Sivu 8 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121858108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 5682

Aihe: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

  1. #141
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Macce Näytä viesti
    Mulle on tulossa 0.17 lankaa ja 0.20 lankaa. Tarvinnenko muita lankoja?

    Tiedättekö tuleeko Orionin mukana oheista rinkulaa Wickin ja rungon väliin? Jos ei tule niin onko ko. kapistus välttämätön hankinta?
    Itselläni vain 0.20 lankaa ja sillä olen tullut toimeen ainakin toistaiseksi.
    Eipä tule. Tai ei ainakaan tullut minulla ja olen käsittänyt, että reikää pitäisi suurentaa jos sellaisen siihen haluaisi viritellä. Tulee toimeen ilmankin. Tämän hetkisessä wickissä on tosin kierros-pari teflon "teippiä" varmistuksena.

     
     
  2. #142

    Re: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Jaa nyt tuli postilaatikkoon toi 0.2 lanka. Seurannan mukaan se on jamaicalla Olis pitäny arvata kaikkien jenkeistä tulleiden pakettien matka on mulla pysähtyny sinne. Nyt hakemaan genesis maxi postista ni pääsee sitä virittelemään

     
     
  3. #143
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Ei orionissa tarvitse välttämättä mitään spacereita jne. Toimi oikein hienosti ilmankin, turhaa ameriikan hörhöilyä moinen.

     
     
  4. #144

    Vs: Re: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Jaa nyt tuli postilaatikkoon toi 0.2 lanka. Seurannan mukaan se on jamaicalla Olis pitäny arvata kaikkien jenkeistä tulleiden pakettien matka on mulla pysähtyny sinne. Nyt hakemaan genesis maxi postista ni pääsee sitä virittelemään
    Aika heikosti tuntuu maxista lähtevän höyryä. Todella heikosti siis. Mistähän tota vikaa kannattas alkaa ettimään? Mulla on nyt 4 kierrosta lankaa siinä ja vastus on 1.8 paikkeilla

     
     
  5. #145
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Tuleeko vahva TH?
    KGO & Twist

     
     
  6. #146

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Tulee aika vahva joo. Tarkottaako toi nyt sitä, et toi on oikkarissa? On vaan noi ohmit sen verran hyvät, ettei luulis olevan

     
     
  7. #147
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Voi olla myös ettei wickkaa kunnolla joten se käryttää kuivana vastusta josta tulee th:ta ja ei paljoa höyryjä, katteleppa sitä ilman kantta ja polttele niin näet onko hotspotteja jne.

     
     
  8. #148
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Saatatpi joutua silikooniostoksille....Ettei vain olisi sitäbugista mallia, missä joutuu tukkimaan toisen reiän silikonilla.
    Btw LSvap, oletko jo saanut Line SS?
    KGO & Twist

     
     
  9. #149

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mulla ihan sama ongelma edelleen tossa genesis minissä.
    Ei hotspotteja, wickkaa mielestäni ihan hyvin. Höyryä tulee vähän.
    TH on kyllä melko napakka mutta luulin että se kuuluu asiaan...
    Vaikka drippaan suoraan niin höyryssä tämä häviää mille tahansa mun atolle?
    Maku on kyllä puhdas ja hyvä.
    Lankana kanthal 0.2 ja mesh 400/400.
    Vaikuttaa samalta ongelmalta kun Jalilla.

     
     
  10. #150
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Saatatpi joutua silikooniostoksille....Ettei vain olisi sitäbugista mallia, missä joutuu tukkimaan toisen reiän silikonilla.
    Btw LSvap, oletko jo saanut Line SS?
    SS tuli ja meni Line v2:kin meni jo eteenpäin. Myöhemmin jos tulee yksinäinen modi niin tilaan vielä uudet molemmat mutta nyt ei oo mitään mihin laittaa noita.

     
     
  11. #151
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Pitänee stalkkailla kokemuksia noista Elektran Line NVsta ja Talosista, Van kun tuskin uutta settiä enää tekee.
    KGO & Twist

     
     
  12. #152

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mitäs noi elektra hommat on? Alko tulee pirusti höyryä maxillakin viimein. Ei tosin ihan sillä tavalla mitä pitäis. Tökkäsin piruuttani ruuvarin meshin ja pitemmän navan välille ni ilosesti otti kontaktia siitä. Joka kohdasta melkeen nappas, vaikka mielestäni ihan hyvin kuumensin ton...

     
     
  13. #153
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mites oletko tehnyt aina kunnon polton myös liekillä.. esim. sytkärillä? Itse saan yleensä vasta sitten sukan johtamattomaksi. Poltan sytkällä sukkaan "karsta" kerroksen joka eristää.

     
     
  14. #154
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mites ois kutistesukka eristeeksi? Eikös niissäkin ole elintarvikekelpoisia? Tarvisi polttaa yhtään.
    KGO & Twist

     
     
  15. #155
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    No sen tarvitsisi olla aika ohutta.. mut ei kannata jatkossa sörkkiä meshiä ruuvarilla kun kyllä se johtaa heti kun sen kerroksen siitä rikkoo.. kun ei se mikään älyttömän paksu ole tuo oksidiointi tuolla tavalla. Saisikohan hapolla koko sukan johtamattomaksi?

     
     
  16. #156

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Joo ei vaan saatana ota toimiakseen toi maxi. Oon nyt 3 meshiä tehny ja joka kerralla aivan varmana kuumentanu tarpeeks ja provarilla viel kokeillu ettei toi johda sähköä. Eli siitä ei ainakaan oo kyse. 1.8 taas vastus 5 kierroksella ja sama juttu kun ollu viime kerroilla. Höyryä ei tuu juur nimeksikään mut kurkussa tuntuu pirusti.

     
     
  17. #157
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Ainoa mikä tuossa tulee mieleen on tosiaan ilmareijän sijainti. Onhan varppina suoraan wickin kohdalla?

     
     
  18. #158

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Ainoa mikä tuossa tulee mieleen on tosiaan ilmareijän sijainti. Onhan varppina suoraan wickin kohdalla?
    Joo se on ihan tarkalleen ton wickin kohdalla. Laitoin tonne vaporwalliin viestin, et jos niillä olis joku helppo neuvo tohon. Joku muukin urpo on ihan varmaan tapellu saman asian kanssa.

     
     
  19. #159

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo se on ihan tarkalleen ton wickin kohdalla. Laitoin tonne vaporwalliin viestin, et jos niillä olis joku helppo neuvo tohon. Joku muukin urpo on ihan varmaan tapellu saman asian kanssa.
    Jos saat Jali vastauksen tohon niin kerro se sit täällä niin tämäkin urpo sais ton oman minin toimimaan.
    Mulla tosiaan ihan sama ongelma.

     
     
  20. #160
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Pitäiskö kokeilla 325 verkolla? Siitähän pitäisi tavaran kulkea luistavammin läpi?

    Tai juoksevampaa nestettä.


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •