Sivu 57 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74753545556575859606167107157 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,121 - 1,140 / 5682

Aihe: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

  1. #1121
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mites muuten on, toimiiko toi NR-langan käyttö häntinä samaan tapaan, kuin Odysseuksessa/Penelopessa, muissakin mesheissä/silicoissa?
    Järki sanoisi äkkiseltään, että joo.
    KGO & Twist

     
     
  2. #1122

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mites muuten on, toimiiko toi NR-langan käyttö häntinä samaan tapaan, kuin Odysseuksessa/Penelopessa, muissakin mesheissä/silicoissa?
    Järki sanoisi äkkiseltään, että joo.
    Toimii (nr+r käytetään esim vivi tankissa). En tiedä kyllä miksi sitä kannattaa käyttää. Mulla kun jo DIDin kanssa 4/5 menee automaattisesti mulla 1.3 - 1.4ohmiseksi mikä välillä aiheuttaa ongelmia mun _v1_ provarin kanssa.

     
     
  3. #1123
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mites muuten on, toimiiko toi NR-langan käyttö häntinä samaan tapaan, kuin Odysseuksessa/Penelopessa, muissakin mesheissä/silicoissa?
    Järki sanoisi äkkiseltään, että joo.
    Varmaan ihan varteenotettava jos vastuslangan kiinnityskohdat on kauheen kaukana. Mut tuntuu melko turhalta kaikkiin mitä olen käyttäny (Line, Maxi, Atomaister, DID, Cobra, ZAG, ZAU, Pico) koska matka wickiltä johtimeen on luokkaa millejä.

     
     
  4. #1124
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mikä on Pico? En ole koskaan kuullut!?!?!?!
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  5. #1125
    Höyrykonkari Manaman's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    266

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Tämmönen jolla ittekki aattelin alkaa harjottelemaan
    http://www.esmoke.fi/product/245/phoenix-pico-genesis


    G-Tube #32 : IPV2S
    Kayfun V4 : Kayfun Lite

     
     
  6. #1126

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manaman Näytä viesti
    Tämmönen jolla ittekki aattelin alkaa harjottelemaan
    http://www.esmoke.fi/product/245/phoenix-pico-genesis
    Näyttääpi DID:n kanssa melko samanlaiselta. Hinta vaan on pirusti halvempi.

     
     
  7. #1127
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mistäs olis hyvä tilata meshiä ja minkä kokoista?
    Laitteina Provari+ Ody, DID ja Penelope.

     
     
  8. #1128
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Pieniä väliaikatietoja on kiva kirjotella. Katotaan jos jollakin muulla olis samanlaisia kokemuksia kun mulla

    Ykkösvehje maun ja höryn puolesta: Steam Machine VST. Hands down parasta ikinä. Maku on loistavaa, mutta paksu höyry mitä tuosta tulee on jotain maagista. Ykkösvehje kotiin, ehdottomasti. Häviää käytännöllisyydessään muille RDA mitä omistan; todella pitkä, pieni 'tankki' ja täyttö hieman hitaampaa.

    Line V2: Alussa coilien teko oli hankalahkoa, mutta kun kerran ymmärsi idean on tuo helkkarin helppo vehje. Toimii varmasti ja luotettavasti. Helkkarin pien tankki, mutta fyysisesti tuo on mukavan siro. Kulkee Mini Provarin nokassa Kir Fanisin tekemän conen kanssa vallan mallikaasti.

    bliSS: Tää on yks hienoimmista RDA:sta ja laatukin perhanan hyvää. P+ kanssa pakkohankinta! Imuvastus sopiva, rokkaa niin yhdellä kuin kahdella coililla todella hyvin. Keskitanko toteutettu suht järkevästi ja coilien teko on helkkarin helppoa. Vielä kun kekkais jostain kunnon o-renkaat, niin ykköspeli. Ainut miinus on paino, joten pitäsiköhän laittaa titaaninen tulemaan...

    Multa ei kannata kysellä noista mitään ku niin vähän pyörin foorumilla nykyään. Mut kaikkia noita kolmea voin suositella ehdottomasti kaikille, kaikki ei varmasti sovi kaikille joten kannattaa miettiä hieman omia käyttötarkoituksia ja vaatimuksia.

    Ihmettelen suuresti, et miten Steam Machine on niin aliarvostettu. Suosittelen jokaista kokeilemaan sitä

     
     
  9. #1129

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Mistäs olis hyvä tilata meshiä ja minkä kokoista?
    Laitteina Provari+ Ody, DID ja Penelope.
    Näyttäis esmokellakin olevan myynnissä tuota meshiä, tosin en tiedä onko kuinka hyvää... Kertokaas viisaammat onko tuo hyvää
    Edit: http://www.esmoke.fi/product/258/mesh--arkki

     
     
  10. #1130
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Kyllä tämä rakentelu melkoisen hermoja raastavaa touhua on.
    Eilen sain ekan täydellisen setupin didiin mutta siitähän tietenkin piti mennä sorkkimaan coileja ja ketuiks meni kun provari alkoi esittelemään vikakoodejaan.
    Sitten taas tuli pari fail-setuppia ja nyt on taas hyvin toimiva versio, parempi nyt olla koskematta siihen.
    Ehkäpä tämän kanssa oppii vielä tulemaan toimeen vaikka välillä tuntuukin että heitän tuon seinään ja tilaan lastin bogeja tankkiin.

     
     
  11. #1131

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Helpottaa huomattavasti kun et käytä provaria setupin tekemiseen vaan jotain mekaanista modia. Hotspottien siistiminen käy paljon nopeempaa ja sen jälkeen on helppo siirtää provariin.

     
     
  12. #1132
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Juu näin ajattelinkin tehä seuraavaksi niin ei tarvi katella E1:stä.
    Nii ja kai mä jotain oon tehnyt oikein kun oli pakko niksoja pudottaa 18mg alaspäin n. 12 mg kun tuntui että potki jo ihan liikaa vaikka cartotankissa 18mg ei tunnu missään.. ???

     
     
  13. #1133

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Näyttääpi DID:n kanssa melko samanlaiselta. Hinta vaan on pirusti halvempi.
    En omista kopiota mutta mitä olen lukenut arvosteluja facebookissa tästä kopiosta niin materiaali on joku halvempi eli ei stainless steel, kierteet huonoja ja ilmareikä on jossain huitsin nevadassa. Ihmiset ovat olleet melko epätyytyväisiä ainakin vapers loungessa. Laatu maksaa

     
     
  14. #1134

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jupeksi Näytä viesti
    Ihmettelen suuresti, et miten Steam Machine on niin aliarvostettu. Suosittelen jokaista kokeilemaan sitä
    Syy taitaa olla että steam machinessa on vaikeata asentaa wicki ja coili. Olen paljon tyytyväisempi spheroidiin joka periaatteessa perustuu samaan juttuun kuin steam machine (filler, wick, coil)

     
     
  15. #1135

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Laatu maksaa ,
    Niin maksaa juu. Parempi ollakin DID:n hyvää laatua, jotta kestää lähestyvän seinään lennon. Ei oikein onnistu setupit millään. Sätkäpaperikikat sun muut olen testannut. Jos ei tule hotspotteja, niin sitten höyryää kehnonlaisesti. Nuo wicksysteemit kyllä saan pelaan heti ja toimii hyvin, meshiä en näköjään saa pelaamaan.

     
     
  16. #1136
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Kokeilitko kääriä coilin ensiksi paikoilleen ruuvarin tms. avulla ja vasta sitten laittaa meshin?
    Tolla tavalla sain aikoinaan Atomaisteriin toimivan coilin, wikkaus sitten ei ihan toiminut...
    KGO & Twist

     
     
  17. #1137
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Mistäs olis hyvä tilata meshiä ja minkä kokoista?
    Laitteina Provari+ Ody, DID ja Penelope.
    http://www.themeshcompany.com/
    Tuolta ite tilasin. Mieltymyksen ja nesteen mukaan sitten 325 tai 400 meshiä. Vissiin laittavat joka tilaukseen vielä ekstraa tulemaan, itse sain 2 yhden hinnalla.

     
     
  18. #1138
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Syy taitaa olla että steam machinessa on vaikeata asentaa wicki ja coili. Olen paljon tyytyväisempi spheroidiin joka periaatteessa perustuu samaan juttuun kuin steam machine (filler, wick, coil)
    Ei tuo nyt niin vaikea laitos sentään ole. Ekalla sain toimivan setin ja parin kk aikana tuohon tehnyt noin yhden setin viikkoon / kahteen, ja aikaa ei mene kuin muutama hassu minuutti. Kauemmin menee Genesis-tyylisten kanssa meshiä tohotellessa kuin ST:n kasaamisessa

     
     
  19. #1139
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Steammachine on nopeempi laittaa kasaan kuin esim Ody ja Penelope. Itseasiassa itse käytän tällä hetkellä SM:ää ilman NR:ää drippinä ja on se vaan helppo ja hyvä.

     
     
  20. #1140
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Tota steam machinee vois joskus kanssa testaa... Toimiiko se lämmön säätö VST mallissa?
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •