Sivu 35 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25313233343536 ViimeinenViimeinen
Tulokset 681 - 700 / 716

Aihe: ViVi Nova kit

  1. #681
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Ekaa kertaa tuli tehtyä uusi coili viritys viviin ja ei sekään ihan ekalla nappiin kun evic näytti shortit ja johtu siitä ettei mulla ole kunnon pihtejä millä olisi saanut kanthalin päät tasattua rungon kanssa mut loppu hyvin kaikki hyvin ja pöhisee 3 millin silicalla ihan jeesh ja 1.9 näytti vastusta. Täytyy hommata kunnon pihdit ja laittaa tehdas pystyyn kun nyt satun fanittamaan vivin lämpimiä ja maukkaita höyryjä.
    Saksilla oon itse pätkäissyt ne kanthalin tai nikromen pätkät.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  2. #682
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Saksilla oon itse pätkäissyt ne kanthalin tai nikromen pätkät.
    Saksilla minäkin sen tein mutta silti jäi sen verran irvistämään että näytti oikosta ja juuri tuli mieleen että kynsileikkureista olisi voinut olla suuri apu.

     
     
  3. #683
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jason666 Näytä viesti
    Mulla ollu näitä jo kolme ja kaikki eri mallia. Jokaisessa sama ongelma. Joko ne maistuu palaneelle, tai sit kurlaa.
    Voi olla etten vaan osaa. Jatkakaa.
    Sama, ei voi ymmärtää..

     
     
  4. #684
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mä en oo kertaakaan saanu viviä kurlaamaan.. Eikä palaneen makua tuu kuha tankissa on ainaki puolet jälellä, mua ei haittaa täytellä sitä kun saa niin hyvät höyryt...

     
     
  5. #685
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Saksilla minäkin sen tein mutta silti jäi sen verran irvistämään että näytti oikosta ja juuri tuli mieleen että kynsileikkureista olisi voinut olla suuri apu.
    Ruuvarin tai pinsettien kärjellä sitten se tynkä painetaan koloseensa, ettei ota kiinni. Ei sen tosiaan paljon tarvi sieltä irvistellä, että ottaa oikoseeni.

    Toinen on, että melkein tekis mieli tehdä NR-langasta jalat, mutta ei siellä ole tilaa sille hässäkälle, joka syntyy jos perinteisesti kierittää. Pitäisi olla ne hitsivehkeet...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #686
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Ärsyttääkö Vivin kuivuminen nesteen vähentyessä? EI ärsytä enää!

    2013-05-09-035.jpg
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  7. #687
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Hyvin toimii setuppi kaksinverroin 3 millisen silican kanssa jollei jopa erinomaisesti. Jumaleissön et mä diggailen tän vivin lämpimiä ja hyvin makua antavia höyryjä.

     
     
  8. #688
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    En jaksanut lukea koko lankaa läpi että onko monikin jo tehnyt tähän meshi setuppia. Itse käärin pitkän tukin 200# meshistä silican tilalle kanthalit ympärille ja pulssittelin tyhjemmällä akulla mekaanisella modilla kiepit punahehkuun. Jossain välissä tuntui että se atopään alla oleva tiiviste sulaa välistä pois ku kärys niin paljon. Lopuksi vaan tankki päälle, nesteet sisään ja hattu kiinni. Vamo näyttää 2.6ohm ja kyllä toimii!

     
     
  9. #689
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    On niin iso vastus, ettei siinä mekaanisella kovin tyhjää akkuakaan taida tarvita käyttää...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  10. #690
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    On niin iso vastus, ettei siinä mekaanisella kovin tyhjää akkuakaan taida tarvita käyttää...
    Paljon mahdollista että tuossas on sellaista hätävarjelun liioittelua itseltä.

    Olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä että sain siitä kuitenkin sellaista hyödyllistä "väärän turvallisuuden" tunnetta että lanka ei pala poikki, ku setupointi taidot on mitä on

     
     
  11. #691
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Voi olla joo, että aika tuoretta akkua saa laulattaa koko ajan jos on 2.6 ohminen kiinni. Mulla on nyt 2.8 kiinni tossa (Evic mittasi 2.7..pitänee kutinsa ) Vivissä ja ajelen tota 7.6 watilla, jonka toi kääntää 4.52 volttiin. 8 watilla mennään lukemassa 4.64 volttia. Jos ajatellaan että tuore mekaaninen työntää esim. 4 volttia, on se 2.8 ohmisella näköjään 5.9 wattia. Mä en saa sillä edes vit*****a aikaiseksi. Mutta tässä päästäänkin ihmisten erilaisiin tottumuksiin ja ihmisten kykyyn havaita makuja jne jne. Joten en tuomitse missään nimessä
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #692
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Vamon päässä tuolla siis ajelen 10 wattia tehoina. Ei palanutta eikä muovin makua niinkuin tehdas atoilla oli. Pulssittelin siis pelkästään mekaanisella.

     
     
  13. #693
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Väänsin juuri u-wickin meshistä tähän, 1.4ohm enkä ole kyllä ikinä saanut näin hyvän makuisia höyryjä vivistä aiemmin.

     
     
  14. #694
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Voi olla joo, että aika tuoretta akkua saa laulattaa koko ajan jos on 2.6 ohminen kiinni. Mulla on nyt 2.8 kiinni tossa (Evic mittasi 2.7..pitänee kutinsa ) Vivissä ja ajelen tota 7.6 watilla, jonka toi kääntää 4.52 volttiin. 8 watilla mennään lukemassa 4.64 volttia. Jos ajatellaan että tuore mekaaninen työntää esim. 4 volttia, on se 2.8 ohmisella näköjään 5.9 wattia. Mä en saa sillä edes vit*****a aikaiseksi. Mutta tässä päästäänkin ihmisten erilaisiin tottumuksiin ja ihmisten kykyyn havaita makuja jne jne. Joten en tuomitse missään nimessä
    Eihän sitä mekaanisella tollasilla ohmeilla ajella
    Säädettäviin noi käy
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #695
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Kyllä kävi taas onni onnettomuudessa kun piti niin kiireellä palata landelta stadiin että jäi kaikki mpdien laturit ja atot mökille. Onneksi kotona oli nesteitä ja vanha kunnon vivi nova.. hyvin höyryää täällä aurinkoisella terassilla ja olut maistuu..nom nomhyvä vivi, paras klera jee jee

     
     
  16. #696
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    vanha kunnon vivi nova sai vähän potkua kun tuunasin 0.2 kanthalista 1.3ohm setupin..
    Kyllä kelpaa höyrytellä mekaanisella.
    Kuumenee vaan sen verran (olisi pitänyt käyttää hopea lankaa jalkoina,ens kerralla sitten..) että toivottavasti muovitankki ei
    sula tuohon ala-cappiin kiinni..
    enpäs muistanutkaan että inan aromi, vanilla for pipe on näinkin hyvää..
    tätä pitää saada lisää!

    edit:
    kylläpä rupeskin kurlaamaan kun tutti oli pätkitty,ja tein setupin 2mm FT:n silicasta...
    Noh, siihen päälle toinen pätkä "maku langaksi" niin voi pojjat tätä höyryn määrää... huh.
    vihtutti tuo 2.3ohm setup mikä oli kun eihän sillä mitään irtoa mekaanisen kanssa.
    Viimeksi muokannut Darra; 25.08.13 kello 18:49.

     
     
  17. #697
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    kävin hakemassa vivi novan ja annan toisen mahdollisuuden tälle atolle. koitetaan itse vääntää setuppia.
    samaa kun protankkiin 1.2-1-6ohm kun mekaanisella ajelee?

     
     
  18. #698
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mulla oli 1.5-1.9 ohmit ku viviin tein ite ja hyvin toimi.
    Itseasiassa vivi nova oli semmonen mihin pysty aina luottamaan. Ei kurlinu tai vuotanut ja aina anto hyvät höyryt.

     
     
  19. #699
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    joo vetelintuohon eilen 5 kieppiä 0.25kathalia ja 3mm silicaa ja hyvin pöhisee kyllä. joskus haukuin tän ihan pystyyn. silloin en kyllä itse uskaltanut väännellä itse setuppeja,mutta huomattavasti parempi on oma tekemällä.reissukäyttöön protankin kanssa kun ei vuod samanlailla kun gennyt

     
     
  20. #700
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    46
    noissa vivi novissa vissiin erilaisia atopäitä?
    Itse tilasin puffilta omaani lisää atopäitä niin ei yhtään saman näkönen, eikä mahtunut paikalleen eikä ottanut plussa nasta kiinni, kiskoin kuiten plussanastaa 2mm pihalle niin nyt ottaa kiinni. :s tunnistaako joku tuon kuvassa olevan atopään, jos vaikka ensi kerralla osais tilata "oikeita".
    IMG_6048.jpg
    omasta mielestä liippaa läheltä Boge atopäätä?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •