Sivu 9 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 236

Aihe: Aiotko lopettaa vapottelun, jos lakimuutokset kieltävät etämyynnin Suomeen

  1. #161
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    212
    Olen siksi paljon varannut höyryttely tarpeita ettei tarvitse
    lopettaa ennen kuin/jos kyllästyn tähän puuhaan. Koitin ottaa
    henkoset punasesta malborosta ja meinas tulla "pitkä sylki"
    Höyryyn jos kyllästyn niin alan lupsuttaan vaimon tissiä.
    Kait se (vaimokin) jossain kohtaa alkaa "höyryään"
    Juupati juu..

     
     
  2. #162
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Voiko nuuskaan laittaa itse niksanestettä? Jos siis ostaa kaupan nollanuuskaa? Vai mahtaako tämä aihe olla kielletty? Jos on niin sanokaa heti älkääkä vastatko vaikka kokemusta olisi :-) Pahus kun just kävin laivalla enkä ymmärtänyt nuuskaa tuoda. Jos sitä nyt saa edes tuoda. En oo perehtynyt kun en oo laivallakaan käynyt 15 vuoteen ennenkuin pari viikkoa sitten...
    En tiedä, enkä suosittele. On tuo eteläisin rajanylityspaikka ollut aina tarpeeksi lähellä, ettei ole tarvinnut alkaa virittelemään

     
     
  3. #163
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2016
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    En todellakaan aio lopettaa ehkä ajaa niksoja alas siinä kaikki.

     
     
  4. #164
    Mieheni kanssa aloitettiin höyryttely n. kuukausi sitten 6mg nesteillä, ilman tupakkaa ollaan oltu 2kuukautta. Lakimuutos nyt tekee sen että on se "takaraja" milloin pitää lopettaa. Suunnitelmissa kuitenkin kesän päätteeksi laittaa höyryttelyt pakettiin, säästää laitteet ja jäljellä olevat nesteet pahanpäivän varalle. Yhtään tupakkaa en suostu enää tässä elämässä polttamaan. Enkä kyllä aio ostaa kaupan kalliita höyryjä ensi vuonna.

     
     
  5. #165
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2016
    Viestit
    11
    Hitusen offtopic, mutta sattuisiko kellään olla Seinäjoen läheisyydessä myynnissä mekaanista modia?

     
     
  6. #166
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    ----------------
    Viimeksi muokannut Tomassino; 03.05.16 kello 09:44.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  7. #167
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Magneetti Näytä viesti
    Mieheni kanssa aloitettiin höyryttely n. kuukausi sitten 6mg nesteillä, ilman tupakkaa ollaan oltu 2kuukautta. Lakimuutos nyt tekee sen että on se "takaraja" milloin pitää lopettaa. Suunnitelmissa kuitenkin kesän päätteeksi laittaa höyryttelyt pakettiin, säästää laitteet ja jäljellä olevat nesteet pahanpäivän varalle. Yhtään tupakkaa en suostu enää tässä elämässä polttamaan. Enkä kyllä aio ostaa kaupan kalliita höyryjä ensi vuonna.
    Nikotiininesteitä saa ostettua ihan suomesta, tupakkaveron kera, jahka muutos astuu voimaan..
    Makuja jos haluaa, niin kaupan hyllystä löyty dr.ötkerin glyseriini ruokatarvike makuja, leivontatarvike hyllystä. mm. vanilla, mansikka ...
    Ja direktiivin mukaisia laitteitahan saa vaikkapa puffilan kivijalkamyymälästä helsingistä.

     
     
  8. #168
    Kyllä kai tämänkin vois jossakin vaiheessa lopetella,kun parin vuoden höyryjen jälkeen tuskin on hirveätä riskiä enää sortua tupakkaan,on se vaan paska homma uusien höyryäjien kannalta,jos tää laki menee ehdotuksen mukaan läpi.

     
     
  9. #169
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Röhkö Näytä viesti
    Kyllä kai tämänkin vois jossakin vaiheessa lopetella,kun parin vuoden höyryjen jälkeen tuskin on hirveätä riskiä enää sortua tupakkaan,on se vaan paska homma uusien höyryäjien kannalta,jos tää laki menee ehdotuksen mukaan läpi.
    Mä en uskalla sanoa mitään tulevaisuuden ennusteita omalle kohdalleni kun olen huomannut että mitä vanhemmaksi tulen niin sitä nopeammin aika menee... Varsinkin jos ajatellaan että olen tupakoinut yli 30 vuotta niin miksi ihmeessä höyryttely loppuisi kahden vuoden jälkeen?

     
     
  10. #170
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Siis jos olen ollut addikti nikotiiniin ja tupakin tavoille 70% elämästäni niin olen sitä mieltä että on aika positiivista ajatella että höyryttelykin loppuisi parissa vuodessa. Eikö? Tai jos loppuu niin sitten siirtyy analogisiin takaisin ja sehän olisi se viimeinen temppu...

     
     
  11. #171
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Menee vähän nurinkurisesti mutta on alkanut hiipii ajatus sähkötupakoinnin aloittaminen - tosin epäsäännöllisesti. En siis koskaan ole poltanut kuin seurassa ja varsinaista riippuvuutta ei ole. Tässä tais olla kymmenisen vuotta taukoa kunnes vajaa 6kk sitten tuli tarvetta hemosavuille. Ja kun vanhin skidikeroi päässeensäi tupakoinnissa 2 askin päivävauhtiin miehensä kanssa päätin ostaa laitteet kummallekin. Ja sitten pikku hiljaa alkoi selvitä mikä on kieltolain henki niin päätin hamstrata nikotiinia sen verran että vierotuksella on hyvät mahdollisuudet onnistua. Nyt on puteleita alkanut kasaantumaan nurkkiin - suurin osa vielä matkalla. Tänään koulussa tarjottiin analogista ja nikotiin meni kyllä hyvin päähän. Mieleen hiipi ajatus hankkia joku tuubi nautiskeluun kun kerta tavaraa on riittämiin. Ja insinöörinä tekninen lähestyminen asiaan kiehtoo myös. Että kiitos Suomen hallitus. Hieman noi riskit miettityttää... että vaikea vastata mitkä on aikomus.

     
     
  12. #172
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Speer ootsä maikka?
    e. Sä siis hamstraat ensin ja aloitat sitten höyryttelyn. Sitähän se on, kiellettyä hedelmää on pakko maistaa.
    Kannattaako aloittaa ollenkaan nikotiinin käyttöä?
    ee. Ootko ostanut makutiivareita ollenkaan? Tai basee? Noi vahvat niksat pitää laimentaa. Sen varmasti kyllä tiesitkin.

     
     
  13. #173
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Speer ootsä maikka?
    e. Sä siis hamstraat ensin ja aloitat sitten höyryttelyn. Sitähän se on, kiellettyä hedelmää on pakko maistaa.
    Kannattaako aloittaa ollenkaan nikotiinin käyttöä?
    ee. Ootko ostanut makutiivareita ollenkaan? Tai basee? Noi vahvat niksat pitää laimentaa. Sen varmasti kyllä tiesitkin.
    En ole maikka. Eikä se kielletty hedelmä tässä oikeastaan kiinnosta mutta poltan sen verran harvoin että niksahumalat on kyllä aika hyvät.
    Oon ostanut makuja vähän mutta lasken että niitä saa tulevaisuudessakin. Ja tosiaankin, niksat menee skidille. Laimennus on hanskassa. Yhden päivän olen digitaalista tupakkaa testannut. Tänään olen yhden analoogisen vetänyt. Eilen kolme vikaa Kent askista. Yksi aski on vielä jemassa kotona mutt en löydä sitä en kyllä aio enään yhtään askia ostaa ihan jo verojen takia.
    Viimeksi muokannut speer; 13.05.16 kello 19:52.

     
     
  14. #174
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:58.

     
     
  15. #175
    Hirveä dilemma. Tuli vasta nyt hetki sitten luettua, että jotain muutoksia hyöryttelyyn on tulossa. Laitteetkin pitäisi päivittää ja ostella puhdasta nikotiinia kun tähän asti olen höyrytellyt hangsenin halpoja nesteitä. Joka toinen päivä olen sitä mieltä että hankin uudet kamat ja nikotiinia varastoon, ja joka toinen päivä olen varma että lopetan tämän kivan harrastuksen jolla pääsin eroon ketjutupakoinnista (parhaimmillaan pari maxi askia päivä). Ai niin ja rahaa tulee siis vasta 19 pv tilille, ei ainakaan helpota päätöstä kun perjantai on tuo pelottava 20 pv.

     
     
  16. #176
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:59.

     
     
  17. #177
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Ei ole mitään aikeita lopettaa ja mihinkään paniikkiin ei ole tarvetta. Höyryttely jatkuu, linnut laulaa ja aurinko paistaa kunhan päästään yli tulevasta muutosvaiheesta ja palapelin palaset loksahtavat kohdalleen.

     
     
  18. #178
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    58
    Aikeita ei ole lopettaa, ainakaan lähitulevaisuudessa.

    Uskaltaakos tuota niksaa tilailla vielä 19. päivä?

     
     
  19. #179
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryrahvi Näytä viesti
    Uskaltaakos tuota niksaa tilailla vielä 19. päivä?
    Toki.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  20. #180
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    58
    Oolrait, kiitoksia!

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •