Sivu 41 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3137383940414243444551 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 801 - 820 / 1682

Aihe: Mitä lasissa NYT

  1. #801
    Vodkaa ja rainbow mustikkamehua,täytyy kohta alkaa maisteleen menikö edes sinnepäin vai teenkö jonkun toisen paukun.

     
     
  2. #802
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Jäger maisteria...

     
     
  3. #803
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Vihreetä teetä

     
     
  4. #804
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Nyt vois muutaman A.Le Cogin nykäistä, olis taas yhdet hautajaiset takana päin

     
     
  5. #805
    Parit lonkerot, Drambuie lasillinen ja nyt Gin tonick, jolla aion jatkaa. Tämä ei tunnu närästävän tai sitten Renniet toimii.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #806
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    346
    Lasissa Karhu Tosi vahva ja lasitankissa Nova absolute zero.

     
     
  7. #807
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Kahvia. Mini-ihmisellä kaverisynttärit. Saattaa olla, et illalla isi tarttee karhua vahvempaa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  8. #808
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Leijonaa ja vettä taas kerran. Limppareista en välitä ja jegermaister on aika hinnakasta, saatika Johnny Walkerin mustaleima joka on mun lemppari mutta harvemmin hinnan takia...

     
     
  9. #809
    GT
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  10. #810
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Gin tonic vai? Mulle ei gini uppoa vieläkään 30 vuoden jälkeen... 16 vuotiaana firman pikkujouluissa (yksityistilaisuus baarissa) en tiennyt yhdenkään drinkin nimeä. Oleskelin baaritiskin vieressä ja kuulin yhden työkaverin tilaavan Tom Collinsin. Menin tiskille ja tilasin Tom Collinsin. Tilasin niitä illan aikana 12 kappaletta ja haukuin myös toimitusjohtajan pystyyn kesken hänen puhettaan... Khöm... Loppuillasta työkaveri pyysi minua hakemaan kaksi kossuvissyä ja hoipuin tiskille sanoen että khaksi koshu vishyä khiiitos! Silloin kyyppari repesi nauruun! Antoi ne kuitenkin... Mutta ei ole gini oikein maistunut sen jälkeen

     
     
  11. #811
    Joo. Giniä tulee imuroitua enimmäkseen jos plandista vaatii tai vodkaa.Muutoin brandyä tai konjakkia. Itsellä tuli stoppi tuoremehuun yli kymmeneksi vuodeksi kun vedin ensikännin tuoremehu lantringilla. Viskikään ei kuulunut suosikkeihin nuorna kun oksensin ja jäi makarooni nenään pariksi päiväksi. Nykyään menee kaikki paitsi vodka russian. Sitä tuli vedettyä kiintiö täyteen eräänä juhannuksena.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  12. #812
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Jallua ja Karhua vuorovedoin.

     
     
  13. #813
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Presidentin tumma paahtoa tietennii

     
     
  14. #814
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lapset oli viikon. Nyt on leijonaa lasissa. Relax meininki

     
     
  15. #815
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Presidentin tumma paahtoa tietennii
    Mä oon joutunut mun juhlamokkaan lisäämään kofeiinitonta Hag kahvia kun en tunnu enää oikein kahvia kestävän sen jälkeen kun tupakin jätin. Tulee hermostunut olo. Kumma juttu. Ennen join vähintään litran päivässä kahvia... Nyt yksi muki ja puolet puruista on tuota kofeiinitonta... Outoo.

     
     
  16. #816
    Talviloma alkoi, jos vaikka muutaman huurteisen naatiskelisi.
    A.Le Coq tietty.
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #817
    Piiiiiitkästä aikaa blended whiskyä lasissa ja tulin ostaneeksi pullon Famous Grousen "Naked Grouse"-viskiä. Yllättävän hyvä sekoiteviskiksi ja vaikka olen vankka saarelaisviskien ystävä (mitä savuisempi ja turpeisempi single malt, sen parempi), niin kyllä tällainen sherrytynnyristä makua saanut hedelmäisempi viskikin menee alas kakomatta Pohjana käytetty kuulemma pääosin Macallania ja Highland Parkia ja sukulaisuuden näihin kyllä huomaa. Ei myöskään ole vaikea löytää vähemmän hyvän makuista single maltia selvästi tätä Riekkoa kalliimmalla...

    Pullokin on tyylikkään pelkistetty ja karvan verran alle 35€ (0,7l) Alkossa ei ole lainkaan paha hinta:

    NakedGrouse.jpg

     
     
  18. #818
    Vaimo toi kotiin tullessaan kossupullon, koska oon kuulemma ollut niin kiltisti viime aikoina, enkä oo enää ravannut baareissa, kuten joskus ennen . Kossua ja Cokista siis lasissa.

     
     
  19. #819
    Hieman erilaisia tänään


     
     
  20. #820

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •