Sivu 183 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 83133173179180181182183184185186187193233283 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,641 - 3,660 / 5682

Aihe: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

  1. #3641
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mä olen väännelly kanthalia ja taitellus meshiä yli vuoden ja aina tullu p*skaa setuppia.
    Sit vedin 0,5L fireball wiskiä ja setuppi toimii kuin unelma, sen jälkeen tehdyt toimineet vieläkin paremmin.
    Takuulla vaikutti toimivuuteen yli viikon vanhat sukat jalassa ja nyt en enää vaihdakaan sukkia ikinä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  2. #3642
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avt0mat Näytä viesti
    On niissä kanthaleissakin näemmä vaan eroja. Puffilta tilattuja paremman luokan lankoja saanut väännellä ja käännellä viimeisen viikon. Silti tulee hotspottia ja täten dry hittiä aina jonnekin. Tänään ensimmäinen setuppi Somniumiin esmokelta tilatulla. Kolme kieppiä ja toimii välittömästi kun unelma.
    En kehu tai hauku kummankaan lankoja mutta jos oot oikeesti viikon noiden kanssa puljannu, nii varmaan se setupin teko on jonkun verran kehittyny. Siinä saattaa myös olla vaikutusta tohon toimintaan. Itsekkin tilaan esmokelta langat kun ne tulee siinä kelassa.
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  3. #3643
    Melkein väittäisin, että oli henkimaailman hommia jo. Niin miljoona kertaa tarkistettu langan kireys ja kaikki muu. Identtisen tein tälläkin kertaa vieläpä puolessa ajassa vrt. nuo viimeisen viikon räpellykset.

    Toisaalta saattaa vaikuttaa juurikin tuo pki:n pointti, että esmoken lanka on kelalla. Ei ainakaan ole mitään taitoksia, ylimääräisiä mutkia tai muita jotka sitten vaikuttaisivat negatiivisesti. Yhtä kaikki, nyt toimii.

     
     
  4. #3644
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mä olen väännelly kanthalia ja taitellus meshiä yli vuoden ja aina tullu p*skaa setuppia.
    Sit vedin 0,5L fireball wiskiä ja setuppi toimii kuin unelma, sen jälkeen tehdyt toimineet vieläkin paremmin.
    Takuulla vaikutti toimivuuteen yli viikon vanhat sukat jalassa ja nyt en enää vaihdakaan sukkia ikinä.

    En oo kyllä huomannu että wiskillä ois mitään vaikutusta mutta sukat kyllä vaikuttaa ehdottomasti siihen miten hyvin setuppi toimii. Ja ne tähtien asennot ja tuuli vaikuttaa ja karma ja ja ja.....

     
     
  5. #3645
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    No niissä voi olla kyl eroja. Mutta isoin ero siinä hommassa tuli, kun siirruin vaijeriin. Kaikki on todella helppoa ja vaivatonta nyt!
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  6. #3646
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Tätä jo tuonne AGA-ketjuun pohjustin, mutta minkälainen ibdikaattori setupin huonoudesta on se, että täyttö ei onnistu täyttöreiästä vaan joutuu täyttämään meshin keskireiästä?
    Itse kuvittelisin, että voipi hengittää huonosti ja pukata käryä.
    KGO & Twist

     
     
  7. #3647
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Pieni täyttöreikä ei hengitä neulalla täytettäessä+tiivis mesh/vaijeri wick? Happi loppuu...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #3648
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Pieni täyttöreikä ei hengitä neulalla täytettäessä+tiivis mesh/vaijeri wick? Happi loppuu...
    Happea tarvitaan vaan palamiseen. Eipä ainakaan pala sitten.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  9. #3649
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eikös tuossa tule vähäsen sitä vikaa, että neste mielisi poistua täyttöreiän kautta eikä avita wikkausta?
    KGO & Twist

     
     
  10. #3650
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eikös tuossa tule vähäsen sitä vikaa, että neste mielisi poistua täyttöreiän kautta eikä avita wikkausta?
    Miksi neste poistua haluaisi? Luulisi täyttöreijän riittävän korvausilmalle, ja neste saa nousta wikkiin ihan normisti. En näe ongelmaa, jos vain on täyttöreikä, ja siinä ei ole mitään tulppaa.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #3651
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tätä jo tuonne AGA-ketjuun pohjustin, mutta minkälainen ibdikaattori setupin huonoudesta on se, että täyttö ei onnistu täyttöreiästä vaan joutuu täyttämään meshin keskireiästä?
    Itse kuvittelisin, että voipi hengittää huonosti ja pukata käryä.
    Eipä tuo kerro oikeastaan mitään itse wickkauksesta tai setupin mahdollisesta huonoudusta. Jos tukit ruiskulla kokonaan sen täyttöreiän, niin ilma ei pääse tankista pois tarpeeksi nopeasti.
    Käytössä taas sitä ruiskua ei tietenkään ole täyttöreiässä = korvausilma pääsee vapaasti tankkiin -> no problem ja wickkaa kuin eläin, jos setuppi siis on kunnossa.

    Se on enemmän täyttöreiästä/täyttövälineestä kiinni miten se täyttö onnistuu.
    Isolla täyttöreiällä voi käyttää reilumpaakin ruiskua ja silti ilmaa tulee tankista pihalle vielä siitä ruiskun ja reiän reunojen välistä.

    Jos tätä pitäisi teoriatasolla miettiä, niin melkein väittäisin että jos puskee nesteet pihalle kun täyttää niin silloin kai wickkaa hyvin.

     
     
  12. #3652
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    pirkkaniksi. eivät myyneet mulle neuloja apoteekissa niin kehitin oman. topsi poikki ja se muovinen runko nestepulloon ja avot, jämpisovite eikä kuse

     
     
  13. #3653
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Mikä ihme tossa on ettei ne muka myy noita neuloja? Mulle myytiin mukisematta kun ostin aikoinaan. Mikä niissä neuloissa muka kiellettyä on?
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  14. #3654
    Ehkä hobitti ei näytä tarpeeksi narkomaanilta?

     
     
  15. #3655
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    kalju ja kädet täynnä tatskoja. olisitte nähny niitten mammojen naamat ku kysyin et löytyskö teiltä neuloja ja ruiskuja . no täytyy pyytää siskolta ku tulee seuraavaks käymään kun on apteekissa töissä

     
     
  16. #3656
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hobitti Näytä viesti
    pirkkaniksi. eivät myyneet mulle neuloja apoteekissa niin kehitin oman. topsi poikki ja se muovinen runko nestepulloon ja avot, jämpisovite eikä kuse
    muutenkin varmaan ihan näppärä niksi niin ei tarvi aina neuloja kantaa mukana jos tarvii reissussa tai kyläilemässä tankkia täytellä kun kaikilla nyt topseja on.

     
     
  17. #3657
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Mulla ei ole koskaan ollu ongelmia noitten neulojen kans apteekista, mutta silti vähän nolotti niitä ostella ruiskujen kera.
    Eipä ne koskaan mitään kysyneet,ja mukisematta toivat nokan eteen 5-7 eri neulaa ja ruiskua mistä sai sitten valita koon,kun en muistanut kokoa.
    Nykyään ostelen neulakärkisiä puteleita niin ei noita ruiskuja tarvitse enään..
    Käytän pipettejä DIY mixailuissa ja mitallisia puteleita.
    Viimeksi muokannut Darra; 09.07.13 kello 15:10.

     
     
  18. #3658
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Savonlinna / Jyväskylä
    Viestit
    140
    Jooh, mulle eivät meinanneet myydä kun muutaman päivän sänki, rikkinäiset farkut, huppu päässä ja Fjällravenin vanha parka niskassa. Näytin suoraan joltain elämän_koulun oppilaalta, hyi helvetti.

    Asiaa ei auttanut se, että oli pieni darranpoikanen, ja aivan varmasti haisin viinalle muutaman metrin päähän

    Edit. Ja kyllähän se lopulta myi, mutta kun sanoin että mahdollisimman isoja, 18G tai pienempiä, niin apteekkari rupesi selittää että miten tämä neula sopii lihaspistoihin ja tämä neula suoneen...

     
     
  19. #3659
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    sisko on apteekis töis ja soittelin sille noista neuloista, niin se sano ettei ne myy neuloja ilman että tuntee asiakkaan(eli tiedä että jollain on lääkitys joka vaatii pistoksia) tämä siis malmilla.

     
     
  20. #3660
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Itäkeskuksen apteekista ite ostin neulan ja ruiskun. Hieman sitä ihmeteltiin,ja sanottiin alkuun ettei ne myy kun jonku lääkereseptin,ja tiettyjen lääkkeiden kanssa,mut rehellisesti selitin et mihin tarkotukseen se tulee,ja tarvitsen mahd. paksun koska nesteet ymsyms,ni hieman yllättynyt farmaseutti kävi takatiloista sellasen hakemas..

    oisko jonku 60c maksanu..
    edit. eikä ollu puku päällä,vaan tukka takussa,paita pois housuista ja pipo päässä..
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •