Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 141

Aihe: OBS Crius RTA

  1. #121
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Macgyver Näytä viesti
    Ei oo omakohtasia kokemuksia mutta mitä tosta lukenu nii häviää maussa 22mm versiolle. Tiiä sitten mistä johtuu?
    Tälläiselle tuohisuulle ei niin väliä, vaikkei ubermakua tarjoilekkaan. Pistin tilaten, laitellaan kokemuksia, kunhan tuo joskus kotiutuu.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #122
    Höyrähtänyt l.kal's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    21
    Ympäri nettiä lueskelleena niin ilmeisen yleinen ongelma, että vuotaa, tai lähinnä hikoilee, afc ja nesteensäätörinkulan välistä. Onko ketään keksinyt tähän korjausta? Ainoa korjaus minkä itse huomannut on, että basen kun pesee niin menee päivän kaksi ilman vuotamista, mutta ei pumpuleitakaan nyt turhanpäiten jaksa joka toinen päivä vaihtaa.. Yksi mitä jossain ehdotettiin oli, että base viilapenkkiin kiinni ja talttapäällä kopottelee nesteensäätörinkulaa kierteiden päästä sisään päin, koska on muutenkin pressfitted. Itse kovin skeptinen tämän suhteen, koska olishan ne kierteet ihan kivat tollasenaan eikä läjässä..
    ------------------------------------
    Nyt: eVic VTC mini, Moonshot 22mm, OBS Crius V3
    Tulossa: Ei toistaiseksi mitään



     
     
  3. #123
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mulla tihkuminen väheni huomattavasti kun lopetin liian kireälle kiertämisen. Ilmeisesti tiiviste painuu läjään kun tankin kiertää liian kireälle.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #124
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja l.kal Näytä viesti
    Ympäri nettiä lueskelleena niin ilmeisen yleinen ongelma, että vuotaa, tai lähinnä hikoilee, afc ja nesteensäätörinkulan välistä. Onko ketään keksinyt tähän korjausta? Ainoa korjaus minkä itse huomannut on, että basen kun pesee niin menee päivän kaksi ilman vuotamista, mutta ei pumpuleitakaan nyt turhanpäiten jaksa joka toinen päivä vaihtaa.. Yksi mitä jossain ehdotettiin oli, että base viilapenkkiin kiinni ja talttapäällä kopottelee nesteensäätörinkulaa kierteiden päästä sisään päin, koska on muutenkin pressfitted. Itse kovin skeptinen tämän suhteen, koska olishan ne kierteet ihan kivat tollasenaan eikä läjässä..
    Itse en alkaisi "koputtelemaan". Ensiapuna voi kokeilla laittaa ohuen o-renkaan tuollai:


     
     
  5. #125
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Jännä homma muuten, minulla musta Crius hikoilee saumasta mutta valkoinen ei ole vuotanut tipan tippaa.
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  6. #126
    Höyrähtänyt l.kal's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Ensiapuna voi kokeilla laittaa ohuen o-renkaan tuollai
    Oi tätä ilon ja onnen päivää. 22mm Buddhan tiivistepussista löyty just eikä melkein oikeen kokonen tiiviste tohon. Nyt parin tunnin aikana ei oo ainakaan yhtään vuotanu vaikka laittanu afc ja nesteensyöttöä kiinni ja auki testimielessa. Postataan uudelleen tuloksia parin päivän kuluttua.

    Tulos: no nyt se enään vuoda vaan enemmänkin pientä hikoilua
    Viimeksi muokannut l.kal; 10.07.16 kello 21:50.
    ------------------------------------
    Nyt: eVic VTC mini, Moonshot 22mm, OBS Crius V3
    Tulossa: Ei toistaiseksi mitään



     
     
  7. #127
    Crius plus (=25mm versio) ollut nyt käytössä reilun vuorokauden.

    Mitähän tästä nyt sanoisi... Ihan jees, ei kuitenkaan mitään uutta ja mullistavaa. Yläilmanoton olisivat mun mielestä saaneet jättää pois, vaikka saahan sen toki suljettua. Kaikkinensa vallan mainio ja laadukkaasti tehty peli. Käyttöön jää, muiden vastaavien joukkoon. Periaatteessa tämä on samanlainen kuin pikkuveikka, mutta kaikki on vaan isommassa mittakaavassa.

    Saahan tähän vielä lisävarusteena sen quad coil dekin, mutta se jätettäköön suosiolla ammattilaisten testattavaksi...
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #128
    Onkos tuossa normi criuksessa ihan normaalia se, että kun se on modissa kiinni ja otat tankista kiinni niin se vähän heiluu? Juuri tuohon afc ja nesteensäädön väliin näkyy pieni rako tulevan kun heiluttelee

     
     
  9. #129
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    96
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrähtänyt Näytä viesti
    Onkos tuossa normi criuksessa ihan normaalia se, että kun se on modissa kiinni ja otat tankista kiinni niin se vähän heiluu? Juuri tuohon afc ja nesteensäädön väliin näkyy pieni rako tulevan kun heiluttelee
    Kyllä mun crius myös heiluu tosta välistä. Ei oo käyttöön vaikuttanut

     
     
  10. #130
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kittee
    Viestit
    190
    Vähän vuotanu itelläkin tämä viime aikoina ja siksi jääny vähemmälle käytölle. Tarkistin äsken pumpuloinnin ja ihan hyvin paikoillaan, lykkäsin nestettä tankkiin ja katellaan myöhemmin uudelleen. Tuntuu että itellä puskee tuo neste tuolta ilmasäädön reiästä kun rinkulaa kiertää. 0.3 ohminen duali setuppi oli sisässä, vähän turhan alhaiset ohmit kun itellä noita yksiakkuisia modeja suurimmaksi osaksi käytössä näppärän koon vuoksi. Tempasin toisen coilin pois ja survoin toiset nestekanavat pumpulia täyteen ja toimii sinkkuna oikein mainiosti Enempää ei pysty testailemaan kun käy niin hitosti kurkkuun tuo Black Pear tälleen flunssassa

     
     
  11. #131
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Perskele. Criuksen tippi on mun ehdoton lemppari, ja se hittolainen meni särki. Onko kellään osunut kohdalle samanlaista, tai samaa tippiä? Kyynel.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #132
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Perskele. Criuksen tippi on mun ehdoton lemppari, ja se hittolainen meni särki. Onko kellään osunut kohdalle samanlaista, tai samaa tippiä? Kyynel.
    Mulla pitäis olla vara-criuksissa viä lasitipit jäljellä. Paa yyveetä jos ne haluat. Käy vaikka vaihto subtank-tyylisiin delrin-tippeihin.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  13. #133
    Musta crius käytössä putken nokassa, kiekonheitossa mukana ja saa siis kovaa kyytiä. Dual coilit, hikoilee vähän juuresta mutta ei ole häirinnyt. Kaikinpuolin hyvä kapine.

     
     
  14. #134
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    39
    Milläs tökötillä tätä kannattaa pestä? Tänään tuli postissa ja ihan hirvee öljynmaku.

    Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla

     
     
  15. #135
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heezy Näytä viesti
    Milläs tökötillä tätä kannattaa pestä? Tänään tuli postissa ja ihan hirvee öljynmaku.
    Fairy & kuuma vesi

     
     
  16. #136
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    39
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Fairy & kuuma vesi
    Pitää tänään sitten pestä. Oli kykkp kunnon shokki kun kun puffit imas ja hirvee öljynmaku suuhun

    Lähetetty minun thor laitteesta Tapatalkilla

     
     
  17. #137
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    OBS Crius II on tulossa näköjään. Ykkösversio oli aikoinaan kovassa käytössä, mutta jäänyt kaapinpohjalle sen jälkeen kun siirryin lähes kokonaan sinkkucoilivehkeisiin.

    Pari seikkaa nousi itselle esille tässä uudessa mallissa. Olisiko pitänyt kutsua joksikin muuksi kuin "Crius"? Tällä ei mielestäni ole ykkösversion kanssa mitään muuta samaa, kuin tunnettu OBS:n ylätäyttö. Lisäksi dualcoil on muuttunu singleksi ja siirrytty RTA:sta GTA:han.

    Crius II-???-OBS

     
     
  18. #138
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Itteäni kiinnosti tuo kakkosmalli myös siihen asti, kunnes näin tuon kiristysruuvin clampille. Uskomaton päätös OBSltä, ja varmaan kierrekin on tehty semmoseksi ettei tuota pysty vaihtamaan normaaliin ruuviin mitenkään.

    Jos tästä tulee joskus paranneltu versio kuten alkuperäisestä dualcoil-Criuksesta tuli aikoinaan, niin saatan harkita uudestaan mutta tällä hetkellä, ei kiitos.

     
     
  19. #139
    Nää on taas näitä "kun muutkin niin sitten mekin". Ei varsinaisesti mitään uutta tarjoa. Toi täyttö on tietysti bonari ku toi ruuvattava topcap alkaa olee vähän aikansa elänyt. Mut itse en kans näe mitn mikä sais houkuttelemaan ostamaan. Samankaltasia laitoksia on jo jokunen kertynyt ja toi ruuvin kanta tosiaan omassa käytössä ei kyl houkuta. Joutuis käyttää sitä omaa avainta aina vaik on tottunut jo tohon kuusiokolo/ruuvari settiin mikä on tos käden ulottuvil.

     
     
  20. #140
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Mike Vapes:lta tulikin sitten sopivasti revikka kyseisestä laitoksesta:


     
     
Sivu 7 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345678 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •