Sivu 10 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 367

Aihe: Wotofo Serpent RTA

  1. #181
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Samassa pussukassa missä tiivisteet ja vararuuvit on löytyy kuusiokolo.

    Mustaa Serpent miniä näyttää olevan myös Wotofolta suoraan saatavilla.
    Itse tilasin teräksisen sieltä. Kiina -> 2vk aika tarkalleen ja oli kätösessä.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  2. #182
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thyroid Näytä viesti
    Katoin tuon Toddin videon, ei saatana taitaa olla jonkun noiden coili-pussukoiden sisällä se avain menenpä katsomaan ->
    Sieltä löytyy.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  3. #183
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Mulla olis kuule sellanen muistikuva et noiden hinnat on verottomia. Voin olla väärässäkin. Eli geekillä maksaa 33€ ja rapiat päälle+ toimarit. Katoppa nyt vähän vaikka puffit hintaa toimitettuna kirjepostilla. Kyllä vaan on kotimainen halvempi ihan suoraan laskettuna.
    Tuolla sivulla lukee kyllä "Price INC VAT: 24.99". Tuolta tilattunahan se siis tulee mun laskujen mukaan muuan euron kalliimmaksi, mutta pointti oli se että mustalle ois tarve ja sitä ei Suomesta vielä saa. Todennäköisesti kuitenkin odotan että niitä ilmaantuu vaikkapa Puffille, ei tässä nyt välitöntä tarvetta ole, suunnitteluvaiheessa vasta.

     
     
  4. #184
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Pitäis puffille tulla ensi viikolla, jos en väärin muista. Pössy vastaa puffilan ketjussa kyllä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  5. #185
    Suosittelisin ottaan Puffilta. Tuore erä mustassa on hyvä ja tuki lähellä.

    Omat Serpentit jää inan (paperinpalan paksuuden) VTC minin deckistä ylös vaikka säädetty pinni niin sisään kuin menee.

     
     
  6. #186
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mulla tuo vape-reseptien Serpent Mini istuu ihan flushisti VTC miniin. Ja juu, siellähän yhden coilipussukan sisällä oli tosiaan tarvittava kuusioavain, pumpulit ja tiivisteet Pikkuisen oli pumpulitaidot ruosteessa, mutta toisella yrittämällä jo sain säädettyä pumpulit kohdalleen että löytyi oikea maku ja kostea höyry. Kiva atohan tää on, tukevaa höyryä pukkaa 25 watilla hyvän airflown ansiosta single coilille. Mulla kun ei ole kuin yksiakkuinen laite, niin tuo akunkesto verratuna Supertank Miniin 45 watilla on iso plussa kyl.

     
     
  7. #187
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    33
    Jees, kiitos kaikille. Kyllä sitä taitaa joutaa odotella sinne asti että sitä Puffillekin tulee mustana. Mitäs vastuslankaa tuolta kannattas ottaa pakettiin matkaan sitte, ja wickausmatskua? En oo siis ikinä ennen rakennellu näitä, eli sellasta alottelijaystävällistä olisi hakusessa. Tiiän kyllä miten se tapahtuu, mutta justiin noita että minkä paksusta (kanthal, clapton?) vastuslankaa? Wickiksi varmaa menee hyvin tuo "Koh Gen Do organic cotton"? Puffilta siis jos saisi koko paketin. Oisko joku 0.5 ohmin buildi aika passeli? Sellanen että riittäs noilla matalemmilla wateilla höyrytellä, niin kestää akkukin (n. 30w?).

     
     
  8. #188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jikidi Näytä viesti
    Tuolla sivulla lukee kyllä "Price INC VAT: 24.99". Tuolta tilattunahan se siis tulee mun laskujen mukaan muuan euron kalliimmaksi, mutta pointti oli se että mustalle ois tarve ja sitä ei Suomesta vielä saa. Todennäköisesti kuitenkin odotan että niitä ilmaantuu vaikkapa Puffille, ei tässä nyt välitöntä tarvetta ole, suunnitteluvaiheessa vasta.
    Puffille pamahtaa musta Serpent Mini saldoille tod.näk. runsaan viikon sisään ja koska Kiinasta tilatessa saa varata sen 3-4 viikkoa ennen kuin tuote on käsissä, niin en edes vaivaudu katsomaan tarjontaa sieltä päin. Tsekkasin vielä Puffin ketjusta, että 27.5. vastattu tulevan 2 vkon sisään.

    Toiseksi tuo linkittämäsi lafka (VapeGeek UK) ei toimita UK:n ulkopuoliselle EU:n alueelle kuin firmoille: "Shipping: EU destinations B2B only" (= Business To Business). Jotta kandee vaan tukea sitä kotimaista yrittäjää. Itsekin odotan kovasti pääseväni hankkimaan vielä mustan Minin teräksisen kaveriksi.

     
     
  9. #189
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jikidi Näytä viesti
    Jees, kiitos kaikille. Kyllä sitä taitaa joutaa odotella sinne asti että sitä Puffillekin tulee mustana. Mitäs vastuslankaa tuolta kannattas ottaa pakettiin matkaan sitte, ja wickausmatskua? En oo siis ikinä ennen rakennellu näitä, eli sellasta alottelijaystävällistä olisi hakusessa. Tiiän kyllä miten se tapahtuu, mutta justiin noita että minkä paksusta (kanthal, clapton?) vastuslankaa? Wickiksi varmaa menee hyvin tuo "Koh Gen Do organic cotton"? Puffilta siis jos saisi koko paketin. Oisko joku 0.5 ohmin buildi aika passeli? Sellanen että riittäs noilla matalemmilla wateilla höyrytellä, niin kestää akkukin (n. 30w?).
    Itselläni on set up tehty Minin mukana tulleesta valmiista koilista (näitä tulee 2 tai 3 kpl) ja pumpulista. Ohmeiksi tuli 0,47 ja pelittää hyvin 25 watilla. Itse ottaisin mukaan clapton-lankaa jos vain saldoilla ja siitä voi sitten pyöräyttää sellaisen 0,5 ohmin vastuksen. Itse olen käyttänyt yleensä Cotton Baconia, mutta onhan tuotakin pumpulia porukka käyttänyt paljon. Pumpulit sitten vaan niin, että mahtuu vähän liikkumaan koilin sisällä ja pöyhityt hännät vain aavistuksen nestekanavien sisään ja itselläni tämä on toiminut hyvin. Katso myös Tomassinon ohjeet parilta edelliseltä sivulta.

    Vinkkinä vielä, että jos vaikutat pääkaupunkiseudulla, niin liikkeessä on tod.näk. halvemmat hinnat kuin nettikaupan puolella ja kivijalasta saa kahvinkin kaupan päälle (hyvällä tsägällä vielä pipariakin)

     
     
  10. #190
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Itselläni on set up tehty Minin mukana tulleesta valmiista koilista (näitä tulee 2 tai 3 kpl) ja pumpulista. Ohmeiksi tuli 0,47 ja pelittää hyvin 25 watilla. Itse ottaisin mukaan clapton-lankaa jos vain saldoilla ja siitä voi sitten pyöräyttää sellaisen 0,5 ohmin vastuksen. Itse olen käyttänyt yleensä Cotton Baconia, mutta onhan tuotakin pumpulia porukka käyttänyt paljon. Pumpulit sitten vaan niin, että mahtuu vähän liikkumaan koilin sisällä ja pöyhityt hännät vain aavistuksen nestekanavien sisään ja itselläni tämä on toiminut hyvin. Katso myös Tomassinon ohjeet parilta edelliseltä sivulta.

    Vinkkinä vielä, että jos vaikutat pääkaupunkiseudulla, niin liikkeessä on tod.näk. halvemmat hinnat kuin nettikaupan puolella ja kivijalasta saa kahvinkin kaupan päälle (hyvällä tsägällä vielä pipariakin)
    I approve this message!

    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  11. #191
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jikidi Näytä viesti
    Tuolla sivulla lukee kyllä "Price INC VAT: 24.99". Tuolta tilattunahan se siis tulee mun laskujen mukaan muuan euron kalliimmaksi, mutta pointti oli se että mustalle ois tarve ja sitä ei Suomesta vielä saa. Todennäköisesti kuitenkin odotan että niitä ilmaantuu vaikkapa Puffille, ei tässä nyt välitöntä tarvetta ole, suunnitteluvaiheessa vasta.
    Nyt on pakko kuittaa. NE ON KUULE PUNTIA!

     
     
  12. #192
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Itselläni on set up tehty Minin mukana tulleesta valmiista koilista (näitä tulee 2 tai 3 kpl) ja pumpulista. Ohmeiksi tuli 0,47 ja pelittää hyvin 25 watilla. Itse ottaisin mukaan clapton-lankaa jos vain saldoilla ja siitä voi sitten pyöräyttää sellaisen 0,5 ohmin vastuksen. Itse olen käyttänyt yleensä Cotton Baconia, mutta onhan tuotakin pumpulia porukka käyttänyt paljon. Pumpulit sitten vaan niin, että mahtuu vähän liikkumaan koilin sisällä ja pöyhityt hännät vain aavistuksen nestekanavien sisään ja itselläni tämä on toiminut hyvin. Katso myös Tomassinon ohjeet parilta edelliseltä sivulta.

    Vinkkinä vielä, että jos vaikutat pääkaupunkiseudulla, niin liikkeessä on tod.näk. halvemmat hinnat kuin nettikaupan puolella ja kivijalasta saa kahvinkin kaupan päälle (hyvällä tsägällä vielä pipariakin)
    Kiitos asiallisesta vastauksesta! Harmi kun ei ole kivijalkamyymälöitä lähellä missä itse asuu, niissähän sitä mieluiten asioisi.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Nyt on pakko kuittaa. NE ON KUULE PUNTIA!
    Niin, ja laskin hinnan euroiksi muutettuna? Toiseksikaan tällä ei ole enää väliä, koska kuten joku mainitsi ylempänä, niin sivulta toimitetaan ilmeisesti ainoastaan toisille firmoille. Bongasin vain linkin muutama sivu taaksepäin.

     
     
  13. #193
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Sorry. Mulla kävi lukihäiriö.

     
     
  14. #194
    Ihan mahtava tankki tämä serpent mini varsinkin subtankin jälkeen joka on palvellut röökin lopettamisen jälkeen tähän asti. Mukana tulleella twistedillä ohmit 0.6 ja ihan reippaasti pumpulia laitoin. (tuntu aluksi että aivan liikaa) Wickkaa täydellisesti 90vg mehua, ei vuoda, ei sylje eikä dryhiteistä tietookaan. 25watilla makua ja höyryä vaikka muille jakaa.

    Suosittelen. Helppo setupoida.

     
     
  15. #195
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Nonni, onhan tää pirun hyvä. Ei voi muuta sanoa. Helppo wickata ja paikoillaan mukana tullut 0.6 twistedi. 25 wattia ja kivasti puskee höyryä. Ainut vaan, että oiskohan tämä pitäny pestä... Unohtui innostuksissa. Saattaapi pienehkö sivumaku olla. Noh, jos ei röökiin kuole, niin tuskin tähänkään.

     
     
  16. #196
    Perinteisestä mallista. Tilasin toisen kun ensimmäinen oli viallinen JC:n suhteen. Tuo toinen toimii kuten pitääkin. Ainoa että nopeasti karstaavat nesteet vetävät tuon tukkoiseksi ihan helvetin äkkiä. Ihan nesteen kulutuksella mitattunakin. Pitääpi koittaa jossain vaiheessa isommalla coilillakin. Mukana tullut on joku 2.5 od? Se 0.6muumin twisted?

     
     
  17. #197
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    On tää iso kärmes yhä edelleen aika kaksjakoinen ato. Silloin kun tää toimii, tämä on sinkkuatojen eliittiä. Silloin pistää hanttiin, tekis mieli murjoa lekalla paskaks. Saattaa toimia monta tankillista ilman murheita, sitten yhtäkkiä tulvii ja puskee kuivaa vuorotellen. Tulee mieleen Odysseus/ SE Nautilus tästä. Samantyylistä taistoa joka kuitenkin palkitaan hyvillä höyryillä. Kumpa ne Wotofolla ottais kritiikin vastaan ja tekis V2 version jossa pumpulit pysyy siellä missä niiden pitääkin vaikka syöttöä ruuvailisi miten vaan. Ihana "haista paska" tankki.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #198
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    ^ Jep. Välillä pumpulit hakee omia paikkojaan ruuvaillessa. Täytyy pidätellä pierua aina väännellessä. Nyt kun itse pääsin molempien serppien kanssa sinkkuatojen makuihin kiinni, niin piti pistää tulemaan myös uusi Augvapen Merlin testiin.

     
     
  19. #199
    Melkein pelkästään isolla serpentillä menty kuukausi-pari. Kunnon köntti pumpulia deckille ja vain haituvia kanaviin niin selvinnyt ilman ongelmia. Pirun hyvä ato. Tuossa rakenteessa voi jo yksilöerojakin olla, eli jos on purseennysää mihin pumpulilla paikkaa tarrata kiinni kammioon.

     
     
  20. #200
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Plääh, pesin tän Serpent Minin ja jostain syystä tämä ei oikein niin kummoista makua anna. Höyryä kyllä puskee oikein mainiosti ja wickaa moitteettomasti, voi oikein pitkiä pulleja vetää, mutta jostain syystä ei oikein tuu makua. Tosiaan ihan huolellisesti hammasharjalla hinkkasin ja sivumaku hävisi kyllä, mutta varsinaista makua ei oikein niin kunnolla tule. Eli pitäis vissiin vääntää tähän claptoncoili itte?

    Tai sitten johtuu siitä, että tottunut griffinissä oleviin alien claptoneihin, mitkä tuli erään coilipakkauksen mukana...
    Tai sitten on iskeny vapers tongue pahemman kerran, kun tässä on jo useampi tankillinen höyrytelty menemään Ska liquidsin moonista.

    Edit: No hohhoijakkaa. Ei kai se ihmekkään ettei makua tule kun coili makasi perkele ilmareiän päällä. En tiiä miten se oli painunut noin alas, mutta nostin coilin ylös mihin se kuuluukin. Sitten tietenkin en aluksi kunnolla asetellut wickejä, niin kammion kun sain kierrettyä kiinni, alkoi täytön jälkeen armoton kurlaus, jonka jälkeen puski about kaikki nesteet pihalle. Noh modin kuivaus ja tarkistus niin oli tietenkin kammio kiertänyt wickit mennessään kanavasta pois. Wickien uudelleen asettelu ja nyt toimii mahtavasti niinku pitääkin. Kyllä sitä osaa olla tyhmä .
    Viimeksi muokannut Manakuski; 07.06.16 kello 02:46.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •