Sivu 39 / 41 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2935363738394041 ViimeinenViimeinen
Tulokset 761 - 780 / 801

Aihe: SuperTank by Tobeco

  1. #761
    Pakkohan tätä on kehua, vihdoin kun niksat niin minimaaliset ja sopivat maut löytyneet mitä kurkkukin kestää...
    0.5 ohminen ja 40w räppänät selällään tuntuu jopa hiukan tukkoselta, täytynee kokeilla 0.2 ohm...
    Aiemmin vannoutuneena mtl miehenä menee kalusto uusiksi.
    Ainoat miinukset on triplaantunut nesteen kulutus ja akkuja menee päivän aikaan pirusti..(ei viitsi töissä kantaa ku yks akkusia.)

     
     
  2. #762
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tulipa testattua notch coil. Kärähti samantien, en ehtinyt ensimmäisiäkään höyryjä ottaa. En tilaa toista.

     
     
  3. #763
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Vuhuu..nyt se tapahtui minulle. Sain supertank minin vuotamaan. Vaihdoin uuden coilin ja tumppasin nesteet sisään. Mulla aina muutama coil purkissa vgssä, jotta varmasti tarpeeksi kostea. Ylimääräiset kosteudet tietenkin ravistelin ja kuivasin pois. Kusi alleen välittömästi.
    Siihen sitten homma seis ja tarkastelemaan mitä tapahtui. Kaikki tiivisteet kunnossa vai oliko? Ainoa asia, minkä havaitsin oli, että olin kiertänyt coilin hyvin tiukkaan. Oliskohan tuo coilin silikonitiiviste pullahtanut osittain paikoiltaan liiallisesta kiristysmomentista, kuten nuo silikonit tuppaa joskus tekemään. No, coili uudestaan kiinni, nyt hieman hellemmin. Nyt nesteet pysyi sisällä ja toiminta normaali..

     
     
  4. #764
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tapat coilin heti alkuunsa jos ylikastelet eli säilytät VG:ssä. Muutama tippa esikostutusta reikiin ja eikun höyryämään.

    Itse huomasin tuon, että jos coilin alkukastelee liian hyvin niin sen elinikä on ehkä 10% normaalista.

     
     
  5. #765
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Ahaa, nyt kun tarkemmin miettii, niin voi pitää paikkansa. Olenkin ihmetellyt, että onko atojen laatu huonontunut. Eivät kestä mun ajolla enää niin pitkään, kuin ennen.

     
     
  6. #766
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kyllä atojenkin laatu on huonontunut vuoden takaisista. Maku ja kestävyys ei lähellekään yhtä hyvä kuin ennen.

     
     
  7. #767
    Tämä on jotenkin neverending story! Mikähän vittu siinä on? Hyvä ato-> paska ato momentti saavutetaan parissa kuukaudessa nykyään

     
     
  8. #768
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Laatutarkkailu heikkenee kun aletaan tekemään massatuotantoa? Supertank Mini oli tullessaan 10/10 clearo, nyt hyvänä päivänä 6/10.

     
     
  9. #769
    Royal edition atot toimii, ovat jopa pelottavan homogeenisiä. Tosin ostin nuokin jo aikoinaan ja riittävästi tuskin tarvitsee uusia edes ostaa, suunta on mtl puolelle kääntynyt.

     
     
  10. #770
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Juuri näistä uudemmista hankkimistani olen tuon havainnut. Onhan se tietenkin valmistajalle huonoa businesta, jos atot kestää >500ml ajella läpi. Vanhat atot nautittu ja ei tää se maailmanlopun clearovehjes sittenkää taida mulle olla.

     
     
  11. #771
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    No mutta on sekin valmistajalle huonoa bisnestä, jos atopäissä on niin perse maku ettei tee mieli ostaa uusia. Kyllä minä luovutan jo näiden ostettujen atopäiden jälkeen ja vaihdan laitetta.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Royal edition atot toimii, ovat jopa pelottavan homogeenisiä. Tosin ostin nuokin jo aikoinaan ja riittävästi tuskin tarvitsee uusia edes ostaa, suunta on mtl puolelle kääntynyt.
    Royal Edition, siis nämä kultaiset? Mulla on itse asiassa nyt just viime viikolla tilattu kultainen atopää laitteessa kiinni ja makua ei tule nimeksikään, kuivaakin tuntuu jo 38 watilla puskevan.

     
     
  12. #772
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2017
    Viestit
    2
    Parisen viikkoa ollut Rellu 2/3:n nokassa Super Tank mini 25mm-versiona. Todella hyvä tankki ollut, ei mitään valittamista. Maku tässä on mielestäni jonkin verran parempi kuin perus super tankissa, joka jää nyt varatankiksi.

    Mistähän tähän 25mm versioon saisi kätevästi tilattua tiivisteitä ja varalaseja? Samaan tilaukseen jos saisi sopivia atoja mukaan, niin olisi hyvä. Tobecon oma 0.5 ollut käytössä ja ei vielä ainakaan heikkenemisen merkkejä. Fast techilta ei ainakaan tobecon omia atoja löydy...

    Erittäin suositeltava ostos tämä 25mm!

     
     
  13. #773
    Höyrypää Isukka's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    813
    25mm malli ollut jonkun aikaa käytössä, tuli samalla kultaisia atoja, joista kolme ensimmäistä oli surkeita, katsotaan mitä neljäs tekee. Aikaisempi atoerä joita käytin Starella oli ihan eri maata.
    FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND


     
     
  14. #774
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    17
    Olen nyt höyrytellyt tällä tankilla nesteitä 60VG/40PG -suhteella. Nyt pitäisi kokkailla uusia nesteitä ja mielessä kävi, että toimiikohan supertankilla jokin toinen vg/pg -suhde paremmin? Onko kukaan testaillut asiaa?

     
     
  15. #775
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Paremmin on tietenkin makuasia, mutta tällähän toimii nesteet väliltä 50VG - 95VG. 95VG ehkä huoneenlämmössä jo siinä rajoilla, pikkusenkaan jähmeämpänä ei onnistu. Itellä talvella ollu sweetspot 75VG.

     
     
  16. #776
    Olihan se vielä yksi royal edition pakko poimia, kun kirpparilta sai sopivasti Miksi sitä turhaa kikkailemaan, kun kerran vehjes on hyväksi todettu! Eiköhän nämä kolme piisaa, jos ei saa samaa tautia kuin jorpakko

     
     
  17. #777
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Olihan se vielä yksi royal edition pakko poimia, kun kirpparilta sai sopivasti Miksi sitä turhaa kikkailemaan, kun kerran vehjes on hyväksi todettu! Eiköhän nämä kolme piisaa, jos ei saa samaa tautia kuin jorpakko
    Voi se kolmekin riittää. Mulla on noita 12 tai 13 (normi & 25mm), en ole ihan varma määrästä enää...
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  18. #778
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    3kpl 25mm löytyy, just möin eilen normikokoset pois ja samal hävitin 3 evicciä pois pölyyntymästä. Atopäitä ripakopallinen kaapissa ydinsodan varalta. On muuten ainoo atopäitä käyttävä ato mitä mulla on🤔
    Ei huono sanos jorma😎

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #779
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    No mutta on sekin valmistajalle huonoa bisnestä, jos atopäissä on niin perse maku ettei tee mieli ostaa uusia. Kyllä minä luovutan jo näiden ostettujen atopäiden jälkeen ja vaihdan laitetta.



    Royal Edition, siis nämä kultaiset? Mulla on itse asiassa nyt just viime viikolla tilattu kultainen atopää laitteessa kiinni ja makua ei tule nimeksikään, kuivaakin tuntuu jo 38 watilla puskevan.
    Nyt on mennyt 200ml Pear dripsiä yhden kullitetun 0.2 läpi, hiukan on ruvennut antamaan väriä, mutta muuten toimii hyvin. Eihän tuota nyt enään kovin pitkään viitsi pitää, mutta ihan ok kesto? Ajallisesti 3vkoa

     
     
  20. #780
    Johan nyt on, vieläkin tämä on hengissä alkaa 4vkoa lähestyä. Nyt kyllä vihellän kestotestin loppuneeksi, alkaa värjääminen olemaan sitä luokkaa, eikä makukaan ihan priima ole

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •