Sivu 7 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789101117 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 716

Aihe: ViVi Nova kit

  1. #121
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    ei hehku langat mut höyryä tulee jonnin verran, missähän vika...?
    Paljonko voltit ja riittääkö akussa potkua?
    Jos ei toimi, niin eikun uutta vääntämään ja on tässä itsekin tullut jokunen toimimaton viritelmä heitettyä roskikseen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  2. #122
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Paljonko voltit ja riittääkö akussa potkua?
    Jos ei toimi, niin eikun uutta vääntämään ja on tässä itsekin tullut jokunen toimimaton viritelmä heitettyä roskikseen.
    boltilla vetelen täydellä akulla, ei taida meikällä riittää sorminäppäryys tuohon hommaan.

    onkos joku teheny jo jonkinmoisa ohjeita tuohon hommaan?
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  3. #123
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khaimera Näytä viesti
    onkos joku teheny jo jonkinmoisa ohjeita tuohon hommaan?
    Oikeesti.. ootko kokeillut googlella hakea?
    En jaksa tähän linkittää, mutta youtubesta noita videoita löytyy loputtomasti.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  4. #124
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Oikeesti.. ootko kokeillut googlella hakea?
    En jaksa tähän linkittää, mutta youtubesta noita videoita löytyy loputtomasti.
    empä ole, juutuupiin siis

    E: no perhana, olikos se noinkin helppoo, katoin tän viteon http://www.youtube.com/watch?v=HP9Y7tF78Yo
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  5. #125
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: ViVi Nova kit

    Vivi Nova v2:lla tässä on röyhitty jo jonkin aikaa twistin kera ja joka on tuo lyhyt wick versio ja olen täysin onnellinen tuon kanssa ja nyt ainakin health cäbinillä näytti olevan v3 myynnissä joka sitten on taas pitkä wick versio.

    Oikaskaa mua jos luulen väärin mutta eikö nuo v2 ja v3 ole muuten identtisiä paitsi aloituspakkausten coil headien wickien osalta ja muuten voi kummassakin käyttää kumpaakin coilia ?.

     
     
  6. #126
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: ViVi Nova kit

    tänään tuli V2.5 tähän talouteen, en jaksanut odottaa imeytymistä vaan heti aloin maistelemaan GummyBearssia ja hyvin toimii!! Ei ehkä ihan niin paljon makua mitä boge+tankki-yhdistelmällä mutta tarpeeksi kuitenkin ja kun on noin helppokäyttöinenkin niin varmaan tästä tulee ykkösvehje itelle.

    kauhian kovaa tätä saa vaan imeä...
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  7. #127
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: ViVi Nova kit


    Vivi Nova V2 tuli welhosta.

    Siihen ruuttasin 2,4Ahmiseen Gummy Bearsia.. ja helvetti että maistuu pahalle! 4,2V on jänöä, ja pukkaa lämmintä ja jotain palaneen muovin tai kumin makua.

    Helvetti.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  8. #128
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: ViVi Nova kit

    Kuivilla wickeillä litkujen jälkeen anna olla väärinpäin pöydällä pienen aikaa, että wickit ehtii kunnolla vettyä.

     
     
  9. #129
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Vivi Nova V2 tuli welhosta.

    Siihen ruuttasin 2,4Ahmiseen Gummy Bearsia.. ja helvetti että maistuu pahalle! 4,2V on jänöä, ja pukkaa lämmintä ja jotain palaneen muovin tai kumin makua.

    Helvetti.
    Ei noihin clearoihin kannata heti hirveästi tarjota voltteja.. pikkuhiljaa nostelee niin löytyy se toimivin.
    Muutenkaan ei clearot kestä jännitteitä samalla tavalla kuin cartot, mutta senhän takuulla oletkin jo huomannut.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #130
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Ei noihin clearoihin kannata heti hirveästi tarjota voltteja.. pikkuhiljaa nostelee niin löytyy se toimivin.
    Muutenkaan ei clearot kestä jännitteitä samalla tavalla kuin cartot, mutta senhän takuulla oletkin jo huomannut.
    Joo nyt on "vettynyt" tuo vekotin jonkin aikaa pöydällä kyljellään ja alkaa se toimia. Voltit on nyt edelleen siinä 4,2V ja ihan hyvin tulee oikean makuista höyryä. Vaikka tää tuntuu jotenkin tukkoiselta vrt. uusi Boge niin huomaan tätä nyt käyttäväni, en jaksa vaihtaa uutta Bogea tankkiin laiska kun olen

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #131
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: ViVi Nova kit

    Ihan hyvin nämä silica vehkeet pelaa ku antaa silican vettyä kunnolla. Mikäli tuntuu ettei wickkaa kunnolla suoraan paketista niin päivän pari kun antaa silican lillua nesteessä niin kohan neste kulkee paremmin..

     
     
  12. #132
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: ViVi Nova kit

    Jos multa kysytään niin toimintavarmempi tää Vivi on ku nykyiset boget.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  13. #133
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: ViVi Nova kit

    kaippa se on tämän boge-laman alla tätäki koitettava, kaikki aikasemmat
    clearot olen kyllä alimpaan kironnu ja kovaan ääneen huuellu etten koske
    enää ikinä niihin, etten kyllä mahottomia oota.

     
     
  14. #134

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja PalleX2 Näytä viesti
    kaippa se on tämän boge-laman alla tätäki koitettava, kaikki aikasemmat
    clearot olen kyllä alimpaan kironnu ja kovaan ääneen huuellu etten koske
    enää ikinä niihin, etten kyllä mahottomia oota.
    Jos nestetilavuus ei oo pakottava tekiä niin mieluummin senkin rahan sijoittaisin kunnon drippiatoon. Ite en oo tätä Novaa saanut muutama imua kauemmaksi toimimaan, ja sama juttu Vivi Tankin kanssa. Ihan vain mun mielipide toki.
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
  15. #135
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: ViVi Nova kit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Villapipo Näytä viesti
    Jos nestetilavuus ei oo pakottava tekiä niin mieluummin senkin rahan sijoittaisin kunnon drippiatoon. Ite en oo tätä Novaa saanut muutama imua kauemmaksi toimimaan, ja sama juttu Vivi Tankin kanssa. Ihan vain mun mielipide toki.
    joo näin vähä arvelen itelläki menevän, drippi-atoilla tässä on kämpillä porskutettuki
    jo tovi, tarttis vaan reissunpäälle kans toimivan laitoksen.

     
     
  16. #136
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

     
     
  17. #137
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: ViVi Nova kit

    Mulla on ViVi pelannu ihan hyvin, ei ensimmäistäkään Dry Hittiä ole tullut. Lienee sitten poikkeus tuo laite

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  18. #138

    Vs: ViVi Nova kit

    Innostuin jo kun väänsin uuden coilin, mutta ei mennyt kauan kun pukkaa taas palaneen makua.
    Oon nyt vääntänyt 2 uutta setuppia ja yritin jättää lankaa löysemmälle, että neste kulkisi paremmin. Nyt sitten tulee muovin makua....
    Mua on aina vaivannut Vivissä se, että vastuslangat ovat tuota silikonirinkulaa vasten. Nyt kun tarkistin silikonin, niin olihan sielä kaksi tummaa viirua jota langat on vähän käräyttänyt. En tiedä teenkö jotain väärin, mutta eipä paljon kiinnosta muovinkäryä kiskoa....

     
     
  19. #139
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ViVi Nova kit

    Teeppä sitten seuraavaa; korvaa osa R-langasta hopealangalla niin, että ainoastaan käämi tulee R-langasta, eli tsekkaa Scottin Ody-video aiheesta.
    KGO & Twist

     
     
  20. #140
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: ViVi Nova kit

    Kiitos Esmokelle mahtavasta videosta!! vinkki: tuohon aloituspakkaukseen voisi pistää kylkiäisiksi vähän noita lankoja mukaan
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •