Sivu 6 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 209

Aihe: Steam Craven Aromamizer, Supreme, Plus ja Titan

  1. #101
    Mitä lankaa ootte käyttäny? Oon koittanut mennä 24 awg(0.5) kanssa täs, mietin et tulee aika paljon tavaraa jos tekee 0.8 ohmin. Sitten taas oon tehny 0.5 ohmin setuppii mun billowiin 28awg langasta (2x 1 ohmii) josta haluisin tässä vehkeessä tehä pikkasen tehokkaampaa.
    • Filosofia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa.
    • Metafysiikka on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä.
    • Teologia on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä mustaa kissaa joka ei ole siellä ja huutaa: "Löysin sen!".
    • Tiede on kuin olisi pimeässä huoneessa etsimässä valokatkaisijaa.

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kiryo Näytä viesti
    Mitä lankaa ootte käyttäny? Oon koittanut mennä 24 awg(0.5) kanssa täs, mietin et tulee aika paljon tavaraa jos tekee 0.8 ohmin. Sitten taas oon tehny 0.5 ohmin setuppii mun billowiin 28awg langasta (2x 1 ohmii) josta haluisin tässä vehkeessä tehä pikkasen tehokkaampaa.
    Mulla on perus claptonit(0.4/0.2) 0.4 ohmia.

    Tykkään tästä(kin) tankista helkkarin paljon. Vähän ihmetellytkin sitä, että miten vähälle huomiolle tämä on jäänyt forumilla. Mulle tämä(supreme) antaa tätyteläisimmät ja maukkaimmat höyryt. Nesteensyötön kanssa kun oppii pelaamaan, niin tankki vastaa laadukkaimpia drippereitä.

     
     
  3. #103
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rami Näytä viesti
    Mulla on perus claptonit(0.4/0.2) 0.4 ohmia.

    Tykkään tästä(kin) tankista helkkarin paljon. Vähän ihmetellytkin sitä, että miten vähälle huomiolle tämä on jäänyt forumilla. Mulle tämä(supreme) antaa tätyteläisimmät ja maukkaimmat höyryt. Nesteensyötön kanssa kun oppii pelaamaan, niin tankki vastaa laadukkaimpia drippereitä.
    Eihän siinä nesteen syötössä tarvi oppia kuin sulkemaan täyttäessä ja aukasemaan täytön jälkeen
    Ite tykkään eniten tupakka makuja höyrytellä supremella jostain syystä tupakka maut parhaita supremella. Wickaakin helvetin hyvin 90-98% vg nesteitä.

     
     
  4. #104
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    ^ Oikeassa olet, noinhan se kaikessa suoraviivaisuudessa on.

    Tän kanssa tuskin koskaan avaan nesteensyöttöä kokonaan, toisaalta avaan ja suljen aika nopeasti, ja höyryttelen kuten dripperistä.

    Kaikki hyväksi koetut menetelmät sallittuja.

     
     
  5. #105
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Uutta postless-deckiä ilmeisesti tulossa, Postless deck of Aromamizer Supreme RDTA Preorder,Aromamizer RDTA

    Aika antoisat nestereiät.

     
     
  6. #106
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Tänään sain käteen Supremen. Oikein pätevältä vaikuttaa, ja ainoa verrokki on Heraklesin Sense RTA.
    Supreme työntää makua varsin hyvin, ja höyryä ihan tolkuttomasti niinkuin odottaa sopii kun sisällä on dual claptonit @0.18 ohm. Senverran näiden kanssa on jo räpelletty, että pumpulointi onnistui laakista. Nesteensyöttöä ei tarvitse kokonaan auki vaikka kiisselinä on 90% VG. Maku ehkä napsun verran parempi kuin Heraklesissa, mikä johtuu todennäköisesti ahtaammasta höyryputkesta.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  7. #107
    Jonkin verran on tässä vajaassa viidessä vuodessa mennyt atoja läpi ja nyt on tainnut löytyä se jackpot.

    Tällänen poropeukalo kuin minäkin olen niin saan setupin laakista toimimaan. 6 kierrosta 3mm poran ympärille twisted (0.4) langasta (0.3 ohm) dualina vaakaan ja mehuna pelkkää VG kiisseliä ja ei työnnä kuivaa kun vasta 90 watin jälkeen aivan ketjuna jos vetelee.

    Usvaa ja makua työntää siihen malliin että joutuu tekemään laihempaa soppaa niin makutiivisteen kuin niksojen osalta.

    On mahtava ato....
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  8. #108
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382
    Supreme on kyllä loisto ato kotikäyttöön. Omasta mielestä helpoin setupoitava ja parhaan maun antava näistä pilviatoista, joita on tullut testattua. Vuotamisen pelko on vaan Aromamizerin ajoilta niin suuri, että en ole uskaltanu olohuoneesta poistua Supremen kanssa.

     
     
  9. #109
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Jonkin verran on tässä vajaassa viidessä vuodessa mennyt atoja läpi ja nyt on tainnut löytyä se jackpot.

    Tällänen poropeukalo kuin minäkin olen niin saan setupin laakista toimimaan. 6 kierrosta 3mm poran ympärille twisted (0.4) langasta (0.3 ohm) dualina vaakaan ja mehuna pelkkää VG kiisseliä ja ei työnnä kuivaa kun vasta 90 watin jälkeen aivan ketjuna jos vetelee.

    Usvaa ja makua työntää siihen malliin että joutuu tekemään laihempaa soppaa niin makutiivisteen kuin niksojen osalta.

    On mahtava ato....
    On kyllä aivan huikea laitos. Muutama ato kans testattuna, ja Supreme vie kaikkia tähän mennessä. Jos oikein nihilistiksi menee, niin ilmansäätörinkula hikoilee nestettä muutaman päivän jälkeen. Kertaakaan en ole kyllä vuotamaan saanut. Täytyy ihan piruuttaan tilata tähän se postiton dekki missä on ihan hervottomat wikkausröörit.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #110
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mitenkäs tuo supreme taipuu mtl-höyryttelyyn?
    Huomasin vaan jossain tollasen tekstin, et pitääkö paikkansa?
    "Use ceramic plug without driller hole, Block air hole and juice hole in one side, you will have very tight draw for MTL vape"

     
     
  11. #111
    Mistä Teppa meinasit tuota postitonta dekkiä hommata?
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  12. #112
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mitenkäs tuo supreme taipuu mtl-höyryttelyyn?
    Huomasin vaan jossain tollasen tekstin, et pitääkö paikkansa?
    "Use ceramic plug without driller hole, Block air hole and juice hole in one side, you will have very tight draw for MTL vape"
    Testaan heti kun blokki saapuu. On jo tilattu.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Mistä Teppa meinasit tuota postitonta dekkiä hommata?
    Fasttechiltä ainakin löytyy ihan aitoa dekkiä ja keraamista blokkia.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #113
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Juu. Kyllähän toi Supreme tuolla blokilla MTL touhuun sopii. Saa tiukahkoksi, AIO:n ja Kayfun liten välimaastossa mennään. Sinkkuna kun blokin kanssa ajelee, kammion koko myös hieman pienenee ja maku ei paljoa kärsi. Tuo reiällinen blokki on aika erikoinen ratkaisu, siinä oleva reikä vastaa suurinpiirtein pienimmän ilmansäädön kokoa. Vislaa ärsyttävästi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  14. #114
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Juu. Kyllähän toi Supreme tuolla blokilla MTL touhuun sopii. Saa tiukahkoksi, AIO:n ja Kayfun liten välimaastossa mennään. Sinkkuna kun blokin kanssa ajelee, kammion koko myös hieman pienenee ja maku ei paljoa kärsi. Tuo reiällinen blokki on aika erikoinen ratkaisu, siinä oleva reikä vastaa suurinpiirtein pienimmän ilmansäädön kokoa. Vislaa ärsyttävästi.
    Eli pitääkö tuo MTL blokki tilata erikseen, ei tule mukana jos ostaa tankin??

     
     
  15. #115
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Eli pitääkö tuo MTL blokki tilata erikseen, ei tule mukana jos ostaa tankin??
    Kyllä se jossain paketissa tulee mukana. Fasttechillä muistaakseni oli joku special edition missä tuli minikit ja blokit mukaan. Mutta mä tilasin ihan kokeilumielessä kun pari euroa vaan maksoi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  16. #116
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Viestit
    75
    Joo kyllä sen pitäisi ihan paketin mukana tulla. Minulla on fasttechiltä tilattu supreme(tämä). Kurkkasin just laatikkoon ja sieltä löytyi 2 kpl noita blokkeja.

     
     
  17. #117
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Gua Näytä viesti
    Joo kyllä sen pitäisi ihan paketin mukana tulla. Minulla on fasttechiltä tilattu supreme(tämä). Kurkkasin just laatikkoon ja sieltä löytyi 2 kpl noita blokkeja.
    Tuossa ei kyllä mainita missään että tulisi blokkeja matkassa saati näytetä. Limited editionissa näyttäisi tulevan ainakin blokkeja ja myös postless dekki.

     
     
  18. #118
    Tännekkin saapui suppa tänään. Hyvän oloinen laitos kyllä. Tilasin ton gun-metal värillä ja limited editionina. Tässä tosiaan on postless deck, pari sinkkublockia ja lyhennys-setti mukana (jälkimmäisestä en tiedä oliks alkuperäisessä). Mukavan kattava setti ja tosi laadukkaan oloinen ato. Viel ei oo ajeltu tällä ku pitää noi vanhat tankit ajaa vaihtokuntoon eka. Mut ensihiplailut lupaa hyvää

     
     
  19. #119
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    Bulimpi versio, joka höystetty monenlaisella optiolla
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  20. #120
    Plus versio 20 ml tankilla on muuten n. 82mm korkea, on muuten jo melkonen äijä tankki.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
Sivu 6 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •