Sivu 23 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13192021222324252627 ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 522

Aihe: Wismec Reuleaux DNA200 / RX200(S) / RX75 / RX2/3

  1. #441
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Mistä ostetut? Oletko katsonut ne feikkien tunnistus-ohjeet?
    Itsellä ne sampan 25:t ja ajelen 40w, riittää melkein aamusta iltaan. Oisko joku 25ml nesteen kulutuksena
    Tilaan kaikki akkuni aina akkula.fi:stä.
    Luotan siihen etteivät feikkejä myy. (..mutta missäs tuollaiset ohjeet ovat?)
    Voisin tilata ja kokeilla noita LG:n akkuja minkä IcedForce mainitsi.

     
     
  2. #442
    En nyt muista missä ne olivat, mutta Akkulaan kyllä itse luottaisin ilman testejäkin.
    Saattaa toki silti jossain olla viallinen kenno

     
     
  3. #443
    VapeTrix
    Vieras
    ostat 3x25r ja katso onko muutosta. mä en oo vuotee sonyja käyttäny ku ei tienny mikä aito mikä ei

    pöhlä mutta silti positiivinen.

     
     
  4. #444
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Uutta softaa tuli RX200s malliin, ja varmaan muihinkin. Nyt saa logon tehtyä, tai ladattua netistä kikkeleen kuvan jos siltä tuntuu. Tehotkin nousi 250w asti.
    Wismec TC Software for Upgrading Reuleaux RX200S - Wismec Electronics Co.,Ltd
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  5. #445
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Uutta softaa tuli RX200s malliin, ja varmaan muihinkin. Nyt saa logon tehtyä, tai ladattua netistä kikkeleen kuvan jos siltä tuntuu. Tehotkin nousi 250w asti.
    Wismec TC Software for Upgrading Reuleaux RX200S - Wismec Electronics Co.,Ltd
    Eikös NFirmwareEditor:lla pystynyt muutoinkin logoa muuttamaan jo aiemmin?

    Tässä valmiiksi oikeaan kokoon konvertoitu Toxic logo,jos joku haluaa tähän modiin,taikka evic miniinsä...

    toxic.bmp


    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    ostat 3x25r ja katso onko muutosta. mä en oo vuotee sonyja käyttäny ku ei tienny mikä aito mikä ei

    pöhlä mutta silti positiivinen.


    Taikka 10 kun nkon:sta saa 3,45e/kpl

     
     
  6. #446
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Nyt on ongelmia... Ostin tuossa alkuvuodesta Reuleaux Rxkakssatasen ja nyt se vilkuttaa heikkoa akkua 3,95-volttisilla akuilla ja SS-lämpösäätömoodi pysyy päällä kokonaiset kolme laukausta. Resistanssit eivät ole turhan alhaisia setupeissani vaikka alhaisia ovatkin, vaihdoin uusiin akkuihin ja kaikki on tietysti putsattu. Onko muille sattunut samaa?

     
     
  7. #447
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Nyt on ongelmia... Ostin tuossa alkuvuodesta Reuleaux Rxkakssatasen ja nyt se vilkuttaa heikkoa akkua 3,95-volttisilla akuilla ja SS-lämpösäätömoodi pysyy päällä kokonaiset kolme laukausta. Resistanssit eivät ole turhan alhaisia setupeissani vaikka alhaisia ovatkin, vaihdoin uusiin akkuihin ja kaikki on tietysti putsattu. Onko muille sattunut samaa?
    ja akkusi oli kui vanhat?

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  8. #448
    Myös akkujen tiedot auttaisivat vähän.

     
     
  9. #449
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Myös akkujen tiedot auttaisivat vähän.
    Efest IMR18650 2900 mAh, vanhoja, eivät toimi enäää kunnolla ja Sony VTC4, juuri paketista tulleita eikä touhu ole parantunut.

     
     
  10. #450
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Efest IMR18650 2900 mAh, vanhoja, eivät toimi enäää kunnolla ja Sony VTC4, juuri paketista tulleita eikä touhu ole parantunut.
    Niin ja nyt nokalla keikkuu Geekvapen Avocado jossa on 0,12 ohmin SS-claptonit. Olen päivittänyt uudemman ohjelmistoversion. Pitäisiköhän antaa tuolle vielä yksi mahdollisuus ja tilata jotain suuremman purkuvirran antavia akkusia, vaikka Sonyn VTC5A:ta? Millä akuilla olette saaneet Reuleauxin toimimaan parhaiten?

     
     
  11. #451
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Niin ja nyt nokalla keikkuu Geekvapen Avocado jossa on 0,12 ohmin SS-claptonit. Olen päivittänyt uudemman ohjelmistoversion. Pitäisiköhän antaa tuolle vielä yksi mahdollisuus ja tilata jotain suuremman purkuvirran antavia akkusia, vaikka Sonyn VTC5A:ta? Millä akuilla olette saaneet Reuleauxin toimimaan parhaiten?
    älä jumalauta niitä efestejä käytä! ne on vaarallisimpia ikinä. varsinkin noilla ohmeilla vaikka onkin ss lankaa. samsung 25r tai juuri sonyja tai sitten lg hg2 3000mah. putsaa ne rellun akkukontaktit vaikka paperilla ja samoin 510 liitin jos auttaisi.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  12. #452
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    älä jumalauta niitä efestejä käytä! ne on vaarallisimpia ikinä. varsinkin noilla ohmeilla vaikka onkin ss lankaa. samsung 25r tai juuri sonyja tai sitten lg hg2 3000mah. putsaa ne rellun akkukontaktit vaikka paperilla ja samoin 510 liitin jos auttaisi.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Ei efesti nyt mikään vaarallisin ole.

     
     
  13. #453
    VapeTrix
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Ei efesti nyt mikään vaarallisin ole.
    no en nyt ainakaan tuon valmistajan akuilla menis ajelemaan noin alhaisia ohmeja ja vielä kun testaajatkin mailmalla todennut tuon akun olevan epävarma. silti suosittelen jos sonyt löytyy niin niitä käyttää ja voihan se olla just että akut kyykänny ja modilyö turvat päälle. toki jokainen akuillaan ja tyylillään.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  14. #454
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kaalimaa
    Viestit
    80
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    älä jumalauta niitä efestejä käytä! ne on vaarallisimpia ikinä. varsinkin noilla ohmeilla vaikka onkin ss lankaa. samsung 25r tai juuri sonyja tai sitten lg hg2 3000mah. putsaa ne rellun akkukontaktit vaikka paperilla ja samoin 510 liitin jos auttaisi.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla

    Efestit lensivät jo helevettiin. Mutta ei tämä nyt Sonyillä sen auvompaa ole. Mutta selittävätkö akkuset TC-moodivaikeudet?

     
     
  15. #455
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    no en nyt ainakaan tuon valmistajan akuilla menis ajelemaan noin alhaisia ohmeja ja vielä kun testaajatkin mailmalla todennut tuon akun olevan epävarma. silti suosittelen jos sonyt löytyy niin niitä käyttää ja voihan se olla just että akut kyykänny ja modilyö turvat päälle. toki jokainen akuillaan ja tyylillään.

    Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
    Enhän mää väittäny akkua turvalliseks? Enhän? Sinä väitit akkua kaikkein vaarillisimmaks, mikä ei ole paikkaansa pitävä väite.

    Ei, en suosittele käyttämään kyseisiä akkuja.

     
     
  16. #456
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhinaaja Näytä viesti
    Niin ja nyt nokalla keikkuu Geekvapen Avocado jossa on 0,12 ohmin SS-claptonit. Olen päivittänyt uudemman ohjelmistoversion. Pitäisiköhän antaa tuolle vielä yksi mahdollisuus ja tilata jotain suuremman purkuvirran antavia akkusia, vaikka Sonyn VTC5A:ta? Millä akuilla olette saaneet Reuleauxin toimimaan parhaiten?
    SS claptonit on varmaan dualina kun vastus aika matala? Itse ajaisin dualina normi kanthal claptoneilla että ohmit olisivat vähän korkeammat ja sinkkuna voisi vaikka ss claptonia. SS claptonia en tiedä miten se toimii TC modissa. Normaali yhden SS langan spaced coil kait toimii parhaiten.

    Jos TC ei toimi jostain syystä niin ajele normaali wattipuolella.

    Nämä ovat vain mielipiteitä joita ei tarvitse lukea kuin lakia .


     
     
  17. #457
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    taitaa olla kyllä RX200S:säni jotain vikaa... itse modi ja varsinkin päässä kiinni olevat atot kuumenevat niin perk*leesti jo 15 wattin tehoilla.
    akut eivät lämpene noilla tehoilla ollenkaan, joten vika tuskin on niissä..
    taitaa lähteä vaihtoon..

     
     
  18. #458
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Rööperi
    Viestit
    7
    Latasin päivityksen ja logon. Miten pääsen tosta helvetin ärsyttävästä logosta eroon?

     
     
  19. #459
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darra Näytä viesti
    taitaa olla kyllä RX200S:säni jotain vikaa... itse modi ja varsinkin päässä kiinni olevat atot kuumenevat niin perk*leesti jo 15 wattin tehoilla.
    akut eivät lämpene noilla tehoilla ollenkaan, joten vika tuskin on niissä..
    taitaa lähteä vaihtoon..
    Oletko koittanut muuten päivittää tuota? Ettei vain olisi joku bitti poikittain jossain

     
     
  20. #460
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ZaM Näytä viesti
    Latasin päivityksen ja logon. Miten pääsen tosta helvetin ärsyttävästä logosta eroon?
    2/3 ainakin pääsee valikkoon pitämällä plus- ja tulitusnäppäintä pohjassa.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •