Sivu 16 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61213141516171819202666116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 5682

Aihe: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

  1. #301

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Pitihän tuo peter k:n setti väsätä. Helppo tapa saada toimiva setup ilman hapetusta! Eli sain toimimaan ensi yrityksellä.
    Eiköhän tällä saada uusi nesteenkulutus ennätys.
    Antakees vähän linkkiä, tuntuu mielenkiintoiselta toi et ilman hapetusta toimeis
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  2. #302

    Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila
    Kattelin tuota jo aikasemmin tänään vw:lta mut tuntuu vähän liian säätämiseltä eikä mun pieneen päähän uppoo et miks tossa ei tule oikkaria, eikö just sen takia pitäs wick hapettaa?
    Anteeksi, nyt en ymmärrä Senkun hapetat sen tuubin. Tuolla tavoin saat sen eristeen myös pysymään siinä!

     
     
  3. #303

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    oops 8), väärä alue
    Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
    viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
    Ticket-systeemi
    Facebook!

     
     
  4. #304

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Anteeksi, nyt en ymmärrä Senkun hapetat sen tuubin. Tuolla tavoin saat sen eristeen myös pysymään siinä!
    Ei oo nyt hammastikkua tai neulaa saatavilla joten on tyydyttävä tähän perinteiseen metodiin.

    Nyt on kääritty jo uutta meshiäkin varmuuden vuoksi ja pari uutta coilia, sama ongelma jatkuu edelleen. Ykkösnuolen oikealla puolella olevan terminaalin ja meshin väliin tulee joka kerta hotspot joka on sen verran paha että paska maistuu ja banjot soi. Jos sitä polttelee tarpeeksi kauan niin coili napsahtaa siitä kohti poikki.

     
     
  5. #305

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Itsellä ihan sama ongelma, paitsi ettei pala poikki. Ainoa että tulee ylös. Tuossa lyhyempi taisi olla plussa? Jameksen maisterissa pidempi taitaa olla plussa. Rassasin putkea, eikö siinä ollut mitään, täysin auki, testasin toisellakin meshillä. Sama ongelma, ollut jo kolmella coililla tällä meshillä. Käytin 40x30 palaa meshiä, voisiko olla liian tiukka? Vai johtuuko tuo edes siitä

     
     
  6. #306
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Eiköhän tuo kerro siitä, että töhöttelystä huolimatta coili ottaa maihin tuosta meshistä. :/ Joku täällä kertoi vinkistä, että sytkärin liekinkärjellä kerää lisää karstaa meshin päälle, eikä hapetus kärsi niin pahasti coilin kieputtelussa. Se ei isoa raapasua tarvitse ja taas ottaa maihin.

     
     
  7. #307

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Miksi yleismittarilla sitten ohmit on kunnossa? ??? Tässä on se mitä ihmettelen

     
     
  8. #308

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Tuskin on meshistä kiinni, töhötetty niin moneen miljoonaan kertaan ja poltettu mehua päälle. Toimiiko jollain line ihan oikeesti? Nyt on vittu poltettu kaikki trollilta tuleet langat poikki että leikit loppu tältä päivältä tähän. Lähettäkääs joku mulla 0.2 kanthalia että voin hirttäytyä siihen, maksan rahalla.

     
     
  9. #309
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Helppoa, sähkö menee helpointa reittiä, eli pitkin sitä kanthalia eikä hyppää meshiin, jos tarpeeksi löysä käämi.
    Ainaskin näin luulen, mutta luulisi kanthalin tarvivan koskettaa meshiä, jotta neste höyrystyisi vai riittääkö, että lanka hehkuu vieressä?
    KGO & Twist

     
     
  10. #310
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Tuskin on meshistä kiinni, töhötetty niin moneen miljoonaan kertaan ja poltettu mehua päälle. Toimiiko jollain line ihan oikeesti? Nyt on vittu poltettu kaikki trollilta tuleet langat poikki että leikit loppu tältä päivältä tähän. Lähettäkääs joku mulla 0.2 kanthalia että voin hirttäytyä siihen, maksan rahalla.
    Mesh varmaa hyvä, mutta Esa vuke maininnut että se kerros on jonkun mikronin paksu, joten rikkoontuu helposti.
    Ehkä olet liian tunteella vääntänyt sitä kanthalia päälle ja kun alhaalta alottaa kieputuksen, niin se eristekerros meshin päältä hajoaa helposti. Mitä jos kokeilet vähän kevyemmällä kädellä vääntää sitä coilia päälle?

    Mulla on vielä vähän tota 0,20 kanthalia jäljelle. Voin lähettää ilmaseks, kiitokseksi hyvistä Reo Grand kaupoista (täällä pöhisee jo), mutta on se niin heikkoa, että turhaa siihen on yrittää hirttäytyä... :P

     
     
  11. #311
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Kyllä täällä tehdään ainakin melkosia höyrypilviä juuri Linen kanssa



     
     
  12. #312

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Nyt on toiminut jo vähän aikaa ilman dry hittejä. Savua ei tule yhtä paljon kuin esmokelta. Tai höyryä siis.

    Mitä tein? Unohdin kaiken hienovaraisuuden ja parin mikronin paksuiset kalvot. Kiristin coilin niin tiukkaan kun pystyin. Nyt toimii. Jokaisen kierroksen jälkeen kiristys. Kyllä sen kalvon pitäisi siirtyä coilin mukana jos tuon oikein tekee.

    Okei ei ehkä niin tiukkaan kuin pystyin mutta tiukkaan

     
     
  13. #313
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    252

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Noista hot spoteista.. itse oon ainakin saanu ne fiksattua siten että virta päällä kattelee mistä semmonen löytyy ja sitten vaan pinseteillä/neulalla/tms törkkiny sitä coili niin että hot spotti häviää, siis voi ihan ylös alas liikutella siinä meshin päällä ilman että hapetukset kärsii. Höyryttelijä siinä kyllä kärsii, vaatii pitkää pinnaa ja jos on jo Linen täyttäny ja meshi wickaa hyvin niin nestettä kuluu aivan julmetusti.
    Ps. Ei kannata kynnellä sorrkia sitä hot spottia. Sattuu ja haisee. Uteliaana räplääjänä oli pakko päästä apajille ennen pinsettejä, ja coili haukkas kynteen loven, ja pala kynttä jäi kiinni coiliin, tuloksena järkyttävä dunkkis koko kämpässä ja pipi tassuun. Varovasti...

    Caravela+Omega,Chi you+Stormrider, Arrow+Ba Gua,Cyclon V2+Mjölnir, Diablo
    Menneet: Silver Dog, NGP 4.0 ja V3.1 GP Paps, DID, Zenesis Standard, Penelope, Odysseus, GGTS, Line SS,Kiinalaiset dripperit, lavatube, ego.

     
     
  14. #314

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    DID tulossa tällä viikolla tai ens viikolla - postitettu eilen (party). Mistä hemmetistä löytäsin nyt kanthelia ja meshiä? Olen nyt etsinyt googlella pari tuntia mutta näyttää olevan kaikista paikoista joko loppu tai sitten väärän paksuista.


     
     
  15. #315
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Ite tilasin just muutamatunti sitten 0,2 kanthalia tuolta http://buymywire.com/
    Sekä 0,28 kanthal http://www.ebay.com/itm/150512009002...#ht_849wt_1396 ja
    0,35 kanthal http://www.ebay.com/itm/150512009453...#ht_858wt_1396. Meneekö viimeinen jo liian paksuksi? Ei mitään hajuu, mutta ei tossa paljon hävii.

    Ja viikonloppuna 400 meshiä sekä 0,12 kanthalia täältä http://peleon.pl/category.php?id_category=198
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  16. #316
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Mistä tilasit DID:n jos jo shippasi? Liikkeessä on ollu koko ajan ennakot myynnissä ja shippaa vasta 18.6.

     
     
  17. #317
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Eilen on omanikin pistetty postiin e-vapelta näemmä.
    KGO & Twist

     
     
  18. #318

    Vs: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    DID:ä kun sais läpinäkyvällä tankki osalla niin olis varteenotettava vaihtoehto hankinnaksi.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  19. #319
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Eipä tuo taida niin oleellinen olla kuin kartotankilla, rosterisukka ei onneksi kärähdä kuivana yhtä helposti.
    KGO & Twist

     
     
  20. #320

    Re: Meshin käärintää ja vastuslangan virittelyä

    Jotenki tuntuu menevän lanka vieläkin huonosti tuolta connectoreista linessä. Välillä pomppaa ohmit yli 2 ja sit kun hieroo ruuvarilla siitä connectorista niin palaa taas siihen 1.5 mitä pitäiskin olla.

    Meshin tekemisen oon onneks saanu hierottua kuntoon jo ja sen kanssa ei oo enää ongelmaa. Ton jäykemmän litkun kanssa mulla on nyt 325 meshiä ja tuntuu wickaavan kunnolla.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •