Sivu 272 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 172222262268269270271272273274275276282 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,421 - 5,440 / 5682

Aihe: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

  1. #5421
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    0.32 kanthalilla 4/5 kieppiä pitäs mennä tuohon 1 ohmin kieppeille.

     
     
  2. #5422
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    61
    No pitääpä koittaa uudestaan ku koitin 0.32 lankaa pistellä sellaset 4 kiekkaa ni tippus vastus about 0.6 ohmiin...😳 vika todennäköisesti on tekijässä!!!😊

     
     
  3. #5423
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Outoa, mä kun aikoinani 0.32 kanthalista 3/4 kieppiä niin tuli 0.9 ohmia Nytkin on itse asiassa 0.35 kanthalista 3/4 kieppiä ja ohmeja 0.8

     
     
  4. #5424
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    61
    Se on siis huomenna uudet setupit sitte yritykseen...nyt siihen asti 0.6 ohmilla...tuppaa vaa syömään akkuja aika nopiaa noin pienet ohmit...

     
     
  5. #5425
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Pari vara-akkua taskuun, maku vaan meshillä paranee ku watit lisääntyy

     
     
  6. #5426
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    0.25 lanka on parempi jos tavoittelee noin korkeaa vastusta.

     
     
  7. #5427
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jimi Näytä viesti
    Nyt amatöörille neuvoa!!miten saan värkättyä 1ohmin setupin h16??mitä kanthaalia ja kuinkas monta kieppiä??eka genny käytössä ja hiuka ulalla meinaan olla...0.22 kanthaalilla tulee kokoajan liian isoja setuppeja, ja monissa videoissa sanotaan että sillä kannattaa alotella...microstickillä ku ajelen ni ois hyvä saaha se siihe ykkösen pintaan???!!
    Mulla on Microstickissä kyl setupit kautta linjan 0.5-0.6 ohmia, AW:n akuilla kun ajelee niin ei mitään ongelmia . Alle 0.4ohmin ei enää oikein h16 wick-reikään saa semmoista tukkia aikaiseksi että jaksais wickata. Itsellä näkyis nyt olevan 0.32 lankaa 3/4 ja mittari antoi 0.58 ohmia.
    Viimeksi muokannut Reivi; 11.02.15 kello 10:02.

     
     
  8. #5428
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jimi Näytä viesti
    No pitääpä koittaa uudestaan ku koitin 0.32 lankaa pistellä sellaset 4 kiekkaa ni tippus vastus about 0.6 ohmiin... vika todennäköisesti on tekijässä!!!
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Outoa, mä kun aikoinani 0.32 kanthalista 3/4 kieppiä niin tuli 0.9 ohmia Nytkin on itse asiassa 0.35 kanthalista 3/4 kieppiä ja ohmeja 0.8
    Vaikuttaa aika paljon kuinka paksu mesh pötkö on. Puolen millin heitto halkaisijassa tekee jo kierroksen lisää.
    powercalc

    Tuossa on aluksi ihan näppärä coili laskuri eri paksuisille langoille jotta pääset lähemmäs haluttua ohmi määrää.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #5429
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    61
    Ei helevatti sentää...auttakaa amatööriä!!kaikki puhuu että gennyissä just se maku on se juttu!miks mä en saa makua yhtään esiin???ja palaneen makua tulee...onko vika missä(muussa ku käyttäjässä)!!??

     
     
  10. #5430
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jimi Näytä viesti
    Ei helevatti sentää...auttakaa amatööriä!!kaikki puhuu että gennyissä just se maku on se juttu!miks mä en saa makua yhtään esiin???ja palaneen makua tulee...onko vika missä(muussa ku käyttäjässä)!!??
    Kuulostaa hotspotilta.
    Teet ensin setupin kato että hehkuu tasasesti keskeltä alkaen ja sitte vähä kostuta meshiä ja tulita tässävaiheessa ku neste loppuu pitäs lankojen alkaa hehkua keskeltä ensin.
    Mikä ato kyseessä?

     
     
  11. #5431
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jimi Näytä viesti
    Ei helevatti sentää...auttakaa amatööriä!!kaikki puhuu että gennyissä just se maku on se juttu!miks mä en saa makua yhtään esiin???ja palaneen makua tulee...onko vika missä(muussa ku käyttäjässä)!!??
    Gennyssä maku on se juttu, kunhan setup toimii. Muuten tulee sulaa laavaa ja rälläkän makua. Tarkista hotspotit nyt ekana, eli hehkuuko paketti tasaisesti keskeltä ulospäin, vai hohkaako jostain enemmän kuin muualta. Tämä Mesh ketju kannattaa tutkailla alusta asti jos aika riittää. Paljon hyviä vinkkejä. Jos ei aika riitä niin youtube avuksi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #5432
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jimi Näytä viesti
    Ei helevatti sentää...auttakaa amatööriä!!kaikki puhuu että gennyissä just se maku on se juttu!miks mä en saa makua yhtään esiin???ja palaneen makua tulee...onko vika missä(muussa ku käyttäjässä)!!??
    Hotspotit ekana kuntoon, niinkuin ylempänä sanottu, ja sitten se wickaus kuntoon. Eli kun setuppi on kunnossa (ei hotspotteja ja hehkuu nätisti), niin alkaa se meshin säätäminen. Itse nyt huomannut, että tulee melkeen kerrasta toimiva setuppi, kun tekee aluksi ruuvarin ympärille microcoilin ja sen asettelee huolella wick-reikään ja hehkuttelee kuntoon ja sitten tekee #200 meshistä sinne microcoilin sisälle juuri ja juuri mahtuvan putken (itse teen 3mm wick-reikään ja mesh-putken sisälle mahtuu paksumpi parsinneula).

    Yleisesti meshin kanssa vika nykyään on käyttäjässä

     
     
  13. #5433
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    61
    Koittanu ettii vastauksii mut en löydä vikaa!!mut atona tosiaan h16...oon koittanu selailla kaikkee mut ei oo löytyny, ku omasta mielestäni teen kaiken oikein😄 mutta ei lannistuta!metsästetään nyt jos se noi hotspotit on mitkä vaivaa!!😄

     
     
  14. #5434
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    61
    Perkele sentään ku hehkuttelee ilman nesteitä ni kaik on tasasta ja näyttää hyvältä!nesteet sisään ja testit ni johan on katkua ja hotspotteja ympäriinsä!WTF!!kohta kaivan pumpuliatot käyttöön!!😄

     
     
  15. #5435
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    ^ Oot tohotellut mesh.in ja nestepolttanut sen. Nesteet kun oot ladannut h16 sisälle niin tulittaessa ei hotspotteja ole ja lanka ei hehku mistäänkohdasta . Ja jos hehkuu niin ruuvarilla yms. säädät niin ettei hehku.. Nostat, painat lankaa ylös alas ja tulitat välillä, jos vielä hehkuu lanka jatkat säätämistä...
    Viimeksi muokannut moonhoax69; 12.02.15 kello 20:12. Syy: typo

     
     
  16. #5436
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    61
    Voiko olla että kolmen ja puolen tunnin ja varmaan kymmenen setupin jälkeen sain toimivan(ei ainakaa maistu hitsipilliltä) setupin!!nyt kahtellaan mihi tästä on!😄

     
     
  17. #5437
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Reilu tunti siinä tuhraantu. Eeee tullu mittään(tai no..sain mä saatanallisen sotkun pöydälle aikaseks). Tiedänpähän nyt ainakin mistä tässäkin hommassa on kyse .
    Viimeksi muokannut Smoked_Vaping; 23.02.15 kello 23:49. Syy: such a mesh

     
     
  18. #5438
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mihin vekottimeen työstit? Ja joo, tässä saa meneen aikaa välillä ihan kohtalaisia aikoja
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  19. #5439
    Tuohon mutta ei wickaa

     
     
  20. #5440
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Mihin vekottimeen työstit? Ja joo, tässä saa meneen aikaa välillä ihan kohtalaisia aikoja
    Origennyyn oli kova yritys. Paino sanalla yritys. Onneks tuolle tuntuis pumpulikin kelpaavan. Kyllä tää meshhi homma kuitenkin vielä selätetään...¤¤¤tana

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •