Tulokset 1 - 16 / 16

Aihe: "HELPPO E-Savuke Paketti"

  1. #1
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Valmistaja: FirstUnion
    Ostopaikka: http://www.helppoesavuke.com/
    Hinta ostohetkellä: 39,95€
    Malli: HELPPO E-Savuke Paketti
    Kokonaispituus: ~10cm
    Paino: ?
    Kytkimen tyyppi: Automaattinen
    Max. imaisu: +5s
    Akkujen kapasiteetti: 180mAh
    Pakkauksen sisältö: 2x180mAh akku, 5xcartomizer, "lataus-aski" ja verkkovirta+USB laturi.

    Tuli ostettua astetta erikoisemmasta paikasta uusi sähkösavuke kokoelmiin. Osoittautui ihan kelpo vehkeeksi ja nykyään tätä töissä käyttelen, kun ei viitsi patukkaa mukana kuljettaa siellä. Erittäin iso plussa aski josta akut latautuvat! Muistuttaa kivasti tupakka-askia. Laite on muuten kerrassaan loistava, mutta höyryä saisi vähän enempi tulla, mutta eiköhän tämän kompensoi jo halpa hintakin. Ulkonäöstä annan täydet pisteet, koska näyttää eniten tupakalta näkemistäni esavukkeista. Voin suositella eritoten ensimmäiseksi esavukkeeksi ja niille jotka haluavat sauhuttelun näyttävän tupakoinnilta.

    Höyryn määrä: 7 / 10
    Kurkkutuntuma: 7 / 10
    Imu: 8 / 10
    Kytkin: 10 / 10
    Akkukesto: 10 / 10
    Ulkonäkö: 10 / 10
    Patruuna: 10 / 10
    Hinta/laatu: 10 / 10
    Kokonaisarvosana: 8 / 10
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"


    Jos nyt kauhees olen väärässä, niin joku minua korjatkoon, mutta:

    Startterin oikea hinta muualta ostettuna on 20 € tai jopa alle. Tuolla hinnalla aloittelijasetiksi voi jo ostaa paremmilla akuilla tulevan aloituspakkauksen joka on paljon käyttäjäystävällisempää kun ei tarvi olla latailemassa akkuja. Arviolta noi akut kestää n. 2-3 höyryttelytuntia per akku.

    Kokonaisuuden näyttäminen tupakalta, no siihen on yhtä monta mielipidettä kuin höyryttelijääkin.

    Vaikka itse en ole näitä alle 650mAh akkuja kokeillut, en kyllä voisi kenelläkään tutulleni sellaisia suositella.

    Nämä tupakinnäköiset e-savukkeet ovat helpoin kohde rahastukseen ja näistä pitäisi enemmänkin varoittaa kuin suositella.

    Tämä siis minun mielipiteeni.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Jos nyt kauhees olen väärässä, niin joku minua korjatkoon, mutta:

    Startterin oikea hinta muualta ostettuna on 20 € tai jopa alle. Tuolla hinnalla aloittelijasetiksi voi jo ostaa paremmilla akuilla tulevan aloituspakkauksen joka on paljon käyttäjäystävällisempää kun ei tarvi olla latailemassa akkuja. Arviolta noi akut kestää n. 2-3 höyryttelytuntia per akku.
    Itse en kyllä ole noin halvalla mistään löytänyt, mm. sähkötupakka.eu myy samaa tuotetta hintaan 69,95€. Suorastaan metsästää piti tuo saitti mistä ostin, kun en halunnut törkeää 69,95+11€ PK maksua samanmoisesta tuotteesta maksaa.
    Ja akkukestoa vartenhan tässä on tämä lataava aski, mutta mielipiteitähän nämä.
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"


    Tottakai.

    Ihan vertailun vuoksi niin samanlainen setti, tosin ilman tuota lataus"askia" £10

    http://www.ecigwizard.com/shop/en/el...arted-kit.html



    eli 510 startterihan tuokin on mikä on tupakin näköinen. vai onkohan 901-startteri.

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    20€ !!! Hullun kallista. Tuossapa samantyylinen 6.6 dollaria: http://www.dealextreme.com/p/quit-sm...-refills-29044

    Tuollaisen sain ilmaiseksi testiin ja voitte kuvitella mitä skeidaa toi on. Jotain höyryä siitä tulee sekä palaneen muovin makua. Älkää siis rakkaat ihmiset ostako edellämainittua leikkitupakkaa, rahat menee hukkaan.

    Tuossa aloitusviestissä on varmaankin hieman parempi laite eli 10-15 dollaria kotiinkuljetettuna. Ei myyjässä ole vikaa jos joku maksaa. Mutta samalla rahalla saa muutakin jotka on moni arvioinut hyviksi. Eli seurataan niitä arvosteluja varsinkin jos on raha niin tiukassa etä 40 eurolla pitää saada kaikki.

    Näin yleisenä ohjeistuksena eikä liity henkilökohtaisesti viestiketjun aloittajaan.

    Toki voin sanani syödä jos tuntuu että peli on kunnollinen niin lähetä postissa tänne ja teen videoarvostelun laitteesta. Lähetän laitteen myös takaisin veloituksetta. Jos laite on kunnollinen niin laitan jonkun lahjan mukaan ettei harmita postikulut.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Tässä oli kyllä nyt itsellä pointtina automaattiakut, cartomizerit ja latausaski. Ilman latausaskia nämä pikku vimpaimet ovat kyllä minunkin mielestäni kelvottomia. =)

    Mm. SiB77 linkkasit tuotteen, jossa on cartridget ja puuttuu latausaski. Ymmärrän, että suurinosa aiheeseen uponneena haluaa käyttää lavatubea tms. ja jättimäisiä höyrystymiä. Minä olen tämän kokeillut ja voin itsekin tehdä videoarvostelun, ei ole mielestäni perus kiinanpaskaa. Kauhea kiista ja hintakilpailu alkoi täällä heti. -.-

    Asian selkeyttämiseksi: Höyryntuotto on kohtuullinen, jopa kurkkutuntumaakin kokoisekseen. Kun käytän esavuketta esim. töissä (autossa/kohteissa) niin toinen on kokoajan latautumassa askissa, ei ole loppunut virrat kesken. =)

    JOS haluatte kauhean hintaväännön tänne riehua niin laittakaa vastaava tuote 1200mAh lithium-ion akulla varustettu latausaski, 2x180mAh automaattiakkuja ja 5x Cartomizereita, verkkovirta+usb lataus tai parempi setti samaan hintaan. Vähän sama kun minä tulisin ProVari ketjuun nakkelemaan "jumankauta kun on kallis, tässäpä ois tämmönen... ego-T paljon halvemmalla."
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Itse olen yllättynty että on noin halpa jopa verrattuna G****S****n ja Nicopointin tuotteisiin. Oma ensimmäinen laitteeni olikin tuo Jipatsun mainitsema. Ilman sitä tuskin olisin tuhlannut satoja euroja tähän harrastukseen.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Toki voin sanani syödä jos tuntuu että peli on kunnollinen niin lähetä postissa tänne ja teen videoarvostelun laitteesta. Lähetän laitteen myös takaisin veloituksetta. Jos laite on kunnollinen niin laitan jonkun lahjan mukaan ettei harmita postikulut.
    koskas muuten uutta videota :

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HolyDriver Näytä viesti
    Tässä oli kyllä nyt itsellä pointtina automaattiakut, cartomizerit ja latausaski. Ilman latausaskia nämä pikku vimpaimet ovat kyllä minunkin mielestäni kelvottomia. =)

    Mm. SiB77 linkkasit tuotteen, jossa on cartridget ja puuttuu latausaski. Ymmärrän, että suurinosa aiheeseen uponneena haluaa käyttää lavatubea tms. ja jättimäisiä höyrystymiä. Minä olen tämän kokeillut ja voin itsekin tehdä videoarvostelun, ei ole mielestäni perus kiinanpaskaa. Kauhea kiista ja hintakilpailu alkoi täällä heti. -.-

    Asian selkeyttämiseksi: Höyryntuotto on kohtuullinen, jopa kurkkutuntumaakin kokoisekseen. Kun käytän esavuketta esim. töissä (autossa/kohteissa) niin toinen on kokoajan latautumassa askissa, ei ole loppunut virrat kesken. =)

    JOS haluatte kauhean hintaväännön tänne riehua niin laittakaa vastaava tuote 1200mAh lithium-ion akulla varustettu latausaski, 2x180mAh automaattiakkuja ja 5x Cartomizereita tai parempi setti samaan hintaan. Vähän sama kun minä tulisin ProVari ketjuun nakkelemaan "jumankauta kun on kallis, tässäpä ois tämmönen... ego-T paljon halvemmalla."
    Älä välitä. Luulen että suurin osa on aloittanut jollain vastaavalla tuoteella, ja yrittävät näin "hienovaraisesti" opastaa muita välttämään kyseisiä laitteita, koska akkukesto ja muut eivät ihan sieltä parhaasta päästä ole. Luultavsti myös sinä tulet jossain välissä siirtymän parempiin tuotteisiin, jolloin saatat toivoa käyttäneesi tähän laitteeseen käytetyt rahat johonkin toiseen.


    Kirjoitusvirheet humalan piikkiin

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Kotoa löytyy eGo 900mAh passthrough ja Mega dual coil cartoja. Enkä mielestäni heittänyt rahaa hukkaan. =)
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1406.0
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  10. #10
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Tämähän lie kutakuinkin sama myös Liberron vastaavan kanssa joka itselläni oli ensimmäinen laite ja oikeen toimiva.
    http://www.liberro.co.uk/e-cigarette...e-starter-pack
    Hinta tässäkin on "huima" mutta pääsee mukavaan alkuun ja ei tuo silloin tuntunut alkuunkaan kovalta hinnalta.
    Liberron nesteet myös on kyllä parasta A-luokkaa edelleen, todella puhdas maku verrattuna esimerkiksi
    hyväksi todettuun vermillioniin, liekö SIBi näitä liberron litkuja maistanutkaan?
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  11. #11

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Oon kyllä ite harkinnut hankkia tupakkiaskin näköistä settiä näiden putkipommien lisäksi, ihan vaan sen takia, että tuollaisella pääsee mukavasti soluttautumaan oikeiden tupakoitsijoiden joukkoon jossain tilaisuuksissa huomiota herättämättä.. No maltetaan hetki, kun tuo Gripperi varmaan saapuu huomenissa.
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Antonio Montana Näytä viesti
    Oon kyllä ite harkinnut hankkia tupakkiaskin näköistä settiä näiden putkipommien lisäksi, ihan vaan sen takia, että tuollaisella pääsee mukavasti soluttautumaan oikeiden tupakoitsijoiden joukkoon jossain tilaisuuksissa huomiota herättämättä.. No maltetaan hetki, kun tuo Gripperi varmaan saapuu huomenissa.
    Rohkeasti vaan Gripperillä tai esim. eGolla höyryttelemään Saa samalla sanaa kiertämään kun tulevat ihmiset kyselemään

     
     
  13. #13
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Linkissä on latausaski mukana jo tuollainen on tuossa pöydällä. Toki alkuperäinen tuote on erilainen mutta reilulla 6 dollarilla saa tuon minkä mainitsin.

     
     
  14. #14
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    koskas muuten uutta videota :
    (offtopic)

    Alien vision juisseja tulollaan sekä eGo-C twist. Teen videon kun kerkeen mutta voi olla että osa videoista tehdään "reissussa" eli voi videossa näkyä toinenkin persettä raapiva apina minun lisäksi. O0

    (/offtopic)

     
     
  15. #15

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pikkiz Näytä viesti
    Rohkeasti vaan Gripperillä tai esim. eGolla höyryttelemään Saa samalla sanaa kiertämään kun tulevat ihmiset kyselemään
    Juu, kaikkein viisainta olis vaan tulla ulos kaapista Lavatuubi kädessä
    "Say hello my little Vamo"

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117

    Vs: "HELPPO E-Savuke Paketti"

    Tein omasta mielestäni vaatimattoman videoarvostelun tästä vehkeestä ja sanoivat laittavansa helppoesavuke.comista toisen paketin lahjaksi! =)
    Laitoin heille sähköpostilla aamulla viestin ja iltapäivällä oli mukava vastaus odottamassa.

    Tässä videoarvostelu: http://www.youtube.com/watch?v=JrvA77ihp6I
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •