Sivu 17 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 713141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 367

Aihe: Wotofo Serpent RTA

  1. #321
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Lankojen päät ottaa kiinni kammioon. Leikkaa ne lyhyemmiks. Siitä yleensä johtuu noi ohmien heittelyt.
    Eli toisin sanoin oikosulku.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  2. #322
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    rätiriti rallaa tää heittää vaikka vähennän pumpulia ja ties mitä
    en saa miellyttäviä höyryjä mitenkään
    Joskus wikkaa liikaa heti täytön jälkeen. Tekeekö siis jatkuvasti samaa? Onko ne pumpulit nyt tasasesti siinä coililla? Tarpeeks paksusti kun laittaa pumpulia, niin pitäis rätinä loppua. Sitten vaan trimmaa päät hyvin, että saa nestettä, muuten taas maistuu palaneelle.

     
     
  3. #323
    Serpent mini 22mm tuli hankittua. Mahtava laite! Aiempaa setupointikokemusta on muutaman vuoden takaa vivi novan silica pelleilystä, mutta siitä huolimatta onnistui helposti ketjussa olleiden ohjeiden avulla (kiitoksia). Piti tilata Pico 75w ihan vain tämän kaveriksi !

     
     
  4. #324
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Joskus wikkaa liikaa heti täytön jälkeen. Tekeekö siis jatkuvasti samaa? Onko ne pumpulit nyt tasasesti siinä coililla? Tarpeeks paksusti kun laittaa pumpulia, niin pitäis rätinä loppua. Sitten vaan trimmaa päät hyvin, että saa nestettä, muuten taas maistuu palaneelle.
    https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...kpl-05ohm.html voiko se johtuu näistä coileista?

    on 10 erivideoo katottu ja aina tosi epämiellyttävät höyryt, rätisee ritisee

     
     
  5. #325
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    https://happyjuice.eu/fi/tankit-ja-t...kpl-05ohm.html voiko se johtuu näistä coileista?

    on 10 erivideoo katottu ja aina tosi epämiellyttävät höyryt, rätisee ritisee
    Tottahan se siitäkin voi johtua, mutta yleensä rätinän syy löytyy pumpulista. Kokeiles tehä toi sama setuppi mikä sulla oli edellisellä sivulla, mutta siten, että coilin kiepit on ihan pikkasen irrallaan toisistaan. Tämä tekee sen, ettei neste pääse "sulkeutumaan" tohon coilin ympärille ja kiehauttaessa nesteen pintajännitteen rikkoutuessa räkäsee.

    Nyt oli muuten jonkinlainen raapasu myös yleisfysiikan opeista

    Edit:
    Toki se helpoin vaihtoehto: Alkuun vaan enemmän poweria, ilmansäätö mahdollisimman tiukalla (ei roiski suuhun niin helvetisti). Sitten kun ei enää poksu niin avot!

     
     
  6. #326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Tottahan se siitäkin voi johtua, mutta yleensä rätinän syy löytyy pumpulista. Kokeiles tehä toi sama setuppi mikä sulla oli edellisellä sivulla, mutta siten, että coilin kiepit on ihan pikkasen irrallaan toisistaan. Tämä tekee sen, ettei neste pääse "sulkeutumaan" tohon coilin ympärille ja kiehauttaessa nesteen pintajännitteen rikkoutuessa räkäsee.

    Nyt oli muuten jonkinlainen raapasu myös yleisfysiikan opeista

    Edit:
    Toki se helpoin vaihtoehto: Alkuun vaan enemmän poweria, ilmansäätö mahdollisimman tiukalla (ei roiski suuhun niin helvetisti). Sitten kun ei enää poksu niin avot!

    En oikein osaa ees kuivailla tätä, mutta tosi epämiellyttävä oon tehny pari,kolme setuppia tolla tomassin guidella ja sitte oon kattonu ties kuinka monta videota ja vääntänyt siinä samalla.

    Entä kun käytän tätä power modella? eikös ss lankaa voi käyttää lämpösäädölläkin?

    Tää on jännä kun porukka on valitellut kuivasta, mut ite en saa mitenkään iskemään kuivaasen sijaan rätiseeritisee ja vaikka mitä

     
     
  7. #327
    En tota lankaa suosittelis kyl lämpöpuolelle ku siin on ydinlanka vaan rosteria ja ulkolanka kanthalia. Ihan wattiajoonha toi on tarkotettu. Samankaltaista lankaa oon itekki tykänny serpenttiin laittaa. Tosin oma on täyskanthalia. Kylhä ne vähä eri taval käyttäytyy. Ootko rapsutellu coilin et kiepit lämpenee tasaisesti?

     
     
  8. #328
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    En tota lankaa suosittelis kyl lämpöpuolelle ku siin on ydinlanka vaan rosteria ja ulkolanka kanthalia. Ihan wattiajoonha toi on tarkotettu. Samankaltaista lankaa oon itekki tykänny serpenttiin laittaa. Tosin oma on täyskanthalia. Kylhä ne vähä eri taval käyttäytyy. Ootko rapsutellu coilin et kiepit lämpenee tasaisesti?
    Kyllä juu, nyt laskin 40 watista watit 28 wattiin, rätinä hävis ja höyryä tulee samallailla kun 40w pintamissa?

    Mitäs helv?

     
     
  9. #329
    Liikaa watteja sit luultavasti. Ite oon viidellä kiepillä ajellu n. 25 watin paikkeilla. Coili vaan siul kuumenee liikaa ku on liikaa tehoja.

     
     
  10. #330
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Liikaa watteja sit luultavasti. Ite oon viidellä kiepillä ajellu n. 25 watin paikkeilla. Coili vaan siul kuumenee liikaa ku on liikaa tehoja.
    Nii entiiä, näissä on se 5 puol kieppiä.

    Ajattelin vaa että toi rätinä ois johtunut siitä että pääsee liikaa nestettä, mut näköjään ei.

     
     
  11. #331
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähkö2016 Näytä viesti
    Nii entiiä, näissä on se 5 puol kieppiä.

    Ajattelin vaa että toi rätinä ois johtunut siitä että pääsee liikaa nestettä, mut näköjään ei.
    Paljon on tullut jo oppia noista kokeiluista. Pikku hiljaa sitä oppii mitä mikäkin rätinä tarkoittaa ja mitä eri muuttujia tuossa rakenteluprosessissa on. Peukkuja vain täältä!
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  12. #332
    No nyt toimii setuppi niinku pitää

    Eka ihmettelin hirveetä kurkkutuntumaa, mut onneks tuli testattua toista nestettä ennenkuin vaihto pumpuleita
    Meinaa kauhee kurkkutuntuma tossa the blackin black and bananassa.

    0.5 ohm claptoni ja 25-30w

    oon kokenut tän parhaaks tavaks setupoida, ei vuoda eikä iske kuivaa.
    https://www.youtube.com/watch?v=j3RIbXZK17k

     
     
  13. #333
    Saako 28 twisted kanthaalista rakennettua tähän mitään järkevää?

     
     
  14. #334
    Tää alkaa kyl olemaan paskimpia tankkeja mitä oon ostanu.

    Saat ruuvattuu hyvän buildiin sisään, sopivalle korkeudelle nostettua, RUPEET YRITTÄMÄÄN KATKOA NOITA HELVETIN PÄITÄ PIENEMMÄKS, HYVÄ JOS LANGAN PÄÄ NÄKYY MUTTA EI MENE KAMMIO KIINNI EI.

    NO JATKAT KATKOMISTA KUNNES SE HELVETIN COILI TIPAHTAA PAIKOILTAAN

     
     
  15. #335
    Kokeile mallata coilia paikoilleen ja leikata langat sopivan mittasiks ennen ku ruuvaat langan paikalleen.

     
     
  16. #336
    Liikuttele sitä ylijäänyttä lankaa joka suuntaan niin katkeaa itse sopivasta kohdasta. Itse teen aina noin eikä mitään ongelmia.

     
     
  17. #337
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Kokeile mallata coilia paikoilleen ja leikata langat sopivan mittasiks ennen ku ruuvaat langan paikalleen.
    tai sit tähän ei 28g twistediä saa kiinni millään

     
     
  18. #338
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Moofhoof Näytä viesti
    Liikuttele sitä ylijäänyttä lankaa joka suuntaan niin katkeaa itse sopivasta kohdasta. Itse teen aina noin eikä mitään ongelmia.
    Tarpeeks kun liikuttelee koko setti lähtee paikoiltaan

     
     
  19. #339
    Kokeile leikata ennen ruuvaamista. Niin teen claptoneilla yms langoilla serpentissä. Sinkkulangoilla voi sit vetkutella. Kyl siihen twistedin saa kiinni. Itekki laittanu.

     
     
  20. #340
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Tätä jos ei saa kuntoon, niin peili on oikea paikka. Hyvä makutankki on tämä.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •