Sivu 71 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 216167686970717273747581121171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,401 - 1,420 / 5682

Aihe: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

  1. #1401
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo eiköhän siinä ollu taas tälle illalle tarpeeks hermojen kiristystä. Hetken aikaa jo luulin, et sain ton didin toimimaan ja nyt ei sit millään. Melkeen puol tankkia sain tolla minillä vedettyä komiasti sit yhtäkkiä alkaa lyömään oikkaria. Mulla ei hermo kestä runkata tota vähän väliä tunnin verran, et saan paskan toimimaan. Kokoajan ottaa oikkaria ylimmästä coilista eli ilmeisesti toi vetää liian kireelle langan kun kiristän mutteria. Miten helvetissä ton saa varovasti kiristettyä. Spheroidi käteen ja höyryttelemään. Did saa mennä häpeemään laatikkoon takas.
    Kiinnittää sen coilin siihen + napaan niin että se tulee vastapäivään. Näin kun kiristät sitten mutterin niin se ei kiristä sitä coilia tiukemmaksi siihen wickin ympärille.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  2. #1402

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Täytynee koittaa seuraavaks sitä. Minkä takia melkeen kaikissa ohjeissa ja videoissa sit coilit vedetään myötäpäivään plus navan ympäri?

     
     
  3. #1403
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Ainakin Scottin videoissa se laittaa aina coilin vastapäivään
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  4. #1404
    Höyrypää Timohe's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    670

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Täytynee koittaa seuraavaks sitä. Minkä takia melkeen kaikissa ohjeissa ja videoissa sit coilit vedetään myötäpäivään plus navan ympäri?
    Tätä en itekään ymmärrä, vastapäivään kun laittaa niin lopuksi voi kiristää lankaa taivuttamalla jos on tarvis.

     
     
  5. #1405

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Vittu jos toi on kokoajan ollu se syy minkä takia en tahdo saada noita toimimaan niin vedän itteni jojoon

     
     
  6. #1406
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo eiköhän siinä ollu taas tälle illalle tarpeeks hermojen kiristystä. Hetken aikaa jo luulin, et sain ton didin toimimaan ja nyt ei sit millään. Melkeen puol tankkia sain tolla minillä vedettyä komiasti sit yhtäkkiä alkaa lyömään oikkaria. Mulla ei hermo kestä runkata tota vähän väliä tunnin verran, et saan paskan toimimaan. Kokoajan ottaa oikkaria ylimmästä coilista eli ilmeisesti toi vetää liian kireelle langan kun kiristän mutteria. Miten helvetissä ton saa varovasti kiristettyä. Spheroidi käteen ja höyryttelemään. Did saa mennä häpeemään laatikkoon takas.
    Kylläpä toi kuulostaa niin tutulta, tulee hyvä mieli kun en olekaan ainut jolla tuntuu meshit aina aiheuttavan pelkästään verenpainetta ja suurin osa ajasta menee säätämisen merkeissä. O0
    Onneksi on Penelope, Phoenix RDA ja Boget..
    ..eikä Pico vie romulootasta paljon tilaa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #1407
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo eiköhän siinä ollu taas tälle illalle tarpeeks hermojen kiristystä. Hetken aikaa jo luulin, et sain ton didin toimimaan ja nyt ei sit millään. Melkeen puol tankkia sain tolla minillä vedettyä komiasti sit yhtäkkiä alkaa lyömään oikkaria. Mulla ei hermo kestä runkata tota vähän väliä tunnin verran, et saan paskan toimimaan. Kokoajan ottaa oikkaria ylimmästä coilista eli ilmeisesti toi vetää liian kireelle langan kun kiristän mutteria. Miten helvetissä ton saa varovasti kiristettyä. Spheroidi käteen ja höyryttelemään. Did saa mennä häpeemään laatikkoon takas.
    +1
    Just tämän takia möin jo didin pois.
    Ei vaan jaksanu sitä säätämistä.
    Hienot höyryt kyllä tuli silloin kun hän suvaitsi toimia mutta sitten yhtäkkiä -dry hit yms.
    Nyt mennään taas cartotankilla ilman hampaidenkiristelyä.

     
     
  8. #1408
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    271

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    +1
    Just tämän takia möin jo didin pois.
    Ei vaan jaksanu sitä säätämistä.
    Hienot höyryt kyllä tuli silloin kun hän suvaitsi toimia mutta sitten yhtäkkiä -dry hit yms.
    Nyt mennään taas cartotankilla ilman hampaidenkiristelyä.
    Niin minäkin myin, mut nyt on tulossa Z-Atty-G Saa kattoo et meneekö sekin myyntiin!
    Käytössä: Mini Provari V2 + Kayfun 3.1
    Caravela#262 + ???

    Menneet: 2XProvari V2, GGTS#3113, Wizard's Apprentice (L), 2x Ody, Penelope, ZAG , DID, Kayfun 3.0

     
     
  9. #1409

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    No tonne cartolinjalle mä en sentään ole vajoamassa Enkä mä kyl oo näitten kanssa muutenkaan luovuttamassa. Vähän vaatii vaan kärsivällisyyttä saada setuppi toimimaan kunnolla. Sit kun sen saa niin on se sen arvostakin. Onneks on näitä silicavehkeitä, mitkä on ihan idioottivarmoja niin ei haittaa vaikka meshi ato lepäis muutaman päivän laatikossakin.

     
     
  10. #1410

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Noniin nyt sain jonkunnäkösen setupin didiin toimimaan. 1.8 ohmia tuli vastukseks. En uskalla vaan nostaa jännitettä yhtään, kun aivan varmana ottaa hotspottia heti kun alkaa nostamaan.

     
     
  11. #1411
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Noniin nyt sain jonkunnäkösen setupin didiin toimimaan. 1.8 ohmia tuli vastukseks. En uskalla vaan nostaa jännitettä yhtään, kun aivan varmana ottaa hotspottia heti kun alkaa nostamaan.
    Jos tuntuu että menee reisille joka kerta, niin tuu käymään loungessa joku päivä niin väsätään setuppi yhdessä.

     
     
  12. #1412

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Joo voin mä tulla sit kun menee totaalisesti hermot. Pitää käydä se uus tohon varmaan ensiks ostamassa ainakin.

     
     
  13. #1413

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Noniin nyt tuntuu toimivan helvetin hyvin. Tuli taas usko näihin genesis atoihin palautettua Huomaa kyl, et tossa tohossa ei riitä potku kun niin helposti heittää hot spottia. Tuli vaan liikaa vastusta tohon niin pakko vetää kickin kanssa, kun ei suoraan akulta riitä potku. tolla .2 kanthalilla taitaa 3/2 setuppi olla melkeen se paras? Nyt on 3/4.

    Asiasta toiseen. Melkeen oon tyytyväinen, et mulle lähetettiin tavallinen did ensiks vahingossa ton minin sijaan. Ei toi mini näytä minkään modin nokassa hyvältä. Ei edes piccolon. Ainoo mihin se jotenkin "sopii" on ego twist akku. Tavallinen did sopii paljon paremmin noitten modien nokkaan. Piippujen nokassa toi mini vois olla ihan sopiva, mut simmosia en omista ja tuskin tuun omistamaankaan.

     
     
  14. #1414

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mun on pitäny mini did hankkia jo jonkin aikaa tohon sturmin päähän. Jos haluut myydä niin ilmottele.

     
     
  15. #1415
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Nonnii ja taas on didi tulossa, joskohan toisella yrittämällä onnistuisi paremmin..
    Mitä meshiä siihen kannattaisi tilata ja mistä?

     
     
  16. #1416
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Eipä sillä taida olla juurikaan merkitystä onko 400 tai joku 325 yms... Ota jotain... Kaikilla oon saanu toimii. Enemmän merkaa atossa olevan mesh reijän koko. Ja siinä isompi parempi. Mutta tuolta oon itse tilannut. http://www.themeshcompany.com/ Laittavat aina toisen arkin mukaan jotain toista laatua kaupan päälle.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  17. #1417

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Jos väännetään rosteriverkosta U muotoinen eli kahdesta suunnasta imevä wick mitä pitää huomioida?
    Onko kannen läpitulevissa kohdissa oltava eristeet ja käykö esim liimattomat kutistesukan pätkät?
    Onko järkeä tehdä vastus kahdella rinnakkaisella langalla ns. limittäin ja kieputtaa se koko putken matkalle?

     
     
  18. #1418
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Eipä sillä taida olla juurikaan merkitystä onko 400 tai joku 325 yms... Ota jotain... Kaikilla oon saanu toimii. Enemmän merkaa atossa olevan mesh reijän koko. Ja siinä isompi parempi. Mutta tuolta oon itse tilannut. http://www.themeshcompany.com/ Laittavat aina toisen arkin mukaan jotain toista laatua kaupan päälle.
    Thanks. Tilattu 400 ja kaupan päälle tuli tosiaan joku toinen.
    Sitten vuorossa kanthalit. Ekan didin mukana tullutta mitälie lankaa on mutta tuntui palavan aika herkästi poikki niin oisko esim tämmöinen hyvää? Halpaa se ainakin on.
    http://www.ebay.com/itm/0-22mm-36-6-...item51a191b276

     
     
  19. #1419

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Jos väännetään rosteriverkosta U muotoinen eli kahdesta suunnasta imevä wick mitä pitää huomioida?
    Onko kannen läpitulevissa kohdissa oltava eristeet ja käykö esim liimattomat kutistesukan pätkät?
    Onko järkeä tehdä vastus kahdella rinnakkaisella langalla ns. limittäin ja kieputtaa se koko putken matkalle?
    Ei tarvi eristyksiä. Leikkaa meshi 45 asteen kulmassa niin taipuu nätisti. Muuta ei siinä tarvi juuri miettiä kuin pituus. Coili kannattaa vääntää niinkuin normaalistikin, eli yhdelle puolelle nelisen kieppiä. Toki voi halutessaan tuplacoilit tehdä, mutta imo hyöty on aika mitätön.

     
     
  20. #1420
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Jos väännetään rosteriverkosta U muotoinen eli kahdesta suunnasta imevä wick mitä pitää huomioida?
    Onko kannen läpitulevissa kohdissa oltava eristeet ja käykö esim liimattomat kutistesukan pätkät?
    Onko järkeä tehdä vastus kahdella rinnakkaisella langalla ns. limittäin ja kieputtaa se koko putken matkalle?
    #300 meshistä on muuten uskomattoman helppo tehdä tuo U-wick, se on jo sen verran kangasmaisempaa ku #400 ja #325 et taipuu todella nätisti

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •