Sivu 13 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 367

Aihe: Wotofo Serpent RTA

  1. #241
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Väärille kierteille menny, näin ainakin oli omassa. Voi olla myös tiiviste menny.

     
     
  2. #242
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    84
    Itse en tätä miniä nyt parin kuukauden käytön aikana ole saanut vuotamaan, vaikka välillä on pumpulointi ollut sitä tasoa, että tankin täyttäessäni olen suu ammollaan ihmetellyt vuodon puutetta. Ensimmäinen tankki minulla, jossa top feed toimii ilman vuotoa. Nestekkin tosin on aika jykevää, noin 80-85vg.
    Ainoa asia joka mielestäni pudottaa muuten täydellisen rta:n pisteitä, on kammion kierteet. Yläpään täyttökannen kierteet ovat hintaluokassaan loistavat, joten tuntuu oudolta, että kammion kierteet ovat suoraan sanottuna luokattoman huonot. Ikävää, kun hitain vaihe setpoinnissa on kammion kiertäminen paikoilleen.

    Tällä hetkellä 4x28g twisted SS pakka 3mm sisähalkaisijalla lukemissa 0.4 ohm, pumpulit puolessa välissä kanavaa eikä vuotoja.

     
     
  3. #243
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    No nyt, serpenttiin 26ga kanthaalista olikohan 5 tai 6-kieppiä spaced coili ja 0.77 ohmia. 30 wattia ja höyryä tulee. Saas nähdä taas, että miten kauan...

     
     
  4. #244
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    116
    Omasta mielestä ainaki loistava kampe, tosin tipin heivasin heti kun en metallisista tykkää (Aion kirkas tippi passaa mainiosti)
    Mukana tullut coili höyryää loistavasti jo 25w vtc minin nokassa.
    Kiitoksia pottulalle ku mulle tuon möi

     
     
  5. #245
    Onkos muilla tullut vastaan, että Serpent hikoilisi nestettä tankin ulkopuolelle? Minulla on käytössä kaksi Kärmestä (musta + teräs) ja molemmilla on sama vaiva ja jatkuvasti saan olla pyyhkimässä tankin pintaa kuivaksi.

    Tankit eivät kuitenkaan laske alleen (ilma-aukoista ei lientä tule ulos), vaan tuo neste näyttäisi jotenkin kondensoituvan tankin yläosasta ja valuvan siitä alas. Olen testannut erilaisia pumpulointeja, mutta kaikilla tullut sama ilmiö. Ei tuo mikään maailman suurin ongelma ole, mutta vähän vatuttaa kun on kädet töfnässä tovin höyryttelyn jälkeen ja sitten pitäisi räplätä kännykän/tabletin näyttöä...

     
     
  6. #246
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    ^ jep, näin tuntuu tekevän.

     
     
  7. #247
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Puhutaanko nyt tästä isommasta Serpenttiinistä? Ei mulla ole yllä kuvattuja ongelmia.

     
     
  8. #248
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Onkos muilla tullut vastaan, että Serpent hikoilisi nestettä tankin ulkopuolelle? Minulla on käytössä kaksi Kärmestä (musta + teräs) ja molemmilla on sama vaiva ja jatkuvasti saan olla pyyhkimässä tankin pintaa kuivaksi.

    Tankit eivät kuitenkaan laske alleen (ilma-aukoista ei lientä tule ulos), vaan tuo neste näyttäisi jotenkin kondensoituvan tankin yläosasta ja valuvan siitä alas. Olen testannut erilaisia pumpulointeja, mutta kaikilla tullut sama ilmiö. Ei tuo mikään maailman suurin ongelma ole, mutta vähän vatuttaa kun on kädet töfnässä tovin höyryttelyn jälkeen ja sitten pitäisi räplätä kännykän/tabletin näyttöä...
    Ittellä sama ongelma. Kokeiltu eri pumpulijnti tekniikoita mutta ajna siihe ulkopuolelle tulee sitä nestettä. Ärssyttävä asia mutta on niin loisto vehje et senkaa voi elää

     
     
  9. #249
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kolarov Näytä viesti
    Ittellä sama ongelma. Kokeiltu eri pumpulijnti tekniikoita mutta ajna siihe ulkopuolelle tulee sitä nestettä. Ärssyttävä asia mutta on niin loisto vehje et senkaa voi elää
    Mulla serpent mini teki tuota samaa. Tippaakaan ei tullut ilmareikien kautta pihalle, mutta jostain se silti hikoili niin että oli kostea likimain koko tankin pinta. Oli sen verran ärsyttävä ominaisuus että läksi molemmat yksilöt kiertoon.

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Olen huomannut, että tämä hikoilee hyvin herkästi nimenomaan basen ja tankin välistä. Kun se lasi ei itseasiassa painaudu alas tiivistettä vasten, vaan se tiiviste puristuu lasin kylkeen, niin sitten se neste pääsee jotenkin hikoilemaan lasin ja basen välistä välillä.

    Ei auta, vaikka yläosa on varmasti oikeilla kierteillä kiinni asti. Tiivistekkään ei näytä huonolta/venyneeltä tai mitään. Lasi puristuu kyllä hyvin tiivistettä vasten, todisteena jo yksi särjetty lasi...
    Viimeksi muokannut Manakuski; 24.06.16 kello 04:09.

     
     
  11. #251
    Lievää hikoilua kyllä. En ole antanut haitata.

     
     
  12. #252
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Mulla haittaa kun tuo riittävästi hikoilee niin tahmaa näpit (niin pieni tasku, ettei tahdo näpit mahtua modin ympärille niin nostan tankista modin taskusta) ja työpaita takin povarin läpi... Ei kiva taksia ajaessa. Pitää koittaa uudelleen wickailla tässä kun jossakin vaiheessa on luppoaikaa. Tällä hetkellä Griffin ja Toptankin rba kovassa ajossa. Tuo Kangerin toptankki ei kyllä vuoda, vaikka mitenpäin on pyörinyt taskussa.

     
     
  13. #253
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Taas on leikitty serpent minillä ja en mä käsitä mikä tässä on, ettei maku oo oikein ihan kohdallaan. Wickaa kyllä, ajeltu 25-40watilla ja maku ei oo lähellekkään yhtä hyvä kuin kangerin toptank mini rba:lla tai tolla Griffinillä. 0.77 ohminen spaced 26g kanthaalicoili sisässä. Kangerilla tuli paremmin makua sen omalla 0.4ohmisella tehdaskanthaalilla. Griffinillä tulee paremmin makua. Coilin nostin niin ylös kuin se meni, tämä vähän paransi makua. Wickit on niin lyhyet kuin uskaltaa, ettei vuoda. Coili ei sihise tai mitään muutakaan ja skottirullattua team vape labin king of cottonssia on sisässä. Griffinissä samaa, kangerissa native wicksin platinumia.

    Jokin tässä mättää, en vaan hoksaa, että mikä. Coili hehkuu tasaisesti ja moitteettomasti. 45watillakaan ei antanut kuivaa, mutta höyry on liian lämmintä. Perhana mikäköhän tässä nyt on se juju... Pitää testailla seuraava tankillinen jotain eri nestettä. Eri tipillä maku vähän parani kun pistin ijust kakkosen pidemmän tipin paikoilleen.

    Hoksasin muuten myös, että hikoilu loppui. Nesteenä tosiaan Happyjuicen Viettelijätär, josta tykkään kyllä.

     
     
  14. #254
    Minä olen jättänyt coilin suhteellisen alas oisko kaksi tai kolme milliä reiän päällä. Maku melkein kun subtank muttei kuitenkaan ihan yhtä maukas. Subtankissa tosiaan on imuvastusta enemmän kuin tässä.. sisällä 6/7 26/32clapton micro 3mm tappiin (0.79ohm) 29w ajoa. cotton beconia pumpulina

     
     
  15. #255
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Oli serpentin alkuperäisestä tipistä rispaantunut tiivisteet näköjään. Liekkö sitten vaikuttaa, vaihdoin kuitenkin.

     
     
  16. #256
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    pohjois-pohjanmaa
    Viestit
    51
    Osaako kukaan sanoa,mitä on vahvuudeltaan serpentinin mukana tulevat tvistatut coilit. Vape Meshilltä tilaisin vastaavaa lankaa.

     
     
  17. #257
    En vanno, mutta sellainen kutina että se ois ollu 0.3mm. Mulla on twistattua 0.25mm tuossa ja se on ohuempaa.

     
     
  18. #258
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    pohjois-pohjanmaa
    Viestit
    51
    Olisi tarkoitus tilata Vape Meshiltä twistattua ja claptonia, jotka olisivat hyviä Serpentiniin sekä Subtankkiin. Maltilliseen höyryttelyyn pienehköillä tehoilla.

     
     
  19. #259
    Clapton vaatii tehoa, enemmän kuin normaali kanthal tai twistattu kanthal, jos ei ollut jo tiedossa Menisin itse tuon kanssa sellaisella coililla, jossa on kaksi 0.3-0.35mm lankaa twistattu yhteen.

     
     
  20. #260
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    No nyt on viimeinkin saatu serpent miniin maku kohdilleen. Uusi 0.85ohminen claptoni sisässä ja jätin sen tosiaan sen 1,5-2milliä ilmaröörin yläpuolelle ja wickaus neste-reiän päälle, ei yhtään itse reikään. 40-wattia ja viimeinkin puskee makua.

    Saihan tätä yrittää miljoona kertaa, aina kyllä wickas, vaan makua ei juuri tullut. Nyt maistuu ska liquidsin smooth death juuri siltä miltä pitääkin (salmiakkijäätelö). Kuluu tosin nestettä niin pirun nopeasti....

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •