Sivu 10 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 236

Aihe: Aiotko lopettaa vapottelun, jos lakimuutokset kieltävät etämyynnin Suomeen

  1. #181
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    LTI
    Viestit
    31
    lähinnä nyt mielessä hommata modi ja alkaa tekemään atot itse niin ainakin saisi "lisäaikaa" höyryttelylle

     
     
  2. #182
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Janijoonas Näytä viesti
    lähinnä nyt mielessä hommata modi ja alkaa tekemään atot itse niin ainakin saisi "lisäaikaa" höyryttelylle
    On muuten ennätys varmaan kirjoittaa vaaditut 5 viestiä 20minuuttiin....

     
     
  3. #183
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Viis viestiä ja kaks viikkoo. Eikös?

     
     
  4. #184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Viis viestiä ja kaks viikkoo. Eikös?
    Nyt tarvii vaan odotella.

     
     
  5. #185
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Kroatia, Brela
    Viestit
    48
    Nyt hankittu mehuja varastoon ja ekat juissit sekoiteltu. Pitänee lopettaa höyryttely kun nuo varastot loppuu. Nähtäväksi jää kuinka koviin hintoihin nousee 10ml putelit ja eikös ne ollu 20mg vahvuudella tulossa? Tietty niitä voi mukavasti laimentaa ja tuunata jollain tapaa lisäämällä tiivaria sekaan. En kyllä kirveelläkään enää koske röökiin ikinä.

     
     
  6. #186
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Sijainti
    Nurmijärvi
    Viestit
    28
    Oma höyryttely ei ainakaan minkään lain pakottamana lopu. Loppuu sitten kun siltä tuntuu.

     
     
  7. #187
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    En lopeta vapottelua edelleenkään!

     
     
  8. #188
    jelaitil
    Vieras
    noin 25ml valmiita nesteitä jäljellä, 100 niksaa noin 60ml, pohjia 0. Vähiinkäy ennenkuin loppuu.

     
     
  9. #189
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    En aio lopettaa höyryttelyä. Vastahan olen pääsemässä tupakan polttamisesta eroon.

     
     
  10. #190
    Hittoako sitä mukavaa harrastusta lopettamaan. Nikotiinin vois kyllä lopettaa, tosin eiköhän sitäkin sitten hätätilanteeseen saa Prisman hyllyltä hintaan 40 euroa 10ml / 20mg.

     
     
  11. #191
    Lainaus Alkuperäinen postaaja weezer81 Näytä viesti
    Hittoako sitä mukavaa harrastusta lopettamaan. Nikotiinin vois kyllä lopettaa, tosin eiköhän sitäkin sitten hätätilanteeseen saa Prisman hyllyltä hintaan 40 euroa 10ml / 20mg.
    No just näin Olen hiljalleen alkanut kokeilla nesteiden tekoa myös ihan ikiomilla resepteillä vähintäänkin kohtuullisin tuloksin ja kun niksaakin on varastossa useamman vuoden tarpeeksi, niin harrastus voi jatkua keskeytyksettä toistaiseksi.

     
     
  12. #192
    Siis saako uuden lain mukaan kaupasta jatkossa ostaa tupakanmakuista nestettä?

    Todella epäselvästi selitetty nämä lait... :<

     
     
  13. #193
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mjvpit Näytä viesti
    Siis saako uuden lain mukaan kaupasta jatkossa ostaa tupakanmakuista nestettä?

    Todella epäselvästi selitetty nämä lait... :<
    http://www.e-savuke.com/vb/showthread.php?t=18625

     
     
  14. #194
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298
    No miten mää sen nyt oon käsittäny nii nesteiden vastaanottaminen on laitonta, eli uusia nesteitä ei voi saada. Ja ku nesteitä ei oo, nii eihän sitä sit voi muuta ku lopettaa.
    Mitään 9€ 10ml "tupakanmakuisia" nestepulloja en todellakaan ostele vuoden vaihteen jälkeen.

     
     
  15. #195
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Radalan Näytä viesti
    No miten mää sen nyt oon käsittäny nii nesteiden vastaanottaminen on laitonta, eli uusia nesteitä ei voi saada. Ja ku nesteitä ei oo, nii eihän sitä sit voi muuta ku lopettaa.
    Mitään 9€ 10ml "tupakanmakuisia" nestepulloja en todellakaan ostele vuoden vaihteen jälkeen.
    Mitäs jos lukisit huolella näitä lankoja täällä, kyllä kaikkea tulee olemaan saatavilla.

     
     
  16. #196
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Hieno juttu, että noin on, itse kun olin foorumilta luetun ja STM:n ohjeistusten perusteella siinä kuvassa, että tällä hetkellä yhtään minkään saatavuudesta/hinnoittelusta ei ole varmaa tietoa, koska vaikka lait ovatkin olemassa säätely ei ole kuosissa.
    KGO & Twist

     
     
  17. #197
    Höyrypää Deetwo7's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    448
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Hieno juttu, että noin on, itse kun olin foorumilta luetun ja STM:n ohjeistusten perusteella siinä kuvassa, että tällä hetkellä yhtään minkään saatavuudesta/hinnoittelusta ei ole varmaa tietoa, koska vaikka lait ovatkin olemassa säätely ei ole kuosissa.
    Sen verran on kuitenkin, että Valviran on pakko hyväksyä kaikki tuotteet jotka noudattaa lain määräyksiä. Siitä voidaan päätellä mitä tulee olemaan saatavilla yleisellä tasolla. Markettimyynti on tosin epävarmaa, kun ei ole mitään takeita siitä että marketit haluaa investoida valvontamaksuja uusiin tuotteisiin, joita asiakkaat pystyy ostamaan vaan jos ne omatoimisesti osaa kysyä niitä.
    Hintatasoa ei ihan suuresti pysty nostamaan, mutta toki mahdollinen vero sitten tuplaa nesteiden hinnat. Antaa muuten samalla mahdollisuuden yrityksillä hommata ylimääräistä voittoa nesteistä.

     
     
  18. #198
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Mutta onko tällä hetkellä siis jo olemassa EU-tasolla hyväksyttyjä "sähkösavukkeita" tai nikotiinipohjia?
    Jäin vähän sille kantille, että hyväksyttyjä, eli sertifikaatit täyttäviä, tuotteita ei vielä olisi?
    KGO & Twist

     
     
  19. #199
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Ei ole olemassa sitä tupakanmakuista nestettä joka suomessa ainoana nesteenä on sallittu. Kukaan ei vielä ole onnistunut kehittämään nestettä joka maistuu tupakalle.

     
     
  20. #200
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Et nyt taida kuitenkaan puhua näitä asioita säätävän instanssin nimissä jolloin toi wanhan toitotellu on vähän niinq 0-infoa.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •