Sivu 26 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16222324252627 ViimeinenViimeinen
Tulokset 501 - 520 / 522

Aihe: Wismec Reuleaux DNA200 / RX200(S) / RX75 / RX2/3

  1. #501
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    Pinni jumissa?

     
     
  2. #502
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Näyttää perus rx200 -atomizer short- OBS Criuksen kanssa tämän tästä. Korjausta tiedossa kellään? Aton uudelleen kierittäminen/putsailu auttaa hetkeksi, mutta ongelma palautuu.
    Samaa vaivaa oli mullakin tfv8:n kanssa, mutta korjaantui ns. itsellään kun tarpeeksi monta kertaa purin ja kasasin koko laitoksen.
    Oon kiukutellut aiheesta tfv8-ketjuun, jos sieltä jotain apua löytyis.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  3. #503
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Pinni ei ole jumissa. Päivitin uusimman firmwaren, mutta eihän se auttanut. Pitänee illalla sitten ottaa meisseli esiin

     
     
  4. #504
    Relluissa ei oo mikää paras mahollinen 510. Itellä oma teki tota viime kesänä. Putsasin 510 topsilla ja alkoholilla ja ei oo valittanu enää sen jälkeen. Voisit kokeilla sitä ennen ku purat koneen.

     
     
  5. #505
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Joo pitää vielä koittaa kunnon putsailua, vaikka onhan tota jo hinkutettu. Kieltämättä ei yhtään kiinnostaisi huvikseen alkaa purkailemaan. Toisaalta jos tuo 510 kerran on ihan surkea, niin samallahan sen voisi vaihtaa.

     
     
  6. #506
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Joo pitää vielä koittaa kunnon putsailua, vaikka onhan tota jo hinkutettu. Kieltämättä ei yhtään kiinnostaisi huvikseen alkaa purkailemaan. Toisaalta jos tuo 510 kerran on ihan surkea, niin samallahan sen voisi vaihtaa.
    Joku täällä joskus neuvoi mua: "heitä se rellu roskiin".
    No en heittänyt vaan laatikkoon, sain rauhan kun hommasin lost vapesin tuotteen.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  7. #507
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Joku täällä joskus neuvoi mua: "heitä se rellu roskiin".
    No en heittänyt vaan laatikkoon, sain rauhan kun hommasin lost vapesin tuotteen.
    Nojuu..Varmasti helpoin ratkaisu olisi hommata kunnon modi, että sikäli ihan käypä neuvo. Mutta ei tässä onneksi yhden laitteen varassa olla, eikä pienistä lannistuta ...Miksei tota voisi samalla "koristella" vähän lisää kun se nyt kätevästi paloina on.

     
     
  8. #508
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Joku täällä joskus neuvoi mua: "heitä se rellu roskiin".
    Kuulostaa tutulta.. mutta en tunnusta.

     
     
  9. #509
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:14.

     
     
  10. #510
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Onhan tuo about paskin liitin mitä suosituissa modeissa on. Eriste siinä ilmeisesti nousee ylöspäin herkästi ja pitkäpinnisellä atolla herkästi menettää kontaktin. Itsellä ei koskaan ole temppuillut tuo liitin silti. Uudella modilla annan rauhassa olla gapin jos ei nätisti mene ja pidän kotimodina, sit kun vähän ajeltu alkaa upota ilman voimaa deckiin asti (Cuboideissa, VTC:ssä ja samahan toi on Relluissa).
    Tuo liitin on kyllä ihan kuraa. Miksi aina tuossa kohtaa pitää säästää? Vai pitäisiköhän tuo kysymys esittää yleisemmällä tasolla ihan vaan itselleen . Noh..en valita. Halpa osta paska saa.

     
     
  11. #511
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:13.

     
     
  12. #512
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä en oo vieläkään yhtään paskaa modia saanut käteen. Rellukin toimii hyvin... Mulla vissiin tuuria näiden kanssa on ollut sitten...

     
     
  13. #513
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Näitä on taloudessa yhteensä 4kpl. Tosin yhden kanssa kävi huonompi tuuri, kuva alla.
    Sillointällöin olen miettinyt tuon kieron yksilön liittimen vaihtamista, mutta onkohan se vaivan arvoista? Onkos kellään kokemusta moisesta operaatiosta?

    sad.jpg

    Velocityn ilme on paljonpuhuva.

     
     
  14. #514
    Tosta löytyy ohjeet operaatioon. Joku forkalla itseasias vaihto ton liittimen noilla ohjeilla ja vissiin toimi.

    Mut eikai tolle muuta voi ku alkaa vaihtaa.

     
     
  15. #515
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heisenberg Näytä viesti
    Näitä on taloudessa yhteensä 4kpl. Tosin yhden kanssa kävi huonompi tuuri, kuva alla.
    Sillointällöin olen miettinyt tuon kieron yksilön liittimen vaihtamista, mutta onkohan se vaivan arvoista? Onkos kellään kokemusta moisesta operaatiosta?

    sad.jpg

    Velocityn ilme on paljonpuhuva.
    Edellisellä sivulla Handella hyviä kuvia tuosta operaatiosta. Itsekin jouduin vaihtamaan sen. Nyt toimii.

    Liite 29337

     
     
  16. #516
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Aika hurjasti vinossa kyllä... Mä varmaan koittaisin kiertää tuohon tapin ja lyödä sen suoraksi. Mutta mä oonkin mä. Ehkä se ei toimisi...

     
     
  17. #517
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    81
    Luulin et viimisimmän päivityksen mukana tuli preheat vaan rx200s, mut löysin sattumalta sen myös normi rx200. Oli kyl kaivattu löytö.

     
     
  18. #518
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla on se tavallinen rellu ja forkkakaveri laittoi mulle siihen lämpösäädön. On kyllä tosi hyvä systeemi. Modin päällä Griffin. Ja juu, se preheat on myös hyvä.

     
     
  19. #519
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  20. #520
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Jopas nyt tuli rumasti toi edellinen viesti. Mutta juu, tämä Arctic fox softa tuntuu äkkiseltään paremmalta kuin alkuperäinen. Säätöjä on joka lähtöön, ja näytölle saa haluamansa tiedon helposti. Jopa kontrastia pystyy säätämään, ja toi kello oli hauska lisä näytönsäästäjäksi. Nyt taas toimii lämpösäädötkin ilman murheita, tiedä sitten menikö softa sekaisin aikaisemmin kun ei toiminut mikään lämpösäätö alkuperäisellä softalla kuin hetken. Tämä softa menee ilmeisesti lähes kaikkiin Joyen, Wismecin ja Eleafin modeihin. Listat löytyy tuolta linkkaamaltani sivulta.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •