Sivu 14 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 367

Aihe: Wotofo Serpent RTA

  1. #261
    Itselläkin oli tuota "hikoilua" niin päätin vaihtaa kaikki tiivisteet. Basen, topcapin ja tipin tiivisteet niin ei ainakaan vielä ole hikoillut ja 2 päivää ollut käytössä.

    Edit. Noniin eli hikoilua taas, ei ollut tiivisteiden vaihdosta apua. Pitänee elää tämän kanssa
    Viimeksi muokannut Neuromancer; 29.06.16 kello 07:27.

     
     
  2. #262
    Edit: Ee mittöön
    Viimeksi muokannut Neuromancer; 04.07.16 kello 17:47.

     
     
  3. #263
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Pitää iteki vaihtaa nuo o renkaat sitten

     
     
  4. #264
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    33
    Eilen tuli viimein toi musta Serpent Mini. Ensivaikutelma erittäin jees, vähän wickauksen kanssa ongelmia, kun ei aiempaa RTA/RDA kokemusta. Ensimmäisenä kokeilin mukana tullutta coilia, wickaus meni aika onnettomasti, dry hittiä pukkasi. Hetken lueskeltuani kokeilin sitten leikata pumpulia lyhyemmäksi, se auttoi vähän. Tänään päätin koittaa itse pyöritellä ensimmäisen clapton coilin, 26/32ga 5 kieppiä ja 2.5mm id. Wickaus ei vieläkään mennyt aivan kohdilleen, tulittaessa paukkuu ja poksuu, ehkä myös ihan pientä sylkemistä. Nykyistä buildia testaillut 25-35w tehoilla. Mistäköhän kannattaisi lähteä liikkeelle, että saisi kunnolla pelaamaan (löysempi/tiukempi, pitempi/lyhyempi, enemmän/vähemmän)?

     
     
  5. #265
    Melkein poikkeuksetta dryhitteihin auttaa pumpulin löysennys/lyhennys tai vaihtoehtoisesti nesteen ohennus/tehon lasku.

    Omat nopeat ensitunnelmat Ministä puolen tunnin kokemuksella: Ylivoimaisesti helpoin single-coil dekki rakentaa. Järkevän kokoinen (22mm) miniksi. Mielestäni >22mm mineissä ei ole järkeä koska melkein kaikki pikkumodit on 22mm. Hyvän näköinen ja laadukkaan oloinen. Metallinen driptip on vähän last season mutta onneksi sen saa vaihdettua koska vakioliitin.

     
     
  6. #266
    Mulla mini ollu jo jonkin aikaa ihan päivittäisessä käytössä clapton coililla .36 ohm... oisko neljä kieppiä ja maks 2.5mm halkaisija, isompi halkaisijaisella tulee helposti nestettä suuhun kun coili nousee väkisin aika ylös ja peittää koko ilman tulon... wikkaa hyvin kun jaksaa asetella pumpulit niin ettei mene kanavaan asti, vaan jää siihen dekille. KANNATTAA kattoa, että pumpulit ei ole liian "levällään" kun laittaa tankin kiinni, muuten lähtee pumpulit pyörimään helposti chimneyn mukana ja ovat sen jälkeen vituillaan, ja ainakin tankkauksen jälkeinen vuoto on odotettavissa.

    Tää tankki ja toi mainittu setuppi toimii niin reguloidussa kuin mekaanisessakin... vaatii tosin hitusen lämmitystä kun ajelen 33-40 watin tehoilla.....

     
     
  7. #267
    Rehab myi mulle tämmösen pikku-serpentin. Soiva peli, 0.9 ohm, 18w ja ilmat kokonaan kiinni kiva MTL.

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Hintaansa nähden ihan jäätävän hyvä ato. Yksinkertaiset asiat näkyy toimivan myös höyryttelyn kohdalla .

     
     
  9. #269
    Höyrykonkari Astronautti's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    168
    Kuinka paksua mehua ootte tästä saanut läpi tulemaan kunnolla? Itsellä ollut noin 90% VG ja 10% vettä + tiivarit, mutta tuntuu dry hittiä tulevan aika ahkerasti, ellei pidä kunnon taukoja höyryttelyssä. Kyseessä siis Serpent Mini. Pumpulit mulla melkein urien alapäädyssä, eikä pitäisi ainakaan liian tiukassa olla. Pitäisikö tehdä vielä lirumpaa nestettä vai hieroa pumpulointia kohdilleen?

    Pakko sanoa, että silloin kun dry hittiä ei tule, niin on kyllä maku kohdillaan tässä pikkukaverissa.

    Edit: Jaaha, pitäisi oppia lukemaan, juuri muutama viesti ylöspäin käsitelty asiaa...

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Jätä pumpulit sinne ihan ylös deckille, niin että peittävät nestereiät, sillai itellä ainaki toiminu. Tosin ite käytän 70vg30pg nesteitä.

     
     
  11. #271
    Höyrykonkari Astronautti's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    168
    Jees, kyllä nyt alkoi pelaamaan paremmin, kun vähän leikki pumpuleiden kanssa. Eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa ala sujumaan.

     
     
  12. #272
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    212
    Minulla tämä kärmes (ei mini) vuosi aina "ilmareistä" täytön jälkeen. Keksin vaivaan seuraavan prosedyyrin.
    Ennen täyttöä pyörittelen nesteensyötön kiinni ja höyryttelen kunnes höyryn määrä selvästi vähenee. Täytän
    tankin ja jatkan höyryttelyä hetken ennen jc:n avaamista->paine tasoittuu. Niin, siellä tankissa. Ei ole
    ole enään kuseksinut. En lukenut koko ketjua läpi mutta josko tämä auttaisi myös tuohon hikoiluun??

     
     
  13. #273
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kittee
    Viestit
    190
    Reilu viikko ollu tää käytössä ja olen erittäin tyytyväinen. SS316 langasta setuppi, ohmit jossain 0.36 paikkeilla ja hienosti toimii ja maku on kohdallaan. Ei ole yhtään vuotanut minulla. Tuntuu kyllä että nestettä menis enempi kuin muilla vastaavilla, onko muut huomannu samaa?

    Lähetetty minun LG-H850 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  14. #274
    Juoppohan Tämä on,mutta muuten ok.

     
     
  15. #275
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Mini versiolla ajeltu nyt 4 päivää, mukana tullut coili kiinni, Cotton Baconia soiro don Toman selkeän ohjeistuksen mukaan (s.8). Olen tankannut pari kertaa päivässä, eikä minkäänlaisia vuotoja/hikoilua ole ilmennyt. Juoppohan tämä on, kuten ylempänä mainittiin, mutta ei haittaa, koska on eritttäin helppo tankattava ja makua antaa todella hyvin.
    Hinta-/laatusuhde on kohillaan, kaikki kierteet ym. pelaa hyvin, ei nitise, ei narsku. Vilpitön suositteluni hyvän maun metsästäjille.

     
     
  16. #276
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Mini tuli tänään, ja I'm in love! Subtank mini oli kovasti mieleinen, mutta tämä on vielä parempi tuolla twisted coililla. Claptonia on tulossa, uteliaana odotan miten sillä pelaa. Wattejahan tämä vaatii ja nestettä menee - kuten pitääkin

     
     
  17. #277
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2016
    Viestit
    14
    Olisikohan kenelläkään vertailupohjaa kayfun 3 tai 5 versioon? Kaiffareihin ollut tyytyväinen ja makutankki olisi haussa.

     
     
  18. #278
    Huomattavasti väljempi imuinen ku kaiffarit.Makua riittää.

     
     
  19. #279
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Jahas. Hassu juttu, mutta clapton ei ollutkaan täällä se tikapuut taivaaseen, vastoin odotuksia joita olin antanut kokeneempien herättää. Ensin viisi ja sitten neljä kiekkaa 2.5. mm tikulla 26/32 lankaa ja pari eri pumpulointia, mutta ei pelannut mieleisesti. Wikkasi kyllä eikä vuotanut, mutta pienemmillä wateilla ei makua ja vähän isommilla räkimistä. Paljon parempi sekä ennen että jälkeen noilla mukana tulleilla twisted coileilla. -Mutta tämä näin yksittäisenä aloittelijan kokemuksena. Twistedillä tää on kyllä loistava kapine.

     
     
  20. #280
    Lainaus Alkuperäinen postaaja taski63 Näytä viesti
    Jahas. Hassu juttu, mutta clapton ei ollutkaan täällä se tikapuut taivaaseen, vastoin odotuksia joita olin antanut kokeneempien herättää. Ensin viisi ja sitten neljä kiekkaa 2.5. mm tikulla 26/32 lankaa ja pari eri pumpulointia, mutta ei pelannut mieleisesti. Wikkasi kyllä eikä vuotanut, mutta pienemmillä wateilla ei makua ja vähän isommilla räkimistä. Paljon parempi sekä ennen että jälkeen noilla mukana tulleilla twisted coileilla. -Mutta tämä näin yksittäisenä aloittelijan kokemuksena. Twistedillä tää on kyllä loistava kapine.
    Ei tarvitse yhtään vähätellä, sillä se mikä itselle toimii parhaiten, on myös se paras ratkaisu. Olen myös käyttänyt niitä mukana tulleita koileja ja ollut niihin hyvin tyytyväinen. Nyt vain pitäisi jostain hommata lisää samaa lankaa jatkoa ajatellen.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •