätään.

     
     
  16. #2036
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    mitähän tosta sopasta tulee.

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  17. #2037
    Mulla kyllä oikeestaan kiinostas saada vastaus tuohon Charunin kysymykseen, mutta ei näköjään onnistukkaan niin helposti.

     
     
  18. #2038
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Eipä näytä onnistuvan ei...

    Ei toi nyt mun mielestä mikään mahoton kysymys ole..?

     
     
  19. #2039
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    No jo nyt on rkele, kun ei ahdistus meinaa loppua millään. Ahdistuslääkkeistä ihan pöhnässä, mutta silti ahdistaa.

     
     
  20. #2040
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Daniel Näytä viesti
    No jo nyt on rkele, kun ei ahdistus meinaa loppua millään. Ahdistuslääkkeistä ihan pöhnässä, mutta silti ahdistaa.
    Tuli puputettua paria eri "ahdistuslääkettä" tuossa jokunen vuosi sitten. Ainoo mitä tapahtu oli se, että veijari ei enää reagoinu kosketukseen kunnolla ja nukutti niin saakelisti. Alkoholi on paras ja samalla ehdottomasti huonoin lääke. Ehkä ne lääkkeetkin tepsii pahoihin tapauksiin, itellä ainakin oman diagnoosin mukaan suht lievä.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •