Sivu 85 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 357581828384858687888995135185 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,681 - 1,700 / 5682

Aihe: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

  1. #1681

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    ^ viddu ihan samaa funtsin + iso vai pieni keskireikä?

     
     
  2. #1682

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    ^ viddu ihan samaa funtsin + iso vai pieni keskireikä?
    Ite oon tehny mahd isol.
    Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
    Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
    Tulossa : Caravela &

     
     
  3. #1683
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Siitä tulee semmonen kun tulee. Rullaan kunnes mahtuu reikään. Käytännössä keskireikä on vähän reilumpi kuin 18G neula, se mahtuu hienosti siitä sisään.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #1684

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Aamutuimaan olis yksi selventävä kysymys: onko nestepoltolla mitään vaikutusta hotspotteihin eli jos sitkeästi polttaa nestettä tankista voiko se vaikuttaa positiivisesti coilin toimivuuteen vai tarviiko aina tohottaa meshi uusiks jos on coilia liikutellessa onnistunut todennäköisesti rapsutteleen oksidoinnin irti.... Periksi en perkele anna, onhan nämä vehkeet toimittava kun kerran hankittu
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #1685
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mistähän mahtais johtua, ettei Somniumiin tekemästäni setupista tule makua juuri ollenkaan. 500 meshistä tehty wickki, ei yhtään hotspottia ja wickkaa hyvin, mutta maku on jossain ihan hukassa. Setupissa varmasti jotain vikaa, mutta en keksi että mitä.

    edit. Voiko vaikuttaa, kun rullasin aika huolella tosi tiiviiks tuon meshin, että sain sen sujahtamaan tuonne wickin reikään?

     
     
  6. #1686

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nsd Näytä viesti
    Mistähän mahtais johtua, ettei Somniumiin tekemästäni setupista tule makua juuri ollenkaan. 500 meshistä tehty wickki, ei yhtään hotspottia ja wickkaa hyvin, mutta maku on jossain ihan hukassa. Setupissa varmasti jotain vikaa, mutta en keksi että mitä.

    edit. Voiko vaikuttaa, kun rullasin aika huolella tosi tiiviiks tuon meshin, että sain sen sujahtamaan tuonne wickin reikään?
    Mä huomasin saman jutun. Pistin tutun ja turvallisen florida citrus explosionin tankkiin ja pakko sanoo, et 306 atomisaattorista tulee tolla nesteellä voimakkaampi maku. Vetelen nyt pari tankkia tällä, mut sit kun toi setuppi on kunnolla sisäänajettu ja jos makua ei vieläkään tuu niin vedän uuden setupi sit vaan. Mulle tuli kanssa todella kireelle toi meshi, kun koitin mahdollisimman tiiviiksi rullata sen. Mut ei kai sen pitäis vaikuttaa kunhan wickaa kunnolla? Mulla ainakaan ei oo ainuttakaan hotstpottia ja mä otan vielä kestkimääräistä pitempiä imuja. Joku meshiguruista vois neuvoa, et mitä noita kaikkia juttuja voi mennä setupissa pieleen jos tulee vähän makua.

     
     
  7. #1687
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joku meshiguruista vois neuvoa, et mitä noita kaikkia juttuja voi mennä setupissa pieleen jos tulee vähän makua.
    Guru en ole mutta tohon kysymykseen on pirun helppo vastata: Kaikki

     
     
  8. #1688

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Guru en ole mutta tohon kysymykseen on pirun helppo vastata: Kaikki
    Kyl sen on pakko olla joku yksittäinen juttu kun höyryn määrä ja kurkkutuntuma on kuitenkin kohdallaan.

     
     
  9. #1689
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Kyl sen on pakko olla joku yksittäinen juttu kun höyryn määrä ja kurkkutuntuma on kuitenkin kohdallaan.
    Kyllä mä pistäisin ihan tehojen piikkin, on joko liian vähän tai liian paljon, ettei makua irtoa.

     
     
  10. #1690
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Kyl sen on pakko olla joku yksittäinen juttu kun höyryn määrä ja kurkkutuntuma on kuitenkin kohdallaan.
    Voisko olla liikaa watteja ja toi citrus ei vaan kestä sitä? Mä en ole tota nestettä koskaan edes kokeillut, mutta muistelisin lukeneeni, että tuo ei olisi paras neste mesh-vehkeiden kanssa. Kokeille piruuttas jotain tupakkamakua tuolla setupilla, josko toimis paremmin.

    edit. ja herra esmoke ehti ensin

     
     
  11. #1691
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Kyl sen on pakko olla joku yksittäinen juttu kun höyryn määrä ja kurkkutuntuma on kuitenkin kohdallaan.
    Kokeiles piruuttas vaikuttaisko ilmareiän kohta tohon makuun. Jos ois hieman kauempana coilista, niin tunnetustihan höyryn määrä vähenee ja maku sekä kurkkutuntuma vahvistuu? Toinen on tietysti jättää kanthal hieman löysemmäksi coilia tehdessä. Ainakin silicavehkeissä nämä kaksi juttua vaikuttaa maku-throat hit / höyry -suhteeseen. En sitten tiedä genesiksistä.

     
     
  12. #1692
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Kokeiles piruuttas vaikuttaisko ilmareiän kohta tohon makuun. Jos ois hieman kauempana coilista, niin tunnetustihan höyryn määrä vähenee ja maku sekä kurkkutuntuma vahvistuu?
    No HUH HUH! Tää oli mulle uutinen, oli vaan sanottu että reikä meshin kohdalle!

    Nyt iski kurkkutuntuma!Lujaa! Ja maku... ylitsevuotavainen. Hemmetti.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  13. #1693

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Kyllä mä pistäisin ihan tehojen piikkin, on joko liian vähän tai liian paljon, ettei makua irtoa.
    Köh köh. Pistin volttimittarin tohon väliin ja näytti 3.3 volttia Nyt voi sit taas täydellä akulla olla tolle citrusnesteelle vähän liikaa tehoa kun ei oo vastusta kun 1 ohmi. Täytyy varmaan laittaa provariin kiinni suosiolla toi kohta. Sen verran muistan, et linellä oli tällä samalla nesteellä maku parhaimmillaan 1.5 ohmisella coililla suoraan akulta. Vois noita tehoja koittaa tähän kanssa.

     
     
  14. #1694
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mun kokemuksen mukaan liikojen tehojen myötä ensin mausta lähtee makeus ja kun tehoja nostaa lisää niin muutkin maut alkaa kärsimään. Enkä ole yhtään poikkeusta tähän vielä löytänyt, joskin empä niitä enään jaksa edes etsiä, kun tulokset on aina samanlaiset (pakkohan tuohon poikkeus on jossain olla). Tuon takia en jaksa innostua tehojen metsästyksestä, jossa laitteesta pitää saada 15+w tai 5 amppeeria ulos (<-lisäksi koska akut menee kyykkyyn ja tyhjenee nopeasti).

     
     
  15. #1695
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Mun kokemuksen mukaan liikojen tehojen myötä ensin mausta lähtee makeus ja kun tehoja nostaa lisää niin muutkin maut alkaa kärsimään. Enkä ole yhtään poikkeusta tähän vielä löytänyt, joskin empä niitä enään jaksa edes etsiä, kun tulokset on aina samanlaiset (pakkohan tuohon poikkeus on jossain olla). Tuon takia en jaksa innostua tehojen metsästyksestä, jossa laitteesta pitää saada 15+w tai 5 amppeeria ulos (<-lisäksi koska akut menee kyykkyyn ja tyhjenee nopeasti).
    Oon kyllä samoilla kantimilla. Nyt setuppi, jolla ajelen n. 14W ja maku alkaa tulla ulos vasta kun akku on hiipunut alle 4V. Setuppi kyllä kestää, mut maku on aika mitäänsanomaton ja epämiellyttävä.

     
     
  16. #1696
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Vaihdoin florida citruksen pois Somniumista ja jamaicaa tilalle, jummijammi rupes vickkaamaan ja löyty makukin
    Toi fce ei tunnu toimivan tos ollenkaan :P
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #1697
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    china-sells comin sivulla myydään, meta foamia, miten tällaista käytetää, tulee ilmeisesti mesh: hin tilalle, vai olenko ymmärtänyt aivan väärin??

    http://www.china-sells.com/item.php?id=2134

    kiitoksia guruille vastauksesta.

     
     
  18. #1698

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja steamroller Näytä viesti
    china-sells comin sivulla myydään, meta foamia, miten tällaista käytetää, tulee ilmeisesti mesh: hin tilalle, vai olenko ymmärtänyt aivan väärin??

    http://www.china-sells.com/item.php?id=2134

    kiitoksia guruille vastauksesta.
    Näyttää vähän samalta tavaralta mistä esimerkiksi 510 atomisaattori pää on tehty.

    http://www.puff.fi/ikenvape-io6-306-...tip-p-983.html

    Tai tämä ikenvapen atopää, olisiko tuo meta-foami samaa tavaraa?

    Edit: En todellakaan ole guru ja tämä on siis ihan oman pään sisällä tupsahtanut olettamus Sitä että toimiiko gennyissä niin en tosiaan tiedä

     
     
  19. #1699
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Ehkä mysteeri selviää, sivullakaan ei kerrota mitään.

    edit: olihan siellä kun tarkemmin katsoi, tuo google kääntäjä hämäsi "Meta foam for the repair and modification of atomizers."

     
     
  20. #1700
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Tuo saattaisi olla käyttötarkoitus.

    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •